Daar ga ik dus zo geen regel voor aanhouden hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10% van de tijd dat je een relatie had. Immer.
Dat heb je dan maar voor die ander over Yash! Naar dat gala gaan en dan stop je de volgende dag je neus maar vol cocaine!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah pijnlijk, IB vroeg of ik meeging naar dat Gala van hun over 2 weken maar moet de volgende ochtend om half 8 opt station zijn
Ja ik ga ook heus wel meequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb je dan maar voor die ander over Yash! Naar dat gala gaan en dan stop je de volgende dag je neus maar vol cocaine!
Ik ga ik ga!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aargh ik wil naar pinkpop maar heb 3 juni een tentamen.. Maar heb half mei vrij dus opzich zou ik int voren kunnen leren..
Ik wil vooral zaterdag en maandag
Ah ok!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga deze twee dagen eens heel goed nadenken
Vanaaf btw voor het eerst bij IB slapenspannend
Sowieso voor het eerst dan dat we uberhaupt bij hem slapen
Hehe dat zal best jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik vind dat dat nog steeds mijn bed is ook al is ie nu van IB
Best apart om dat daar in die kamer te zien staan
Oh en je mag tegen IB zeggen dat de trap niet terug hoeft 2 etages omhoog, maar in het hok achter de keuken mag.quote:
Geen idee!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je
[ afbeelding ]
krijgt, omdat degene die hem gaf vond dat je er op lijkt, is dat dan positief of?!
Stiekem is dit ook gewoon kijk mij een supertoffe lollifant gekregen hebbenpostquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef morgane het volgende:
Ik weet alleen dat ik vréselijk jaloers op je benLollifant
![]()
Johquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar ga ik dus zo geen regel voor aanhouden hè
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee!
Om iedereen voor te zijn qua slurfgrappen: Ik vind het altijd wel afgezaagd om olifanten te krijgen. Ik snap de gelijkenis in mijn geval wel. Ik kan ook nootjes van de grond rapen met mijn slurf!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh en je mag tegen IB zeggen dat de trap niet terug hoeft 2 etages omhoog, maar in het hok achter de keuken mag.
Wat handig, fok.
André Hazes - Zij gelooft in mijquote:
Ja, dus? Dat gala duurt toch niet tot heel laat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah pijnlijk, IB vroeg of ik meeging naar dat Gala van hun over 2 weken maar moet de volgende ochtend om half 8 opt station zijn
Je wordt beroepswerkeloze?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik neem in mijn baan later altijd de ochtenden vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |