Meeloperquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hoi schatquote:
Oh, ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hagiquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
Doen!quote:
In ieder potje is er wel iemand die zo'n mooie afstandsgoal probeert te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hagi![]()
Volleys die met zo'n boog onderkant lat gaan blijf ik nog het chillst vinden
Wat een groot hart heb jij...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
Eet smakelijk dan maar hequote:
Tja..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Het gaat over voetbal! Join in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Countersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
DIt waren nog eens counters. Uit een van de beste wedstrijden op een wk ooit.
Wil je godverdomme niet zo vloeken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een groot hart heb jij...
qft.quote:
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of mijn beste goal ooit. Eerst een man met een driedubbele schaar voorbij komen. Dan een akka achter het standbeen voor de 2e. En dan vanuit een onmogelijke hoek de goalie lobben vanaf 3 meter. En dan zoals Cantona gaan juichen
( Kraag omhoog en om me heen kijken)
Dat is een conclusie die je kan trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.
Extraordinare contra-attackquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CountersJammer dat je ze tegenwoordig niet meer zovaak ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |