Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, srsly.Ze zat de hele tijd achter me aan, kinderachtig de bal proberen af te pakken enzo en toen ik daar allemaal niet op inging, ging ze me loverboy noemen.
Alleen omdat ik als oude man soms wil voetballen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1
Iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja!
Vaak mogen die kleine gastjes ook niet meespelen met die 'grotere' Mocro-brothers en ik maak er juist geen probleem van.Vinden ze helemaal te gek.
Oude man ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, srsly.Ze zat de hele tijd achter me aan, kinderachtig de bal proberen af te pakken enzo en toen ik daar allemaal niet op inging, ging ze me loverboy noemen.
Alleen omdat ik als oude man soms wil voetballen.
23quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Of omdat je haar niet hoorde roepen voor het eten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaa, vroeger. Voetballen op het grasveldje bij ons. Moeders die altijd weer boos was, omdat m'n kleding altijd vies werd
Bij ons was het andersom, ik vond het altijd kut, die groene vlekken, mijn moeder "Ach, daar hebben we toch een wasmachine voor"quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaa, vroeger. Voetballen op het grasveldje bij ons. Moeders die altijd weer boos was, omdat m'n kleding altijd vies werd
[X] Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
Lijkt dat jullie een geschikte versiertruc?
[ ] ja
[ ] nee
Als er wat mee gebeurt open ik er wel een topic over.
Please. Don't.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
[ ] ja
[ ] nee
En niet janken als je een knal voor je kop krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ ] nee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ x ] nee
[ ] ja
[ ] nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
En oh, ik maakte een keer een vette Bergkamp-actie!![]()
Deze:
Orgastisch gejoel viel mij toen ten dele.
Gasten die al jaren op voetbal zaten (ik heb nog nooit op voetbal gezeten) complimenteerden mij en lachten gelijk een vrolijke neger om de situatie die zich kort daarvoor voor hun ogen afspeelde.
[x] ja
[ ] nee
Nee, daar kan ik wel om lachen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En niet janken als je een knal voor je kop krijgt.
Ja ik ben wel in voor wat commotie in KLBquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je ziet meteen wie er ja hebben geantwoord
Ik heb deze ook best vaak gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja van die onmogelijke goals. En dan zo nonchalant mogelijk proberen te doen alsof het geen geluk was
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |