bron: Peil.nl (komt pas morgen op de site, maar als je je registreert kan je de peiling nu al zien)quote:Nieuw Haags Peil van 1 maart 2009
Landelijke peiling politieke voorkeur
De verschuivingen deze week - PVV weer 2 zetels gestegen en het CDA 1 zetel gedaald - leidt tot een unieke situatie: PVV is
voor het eerst de grootste partij in de peilingen. Het is trouwens niet de hoogste score van de PVV. Eind november 2004, kort na
de moord op Van Gogh stond Wilders op 29 zetels en het CDA trouwens op haar laagste punt: 25 zetels. Toen stond de PvdA
echter rond de 50 zetels en nu nog maar op 21 zetels. De score van 19 zetels van D66 is ook de hoogste in meer dan 12 jaar.
Sinds de jaarwisseling is de PVV met 12 zetels gestegen. Na het besluit van het hof in Amsterdam inzake de vervolging van
Wilders -half januari- is de stijging 10 zetels geweest. De drie regeringspartijen zijn nu sinds de jaarwisseling 14 zetels gedaald.
Met 52 zetels behalen de drie regeringspartijen de laagste score sinds het aantreden van het kabinet.
Naast de circa 18% van de Nederlanders die nu zegt PVV te stemmen, is er nog circa 5% dat aangeeft de PVV een kans te
geven. Dat houdt in dat op dit moment meer dan drie kwart van de potentiele PVV kiezers zegt PVV te stemmen. Bij de meeste
andere partijen zien we dat van de potentiele kiezers veel minder dan de helft zegt de bewuste partijen te kiezen.
Van alle PVV-kiezers uit 2006 geeft nu nog 85% aan PVV te kiezen (ook een veel beter resultaat dan de andere grote partijen op
dit moment scoren). Onder de VVD-kiezers uit 2006 geeft nu bijna 25% aan PVV te kiezen en onder de CDA-kiezers uit 2006 is
dat bijna 20%. Bij SP-kiezers ligt dat percentage op 10% en bij de PvdA op 7%. Omgerekend kan gesteld worden dat de PVV
de 18 zetels winst op de volgende manier heeft gekregen: 7 zetels van het CDA, 5 van de VVD, 3 van de SP en 2 van de PvdA.
..ik hoor het Marcel van Dam zo zeggen ..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
'Allemaal racisten, islamofoben, bruinhempjes et cetera, want 'wij' zijn moreel superieur.'
Want? Omdat De Hond een PvdA'er is? In ieder geval zat'ie er bij de vorige TK-verkiezingen het dichtst bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel ik blijf benadrukken dat de peilingen van De Hond met een flinke korrel zout genomen moeten worden,
Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
'Allemaal racisten, islamofoben, bruinhempjes et cetera, want 'wij' zijn moreel superieur.'
Dus niet hè... Bij de verkiezingen van 2003 voorspelde Interview/NSS (nu Synovate) het best. Dat was ook in 2006 zo, al zaten toen alle peilingen er ver naast: http://www.politiekebarometer.nl/index.cfm?uid=23quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef knowall het volgende:
Want? Omdat De Hond een PvdA'er is? In ieder geval zat'ie er bij de vorige TK-verkiezingen het dichtst bij.
Integendeel, men gaat met Wilders normaal in discussie, dit in tegenstelling tot met Fortuyn. Het laatste betreur ik, maar het eerste keur ik af. Een achterlijke mongool die boeken wil verbieden dien je uit te lachen en belachelijk te maken -niet te remmen in zijn mening, hij doet maar- maar normaal in discussie gaan met Wilders is als normaal in discussie gaan met iemand over de woonplaats van de Kerstman, belachelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Toch grappig om te zien dat alle pogingen van links om Wilders in een slecht daglicht te plaatsen een averechts effect hebben. Zoals te verwachten was.
Zo ging het bij Fortuyn, zo gaat het nu weer.
Dat denk ik niet. Wilders beweert (cq. belooft) dingen die helemaal niet zouden moeten kunnen in een gezonde Staat. Dingen als boeken verbieden, om maar 1 ding te noemen. Andere partijen zullen dat inderdaad waarschijnlijk niet doen. Is dat dan de fout van die andere partijen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het zijn maar peilingen dat even voorop gesteld.
Het succes van Wilders is een bewijs dat de politieke elite (in Den Haag) niet in staat is de gevoelens van de gemiddelde Nederlander op een dusdanige manier te vertalen in beleid waardoor Wilders overbodig is of in ieder geval niet zo goed scoort in peilingen. Dát mag de politieke elite zichzelf ernstig aanrekenen.
Heb je die link zelf wel gelezen? Dan had je gezien dat NOVA en De Hond er evenveel naast zaten, dus gedeeld eerste waren, met 't verschil dat NOVA nog niet eens de helft van de zetels van de PVV gepeild had.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus niet hè... Bij de verkiezingen van 2003 voorspelde Interview/NSS (nu Synovate) het best. Dat was ook in 2006 zo, al zaten toen alle peilingen er ver naast: http://www.politiekebarometer.nl/index.cfm?uid=23
zou je denken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Vreemd. Ik ken persoonlijk niemand die op Wilders zou stemmen.
Datzelfde geldt voor partijen die tegen het homohuwelijk zijn (CDA, CU, SGP)? Die de verkoop van Mein Kampf verboden willen houden (alle partijen minus D'66)? Die de strafbaarstelling van bepaalde meningen in stand willen houden (alle partijen)?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Yildiz het volgende:
Een achterlijke mongool die boeken wil verbieden dien je uit te lachen en belachelijk te maken
Hoop gordijnstemmertjes denk ik, het is politiek niet correct om op Wilders te stemmen, zeker niet onder hoogopgeleiden, dus houdt men daar de mond over.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Nu maar wachten tot oud-links een PVV-stemmers-meldpunt-centrale begint. Met handige tips waar je ze aan kan herkennen: 42% van de PVV-stemmers is lid van de TROS en 37% leest De Telegraaf!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoop gordijnstemmertjes denk ik, het is politiek niet correct om op Wilders te stemmen, zeker niet onder hoogopgeleiden, dus houdt men daar de mond over.
Nee hoor, dat was hij zeker niet in de jaren '30. Toen wilde hij eerder eigen scholen voor Joden en bijv Joden niet toelaten op publieke plekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk.
Hij verwoord de ongenoegens in een deel van de samenleving op een directe concrete manier. Je hebt Wilders die van alles zegt en roept maar als het puntje bij paaltje komt wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Hij vormt meer een spreekbuis voor het ongenoegen waarmee een deel van de samenleving zich mee identificeert.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Yildiz het volgende:
Dat denk ik niet. Wilders beweert (cq. belooft) dingen die helemaal niet zouden moeten kunnen in een gezonde Staat. Dingen als boeken verbieden, om maar 1 ding te noemen. Andere partijen zullen dat inderdaad waarschijnlijk niet doen. Is dat dan de fout van die andere partijen?
Ik heb het over de kiezers, hè.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk. Wilders niet uit op de vernietiging van moslims, maar wil alleen minder invloed van de islam in Nederland. En gezien de uitgangspunten van die religie en de hoeveelheid mensen die alles uit de koran letterlijk nemen en de 'zuivere' islam nastreven, valt er best iets te zeggen voor de zorgen van Wilders.
Persoonlijk zou ik de macht in Nederland niet aan Wilders toevertrouwen, wegens gebrek aan concrete oplossingen. We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
Yep, alle dwarse SPers die nu merken dat zonder hun leider de SP niet meer tegen alles aan schopt gaan nu naar de partij die dat wel doet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij verwoord de ongenoegens in een deel van de samenleving op een directe concrete manier. Je hebt Wilders die van alles zegt en roept maar als het puntje bij paaltje komt wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Hij vormt meer een spreekbuis voor het ongenoegen waarmee een deel van de samenleving zich mee identificeert.
Volgens mij is de verspreiding van Mein Kampf nog steeds verboden..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Wilders beweert (cq. belooft) dingen die helemaal niet zouden moeten kunnen in een gezonde Staat. Dingen als boeken verbieden, om maar 1 ding te noemen. Andere partijen zullen dat inderdaad waarschijnlijk niet doen. Is dat dan de fout van die andere partijen?
Je verwoord het zo omdat je zelf ook weet dat het boek niet verboden is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Volgens mij is de verspreiding van Mein Kampf nog steeds verboden..
Ach met al die peilingen kan de Zwansen huiskamerpeiling er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zal het eens ff peilen. Haha, peilen.
Komt op hetzelfde neer, niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Je verwoord het zo omdat je zelf ook weet dat het boek niet verboden is.
Nee, want als ik wil kan ik het boek maandag in m'n handen hebben, Wilders wilt niet dat de Koran in de handen van Moslims komtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, niet?
Ik vind het een nuance verschil, maar enfin, als jij het te rechtvaardigen vindt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, want als ik wil kan ik het boek maandag in m'n handen hebben, Wilders wilt niet dat de Koran in de handen van Moslims komt
Stop die woorden maar in m'n mond hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
als jij het te rechtvaardigen vindt..
Ongenoegen die er inderdaad is. Ongenoegen als 'joah, ik werrek me hejemaal de pleurahs bij de vuihlstoaht, en kan niet eens twee botah kope! Komt door de belasting en die buut'nloanders die die belasting opmaken!'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij verwoord de ongenoegens in een deel van de samenleving op een directe concrete manier. Je hebt Wilders die van alles zegt en roept maar als het puntje bij paaltje komt wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Hij vormt meer een spreekbuis voor het ongenoegen waarmee een deel van de samenleving zich mee identificeert.
Probeer jij maar eens copyright op de Koran te krijgen dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik vind het een nuance verschil, maar enfin, als jij het te rechtvaardigen vindt..
Als de peilingen kloppen dan denk ik van wel hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Wat mij betreft mag geen enkel boek op geen enkele manier verboden worden, dus ook niet de verspreiding daarvan. Lijkt me dat jij het daarmee eens bent, daarom verbaast het me dat je zo uitvliegt tegen Wilders terwijl de huidige politiek iets vergelijkbaars al doet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens copyright op de Koran te krijgen dan.
Er zullen ongetwijfeld een paar rascisten onder de PVV-stemmers zitten, maar de meeste PVV-stemmers willen op die manier hun ongenoegen of onvrede uiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ongenoegen die er inderdaad is. Ongenoegen als 'joah, ik werrek me hejemaal de pleurahs bij de vuihlstoaht, en kan niet eens twee botah kope! Komt door de belasting en die buut'nloanders die die belasting opmaken!'
Dat ongenoegen kan en zal nooit weggenomen worden. De wens naar meer zit misschien in de mens, en dat is niet zo erg, maar om vervolgens de schuld te geven aan complete bevolkingsgroepen omdat dat 'meer' nog niet bereikt is, is ronduit belachelijk.
Net als de NSDAP stemmers niet allemaal Nazi`s waren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld een paar rascisten onder de PVV-stemmers zitten, maar de meeste PVV-stemmers willen op die manier hun ongenoegen of onvrede uiten.
Ene kant begrijpelijk, aan de andere kant is het angstig.
Ik kan het mis hebben, maar ging het Wilders niet alleen om de koran? Je praat over boeken terwijl ik in de veronderstelling ben dat het hem alleen om de koran gaat in de context van het verbod op mein kampf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Integendeel, men gaat met Wilders normaal in discussie, dit in tegenstelling tot met Fortuyn. Het laatste betreur ik, maar het eerste keur ik af. Een achterlijke mongool die boeken wil verbieden dien je uit te lachen en belachelijk te maken -niet te remmen in zijn mening, hij doet maar- maar normaal in discussie gaan met Wilders is als normaal in discussie gaan met iemand over de woonplaats van de Kerstman, belachelijk.
Dat is wat nu gebeurd naar mijn mening, politici proberen normaal in discussie te gaan met een abnormaal als Wilders, waardoor Staatsburgers gaan denken dat iemand die boeken wil verbieden heel normaal is in een gezonde Staat.
Het meest belachelijke zijn politici die zeggen 'ja, Wilders zegt het misschien bot, maar hij heeft wel een punt'. Nee, dat heeft hij niet.
Voor deze post heb je speciaal een kloon aangemaakt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef ShyteHappens. het volgende:
[..]
Net als de NSDAP stemmers niet allemaal Nazi`s waren.
Dus de minderheid van Nederland is moreel superieur?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
Wat dacht je van mensen die zichzelf als slachtoffer beschouwen van de bekende straatterroristjes? Mensen die een blokje om moeten om dat er weer zo'n groep de buurt onveilig staat te maken; Mensen die elke week op Opsporing Verzocht 20 keer 'lichtgetint' en schetsen van Noord-Afrikaanse koppies voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ongenoegen die er inderdaad is. Ongenoegen als 'joah, ik werrek me hejemaal de pleurahs bij de vuihlstoaht, en kan niet eens twee botah kope! Komt door de belasting en die buut'nloanders die die belasting opmaken!'
Dat ongenoegen kan en zal nooit weggenomen worden. De wens naar meer zit misschien in de mens, en dat is niet zo erg, maar om vervolgens de schuld te geven aan complete bevolkingsgroepen omdat dat 'meer' nog niet bereikt is, is ronduit belachelijk.
Ja klopt. En omdat de traditionele partijen daar nauwelijks iets aan doen, zoeken veel mensen hun heil in de PVV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die zichzelf als slachtoffer beschouwen van de bekende straatterroristjes? Mensen die een blokje om moeten om dat er weer zo'n groep de buurt onveilig staat te maken; Mensen die elke week op Opsporing Verzocht 20 keer 'lichtgetint' en schetsen van Noord-Afrikaanse koppies voorbij zien komen.
Ik denk dat je dat ongenoegen moet zoeken in zorgen over misdaad en overlast, niet zozeer betreffende belasting.
Er is een behoorlijke groep dat zich latent moreel superieur waant.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus de minderheid van Nederland is moreel superieur?
Daarom, de verkiezingen zijn nog ver weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef qonmann het volgende:
Het is natuurlijk maar een momentopname. Ook Rita Verdonk stond eens hoog
Dat ongenoegen wat je nu noemt is natuurlijk wat gechargeerd. Waar het wel omgaat is dat de autochtone arbeidersklasse in wijken woont die steeds "zwarter" worden. Dat kan beangstigend werken en als men dan ziet dat de politiek ver weg in hun ivoren toren blijft mekkeren over een ideaal beeld waarin iedereen harmonieus samenleeft kan ik me voorstellen dat ze naar Wilders uitwijken. Daarin vind ik dat de politieke elite heeft gefaald de afgelopen jaren. Ze hebben dat ongenoegen en die angst niet weg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
Wederom een bijzonder realistische voorspelling van LXIVquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef LXIV het volgende:
Als de crisis flink doorzet dan krijgt Wilders nog veel en veel meer stemmen. Want voorheen zou je de buitenlanders wel ergens de schuld van willen geven, maar waarvan dan? Er was meer welvaart dan ooit tevoren. Dat er sowieso al zoveel interesse was onder die omstandigheden was opmerkelijk.
Maar als er straks echt veel werkelozen zijn, of zelf onvoldoende voedsel, dan heeft Wilders zo een kamermeerderheid.
Ik denk dat jij de diepte van de crisis én het effect daarvan op stemgedrag onderschat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wederom een bijzonder realistische voorspelling van LXIV.
Nog niet zo lange geleden waren juist de traditionele partijen die zetels in de virtuele strijd pakte, vanwege de juiste aanpak bij de nationalisatie van banken, de perikelen rondom Icesave en omdat sowieso deze partijen meer betrouwbaar werden geacht de aanpak van de crisis langs goede banen te leiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef LXIV het volgende:
Als de crisis flink doorzet dan krijgt Wilders nog veel en veel meer stemmen. Want voorheen zou je de buitenlanders wel ergens de schuld van willen geven, maar waarvan dan? Er was meer welvaart dan ooit tevoren. Dat er sowieso al zoveel interesse was onder die omstandigheden was opmerkelijk.
Maar als er straks echt veel werkelozen zijn, of zelf onvoldoende voedsel, dan heeft Wilders zo een kamermeerderheid.
Wat natuurlijk laat zien dat de steun totaal niet op het inhoudelijke en rationele vlak gezocht moet worden, maar vooral uit protest of domheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de kentering met de beslissing van het Hooggerechtshof dat het OM Wilders moest gaan vervolgen.
En het wanbeleid van de coalitie wordt ook nogal onderschat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de diepte van de crisis én het effect daarvan op stemgedrag onderschat.
Vooralsnog heeft de credietcrisis nog niet zoveel impact gehad op het leven van mensen. Ik vind ook dat Bos het uitstekend heeft gedaan als minister van financien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nog niet zo lange geleden waren juist de traditionele partijen die zetels in de virtuele strijd pakte, vanwege de juiste aanpak bij de nationalisatie van banken, de perikelen rondom Icesave en omdat sowieso deze partijen meer betrouwbaar werden geacht de aanpak van de crisis langs goede banen te leiden.
Hoe kan de crisis ineens als argument ten voordele van de PVV werken?
Volgens mij kwam de kentering met de beslissing van het Hooggerechtshof dat het OM Wilders moest gaan vervolgen.
Het is maar virtueel, maar ik kan het me goed voorstellen dat een aantal mensen met de beslissing van het Hof niet eens zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat natuurlijk laat zien dat de steun totaal niet op het inhoudelijke en rationele vlak gezocht moet worden, maar vooral uit protest of domheid.
De krediet- en economische crisis is dus geen verklaring dat de peilingen zo florissant uitpakken voor de PVV.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft de credietcrisis nog niet zoveel impact gehad op het leven van mensen. Ik vind ook dat Bos het uitstekend heeft gedaan als minister van financien.
Maar als de effecten van de crisis wel merkbaar worden, als dat gebeurt, dan zal dat zeker wind in de zeilen voor Wilders zijn. Het is altijd zo dat een partij die het roer om wil gooien het beter doet wanneer het slecht gaat. Want wie wil er nu verandering als het eigenlijk toch best wel goed gaat?
PVV 27quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef JohnDope het volgende:
Erg wazige OP mensen.
Op hoeveel zetels staat de PVV nu in de peilingen?
Thanks.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef knowall het volgende:
[..]
PVV 27
CDA 26
PvdA 21
D66 19
SP 18
VVD 17
Groen Links 11
ChristenUnie 5
SGP 2
PvdDieren 2
Trots op NL 2
Er is gewoon nog niet zoveel over te zeggen. Allerlei doemscenario's doen het leuk op het internet maar of ze realistisch zijn is maar zeer de vraag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de diepte van de crisis én het effect daarvan op stemgedrag onderschat.
Dus omdat een partij groot is, kan dat niet zo zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
NSDAP was ook maar een kleine partijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus omdat een partij groot is, kan dat niet zo zijn?
het moet sowieso uit 5 partijen bestaan ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Zoals ik het zie is er zelfs als deze peiling realiteit wordt een kamermeerderheid ZONDER Wilders.
Mensen die in een topic over peilingen posten terwijl ze peilingen niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef huhggh het volgende:
Mensen die op peilingen reageren en er hele discussies over aangaan![]()
Is Wilders dan wel de sterke man in deze crisis?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef qonmann het volgende:
In tijden van crisis wordt de roep om een sterke man groter.
Bos leek het een maand geleden te zijn, maar hij kon die status niet waarmaken.
Jan is niet meer..ik denk dat dat de PVV in de kaart speelt.
De andere partijen kunnen slechts hopen dat de PVV intern gedonder krijgt
En dat vind ik dan weer zo diep en diep triest. Als die man nou zoveel stemmen krijgt, respecteer dat dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
Maar wat hebben allochtonen met deze crisis te makenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dit is nog maar het begin. Naarmate de economische crisis erger wordt zal Wilders' partij meegroeien. Voorheen stemde men nog op de gevestigde orde, omdat men bij de politiek correcte gemeente wilde blijven horen. Die had het immers voor het zeggen. Alhoewel men zich toen ook wel ergerde aan het slappe beleid t.o.v. allochtonen en het dhimmigedrag van onze bestuurders.
Als de chaos toeneemt zal het 'erbij willen horen' steeds minder belangrijk worden, terwijl de criminaliteit onder allochtonen alleen maar nog verder toe zal nemen. De ideale voedingsbodem voor de PVV dus.
Rustig maar, je bent nu ingelogd als damian5700. En niet als je linkse tegenkloon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
Geen reet, maar daar gaat het helemaal niet om, snap dat dan. Je moet verder denken dan je neus lang is, alles is immers met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar wat hebben allochtonen met deze crisis te maken![]()
Het is slechts een momentopname ..maar toch, noch de SP noch de VVD heeft een aansprekende leider.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef thewarrior82 het volgende:
Wat ook opvalt naast dat de pvv de grootste partij wordt in deze peiling dat ook d66 weer verder omhoog klimt en nu de vvd en sp voorbij is
De islamitische banken zijn niet ingestort, dus is het de schuld van de moslims?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar wat hebben allochtonen met deze crisis te maken![]()
Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is de finaciliele wereld ingestort, wat heeft de Islam daar mee te maken?
Daar is niets vreemd aan, in de oppositie haal je de stemmen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef thewarrior82 het volgende:
Wat ook opvalt naast dat de pvv de grootste partij wordt in deze peiling dat ook d66 weer verder omhoog klimt en nu de vvd en sp voorbij is
Maar dat zou dan voor alle oppositiepartijen moeten gelden volgens deze theorie, en dan blijft het toch opmerkelijk dat d66 wel weet te groeien en sp en vvd niet en groenlinks maar mondjesmaatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:14 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar is niets vreemd aan, in de oppositie haal je de stemmen.
Als je regeerd, en dus verantwoordelijk bent, krijg je de klappen.
Dat weet D66 als geen ander.
De andere partijen hebben (met name CDA, PvdA en SP) in elk geval geen sterke man. (voor zover ik kan zien). En vooralsnog is er ook geen gedonder in zijn partij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Is Wilders dan wel de sterke man in deze crisis?
Ik heb heb hem nog helemaal geen oplossingen voor deze crisis zien geven.
Hij blijf maar hameren op de Islam, maar die zijn niet schuldig aan deze crisis.
Wilders is mischien nuttig in de oppositie, maar aan de macht is die man een ramp voor Nederland.
Sorry, maar ik denk dus verder dan mijn neus lang is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geen reet, maar daar gaat het helemaal niet om, snap dat dan. Je moet verder denken dan je neus lang is, alles is immers met elkaar verbonden.
Het gaat erom dat mensen naarmate de crisis verergert meer tegenslagen te verwerken zullen krijgen, ontslagen zullen worden, hun huis uit moeten etc.. Mensen die voorheen nog op de gevestigde partijen stemden 'omdat dat zo hoorde', maar die zich wel al jaren groen en geel ergerden aan de manier waarop die gevestigde orde met de integratieproblematiek omgaat. Als die mensen niks meer te verliezen hebben zullen ze eerder geneigd zijn om PVV te stemmen.
Daar komt nog eens bij dat zo'n crisis ook bevorderend werkt voor de criminaliteit, die in dit land nu eenmaal voor het grootste deel voor rekening komt van niet-westerse allochtonen. Daar zullen dus ook steeds meer mensen last van krijgen, ook buiten de Randstad, hetgeen weer een extra reden is om PVV te stemmen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dus verder dan mijn neus lang is.
Nee, dat heeft het ook niet. Maar ontslagen word je toch, daar heeft geen enkele partij momenteel een oplossing voor. Dus dan maar op Wilders, want aan die criminele kut-allochtonen erger je je ook al jaren groen en geel. En naast het feit dat de gevestigde orde de economie goed verneukt heeft, heeft zij ook dit probleem weinig goed gedaan.quote:Als ik ontslagen word heeft dat geen moer te maken met de niet westerse allochtonen.![]()
Vergeet het maar, die oplossingen zijn er niet. We hebben te maken met een global meltdown, daar kan geen Balkenende of Bos wat aan veranderen.quote:Ik wil oplossingen voor deze cricis, zodat ik kan blijven werken,
Dat komt vanzelf wel, als het maatschappelijke klimaat door economische crisis ook sterk verslechtert.quote:de criminaliteit van niet westerse allochtonen kan me op dit moment even gestolen worden.
Straks is er wellicht te weinig werk. Dan heeft jouw Marokkaanse overbuurman wel een job, en jij niet. En jij moet je huis verkopen omdat je de hypotheek niet meer rond krijgt. Dan denk je:" Die kutmarokkaan. Ik had zijn baan kunnen hebben en ook mijn huis dan ook nog." Zo denken iig veel mensen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dus verder dan mijn neus lang is.
Als ik ontslagen word heeft dat geen moer te maken met de niet westerse allochtonen.![]()
Ik wil oplossingen voor deze cricis, zodat ik kan blijven werken, de criminaliteit van niet westerse allochtonen kan me op dit moment even gestolen worden.
Of nog erger: je ziet die Marokkaanse overbuurman in de duurste auto's rondrijden, betaald uit criminaliteit, terwijl jij je helemaal geen auto meer kunt veroorloven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Straks is er wellicht te weinig werk. Dan heeft jouw Marokkaanse overbuurman wel een job, en jij niet. En jij moet je huis verkopen omdat je de hypotheek niet meer rond krijgt. Dan denk je:" Die kutmarokkaan. Ik had zijn baan kunnen hebben en ook mijn huis dan ook nog." Zo denken iig veel mensen.
De VVD zit in een enorme dip met het hele Verdonk debakel, de SP moet het vertrek van Marijnissen nog verwerken, en Groen Links blijft op een zetel meer of minder altijd gelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Maar dat zou dan voor alle oppositiepartijen moeten gelden volgens deze theorie, en dan blijft het toch opmerkelijk dat d66 wel weet te groeien en sp en vvd niet en groenlinks maar mondjesmaat
Wat moet er gerespecteerd worden? Er is nog altijd een grote meerderheid die niets met hem te maken wil hebben. Dat moet gerespecteerd worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer zo diep en diep triest. Als die man nou zoveel stemmen krijgt, respecteer dat dan.
Daarom. Bovendien streeft niemand naar verandering zolang het hem persoonlijk nog goed gaat. En relatief ging het ook allemaal heel goed de afgelopen jaren. Waarom dat op het spel zetten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Of nog erger: je ziet die Marokkaanse overbuurman in de duurste auto's rondrijden, betaald uit criminaliteit, terwijl jij je helemaal geen auto meer kunt veroorloven.
De meerderheid wil ook niets met moslims te maken hebben. Respeceteer dat dan ook eens..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat moet er gerespecteerd worden? Er is nog altijd een grote meerderheid die niets met hem te maken wil hebben. Dat moet gerespecteerd worden.
Ik denk dat Rita beter kan fuseren nu, Trots op Dieren ofzo, een verdubbeling van zetels.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef knowall het volgende:
[..]
PVV 27
CDA 26
PvdA 21
D66 19
SP 18
VVD 17
Groen Links 11
ChristenUnie 5
SGP 2
PvdDieren 2
Trots op NL 2
Precies wat ik hierboven ook zeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien streeft niemand naar verandering zolang het hem persoonlijk nog goed gaat. En relatief ging het ook allemaal heel goed de afgelopen jaren. Waarom dat op het spel zetten?
Als het -veel- slechter gaat, is de drang te veranderen ook veel groter, ergo stemt men buiten het centrum.
Als hij het slim aanpakt wordt Wilders groot, heel groot, tijdens deze crisis.
R E S C E P T (Ali G)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
De meerderheid wil ook niets met moslims te maken hebben. Respeceteer dat dan ook eens..
Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
Ik zie de link tussen Wilders en de economische crisis niet echt. Volgens mij is zijn recente winst eerder te danken aan de media-aandacht rond zijn bezoek aan de VS en Groot-Brittannië.
Volgens mij wil hij ook helemaal niet regeren, wat dat betreft is het net de SP.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
R E S C E P T (Ali G)
Wilders presenteert zich als iemand die tegen de de gevestigde orde (lees: normale partijen) aanschopt. Dan moet hij daar ook niet mee willen regeren.
Ik denk dat hij wel wil regeren, maar niet in een coalitieverband.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij ook helemaal niet regeren, wat dat betreft is het net de SP.
Maar dat is dus een utopie, want geen enkele partij in Nederland zal de komende verkiezingen een absolute meerderheid behalen. Volgens mij zei Wilders trouwens van de week nog dat het hem daar ook niet om te doen was, maar dat hij liever tegen de gevestige orde blijft aanschoppen om aandacht te krijgen voor zijn overtuigingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wil regeren, maar niet in een coalitieverband.
Komt nog wel, die crisis is pas net begonnen en het aantal werklozen nog steeds laag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
Ik zie de link tussen Wilders en de economische crisis niet echt.
Dat klopt.quote:Volgens mij is zijn recente winst eerder te danken aan de media-aandacht rond zijn bezoek aan de VS en Groot-Brittannië.
Nou dan ga je toch lekker weg?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een kutland is dit eigenlijk geworden
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat Rita beter kan fuseren nu, Trots op Dieren ofzo, een verdubbeling van zetels.
Compenseren door op de SP te stemmen, dan maar polariserenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een kutland is dit eigenlijk geworden
Ik word een beetje bang van jouw reply.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
[..]
Nee, dat heeft het ook niet. Maar ontslagen word je toch, daar heeft geen enkele partij momenteel een oplossing voor. Dus dan maar op Wilders, want aan die criminele kut-allochtonen erger je je ook al jaren groen en geel. En naast het feit dat de gevestigde orde de economie goed verneukt heeft, heeft zij ook dit probleem weinig goed gedaan.
[..]
Vergeet het maar, die oplossingen zijn er niet. We hebben te maken met een global meltdown, daar kan geen Balkenende of Bos wat aan veranderen.
[..]
Dat komt vanzelf wel, als het maatschappelijke klimaat door economische crisis ook sterk verslechtert.
Nee joh, hij probeerde zichzelf in een cordon sanitair hoekje te plaatsen, dat had Rutte gelukkig snel door met z'n 'Geert we zetten je niet in een cordon sanitair dus doe niet zo zielig!':Pquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Edit: tenminste, hij was wel een beetje teleurgesteld tijdens de laatste verkiezingen dat niemand zelfs met hem wou praten over een coalitie. (Was op de NOS tijdens de verkiezingsnacht dacht ik)
Ik zeg niet dat je hem moet plezieren. Maar niet allemaal samen gaan afspreken om hem te boycotten. Dat is gewoon triest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat moet er gerespecteerd worden? Er is nog altijd een grote meerderheid die niets met hem te maken wil hebben. Dat moet gerespecteerd worden.
Juist de wilders-stemmers zijn mensen die "erbij willen horen".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dit is nog maar het begin. Naarmate de economische crisis erger wordt zal Wilders' partij meegroeien. Voorheen stemde men nog op de gevestigde orde, omdat men bij de politiek correcte gemeente wilde blijven horen. Die had het immers voor het zeggen. Alhoewel men zich toen ook wel ergerde aan het slappe beleid t.o.v. allochtonen en het dhimmigedrag van onze bestuurders.
Als de chaos toeneemt zal het 'erbij willen horen' steeds minder belangrijk worden, terwijl de criminaliteit onder allochtonen alleen maar nog verder toe zal nemen. De ideale voedingsbodem voor de PVV dus.
het mag tegenwoordig op fok hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jouw reply.![]()
Verander "die criminele kut-allochtoon" eens in jood.![]()
Sorry, maar hier moet ik niets van hebben.
Met name ook steeds meer hoger opgeleiden, dus dat gaat niet helemaal op denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Juist de wilders-stemmers zijn mensen die "erbij willen horen".
Je zegt het al, zo denken veel mensen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Straks is er wellicht te weinig werk. Dan heeft jouw Marokkaanse overbuurman wel een job, en jij niet. En jij moet je huis verkopen omdat je de hypotheek niet meer rond krijgt. Dan denk je:" Die kutmarokkaan. Ik had zijn baan kunnen hebben en ook mijn huis dan ook nog." Zo denken iig veel mensen.
SP komt op veel punten overeen met wilders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Compenseren door op de SP te stemmen, dan maar polariseren
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jouw reply.![]()
Verander "die criminele kut-allochtoon" eens in jood.
Nee, dat kan ik me voorstellen. Daar moet ik ook helemaal niks van hebben.quote:Sorry, maar hier moet ik niets van hebben.
Denk meer dat wilders stemmers mensen zijn die het niet eens zijn met hoe het nu gaat, en de financiele crisis is daarbij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ga er in ieder geval serius over nadenken uit nederland weg te gaan als wilders ooit iets te zeggen krijgt. Ik vind het prima het land te zijn van the wooden shoes, maar het land van Wilders..... no thanksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het lijkt me sterk. Misschien klopt het wel dat bij de crisis mensen zoeken naar partijen buiten de coalitie, maar denk dan eerder aan een partij als D'66. Wilders zijn stemmers vinden de zgn. Islamisering van Nederland het belangrijkste onderwerp. Mensen die de economie het belangrijkst vinden gaan denken ik op een andere partij stemmen. Wilders heeft op dit punt zich nooit geprofileerd en heb hem tijdens verkiezingsdebatten hier ook nauwelijks over gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.
want?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name ook steeds meer hoger opgeleiden, dus dat gaat niet helemaal op denk ik
Denk je verkeerd, ook daar zitten veel meelopers, al was dat stuk over 'veel hoogopgeleiden bij PVV' natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name ook steeds meer hoger opgeleiden, dus dat gaat niet helemaal op denk ik
Vast. Vandaar dat ook niemand op z'n werk of in het openbaar toe durft te geven dat hij of zij op Wilders zou stemmen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Daarom juist. Het zijn een soort gothics. "Lekker tegen de stroom in"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vast. Vandaar dat ook niemand op z'n werk of in het openbaar toe durft te geven dat hij of zij op Wilders zou stemmen.
Omdat die misschien iets meer geneigd zijn tot het overwegen van hun politieke voorkeur dan Jan met de pet, die stemt uit frustratie, woede en/of angst.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
De meerderheid wil ook niets met moslims te maken hebben. Respeceteer dat dan ook eens..
Slap gelul. Al die mensen die riepen dat ze zouden emigreren als de LPF gaat regeren wonen ook nog steeds in Nederland.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Yuin het volgende:
[..]
Denk meer dat wilders stemmers mensen zijn die het niet eens zijn met hoe het nu gaat, en de financiele crisis is daarbij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ga er in ieder geval serius over nadenken uit nederland weg te gaan als wilders ooit iets te zeggen krijgt. Ik vind het prima het land te zijn van the wooden shoes, maar het land van Wilders..... no thanks
Ik vind die mensen zo laf die zich laten weg jagen door een politieke partij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Slap gelul. Al die mensen die riepen dat ze zouden emigreren als de LPF gaat regeren wonen ook nog steeds in Nederland.
Nee?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind die mensen zo laf die zich laten weg jagen door een politieke partij.
Ik en velen met mij hebben ook jaren lang moeten overleven onder de terreur van de linksekerk en toen hoorde je ons ook niet klagen,
Nee!quote:
Als dat zo belangrijk voor je is, waarom stem je dan niet op die kerel van de pedopartij. Dat is pas een figuur die zijn kop boven de speeltui ... eh ... maaiveld uit durft te steken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef JohnDope het volgende:
En eerlijk is eerlijk mensen, je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar feit blijft dat hij als enige in deze wereld zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken en zich niet laat intimideren door de islamieten.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind die mensen zo laf die zich laten weg jagen door een politieke partij.
Ik en velen met mij hebben ook jaren lang moeten overleven onder de terreur van de linksekerk en toen hoorde je ons ook niet klagen,
Wat zullen de mensen die op hem stemmen dan ook teleurgesteld zijn als ze uiteindelijk beseffen dat Wilders een schreuwlelijk is die niets van zijn beloften waar kan maken. Al zou Wilders een kamermeerderheid hebben in Nederland kan hij geen reet uitvoeren. Hij wil artikel 1 van de Nederlandse grondwet wijzigen? Daar moet je 2/3 meerderheid voor hebben en herverkiezingen. Stel dat het hem lukt, er zijn internationale verdragen, Nederland maakt deel uit van de EU en diplomatieke betrekkingen staan nog altijd in zijn weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef JohnDope het volgende:
En eerlijk is eerlijk mensen, je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar feit blijft dat hij als enige in deze wereld zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken en zich niet laat intimideren door de islamieten.
En dat is ook de reden dat Wilders heeeeel veel geld gaat binnen harken.
Klagen deed je sowieso.quote:
Hoe je het wendt of keert: roepen dat je gaat emigreren vanwege een politieke partij is gewoon erg gay en hypocriet.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Neen. Alles werd voor zoete koek geslikt!!
Je weet best wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij vindt een willekeurige jood vergelijkbaar met een allochtone crimineel, met zo'n rovend en verkrachtend kut-marokkaantje bijvoorbeeld? Lekker dan.
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Daar moet ik ook helemaal niks van hebben.
Hij moest er ook zo nodig allochtonen achter zetten, van autochtone criminelen heeft hij zeker geen lastquote:Op zondag 1 maart 2009 00:06 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je weet best wel wat ik bedoel.![]()
Iemand de zondebok (kut-marokannen) toewijzen in deze crisis, slaat nergens op.
Ik werk bij Corus, en vele allochtonen, medelanders en Nederlanders vrezen daar voor hun baan.
Ja, ik vond het alleen erg grappig gezegd. Ook dat "overleven onder de terreur van de linksekerk" Dan zie ik echt van die zoeklichten vanuit linkse gebouwen de straat afspeuren, en jij met een pakje roggebrood onder je arm snel de weg oversteken. "Vanavond weer brood voor Moeder en zusjes. Weer een dag overleefd onder de Linkse terreur" En dat dan 10 jaar lang, totdat Wilders als verlosser het land redde.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert: roepen dat je gaat emigreren vanwege een politieke partij is gewoon erg gay en hypocriet.
Zeker niet, de politiek representeert het volk, althans dat word voor het gemak maar iig geloofd. Ik merk nu al dat sommige mensen zeggen, oh it's that country from Wilders. Als die malloot meer te zeggen krijgt, ben ik hier ook foetsie. Dat wou ik sowieso al, dus wat dat betreft geen probleem.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert: roepen dat je gaat emigreren vanwege een politieke partij is gewoon erg gay en hypocriet.
Nee, dat weet ik niet. Leg het me maar uit.quote:
Nee, maar dat doet ook helemaal niemand. Daar gaat het bij Wilders helemaal niet om. Je moet de zaken wel goed uit elkaar houden, ook al beïnvloeden ze elkaar wel, zeker onder deze omstandigheden.quote:Iemand de zondebok (kut-marokannen) toewijzen in deze crisis, slaat nergens op.
Ja. En het grote verschil is dat veel van die allochtonen bij werkloosheid al snel het criminele circuit in zullen gaan, terwijl die autochtonen thuis achter de geraniums gaan zitten wachten op hun uitkering.quote:Ik werk bij Corus, en vele allochtonen, medelanders en Nederlanders vrezen daar voor hun baan.
lolquote:
Met alle respect, maar dankzij Wilders kunnen we wereldwijd gezien eindelijk weer een keertje trots zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Yuin het volgende:
[..]
Zeker niet, de politiek representeert het volk, althans dat word voor het gemak maar iig geloofd. Ik merk nu al dat sommige mensen zeggen, oh it's that country from Wilders. Als die malloot meer te zeggen krijgt, ben ik hier ook foetsie. Dat wou ik sowieso al, dus wat dat betreft geen probleem.
In één keer goed geraden!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij moest er ook zo nodig allochtonen achter zetten, van autochtone criminelen heeft hij zeker geen last
Iemand die een complete geloofsovertuiging als debiel aanziet, mensen niet respecteert, doet alsof iedere islamiet met dynamite rondloopt vind ik niet erg prettig nee. Bovendien, Meneer Wilders roept wel leuk over de allochtonen, maar wat doet ie aan dát probleem? Behalve zeiken? Je kan zeiken wat je wilt, maar Nederland wil zo heel graag multiculti zijn, wij zijn niet multi culti. Nederland is totaal niet multi-cultureel, althans, ja er wonen meer culturen als je het zo wilt zien. Maar we leven absoluut niet SAMEN.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dankzij Wilders kunnen we wereldwijd gezien eindelijk weer een keertje trots zijn.
Nu hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt, nu kan je het roepen.
Wat een giller.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:15 schreef Yuin het volgende:
Wat dat betreft mag je een voorbeeld nemen aan Engeland, die daar toch een jaar of 30 in vooruitlopen.
Zeker weten? CNN: Fitna lijkt op Nazi Propaganda Film.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dankzij Wilders kunnen we wereldwijd gezien eindelijk weer een keertje trots zijn.
Nu hoef je niet meer te fluisteren dat je uit Nederland komt, nu kan je het roepen.
Je snapt wel dat Wilders in de oppositie zit, niet in het kabinet?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:15 schreef Yuin het volgende:
[..]
Iemand die een complete geloofsovertuiging als debiel aanziet, mensen niet respecteert, doet alsof iedere islamiet met dynamite rondloopt vind ik niet erg prettig nee. Bovendien, Meneer Wilders roept wel leuk over de allochtonen, maar wat doet ie aan dát probleem? Behalve zeiken?
Nederland wil helemaal niet "multiculti" zijn, vandaar al die stemmen op Wilders. Dat hele "multiculti"-gebeuren is een politiek correct verzinsel van de PvdA uit de jaren '90.quote:Je kan zeiken wat je wilt, maar Nederland wil zo heel graag multiculti zijn, wij zijn niet multi culti. Nederland is totaal niet multi-cultureel, althans, ja er wonen meer culturen als je het zo wilt zien. Maar we leven absoluut niet SAMEN.
Ja, vandaar dat Wilders daar ook niet binnen mocht. De islam heeft het daar al overgenomen.quote:Wat dat betreft mag je een voorbeeld nemen aan Engeland, die daar toch een jaar of 30 in vooruitlopen.
Yeps zeker weten.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zeker weten? CNN: Fitna lijkt op Nazi Propaganda Film.
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfunctiesquote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een giller.![]()
Alleen de Amerikanen hebben het goed voor elkaar wat betreft harmonie tussen verschillende culturen.
Only in America mensen.
Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.quote:
....quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart.
En dat is 1 voorbeeld, ik kan nog wel even doorgaan als je wilt
Ja dat kan Wilders wel realiseren (en dan bedoel ik het uitzetten van criminelen met een dubbelpaspoort).quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.
Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een donkere gozer die in de bajes zit in Engeland en geloof me het is echt een zooitje daar.
En laten we het maar niet hebben over die rellen in de paki-wijken.
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfuncties
En dat is 1 voorbeeld, ik kan nog wel even doorgaan als je wilt
Ik bedoel dus dat er heel veel racisme is daar.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.
Toevallig mijn tandarts, een turk, er zijn mensen die hem simpelweg weigeren, want hij is Turks. En ze hebben liever een Nederlander. WTF, alsof die turk stukjes dynamiet in je tanden gaat plakken![]()
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.quote:
Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NLquote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
Wilders kan je niet met Jorg Haider vergelijken, want Wilders heeft veel meer internationale vrienden.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef SCH het volgende:
[..]In de wereld nog wel. Behalve wat xenofobe politici in het buitenland wordt hij toch vrijwel nergens serieus genomen en als een soort nieuwe Jorg Haider beschouwd.
[..]
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
Die equal right wetten kennen wij in Nederland natuurlijk ook, te weten art. 1 van de Grondwet en niet te vergeten de vele positieve discriminatie regelingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Yuin het volgende:
[..]
Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NL
Dat is mooi want de dag is pas net 31 minuten begonnen.quote:
Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.
Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/02/09/V054.htmquote:Weerbare democratie
Hierop aansluitend: Ik pleit al langer voor het vergroten van de weerbaarheid van onze democratie. En dan gaat het niet alleen om radicalisering vanuit Islamitische gemeenschappen. Nederland is de afgelopen jaren ook geconfronteerd met rechts-extremistisch geweld, radicaal anti-globalisme, anti-semitisme en gewelddadig dierenrechtactivisme. Een rechtsstaat moet zijn grenzen kunnen trekken. Juist ook ten aanzien van groeperingen en initiatieven die op geweldloze wijze proberen de rechtsstaat te ondermijnen. Wanneer er in deelgemeenteraad een democratische meerderheid komt om hoofddoekjes verplicht te stellen dat wil je dat voorkomen. Of een meerderheid in de Tweede kamer voor de invoering van de Sharia. Dan moet je dat tegen kunnen houden. Want die ideeën gaan in tegen onze waarden en onze onvervreemdbare rechten. Wij staan niet toe dat vrouwen worden mishandeld of vernederd omdat ze zich niet naar bepaalde geloofswetten gedragen. Als men de grondrechten wil gebruiken om dezelfde grondrechten af te schaffen is dat geen gebruik maar misbruik. Je zult je de vraag moeten stellen welke instrumenten een weerbare democratie nodig heeft om de waarden van de rechtsstaat veilig te stellen. Ik vind dat voor mensen die misbruik maken van hun grondrechten die grondrechten moeten kunnen worden ingeperkt. Een weerbare democratie moet niet gezien worden als een inbreuk op grondrechten, maar een inbreuk op misbruik van grondrechten, juist om deze te kunnen behouden voor de goedwillende burgers. Want het opruiende fundamentalisme is iets waar de meeste moslims niets mee te maken willen hebben. Juist deze meerderheid is ook gebaat bij een harde aanpak van radicalisten die zich op de Islam beroepen.
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.
Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevondenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
"De geschiedenis"quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.![]()
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevonden
Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.![]()
Het wachten is op een endorsment van Barack.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Let maar op, die Wilders maakt iedereen wakker in deze wereld.
En toen stond hij in de peilingen op maximaal 2 zetels.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.
Denk het ook, of een paars kabinet opnieuw als het CDA heftig gaat verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat er in 2011 een CDA/PvdA/D66 regering komt overigens.
Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Het wachten is op een endorsment van Barack.
Waarom is de TT dan niet aangepast?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.
Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.
Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weg gingen uit irak?
Het is nog maar de vraag of Rutte de VVD-lijst gaat trekken natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:
@SCH: dat zou kunnen, alleen Rutte vind ik een merkwaardig figuur. Hij speelt zo dat hij de crisis wel even gaat regelen. In dat debat was hij laatst ook zwak. En Nederland is best een conservatief land (geworden), dus het CDA blijft wel aardig scoren verwacht ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen gezellig dichtbij iran te zitten.
Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?
De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.
18 zetelsquote:Op zondag 1 maart 2009 00:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.
Voor zover ik weet oordeelt de rechter zo objectief mogelijk, gebaseerd op de wet. Natuurlijk kan niet elke rechter dat even goed, maar daarom hebben we ook een hoger beroep etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.
De rechter zou zich juist niet moeten laten leiden door welke druk dan ook.quote:Maar goed nu is de druk vanuit de bevolking extreem groot, dus ik vraag me af of er een rechter is die nu ook zijn ouderwetse riedeltje durft te laten horen.
[..]
Kom op John, welke wereldleiders steunen ome Geert.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in deze peilingen.
Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in de peilingen.
Ik ken er meer dan op welke andere partij dan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Er komt een dag, dat je ziet dat ik gelijk heb en dan lach je als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Goed voor een lach op de zaterdagavond.
Begin er dan ook niet over, want nu doe je het toch. Erg flauw en suggestief.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken.
Wilders staat nu volgens de peilingen op 27 zetels en de ervaring leert dat je er dan in de peilingen bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.
En veel meer behalen lijkt weinig realistisch. Je moet niet elke peiling die je ziet geloven john.
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wildersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk. Wilders niet uit op de vernietiging van moslims, maar wil alleen minder invloed van de islam in Nederland. En gezien de uitgangspunten van die religie en de hoeveelheid mensen die alles uit de koran letterlijk nemen en de 'zuivere' islam nastreven, valt er best iets te zeggen voor de zorgen van Wilders.
Persoonlijk zou ik de macht in Nederland niet aan Wilders toevertrouwen, wegens gebrek aan concrete oplossingen. We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?
De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Neuh, er komt een dag dat je beseft dat je al tijden onzin uitkraamt en dan zal je enkel verder verzurenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er komt een dag, dat je ziet dat ik gelijk heb en dan lach je als een boer met kiespijn.
Grijnz.
Wilders staat in andere peilingen op dit moment op 20 zetels. De ervaring leert dat partijen die halverwege een kabinetsperiode pieken in de peilingen uiteindelijk blij mogen zijn al ze de helft van het aantal zetels in die peilingen halen bij de daadwerkelijke verkiezingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders staat nu volgens de peilingen op 27 zetels en de ervaring leert dat je er dan in de peilingen bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen.
En dit kabinet gaat er nog een veel groter zooitje van maken dan ze er al van gemaakt hebben, dus Wilders gaat nog veel groter worden.
Onjuist. Hij is bij 1 dagkoers blijkbaar even de grootste. Bij de rustige peilingen is hij dat bij lange na niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in de peilingen.
De pseudo-establishment politici op het binnenhof maken zich de grootste zorgen over de extreme stijging van de PVV (nog veel grotere zorgen dan bij Fortuyn destijds) en jij roept weer dat er niks aan de hand is.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders staat in andere peilingen op dit moment op 20 zetels. De ervaring leert dat partijen die halverwege een kabinetsperiode pieken in de peilingen uiteindelijk blij mogen zijn al ze de helft van het aantal zetels in die peilingen halen bij de daadwerkelijke verkiezingen.
Wilders mag dus in z'n handjes knijpen als hij 15 of meer zetels gaat halen als er echt verkiezingen zijn.
Meen je dat nou? Mag ik dan vragen in welke kringen je zoal verkeert en wat voor mensen dat zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:07 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik ken er meer dan op welke andere partij dan ook
Veel mensen durven er ook niet voor uit te komen dat ze Wilders stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Mag ik dan vragen in welke kringen je zoal verkeert en wat voor mensen dat zijn.
Ik ken niemand die zegt op Wilders te gaan stemmen.
De stemmers van wat volgens jou de grootste partij wordt, durven daar niet voor uit tekomen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel mensen durven er ook niet voor uit te komen dat ze Wilders stemmen.
Als je niet op de pseudo establishment partijen stemt, word jij hier vergruist.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De stemmers van wat volgens jou de grootste partij wordt, durven daar niet voor uit tekomen?
Ze zijn naast doodsbang ook nog eens laf? Fijne mensen.
Verder denk ik dat het Binnenhof niet zoveel zorgen heeft. Dat was bij Fortuin heel anders. Dat was plotseling en onverwacht. Dit niet. Bij Wilders maakt men zich oprecht zorgen over de fascistoide inhoud van zijn standpunten, niet zozeer over de stijging in de peilingen.
Dat is inderdaad het niveau dat de maatschappij domineert en o.a. door dat is de PVV zo groot geworden.quote:
Gebrek aan kennis van de Nederlandse taal bij de achterban is het succes van de PVV?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het niveau dat de maatschappij domineert en o.a. door dat is de PVV zo groot geworden.
quote:
Je zou vooral even rustig na moeten denken en tot 10 moeten tellen voor je afgaat op een peiling met een nogal discutabele reputatie voor bijzonder stevige conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De pseudo-establishment politici op het binnenhof maken zich de grootste zorgen over de extreme stijging van de PVV (nog veel grotere zorgen dan bij Fortuyn destijds) en jij roept weer dat er niks aan de hand is.
Jij krijgt bij deze de Mohammed said al-Sahaf Award.
[ afbeelding ]
Moet je het horen wie het zegt.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis van de Nederlandse taal bij de achterban is het succes van de PVV?
De peilingen zijn 1 van de grootste linkse leugens uit de geschiedenis, vandaar ook dat je bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen,quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou vooral even rustig na moeten denken en tot 10 moeten tellen voor je afgaat op een peiling met een nogal discutabele reputatie voor bijzonder stevige conclusies.
Dat is vooral jouw probleem.
Inderdaad laat ze maar lekker gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Beetje jammer dat links de PVV maar blijft bagatelliseren. Alhoewel, daardoor worden we steeds groter![]()
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De peilingen zijn 1 van de grootste linkse leugens uit de geschiedenis, vandaar ook dat je er 6 a 8 zetels bij op moet tellen,
4,5 jaar terugquote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Beetje jammer dat links de PVV maar blijft bagatelliseren. Alhoewel, daardoor worden we steeds groter![]()
het zegt gewoon nog bijna niksquote:Persbericht, 21 november 2004
Groep Wilders tweede partij!
Dat klopt, voor hetzelfde geldt, komt er nog wel een terrorattackie hier in Holland en dan wordt Wilders nog veel groter.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.
En het is een peiling lang voor de verkiezingen.
Ik heb een vermoeden dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:40 schreef Toad het volgende:
John, je draait een beetje door.
Vertel nou eerst 'ns welke wereldleiders Wilders steunen.
Wie zijn we? Ben jij die vrouw van Geert met haar dubbele paspoort?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.
Of de aandacht zakt in en verschuift naar andere onderwerpen en Wilders en Verdonk moeten het beiden met 3 zetels doen. Het kan allemaal nog.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, voor hetzelfde geld, komt er nog wel een terrorattackie hier in Holland en dan wordt Wilders nog veel groter.
Nou nou. Niet overdrijvenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:57 schreef Seam het volgende:
interessant artikel, morgen maar eens goed doorlezen.
Wat moet je dan stemmen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Soms denk je dat men in dit land niet dieper kan zinken......
Nee ik vind het wel interessant om te zien waar al die stemmers eigenlijk vandaan komen. Belachelijk groot deel van de VVD zo te zien, wat eigenlijk ook wel te verwachten was.quote:
Een partij die kennis van zaken laat zien.quote:
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderator af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:51 schreef Toad het volgende:
Al is de edit nog zo snel...
JohnDope: "Een terrorattack zou slagroom op de taart zijn, dan zou Wilders in zijn ééntje de boel hier gaan ownen"
Geen idee, ik stem PvdA.quote:
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen (binnen 5 min).quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van de moderators af.
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderators af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.
Hij propt er zelfs extra spelfouten inquote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Gast, een moderator flikt gewoon suf een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Een (s)linkse moderator is het dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast een moderator flikt gewoon een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.quote:
Nog proberen het op de mods af te schuiven ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.quote:
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
Over welke machtige mensen heb je het?quote:De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Heb je nou mijn betogen gelezen of niet? Of typ je gewoon maar wat in de rondte?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je nou mijn berichten gelezen of niet?
Ik heb helemaal geen zin om naar een admin te gaan. Jij hebt met mij zitten communiceren, jij hebt mijn dialoog gevolgd, dus jij moet mijn verhaal zelf kunnen bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.
Jij kan mijn verhaal ook bevestigen, alleen jij zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef SCH het volgende:
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.
Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
Ik heb er tot nu toe altijd op gestemd. Vooral omdat ik denk dat hiermee de belangen van mijn (zwakkere) medemens het best gediend zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef SCH het volgende:
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.
Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
Gast jij lult maar wat in de rondte, want als jij zat op te letten, had jij kunnen zien dat er opeens uit het niets die edit-gedoe stond.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Het is inderdaad een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.
En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
Daar schijnt een internationaal netwerk van moslims en James Bondkraagjes zich mee bezig te houdenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
gelukkig ben jij heel normaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.
Maarja, als je maar gelukkig bent, ja toch.
Vergeet ook de Eerste Kamer niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:35 schreef IHVK het volgende:
maak me nog geen zorgen. 123 zetels gaan niet naar Wilders. voor zijn ideeen heeft hij er minstens 76 nodig. Bovendien zal het feit dat hij de 1ste wordt velen doen afschrikken. en coalities gaat hij toch niet aan. zolang er geen aanslag/giga crisis is is en 2keer kamermeerderheid kan hij weinig.
Is het nog geen kinderbedtijd ?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wilders
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.
En het is een peiling lang voor de verkiezingen. Kijk maar eens op peil.nl naar de peilingen uit pakweg april 2006. Daarin stond de PvdA boven de 50 zetels en het CDA onder de 30. Het zegt zo verschrikkelijk weinig.
Of oktober/november 2004 ongeveer even ver voor de verkiezingen als nu. Wilders stond toen op 26 zetels in de peilingen. PvdA op 52 en CDA op 25.
Het zegt allemaal gewoon erg weinig.
In dat POL-topic hierover komt al het zuur pas echt naar boven. Echt genieten, zo op de zondagmorgen!quote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
De frustratie bij links maakt dit zeer grappig
En met dat soort opmerkingen maak je hem alleen maar groter. Wilders heeft de slachtofferrol toegeëigend als geen ander, dus met dat soort aanvallen speel je hem in de kaart.quote:
Die zijn dom, heel erg dom toch?quote:
Zal allemaal best, maar dat is wel hoe ik erover denk.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En met dat soort opmerkingen maak je hem alleen maar groter. Wilders heeft de slachtofferrol toegeëigend als geen ander, dus met dat soort aanvallen speel je hem in de kaart.
Ach ja, ik begrijp bij zoveel dingen niet waarom mensen ze doen, feit blijft dat ze ze doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar dat is wel hoe ik erover denk.
Ik kan er echt niet bij dat mensen een persoon als Wilders serieus kunnen nemen, laat staan op hem stemmen.
Dan ben je één wandelend stuk frustratie volgens mij.
Die is weg ja, maar dat was meer een Wilders-kloon die hoopte wat VVD'ers weg te kunnen pikken. Mijn inziens nooit een serieuze bedreiging geweest voor Wilders.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere blaaskaak, Verdonk?
Is die nu ineens volledig weggezakt in de peilingen?
Kan me herinneren dat zij ook een tijdje enorm hoog heeft gestaan..
Uitgeteld ..teveel ruzie in de tent. Wilders profiteertquote:Op zondag 1 maart 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere blaaskaak, Verdonk?
Is die nu ineens volledig weggezakt in de peilingen?
Kan me herinneren dat zij ook een tijdje enorm hoog heeft gestaan..
Ik heb in london toch meer zwarten in pak gezien dan in NLquote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
Vertel dat maar eens aan hen die in de waan van de dag leven, die lopen overal als een kip zonder kop achteraan.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.
Zo'n peiling tussendoor, zegt werkelijk helemaal niets.
FF kijken...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In dat POL-topic hierover komt al het zuur pas echt naar boven. Echt genieten, zo op de zondagmorgen!
Een groot verschil is de economische crisis, die naar mijn mening nog veel erger gaat worden. Hitler werd ook gekozen als direct gevolg van de great depression.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan hen die in de waan van de dag leven, die lopen overal als een kip zonder kop achteraan.
Die linkse Pavlov-reactie begint me echt de keel uit te hangen.quote:
Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Wilders heeft best wel ideeën waarin ik me kan vinden, maar over het algemeen zaait hij gewoon angst en onrust onder de bevolking. Die lui in zijn film vertegenwoordigen misschien 1% van de Moslimbevolking, dat blijft een groot aantal, maar zeker geen bedreiging van het kaliber dat in zijn filmpje suggereert.
Kijk, wat mij hopeloos irriteert is bijvoorbeeld het feit dat Saudi-Arabie de bouw van veel moskeeën over de wereld en dus ook in Nederland sponsort terwijl zij enige vorm van Christelijkheid in hun land verbieden. De Russen pakte het slim aan: zij zeiden dat Saudi-Arabië een moskee in Moskou mochten bouwen als er een Russisch-orthodoxe kerk in Mekka gebouwd mocht worden. Het resultaat was dat er geen moskee in Moskou kwam. Voor mij reflecteert dit mijn beeld over Moslims in het algemeen wel: 100% tolerantie verwachting van het Westen, terwijl het andersom helemaal niet zo is.
Daarnaast kunnen we wel stellen dat we te maken hebben met een grote groep Marokkaanse probleemjongeren die verantwoordelijk is voor een hoop problemen. Je ouders zijn hier als immigranten gekomen, dan mag je toch wel verwachten dat ze hun zonen ook wat fatsoen bijbrengen. Kun je je niet gedragen, dan rot je inderdaad maar gewoon lekker op, ze hebben immers toch een dubbele nationaliteit.
Dit is een probleem dat leeft onder de bevolking maar door de linkse rakkers keer op keer in de kast geschoven wordt.
Maar goed, Wilders heeft alleen oog voor de allochtoon, terwijl we momenteel veel grotere problemen hebben. Ik zeg ja tegen een kabinet met de PVV, maar ik zie toch liever een andere partij de minister-president leveren om een evenwichtig kabinet te vormen.
Waarom moet je in dit topic hitler erbij halen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een groot verschil is de economische crisis, die naar mijn mening nog veel erger gaat worden. Hitler werd ook gekozen als direct gevolg van de great depression.
nou, onderwijs de onwetenden... geef eens een lijst!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef huhggh het volgende:
of wat de andere leden van die partij in diverse commissies voor werk verzetten.
Dat je het nog moet vragen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom moet je in dit topic hitler erbij halen?
inderdaad, het verleden leert dat in slechte tijden men op extreme leiders gaat stemmenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef LXIV het volgende:
Het gaat in de rechtszaak om uitspraken die hij buiten de tweede kamer heeft gedaan, dus niet in zijn functie als parlementariër, maar als mens.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.
maar dat hij überhaupt niet vervolgd moet worden.
de rechtsprekende macht moet niet over uitlatingen van de wetgevende macht oordelen.
de bevolking zelf doet dat bij verkiezingen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:16 schreef qonmann het volgende:
Wilders reageert euforisch en ziet zichzelf al als nieuwe minister-president.
Hij zal vermoedelijk niet veroordeeld worden en zowel dan alleen maar tot een boete.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:37 schreef Lemmeb het volgende:
En nu moet Wilders alleen nog even veroordeeld worden, tot een maandje achter slot en grendel ofzo, en hoppááá35 zetels!
Voor een goede lach moet je de posts van JohnDope van afgelopen nacht eens lezenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
De frustratie bij links maakt dit zeer grappig
Ze stonden zeker niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld. Maar dat wist jij toch al langer?quote:
Of kijk hier.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef huhggh het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Er is meer in de wereld dan de eenzijdige TV-exposure die Wilders krijgt.
Kijk bijvoorbeeld eens naar een partijprogramma, of wat de andere leden van die partij in diverse commissies voor werk verzetten.
Het d.m.v. deportatie naar Marokko en Turkije verwijderen van tienduizenden criminelen en uitkeringstrekkers uit onze samenleving zal de economie vast veel goed doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:20 schreef capricia het volgende:
Voor mij is het grootste probleem en aandachtsgebied op dit moment de economische recessie.
Het is mij niet duidelijk hoe Wilders dat aan wil pakken.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |