Erg he? Wij mannen zijn zo gevoelig voor complimentjes van de andere seksequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren, een vriendin van me, of ik toch niet heel misschien toch naar het gala kwam. "Want je ziet er zo goed uit in een pak!". Slijmbal dat ze is
En dan toch overwegen hè
is niet echt een optie met een klein eenmans bedrijfquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dude, je kan toch niet zomaar ontslag nemen zonder iets anders te hebben. Ondanks alles, daarnaast kan je vanwege dit voorval bij je baas vragen of je met iemand anders mag werken
.
Haha ja daar heb je volkomen gelijk in. De meest minieme kans op seks of zelfs de illusie daarvan, en we rennen ongegeneerd achter de dames aan met onze tong op de schoenen en een briefje 'sla mij' op onze rug. Echt té erg soms.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erg he? Wij mannen zijn zo gevoelig voor complimentjes van de andere sekse
Zodra een deerne een beetje teveel ooggeflutter tentoonspreid zijn wij als konijntjes in een grote lichtbundel, seconden voor de klap.
Man wat een kutzin...
Ja of één van die twee, of hij heeft per ongeluk die fitnesstest gedaan, ipv de fietstest waar ie het over hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
failed/passed?
*doorhalen wat van toepassing is
Mannenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je volkomen gelijk in. De meest minieme kans op seks of zelfs de illusie daarvan, en we rennen ongegeneerd achter de dames aan met onze tong op de schoenen en een briefje 'sla mij' op onze rug. Echt té erg soms.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef 1299 het volgende:
Een man rijdt op de snelweg 140km/h, politie erachteraan: 150km/h 170km/h. Eindelijk heeft hij hem te pakken. De agent vraagt: "waarom zo hard gereden??" Nou agent vorige week was mijn vrouw met een agent ervandoor gegaan, ik was als de dood dat je haar terug kwam brengen.
Haha nee dat was een grapje voor Stijn, een vriend van me. Maar ik heb hem gehaaldquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef LastRequest het volgende:
Sander, je hebt dit getweet: "I just accidentally the fitnesstest."
Volgens mij mist er een woordWatskeburt?
Ik twitter meestal Engels, dus had het maar fitnesstest genoemdquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja of één van die twee, of hij heeft per ongeluk die fitnesstest gedaan, ipv de fietstest waar ie het over had
Vragen alom!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, ik moest naar de wc en wij hebben hier van die sensoren dat het licht op de gang/trappen automatisch aangaat, alles leuk en aardig, sta ik op de badkamer te pissen gaat het licht uitveel te donker natuurlijk
gelukkig had ik mijn richting al bepaald, want anders werd het een zooitje natuurlijk
Dudequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, gister per direct ontslag genomen na ruzie met een collegaman man man ik vroeg of hij iets meer afstand wilde houden op de snelweg (140kmpu > 4-5m) en de bom barstte, alsof ik zen vrouw een kuthoer had genoemd
Begon met een stevige woordenwisseling, vervolgens trapt hij vol op de rem midden op de snelweg
Krijg te horen dat hij me nooit meer wilt zien, niet meer met me wilt werken
Terwijl die dag nog prima ging...
Onderweg nog mijn baas gebeld, direct ontslag ingediend. Het is dat ik mijn portemonnee niet bij me had, anders had ik zelf naar huis gegaan met het OV. Voelde me echt totaal niet veilig bij hem in de auto, hij vloog als ene gek over de weg, duidelijk dat je naar huis wilt maar dat kan ook veilig. En dat is niet als het verkeer voor je continu aan het remmen is, er zo dicht achter zitten / ver naar toe rijden :R
Hij stopte nog op een parkeerplaats, moest wat vuilniszakken uit de bus doen. Toen heb ik de sleutel uit het contact genomen, en hem meegedeeld dat ik rijd, of niemand. Dat ik er genoeg van had, dat hij me zo weg zit te pesten terwijl ik notabene nog maar 2 dagen er zou werken. Veel bekijks op de parkeerplaats. Toen hij zei dat ik de sleutel terug moest geven of er ergere dingen gingen gebeuren, was het helemaal klaar. Wat een gore klootzak. Hij liep terug naar de auto, en na een half uur ofzo kwam hij zijn (oprechte? betwijfel het) excuses aan bieden. Goed, andere collega's hielden zich redelijk afzijdig, die wilden alleen maar naar huis.
zegt die lul ook nog, ja uhm, kom je morgen dan wel werken?! Wat denk je zelf zeg
Ik was echt in staat om hem vol op zen bek te rammen
Nou, naar huis gereden, geen woord meer gesproken tegen hem. 'S avonds mijn werkkleren weggebracht naar mijn baas, verhaal gedaan, en klaar. Jammer, dat iemand de laatste dagen zó kan verpesten
![]()
Die wilde ik niet meteen fulltime gaan nemen, ik wilde weten of het (al dan niet als placebo) werkte. Dan kan ik ze nemen in een periode dat ik het echt niet meer trek.. Nu heb ik toevallig gewoon een kutdag qua werk enzo en niet zo goed geslapen, dus keimoe.. maar tis gelukkig alweer 3 uurquote:
Dat dacht ik stiekem ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb je nog nooit gehoord dat je eens een paar dagen lekker hard gewerkt hebt, (zonder sarcastisch te zijn). Lukt 't nog wel met alle goede voornemens? Heb je al een definitieve go voor Italie?
[/bezorgdheidmode]
11u pasquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
ja meet zaterdag om 11 uur dacht ik in samson... wie heeft er gereserveerd?
ow dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |