Nostalgiequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Baywatch Season 1 (Regio 0; regiovrij dus) - 10 euro
Why
Stuiterende dobbers en rode badpakjes!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Baywatch Season 1 (Regio 0; regiovrij dus) - 10 euro
Why
Ik heb voorletter.achternaam@bedrijf.nlquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen een achternaam@bedrijf.nl is professioneel.
Je kunt het altijd vragen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook een blokker adres
Yashi@blokker.nl
Dat verschilt toch wel per relatie lijkt mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe lang is eigenlijk de 'rouwfase' tussen het moment dat het uitgaat en verder gaan qua daten en mogelijke andere relaties?
Maar dat zien anderen niet hè! Ik bedoel meer of dat raar staat als het uit is met de een en twee weken later heb je alweer een ander?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat verschilt toch wel per relatie lijkt mij?
Bij mij heeeeeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe lang is eigenlijk de 'rouwfase' tussen het moment dat het uitgaat en verder gaan qua daten en mogelijke andere relaties?
10% van de tijd dat je een relatie had. Immer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |