Net afrika cup joh, negerts tegen de marokkanenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.
rot op, kankernoobquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Aaaaah ik reageer hier dus nooit, maar dat mag inmiddels wel met mijn postgeschiedenis denk ik, dan maak ik tenminste het 1000ste topic nog mee heh, mijn levensdoel.![]()
Kom dan hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil ook naast een kooi wonen.
[..]
Er is er zelfs 1 in Heerenveen.![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Johan Cruijff Courts zijn vet. En het moet gezegd: er zijn geen hangjongeren (alleen maar mensen die kijken of willen voetballen), er wordt geen troep gemaakt, geen last van overlast...
Ja men, alleen wij hadden geen veldje, wij voetbalden gewoon bij iemand achter het huis, tot alle bloemen inclusief die van de buren kapot waren en toen gingen we naar iemand anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Nostalgie, mensen.
Ik herinner me de zomer-woensdagmiddag (en elke andere dag van de week, maar de woensdagmiddag was het best). Dan rende ik uit de basisschool naar huis, deed m'n voetbalkleren zo snel mogelijk aan (we deden altijd wie er het eerst op het veldje was), haalde m'n fles ranja uit de vriezer en rende naar het veldje, waarna de hele dag voetballen tot we aten.
Ja je bouwt respect op he van zequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh.
Wat ook wel grappig is, is dat die kleine ventjes me nog steeds herkennen. Ik heb er vorig jaar zomer voor het laatst gespeeld, maar als ik weer eens langsfiets, begroeten ze me altijd nog wel.
Hmm, hier alleen wat 12-jarige meisjes die pogingen doen tot het trappen tegen een bal, vaak ook willen meedoen, maar uiteindelijk altijd kletsend op het bankje belanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongeren. 80% is allochtoon ofzo. Maar er komen soms ook meisjes teams langs
. Vrouwen voetbal blijft toch iets aparts
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik werd door eentje steevast 'loverboy' genoemd.
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.quote:
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja je bouwt respect op he van ze
Ja ik weet nog. Met van die 15 jarige mocro's en dan waren er van die onbekende negerts. Hun steeds afrika afrika! roepen als ze de bal woudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net afrika cup joh, negerts tegen de marokkanen
Volgends jaar ga ik er wonenquote:
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, hier alleen wat 12-jarige meisjes die pogingen doen tot het trappen tegen een bal, vaak ook willen meedoen, maar uiteindelijk altijd kletsend op het bankje belanden.
En ik werd door eentje steevast 'loverboy' genoemd.
Mijn zusje zat op zo'n damesteam, totdat ze haar kruisbanden scheurde..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongeren. 80% is allochtoon ofzo. Maar er komen soms ook meisjes teams langs
. Vrouwen voetbal blijft toch iets aparts
Ja, srsly.quote:
Uhuh iedereen met cola flessen met waterquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Nostalgie, mensen.
Ik herinner me de zomer-woensdagmiddag (en elke andere dag van de week, maar de woensdagmiddag was het best). Dan rende ik uit de basisschool naar huis, deed m'n voetbalkleren zo snel mogelijk aan (we deden altijd wie er het eerst op het veldje was), haalde m'n fles ranja uit de vriezer en rende naar het veldje, waarna de hele dag voetballen tot we aten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1
Ga er nou niet op in ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.
Hehe..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik weet nog. Met van die 15 jarige mocro's en dan waren er van die onbekende negerts. Hun steeds afrika afrika! roepen als ze de bal wouden![]()
[..]
Volgends jaar ga ik er wonen
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |