Op donderdag 5 maart 2009 09:09 schreef Cocktailprikker het volgende:Nou, gister per direct ontslag genomen na ruzie met een collega

man man man ik vroeg of hij iets meer afstand wilde houden op de snelweg (140kmpu > 4-5m) en de bom barstte, alsof ik zen vrouw een kuthoer had genoemd

Begon met een stevige woordenwisseling, vervolgens trapt hij vol op de rem midden op de snelweg

Krijg te horen dat hij me nooit meer wilt zien, niet meer met me wilt werken

Terwijl die dag nog prima ging...
Onderweg nog mijn baas gebeld, direct ontslag ingediend. Het is dat ik mijn portemonnee niet bij me had, anders had ik zelf naar huis gegaan met het OV. Voelde me echt totaal niet veilig bij hem in de auto, hij vloog als ene gek over de weg, duidelijk dat je naar huis wilt maar dat kan ook veilig. En dat is niet als het verkeer voor je continu aan het remmen is, er zo dicht achter zitten / ver naar toe rijden :R
Hij stopte nog op een parkeerplaats, moest wat vuilniszakken uit de bus doen. Toen heb ik de sleutel uit het contact genomen, en hem meegedeeld dat ik rijd, of niemand. Dat ik er genoeg van had, dat hij me zo weg zit te pesten terwijl ik notabene nog maar 2 dagen er zou werken. Veel bekijks op de parkeerplaats

. Toen hij zei dat ik de sleutel terug moest geven of er ergere dingen gingen gebeuren, was het helemaal klaar. Wat een gore klootzak. Hij liep terug naar de auto, en na een half uur ofzo kwam hij zijn (oprechte? betwijfel het) excuses aan bieden. Goed, andere collega's hielden zich redelijk afzijdig, die wilden alleen maar naar huis.
zegt die lul ook nog, ja uhm, kom je morgen dan wel werken?

! Wat denk je zelf zeg

Ik was echt in staat om hem vol op zen bek te rammen

Nou, naar huis gereden, geen woord meer gesproken tegen hem. 'S avonds mijn werkkleren weggebracht naar mijn baas, verhaal gedaan, en klaar. Jammer, dat iemand de laatste dagen zó kan verpesten