Was idd m'n eerste idee, maar ik vond dit wat smakelijkerquote:
pizza dus, dadelijk een keer het deeg maken... lekker therapeutisch knedenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Was idd m'n eerste idee, maar ik vond dit wat smakelijker
Alhoewel je kerels ook als larfjes kunt zien, met een beetje imagination
sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef LastRequest het volgende:
Seriously moblo, de stukjes oesterzwam in m'n risotto hebben het nu voor me verpest
Ohquote:
Weet je, als jij dat zegt hecht ik er ook meteen waarde aan. Opeens heeft je leven weer nut, lijken de bloemen net iets harder te groeien, de zon schijnt opeens boven dat dak uit. Mobloquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
elke fipo is er een, waar je hem ook plaatst Piet
[/josti-opbeur-modus]
Nou, gelukkig heb ik een ontzettend groot verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef LastRequest het volgende:
Weet je wat Piet, ik geef jou de verantwoordelijkheid voor de tipo, ik heb namelijk geen zin om te zoeken
+1 Scherpquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tegen iemand met een blaasontsteking zeggen dat ze moet gaan zeiken is nooit grappig
Nostalgiequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Baywatch Season 1 (Regio 0; regiovrij dus) - 10 euro
Why
Stuiterende dobbers en rode badpakjes!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Baywatch Season 1 (Regio 0; regiovrij dus) - 10 euro
Why
Ik heb voorletter.achternaam@bedrijf.nlquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen een achternaam@bedrijf.nl is professioneel.
Je kunt het altijd vragen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook een blokker adres
Yashi@blokker.nl
Dat verschilt toch wel per relatie lijkt mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe lang is eigenlijk de 'rouwfase' tussen het moment dat het uitgaat en verder gaan qua daten en mogelijke andere relaties?
Maar dat zien anderen niet hè! Ik bedoel meer of dat raar staat als het uit is met de een en twee weken later heb je alweer een ander?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat verschilt toch wel per relatie lijkt mij?
Bij mij heeeeeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe lang is eigenlijk de 'rouwfase' tussen het moment dat het uitgaat en verder gaan qua daten en mogelijke andere relaties?
10% van de tijd dat je een relatie had. Immer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
En daar dan de wortel van!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10% van de tijd dat je een relatie had. Immer.
Daar ga ik dus zo geen regel voor aanhouden hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10% van de tijd dat je een relatie had. Immer.
Dat heb je dan maar voor die ander over Yash! Naar dat gala gaan en dan stop je de volgende dag je neus maar vol cocaine!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah pijnlijk, IB vroeg of ik meeging naar dat Gala van hun over 2 weken maar moet de volgende ochtend om half 8 opt station zijn
Ja ik ga ook heus wel meequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb je dan maar voor die ander over Yash! Naar dat gala gaan en dan stop je de volgende dag je neus maar vol cocaine!
Ik ga ik ga!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aargh ik wil naar pinkpop maar heb 3 juni een tentamen.. Maar heb half mei vrij dus opzich zou ik int voren kunnen leren..
Ik wil vooral zaterdag en maandag
Ah ok!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga deze twee dagen eens heel goed nadenken
Vanaaf btw voor het eerst bij IB slapenspannend
Sowieso voor het eerst dan dat we uberhaupt bij hem slapen
Hehe dat zal best jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik vind dat dat nog steeds mijn bed is ook al is ie nu van IB
Best apart om dat daar in die kamer te zien staan
Oh en je mag tegen IB zeggen dat de trap niet terug hoeft 2 etages omhoog, maar in het hok achter de keuken mag.quote:
Geen idee!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je
[ afbeelding ]
krijgt, omdat degene die hem gaf vond dat je er op lijkt, is dat dan positief of?!
Stiekem is dit ook gewoon kijk mij een supertoffe lollifant gekregen hebbenpostquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef morgane het volgende:
Ik weet alleen dat ik vréselijk jaloers op je benLollifant
![]()
Johquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar ga ik dus zo geen regel voor aanhouden hè
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee!
Om iedereen voor te zijn qua slurfgrappen: Ik vind het altijd wel afgezaagd om olifanten te krijgen. Ik snap de gelijkenis in mijn geval wel. Ik kan ook nootjes van de grond rapen met mijn slurf!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh en je mag tegen IB zeggen dat de trap niet terug hoeft 2 etages omhoog, maar in het hok achter de keuken mag.
Wat handig, fok.
André Hazes - Zij gelooft in mijquote:
Ja, dus? Dat gala duurt toch niet tot heel laat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah pijnlijk, IB vroeg of ik meeging naar dat Gala van hun over 2 weken maar moet de volgende ochtend om half 8 opt station zijn
Je wordt beroepswerkeloze?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik neem in mijn baan later altijd de ochtenden vrij
Erg he? Wij mannen zijn zo gevoelig voor complimentjes van de andere seksequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren, een vriendin van me, of ik toch niet heel misschien toch naar het gala kwam. "Want je ziet er zo goed uit in een pak!". Slijmbal dat ze is
En dan toch overwegen hè
is niet echt een optie met een klein eenmans bedrijfquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dude, je kan toch niet zomaar ontslag nemen zonder iets anders te hebben. Ondanks alles, daarnaast kan je vanwege dit voorval bij je baas vragen of je met iemand anders mag werken
.
Haha ja daar heb je volkomen gelijk in. De meest minieme kans op seks of zelfs de illusie daarvan, en we rennen ongegeneerd achter de dames aan met onze tong op de schoenen en een briefje 'sla mij' op onze rug. Echt té erg soms.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erg he? Wij mannen zijn zo gevoelig voor complimentjes van de andere sekse
Zodra een deerne een beetje teveel ooggeflutter tentoonspreid zijn wij als konijntjes in een grote lichtbundel, seconden voor de klap.
Man wat een kutzin...
Ja of één van die twee, of hij heeft per ongeluk die fitnesstest gedaan, ipv de fietstest waar ie het over hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
failed/passed?
*doorhalen wat van toepassing is
Mannenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je volkomen gelijk in. De meest minieme kans op seks of zelfs de illusie daarvan, en we rennen ongegeneerd achter de dames aan met onze tong op de schoenen en een briefje 'sla mij' op onze rug. Echt té erg soms.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef 1299 het volgende:
Een man rijdt op de snelweg 140km/h, politie erachteraan: 150km/h 170km/h. Eindelijk heeft hij hem te pakken. De agent vraagt: "waarom zo hard gereden??" Nou agent vorige week was mijn vrouw met een agent ervandoor gegaan, ik was als de dood dat je haar terug kwam brengen.
Haha nee dat was een grapje voor Stijn, een vriend van me. Maar ik heb hem gehaaldquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef LastRequest het volgende:
Sander, je hebt dit getweet: "I just accidentally the fitnesstest."
Volgens mij mist er een woordWatskeburt?
Ik twitter meestal Engels, dus had het maar fitnesstest genoemdquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja of één van die twee, of hij heeft per ongeluk die fitnesstest gedaan, ipv de fietstest waar ie het over had
Vragen alom!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, ik moest naar de wc en wij hebben hier van die sensoren dat het licht op de gang/trappen automatisch aangaat, alles leuk en aardig, sta ik op de badkamer te pissen gaat het licht uitveel te donker natuurlijk
gelukkig had ik mijn richting al bepaald, want anders werd het een zooitje natuurlijk
Dudequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, gister per direct ontslag genomen na ruzie met een collegaman man man ik vroeg of hij iets meer afstand wilde houden op de snelweg (140kmpu > 4-5m) en de bom barstte, alsof ik zen vrouw een kuthoer had genoemd
Begon met een stevige woordenwisseling, vervolgens trapt hij vol op de rem midden op de snelweg
Krijg te horen dat hij me nooit meer wilt zien, niet meer met me wilt werken
Terwijl die dag nog prima ging...
Onderweg nog mijn baas gebeld, direct ontslag ingediend. Het is dat ik mijn portemonnee niet bij me had, anders had ik zelf naar huis gegaan met het OV. Voelde me echt totaal niet veilig bij hem in de auto, hij vloog als ene gek over de weg, duidelijk dat je naar huis wilt maar dat kan ook veilig. En dat is niet als het verkeer voor je continu aan het remmen is, er zo dicht achter zitten / ver naar toe rijden :R
Hij stopte nog op een parkeerplaats, moest wat vuilniszakken uit de bus doen. Toen heb ik de sleutel uit het contact genomen, en hem meegedeeld dat ik rijd, of niemand. Dat ik er genoeg van had, dat hij me zo weg zit te pesten terwijl ik notabene nog maar 2 dagen er zou werken. Veel bekijks op de parkeerplaats. Toen hij zei dat ik de sleutel terug moest geven of er ergere dingen gingen gebeuren, was het helemaal klaar. Wat een gore klootzak. Hij liep terug naar de auto, en na een half uur ofzo kwam hij zijn (oprechte? betwijfel het) excuses aan bieden. Goed, andere collega's hielden zich redelijk afzijdig, die wilden alleen maar naar huis.
zegt die lul ook nog, ja uhm, kom je morgen dan wel werken?! Wat denk je zelf zeg
Ik was echt in staat om hem vol op zen bek te rammen
Nou, naar huis gereden, geen woord meer gesproken tegen hem. 'S avonds mijn werkkleren weggebracht naar mijn baas, verhaal gedaan, en klaar. Jammer, dat iemand de laatste dagen zó kan verpesten
![]()
Die wilde ik niet meteen fulltime gaan nemen, ik wilde weten of het (al dan niet als placebo) werkte. Dan kan ik ze nemen in een periode dat ik het echt niet meer trek.. Nu heb ik toevallig gewoon een kutdag qua werk enzo en niet zo goed geslapen, dus keimoe.. maar tis gelukkig alweer 3 uurquote:
Dat dacht ik stiekem ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb je nog nooit gehoord dat je eens een paar dagen lekker hard gewerkt hebt, (zonder sarcastisch te zijn). Lukt 't nog wel met alle goede voornemens? Heb je al een definitieve go voor Italie?
[/bezorgdheidmode]
11u pasquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
ja meet zaterdag om 11 uur dacht ik in samson... wie heeft er gereserveerd?
ow dacht ikquote:
Ze mag niet met haar mond vol praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon woordelijk doen?
Hoe weet jij dat we chips etenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze mag niet met haar mond vol praten.
Meid toch, aai.gif!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging straks koffie zetten, filters op.
Ja, en nu moet ik gaan afwassenquote:
Nee want jij bent engquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon woordelijk doen?
Appie XL op de Jacobslaan ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
Hey ik lees net dat de AH Daalseweg voortaan ook op zondag open is
[ afbeelding ]
Kutterdekutquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
André Hazes - Zij gelooft in mij!
Wat wil je voor je Boondock Saints en Silence of the Lambs hebben?
Slaapze!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:46 schreef Mikkie het volgende:
Dat ligt niet aan jou.
Ik ga ook maar eens mn nest in. Morgen weer erg vroeg zhe wekker..
thuis werken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik mag morgen thuis werken
Kan alleen niet uitslapen vanwege de schoonmaakster but that's okay..
Engels! Piece of Pie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet morgen naar schoolengels tentamen, oh joy
Mwah er zijn mensen met discipline.quote:
Voel me niet erg jofel op het moment, beetje keelpijn, koortsig, en morgen de hele dag werken. Plus, als iemand dit soort dingen voorstelt via de sms ga ik daar dus zo hard niet op in hèquote:
Gewoon terug smsen! Ja, ik had vanavond ook zin in seks, net als mijn buurvrouw gelukkig! Steek nu liever mijn rode schrale dop in een bak ijs dan in jou! Xjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:30 schreef Sander het volgende:
Nee, volgens mij heeft ze inmiddels 28 wijntjes op en ik krijg nu smsjes in de trand van "ik wil seks hihi haha" en "sms dan terug als je durreft!" en daar zit ik niet erg op te wachten nu
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, jut en jul zijn ook uit hun holletje gekropen.
jouw zusje neukt in jouw bed?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:55 schreef LastRequest het volgende:
Schoonmaakster denkt daten ik door het bed gezakt zijn, maar dat was m'n zusje
Ze lachte me zowat uit volgens mij.
Failquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Mmm, het lijkt er op dat de smsjes van vannacht redelijk gemeend waren. Oei
Hard knock life, I sayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Drukke ochtend gehad zeg
Eerst naar het CC om wat koffie te drinken met een vriendin van me, daarna naar het station burger kingetje en fiets ophalen die ik met mijn lamme reet gisteren in de stad heb laten staan, daarna ff op school langs en nu weer thuis om een ontbijtje in elkaar te draaien
Als je bedenkt dat ik gisteren nogal lazerus was, is dit best als een topprestatie te beschouwen.quote:
Gaat ie wel gewoon door dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig ben ik er nog steeds. Morgenavond alweer een meet
.
tuurlijk waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Mmm, het lijkt er op dat de smsjes van vannacht redelijk gemeend waren. Oei
Oja, want dat gaat op commandoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom vroeg ik al of ie nog door ging
We hadden gewoon een januari meet moeten doen, nu zijn we uit het ritme
Binnenkort de housewarming meet @ IB en dan moet iedereen gewoon kunnen hoor
Jemoejebekhouwejongeeeeeee!quote:
weet je hoe wijdquote:
The same herequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef Sander het volgende:
Ik heb een verjaardag, dus party on zonder mij
klinkt bekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Kut...even eten regelen en dan een avondje kaarten en bier drinken.
Alleen de zaterdag? Ga dan gelijk het hele weekend joh! Superleuk! Morgen wordt mijn weekendkaartje voor me gehaaldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, IB heeft de knoop voor me doorgehakt![]()
Ik ga toch zaterdag naar Pinkpop
Oh helaas!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een tentamen 3 juni, en moet deze tentamens gewoon wel halen dus dat gaat hem niet worden..
Je heb 't beide door je hand laten glippen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen geld en schaamhaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe typisch moeders toch? En Pinkpop is gewoon vet, een dagje moet zeker kunnenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
JaMijn moeder loopt nu al te bitchen of het wel verstandig is om naar pinkpop te gaan blabla, want ze kent me onderhand, ik doe er veel te veel dingen naast en ga het dus toch allemaal niet halen..
Mens zak toch ergens in de stront.. Echt mijn moeder is supertof en ik vind dr ook echt![]()
Maar wat school betreft ben ik echt helemaal klaar met dr.
En het mooie ismijn vader zit hier op de bank
dus mijn moeder zo! ZEG JIJ DAN OOK WAT..
En mn vader echt zo vanmens doe niet zo moeilijk is toch niks aan de hand
Relaxt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Kan helaas niet een weekendkaart betalenMaar m'n broer belde dus, dat ze in de rij gingen liggen, en of ik mee wilde, kreeg ik van broers/zus voor m'n verjaardag wel een dagkaart, zou 'ie wel even regelen
En of Yashi ook nog mee wilde, konden ze daar ook een kaartje voor hosselen
Ik vind 't nog steeds een puik ideequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Binnenkort de housewarming meet @ IB en dan moet iedereen gewoon kunnen hoor
Wil je mijn kast nog hebben? 10 euro'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds een puik ideeMoet alleen even kijken wanneer enzo, want dan moet alles wel ingericht zijn
En ik moet nog wat stoel en tafelwerk hosselen
Ja anders was ik die zaterdag gaan werken namelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe typisch moeders toch? En Pinkpop is gewoon vet, een dagje moet zeker kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |