Meeloperquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hoi schatquote:
Oh, ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hagiquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
Doen!quote:
In ieder potje is er wel iemand die zo'n mooie afstandsgoal probeert te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hagi![]()
Volleys die met zo'n boog onderkant lat gaan blijf ik nog het chillst vinden
Wat een groot hart heb jij...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
Eet smakelijk dan maar hequote:
Tja..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Het gaat over voetbal! Join in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Countersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
DIt waren nog eens counters. Uit een van de beste wedstrijden op een wk ooit.
Wil je godverdomme niet zo vloeken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een groot hart heb jij...
qft.quote:
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of mijn beste goal ooit. Eerst een man met een driedubbele schaar voorbij komen. Dan een akka achter het standbeen voor de 2e. En dan vanuit een onmogelijke hoek de goalie lobben vanaf 3 meter. En dan zoals Cantona gaan juichen
( Kraag omhoog en om me heen kijken)
Dat is een conclusie die je kan trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.
Extraordinare contra-attackquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CountersJammer dat je ze tegenwoordig niet meer zovaak ziet
HAHAHAHAHAquote:
Alleen van de SCquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter organiseren ze een KLB voetbal meetMet prijzeninzet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:<---
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.quote:
Dankje, nu heb ik trek in ei. En dat hebben we niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
"If you want to make an omelet, you have to break some eggs."
-Tyler Durden
Ik vertrouwde het al niet meer toen hij vroeg of ik met zn vrienden af wilde spreken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1
Met de voet ook wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Volleyballenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:<---
- Het is toegestaan om te koppen.quote:
Wij hebben er nog zat, kom maar halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik trek in ei. En dat hebben we niet.
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jaaa moet je doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
Lijkt dat jullie een geschikte versiertruc?
[ ] ja
[ ] nee
Als er wat mee gebeurt open ik er wel een topic over.
Ik wil graag keeper zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter organiseren ze een KLB voetbal meetMet prijzeninzet
Lekker woeste schoppersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JaaaaIk wil de slopende verdediger zijn
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.
Ik ben de opkomende vleugelverdediger, net als bij mijn huidige team.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn wist ik nietquote:
Ik wil de verdedigende middenvelder zijn. Davidsquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben de opkomende vleugelverdediger, net als bij mijn huidige team.
Ja, jij mag de keeper zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..Je bent inderdaad vrij donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dan de penalty's doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lekker woeste schoppers![]()
[..]
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |