Fuck you, dagdag is onze snelle centrumspits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
20 euro voor wie dagdag kapot schopt.
En de jackpot voor de gene wie paultjuuhhhhh kapot schopt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: "OMG LIEV"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
NG, ik ben al linksback.
Ey, KLB SC vs. ONZ SC.
Cheerleader, voorafgaand de wedstrijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen. [ afbeelding ]
Maar wat wil je ermee doen danquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Werkte het?
Wij hebben van die harde stalen gekauft.
Ze konden niet echt dicht, dus dat was wel jammer. En het werkt niet altijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Werkte het?
Wij hebben van die harde stalen gekauft.
BK is IRL rechtshalf geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
-xx---- KoP----xxx
----------- Ik----
Skylark - xx - NG -xx
4EverBlackEyed
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Cheerleader, voorafgaand de wedstrijd.
Je staat in de opstellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht twee teams...![]()
![]()
Maar ik wil keeper zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!
Ik doe het voor nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
100 euro van mij, wie die gast in coma schopt
Cwlquote:
Waar wil je dan staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!
Ja, naar zo'n meisje toegaan en zeggen: "Hee, geef je hand eens, ik ken een goocheltruc." En dan razendsnel jezelf aan dr vastmaken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee doen dan?
Ik ga niet lopen cheerleaden, dan moet ik zo'n lelijk pakje aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is nooit officieel vastgesteld.
Je kan ze altijd negeren/overslaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker op, ik hoef geen meiden in het elftal.
Ik sta rechtsvoor of centrumspits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
-xx---- KoP----xxx
----------- Ik----
Skylark - xx - NG -xx
4EverBlackEyed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |