abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 07:15:09 #1
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_66573307
quote:
De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is volgens een peiling van Maurice de Hond de grootste partij als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is voor het eerst dat in een peiling de PVV de meeste zetels haalt.

Volgens De Hond zou Wilders' partij op 27 zetels uitkomen,één meer dan het CDA. De PvdA staat bij De Hond op 21;D66 is met 19 zetels de vierde partij.

Sinds het gerechtshof zes weken geleden bepaalde dat Wilders vervolgd moet worden, steeg het zetelaantal van de PVV bij De Hond met tien. Wilders kwam ook in het nieuws doordat hem de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ingdehond.html

Allah moet knarsetandend toekijken hoe Wilders minister-president van het ongelovige Nederland wordt. De Barmhartige is totaal niet bij machte het tij te keren.

Maar enfin, de geschiedenis begint zich inderdaad te herhalen ...... en de enige die daar nog verandering in kan brengen is Wilders.

Mensen die het gevaar van deze tijd, de islamisering, niet willen inzien zijn inderdaad dom en naief en moeten als ze zich zo graag met een andere cultuur willen verrijken maar lekker emigreren maar laat ons kikkerlandje lekker Nederlands en met rust.

Het belangrijkste is dat het doorzet dat mensen gewoon trots gaan zeggen dat ze op de PVV stemmen. Het breekpunt is daar; iedereen geeft toe dat er nog maar één heel belangrijk issue is om het land voor onze kinderen fijn te houden.

Nee, ik ben geen Wildersfan maar ik heb wel sterk dat onderbuikgevoel van 'en nou is het genoeg'. Ik denk dat veel Nederlanders dat hebben omdat gevestigd links (Balkenende, Pechtold en vooral f.ck.ng Femke Halsema) weigert de maatschappelijke problemen te benoemen zoals ze zijn. Omdat er geen alternatieven zijn, gaat Wilders dus erg groot worden. Het omslagpunt is bereikt, de rek is eruit.

Die Halal-meid die de crash overleefde zat bij Pauw en Witteman en noemde de hulpverlening "typisch Nederlands" eerst veel praten en overleggen en dan pas handelen. Dat klopt, dit land heet namelijk Nederland. We denken hier na voordat we überhaupt iets doen omdat dat het eindresultaat gunstig beinvloedt. Eerst nadenken en pas dan met je emotionele harses gaan gillen, niet andersom. 't Is even wennen ...

Ik verwacht dat als Wilders aan de macht komt, de vele Berberse straatterroristen die Nederlandse steden, dorpen, treinen, bussen, zwembaden en winkelcentra onveilig maken, een heel ellendig leven tegemoet gaan.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_66573310
Zegt wel weer genoeg over het niveau van de gemiddelde Nederlander.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 1 maart 2009 @ 07:19:48 #3
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66573313
Tsja, ben de islamisering van NL ook behoorlijk zat. En na een tijdje in het buitenland te hebben gewoond nog meer. Ben ook geen Wilders-fan, maar hij trekt ten minste wel z'n bek open over dingen die anderen niet aan de kaak durven te stellen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66573328
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Zegt wel weer genoeg over het niveau van de gemiddelde Nederlander.
Mede mogelijk gemaakt door het falende overheidsbeleid ten aanzien van immigranten.
pi_66573332
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:15 schreef ES57 het volgende:

[..]

Allah moet knarsetandend toekijken hoe Wilders minister-president van het ongelovige Nederland wordt. De Barmhartige is totaal niet bij machte het tij te keren.

Maar enfin, de geschiedenis begint zich inderdaad te herhalen ...... en de enige die daar nog verandering in kan brengen is Wilders.

Mensen die het gevaar van deze tijd, de islamisering, niet willen inzien zijn inderdaad dom en naief en moeten als ze zich zo graag met een andere cultuur willen verrijken maar lekker emigreren maar laat ons kikkerlandje lekker Nederlands en met rust.

Het belangrijkste is dat het doorzet dat mensen gewoon trots gaan zeggen dat ze op de PVV stemmen. Het breekpunt is daar; iedereen geeft toe dat er nog maar één heel belangrijk issue is om het land voor onze kinderen fijn te houden.

Nee, ik ben geen Wildersfan maar ik heb wel sterk dat onderbuikgevoel van 'en nou is het genoeg'. Ik denk dat veel Nederlanders dat hebben omdat gevestigd links (Balkenende, Pechtold en vooral f.ck.ng Femke Halsema) weigert de maatschappelijke problemen te benoemen zoals ze zijn. Omdat er geen alternatieven zijn, gaat Wilders dus erg groot worden. Het omslagpunt is bereikt, de rek is eruit.

Die Halal-meid die de crash overleefde zat bij Pauw en Witteman en noemde de hulpverlening "typisch Nederlands" eerst veel praten en overleggen en dan pas handelen. Dat klopt, dit land heet namelijk Nederland. We denken hier na voordat we überhaupt iets doen omdat dat het eindresultaat gunstig beinvloedt. Eerst nadenken en pas dan met je emotionele harses gaan gillen, niet andersom. 't Is even wennen ...

Ik verwacht dat als Wilders aan de macht komt, de vele Berberse straatterroristen die Nederlandse steden, dorpen, treinen, bussen, zwembaden en winkelcentra onveilig maken, een heel ellendig leven tegemoet gaan.
Het ligt allemaal veel minder gecompliceerd . Wilders is de laatste tijd vaak in het nieuws geweest. Is aangeklaagd door die Spong , geweigerd in Engeland enz enz

Mensen zien hem nu als een soort martelaar van het Nederlandse volk. Hij is geen held hij is een incompetente debiel met one issue (alle moslims eruit)

Verdonk heeft nu af moeten haken en dus is het hele rechtse spectrum Wilders only territory

Gelukkig zijn er nu geen verkiezingen en hopelijk gaan mensen inzien dat het echt niets oplost door op Wilders te stemmen.

Wilders = Moslimhater maar verder? Wat gaat hij doen aan de crisis? De problemen in de zorg? Werkgelegenheid ? Mensen verliezen hun baan en Wilders gaat Amerika om die domme kutfilm van hem te promoten? Wat een held zeg!

We hebben momenteel wel andere zorgen dat dat sfeerverpestende mocro volk. Laat Wilders oprotten en de mensen die op hem wilden stellen levenslang ontzegging geven van elke vorm van participatie in het democratisch bestek. Als je zo met je rechten omgaat verdien je het gewoon niet.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66573346
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mede mogelijk gemaakt door het falende overheidsbeleid ten aanzien van immigranten.
Ja en Wilders is onze verlosser

D66 gaat het goed doen. Pechtold puike kerel met goede plannen.

Weet je wat mij opvalt ? Kan aan mij liggen hoor. Zodra een politicus op tv (P & W etc) een "sterk" optreden heeft ( sterk in de verbale zin niet inhoud) dat ze dan opeens 5 zetels stijgen. Komen ze dan ook nog in het journaal en de kranten weer + 5 .
D66 krijgt opeens ook + 8 zetels nadat we Pechtold afgelopen weken in zowel DWDD als P & W hebben zien optreden.

We moeten de media niet overschatten hoor. Mn reet. Stelletje simpele zielen.
  zondag 1 maart 2009 @ 07:31:06 #7
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66573349
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:29 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Weet je wat mij opvalt ? Kan aan mij liggen hoor. Zodra een politicus op tv (P & W etc) een "sterk" optreden heeft ( sterk in de verbale zin niet inhoud) dat ze dan opeens 5 zetels stijgen. Komen ze dan ook nog in het journaal en de kranten weer + 5 .
D66 krijgt opeens ook + 8 zetels nadat we Pechtold afgelopen weken in zowel DWDD als P & W hebben zien optreden.

Hitler kon ook zo goed lullen en dat heeft 'm ook aardig wat opgeleverd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66573358
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hitler kon ook zo goed lullen en dat heeft 'm ook aardig wat opgeleverd.
Ja en wat heeft dat ons opgeleverd?
  zondag 1 maart 2009 @ 07:39:26 #9
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66573381
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:25 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Het ligt allemaal veel minder gecompliceerd .

[.]

We hebben momenteel wel andere zorgen dat dat sfeerverpestende mocro volk. Laat Wilders oprotten en de mensen die op hem wilden stellen levenslang ontzegging geven van elke vorm van participatie in het democratisch bestek. Als je zo met je rechten omgaat verdien je het gewoon niet.
Als je zo weinig van democratie begrijpt ....hou dan gewoon je mond.
  zondag 1 maart 2009 @ 07:44:39 #10
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_66573400
Go Geert Go
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_66573407
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:39 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als je zo weinig van democratie begrijpt ....hou dan gewoon je mond.
Gut

Daar is ie dan. De eerste Wilders stemmer. Ik erger me gewoon aan domheid van mensen als jij. Niemand is gebaat bij Wilders. Nederland is van nature een land met veel (internationale) handelsbetrekkingen . Mensen die in overwegend islamitische (niet alleen Abu Dabi maar er zijn ook veel Aziatische landen met een moslim cultuur kunnen dan wel inpakken)
Daarnaast reken erop als Wilders aan de macht komt de sfeer er alleen maar kutter op wordt en er helemaal niks oplevert.

Als de PVV daadwerkelijk de grootste partij mocht worden ben ik weg hier. Geen zin in een als premier.
pi_66573414
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:29 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Tja, en die peilingen hebben uiteindelijk nog invloed ook op het stemgedrag van de zwevende kiezer.
Het werkt, en het werkt effectief.

En dan valt nog het meest op dat Wilders nooit in die programmas verschijnt, hij is altijd het nieuws waar
anderen dan weer een uitzending over maken.
pi_66573422
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:25 schreef Pacmaniac het volgende:

Dit klinkt dan weer erg als Wilders.
pi_66573424
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Tja, en die peilingen hebben uiteindelijk nog invloed ook op het stemgedrag van de zwevende kiezer.
Het werkt, en het werkt effectief.

En dan valt nog het meest op dat Wilders nooit in die programmas verschijnt, hij is altijd het nieuws waar
anderen dan weer een uitzending over maken.
Ik heb ook een hekel aan Marokkanen die de sfeer verneuken en letterlijk op onze samenleving schijten. Maar hebben we nou echt iemand als Wilders nodig om dit op te lossen?

Hopelijk staat er binnenkort een échte vader des vaderlands op. Eeen type Fortuyn . Maar wel eentje die naast de Marokkanen problematiek óók oplossingen heeft voor de meer cruciale zaken. Zoals het weer aan de praat krijgen van de economie en de zorg een kwaliteitsinjectie geven.
pi_66573429
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:50 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit klinkt dan weer erg als Wilders.
Wat betreft het Marokkanen probleem ben ik het volledig met hem eens. Daarnaast is hij de enigste die er ECHT iets over durft te zeggen .
Maar vindt je niet er momenteel belangrijkere zaken zijn die aandacht verdienen?

Wilders is een clown. Hij doet denken aan de clown die in Western Circus komt roepen dat de tent in brand staat. Niemand gelooft de clown, maar de tent staat wel in brand. De verkeerde man op de juiste plaats, zoiets. Een soort van Elvis dus.
  zondag 1 maart 2009 @ 07:58:23 #16
226255 ES57
pi_66573436
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:45 schreef Pacmaniac het volgende:

Niemand is gebaat bij Wilders.
Niemand?
pi_66573458
quote:
Op zondag 1 maart 2009 07:58 schreef ES57 het volgende:

[..]

Niemand?
Weet je wat het kost?

Reken erop als hij aan de macht komt dat het constant code red is. Nog meer politiestaat achtige toestanden. Minder privacy etc. Doe mij maar een Hollandse Obama. Een bemiddelaar.
  zondag 1 maart 2009 @ 08:07:24 #18
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_66573459
Komen er ook weer kamervragen nu?
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 1 maart 2009 @ 08:11:14 #19
226255 ES57
pi_66573470
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:07 schreef Alessandro het volgende:
Komen er ook weer kamervragen nu?
Nee, maar Pechtold en Halsema zitten weer bij P&W om ach en wee te roepen.
  zondag 1 maart 2009 @ 08:14:50 #20
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_66573486
Wilders is grappig. Hij heeft zwart haar en toch bleekt hij zijn haar om maar zo wit mogelijk te lijken. Hij is ook niet eens 100% NL maar heeft Ind0 invloeden.

Wilders :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 1 maart 2009 @ 08:21:44 #21
226255 ES57
pi_66573506
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:06 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Weet je wat het kost?

Reken erop als hij aan de macht komt dat het constant code red is. Nog meer politiestaat achtige toestanden. Minder privacy etc. Doe mij maar een Hollandse Obama. Een bemiddelaar.
Tja, maar de PvdA, CDA en GroenLinks willen hem gerechtelijk vervolgen. En dat omdat de beste man een mening heeft die hij vanwege zijn politieke functie mag verkondigen (hij is volksvertregenwoordiger, weet je nog?).

Het publiek voelt feilloos aan wanneer linkse politici weer bezig zijn met het kaltstellen van hun vijanden.
  zondag 1 maart 2009 @ 08:23:32 #22
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_66573517
Ik vind het een goed signaal, maar van mij hoeft Geert zeker geen MP te worden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 1 maart 2009 @ 08:25:15 #23
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_66573526
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:21 schreef ES57 het volgende:

[..]

Tja, maar de PvdA, CDA en GroenLinks willen hem gerechtelijk vervolgen. En dat omdat de beste man een mening heeft die hij vanwege zijn politieke functie mag verkondigen (hij is volksvertregenwoordiger, weet je nog?).

Het publiek voelt feilloos aan wanneer linkse politici weer bezig zijn met het kaltstellen van hun vijanden.
idd, want immers, links heeft altijd gelijk
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_66573572
Overzichtje:

A = Peil.nl (26/02)
B. = Politieke Barometer.nl (01/03)
C = Huidig

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
                          A            B           C

CDA                       26           34          41
PvdA                      21           28          33
SP                        18           17          25
VVD                       17           17          22
PVV/Wilders               27           20           9 
GroenLinks                11            9           7
ChristenUnie               5            6           6
D66                       19           13           3
SGP                        2            2           2
Partij vd Dieren           2            2           2  
Verdonk                    2            3           0
Andere Partijen            0            0           0 

2 weken geleden
pi_66573573
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:21 schreef ES57 het volgende:

[..]

Ik ken de grondbeginselen van een democratie wel hoor. Alleen in dit geval heb ik niet het idee dat Wilders stemmers enig idee hebben waar ze op stemmen en welke gevolgen dit mogelijk heeft.
Daarnaast heb ik niet echt het idee dat het gemiddelde publiek zover doordenkt over zaken. Hoe verklaar je anders dat Bakellende al jaren aan de macht is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')