Gewoon terug smsen! Ja, ik had vanavond ook zin in seks, net als mijn buurvrouw gelukkig! Steek nu liever mijn rode schrale dop in een bak ijs dan in jou! Xjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:30 schreef Sander het volgende:
Nee, volgens mij heeft ze inmiddels 28 wijntjes op en ik krijg nu smsjes in de trand van "ik wil seks hihi haha" en "sms dan terug als je durreft!" en daar zit ik niet erg op te wachten nu
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, jut en jul zijn ook uit hun holletje gekropen.
jouw zusje neukt in jouw bed?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:55 schreef LastRequest het volgende:
Schoonmaakster denkt daten ik door het bed gezakt zijn, maar dat was m'n zusje
Ze lachte me zowat uit volgens mij.
Failquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Mmm, het lijkt er op dat de smsjes van vannacht redelijk gemeend waren. Oei
Hard knock life, I sayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Drukke ochtend gehad zeg
Eerst naar het CC om wat koffie te drinken met een vriendin van me, daarna naar het station burger kingetje en fiets ophalen die ik met mijn lamme reet gisteren in de stad heb laten staan, daarna ff op school langs en nu weer thuis om een ontbijtje in elkaar te draaien
Als je bedenkt dat ik gisteren nogal lazerus was, is dit best als een topprestatie te beschouwen.quote:
Gaat ie wel gewoon door dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig ben ik er nog steeds. Morgenavond alweer een meet
.
tuurlijk waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Mmm, het lijkt er op dat de smsjes van vannacht redelijk gemeend waren. Oei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |