quote:De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is volgens een peiling van Maurice de Hond de grootste partij als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is voor het eerst dat in een peiling de PVV de meeste zetels haalt.
Volgens De Hond zou Wilders' partij op 27 zetels uitkomen,één meer dan het CDA. De PvdA staat bij De Hond op 21;D66 is met 19 zetels de vierde partij.
Sinds het gerechtshof zes weken geleden bepaalde dat Wilders vervolgd moet worden, steeg het zetelaantal van de PVV bij De Hond met tien. Wilders kwam ook in het nieuws doordat hem de toegang tot Groot-Brittannië werd ontzegd.
http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ingdehond.html
Mede mogelijk gemaakt door het falende overheidsbeleid ten aanzien van immigranten.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Zegt wel weer genoeg over het niveau van de gemiddelde Nederlander.
Het ligt allemaal veel minder gecompliceerd . Wilders is de laatste tijd vaak in het nieuws geweest. Is aangeklaagd door die Spong , geweigerd in Engeland enz enzquote:Op zondag 1 maart 2009 07:15 schreef ES57 het volgende:
[..]
Allah moet knarsetandend toekijken hoe Wilders minister-president van het ongelovige Nederland wordt. De Barmhartige is totaal niet bij machte het tij te keren.
Maar enfin, de geschiedenis begint zich inderdaad te herhalen ...... en de enige die daar nog verandering in kan brengen is Wilders.
Mensen die het gevaar van deze tijd, de islamisering, niet willen inzien zijn inderdaad dom en naief en moeten als ze zich zo graag met een andere cultuur willen verrijken maar lekker emigreren maar laat ons kikkerlandje lekker Nederlands en met rust.
Het belangrijkste is dat het doorzet dat mensen gewoon trots gaan zeggen dat ze op de PVV stemmen. Het breekpunt is daar; iedereen geeft toe dat er nog maar één heel belangrijk issue is om het land voor onze kinderen fijn te houden.
Nee, ik ben geen Wildersfan maar ik heb wel sterk dat onderbuikgevoel van 'en nou is het genoeg'. Ik denk dat veel Nederlanders dat hebben omdat gevestigd links (Balkenende, Pechtold en vooral f.ck.ng Femke Halsema) weigert de maatschappelijke problemen te benoemen zoals ze zijn. Omdat er geen alternatieven zijn, gaat Wilders dus erg groot worden. Het omslagpunt is bereikt, de rek is eruit.
Die Halal-meid die de crash overleefde zat bij Pauw en Witteman en noemde de hulpverlening "typisch Nederlands" eerst veel praten en overleggen en dan pas handelen. Dat klopt, dit land heet namelijk Nederland. We denken hier na voordat we überhaupt iets doen omdat dat het eindresultaat gunstig beinvloedt. Eerst nadenken en pas dan met je emotionele harses gaan gillen, niet andersom. 't Is even wennen ...
Ik verwacht dat als Wilders aan de macht komt, de vele Berberse straatterroristen die Nederlandse steden, dorpen, treinen, bussen, zwembaden en winkelcentra onveilig maken, een heel ellendig leven tegemoet gaan.
Ja en Wilders is onze verlosserquote:Op zondag 1 maart 2009 07:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door het falende overheidsbeleid ten aanzien van immigranten.
Hitler kon ook zo goed lullen en dat heeft 'm ook aardig wat opgeleverd.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en Wilders is onze verlosser![]()
D66 gaat het goed doen. Pechtold puike kerel met goede plannen.
Weet je wat mij opvalt ? Kan aan mij liggen hoor. Zodra een politicus op tv (P & W etc) een "sterk" optreden heeft ( sterk in de verbale zin niet inhoud) dat ze dan opeens 5 zetels stijgen. Komen ze dan ook nog in het journaal en de kranten weer + 5 .
D66 krijgt opeens ook + 8 zetels nadat we Pechtold afgelopen weken in zowel DWDD als P & W hebben zien optreden.
We moeten de media niet overschatten hoor. Mn reet. Stelletje simpele zielen.
Ja en wat heeft dat ons opgeleverd?quote:Op zondag 1 maart 2009 07:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hitler kon ook zo goed lullen en dat heeft 'm ook aardig wat opgeleverd.
Als je zo weinig van democratie begrijpt ....hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het ligt allemaal veel minder gecompliceerd .
[.]
We hebben momenteel wel andere zorgen dat dat sfeerverpestende mocro volk. Laat Wilders oprotten en de mensen die op hem wilden stellen levenslang ontzegging geven van elke vorm van participatie in het democratisch bestek. Als je zo met je rechten omgaat verdien je het gewoon niet.
Gutquote:Op zondag 1 maart 2009 07:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als je zo weinig van democratie begrijpt ....hou dan gewoon je mond.
Tja, en die peilingen hebben uiteindelijk nog invloed ook op het stemgedrag van de zwevende kiezer.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en Wilders is onze verlosser![]()
D66 gaat het goed doen. Pechtold puike kerel met goede plannen.
Weet je wat mij opvalt ? Kan aan mij liggen hoor. Zodra een politicus op tv (P & W etc) een "sterk" optreden heeft ( sterk in de verbale zin niet inhoud) dat ze dan opeens 5 zetels stijgen. Komen ze dan ook nog in het journaal en de kranten weer + 5 .
D66 krijgt opeens ook + 8 zetels nadat we Pechtold afgelopen weken in zowel DWDD als P & W hebben zien optreden.
We moeten de media niet overschatten hoor. Mn reet. Stelletje simpele zielen.
Dit klinkt dan weer erg als Wilders.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:25 schreef Pacmaniac het volgende:
We hebben momenteel wel andere zorgen dat dat sfeerverpestende mocro volk. Laat Wilders oprotten en de mensen die op hem wilden stellen levenslang ontzegging geven van elke vorm van participatie in het democratisch bestek. Als je zo met je rechten omgaat verdien je het gewoon niet.
Ik heb ook een hekel aan Marokkanen die de sfeer verneuken en letterlijk op onze samenleving schijten. Maar hebben we nou echt iemand als Wilders nodig om dit op te lossen?quote:Op zondag 1 maart 2009 07:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, en die peilingen hebben uiteindelijk nog invloed ook op het stemgedrag van de zwevende kiezer.
Het werkt, en het werkt effectief.
En dan valt nog het meest op dat Wilders nooit in die programmas verschijnt, hij is altijd het nieuws waar
anderen dan weer een uitzending over maken.
Wat betreft het Marokkanen probleem ben ik het volledig met hem eens. Daarnaast is hij de enigste die er ECHT iets over durft te zeggen .quote:Op zondag 1 maart 2009 07:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer erg als Wilders.
Weet je wat het kost?quote:
Nee, maar Pechtold en Halsema zitten weer bij P&W om ach en wee te roepen.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:07 schreef Alessandro het volgende:
Komen er ook weer kamervragen nu?
Tja, maar de PvdA, CDA en GroenLinks willen hem gerechtelijk vervolgen. En dat omdat de beste man een mening heeft die hij vanwege zijn politieke functie mag verkondigen (hij is volksvertregenwoordiger, weet je nog?).quote:Op zondag 1 maart 2009 08:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Weet je wat het kost?
Reken erop als hij aan de macht komt dat het constant code red is. Nog meer politiestaat achtige toestanden. Minder privacy etc. Doe mij maar een Hollandse Obama. Een bemiddelaar.
idd, want immers, links heeft altijd gelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 08:21 schreef ES57 het volgende:
[..]
Tja, maar de PvdA, CDA en GroenLinks willen hem gerechtelijk vervolgen. En dat omdat de beste man een mening heeft die hij vanwege zijn politieke functie mag verkondigen (hij is volksvertregenwoordiger, weet je nog?).
Het publiek voelt feilloos aan wanneer linkse politici weer bezig zijn met het kaltstellen van hun vijanden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | CDA 26 34 41 PvdA 21 28 33 SP 18 17 25 VVD 17 17 22 PVV/Wilders 27 20 9 GroenLinks 11 9 7 ChristenUnie 5 6 6 D66 19 13 3 SGP 2 2 2 Partij vd Dieren 2 2 2 Verdonk 2 3 0 Andere Partijen 0 0 0 |
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:21 schreef ES57 het volgende:
[..]
Tja, maar de PvdA, CDA en GroenLinks willen hem gerechtelijk vervolgen. En dat omdat de beste man een mening heeft die hij vanwege zijn politieke functie mag verkondigen (hij is volksvertregenwoordiger, weet je nog?).
Het publiek voelt feilloos aan wanneer linkse politici weer bezig zijn met het kaltstellen van hun vijanden.
Die weten verdomd goed waar ze op stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:39 schreef Pacmaniac het volgende:
Alleen in dit geval heb ik niet het idee dat Wilders stemmers enig idee hebben waar ze op stemmen en welke gevolgen dit mogelijk heeft.
Wat een domme reactie.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef Hyperdude het volgende:
Wilders is een domme sukkel.
De meeste stemmers zijn domme sukkels.
In een democratie is het niet zo raar dat sukkels op sukkels stemmen.
Hoe denk je dat ze dat met succes zullen gaan doen?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef ES57 het volgende:
Ondertussen worden in Nederland de straten, bussen, treinen, zwembaden, winkelcentra, etc. nog steeds geterroriseerd door Marokkanen. De huidige linkse partijen kunnen alleen schande spreken over deze toestanden, de PVV gaat deze problemen grondig aanpakken.
Ja eensch hoor. Maar denk je niet dat wee op dit moment veel grotere problemen hebben dan wat irritante kut Marokkaantjes die de sfeer verzieken?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef ES57 het volgende:
Ondertussen worden in Nederland de straten, bussen, treinen, zwembaden, winkelcentra, etc. nog steeds geterroriseerd door Marokkanen. De huidige linkse partijen kunnen alleen schande spreken over deze toestanden, de PVV gaat deze problemen grondig aanpakken.
Zelfde redenatie kan je loslaten op Balkenende, Bush, Chavez, Obama etc.quote:
Helemaal mee eens. Maar de huidige politieke partijen oogsten storm nadat zij wind hebben gezaaid.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja eensch hoor. Maar denk je niet dat wee op dit moment veel grotere problemen hebben dan wat irritante kut Marokkaantjes die de sfeer verzieken?
Huizenmarkt die in mekaar dondert . Massa ontslagen , kredietcrisis enz.
Dan zouden we Wilders aan de macht helpen voor om dat Marokkanen probleem op te lossen (als dat al een twee drie op te lossen is) en vervolgens gaat ons land totaal naar de tering omdat andere dingen liggen te versloffen?
Streng straffen, het leger de Vogelaarwijken insturen en alle raddraaiers oppakken, berechten en het land uitzetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze dat met succes zullen gaan doen?
In godsnaam, zie je het al voor je. Hij kan niet eens door een deur met andere politici. Dat wordt een grote relbende.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het een goed signaal, maar van mij hoeft Geert zeker geen MP te worden.
tsja, en als je dan met jou (en de andere Wildersianen) over het milieu begint dan doe je precies hetzelfde(ontkennnig etc)quote:Op zondag 1 maart 2009 09:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar de huidige politieke partijen oogsten storm nadat zij wind hebben gezaaid.
Zie mijn vorige post ..... houd op met dat politiek-correcte gelul a la Pechtold/Halsema, pak de problemen die met immigratie te maken kordaat aan.
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gut
Daar is ie dan. De eerste Wilders stemmer. Ik erger me gewoon aan domheid van mensen als jij. Niemand is gebaat bij Wilders. Nederland is van nature een land met veel (internationale) handelsbetrekkingen . Mensen die in overwegend islamitische (niet alleen Abu Dabi maar er zijn ook veel Aziatische landen met een moslim cultuur kunnen dan wel inpakken)
Daarnaast reken erop als Wilders aan de macht komt de sfeer er alleen maar kutter op wordt en er helemaal niks oplevert.
Als de PVV daadwerkelijk de grootste partij mocht worden ben ik weg hier. Geen zin in eenals premier.
Volgende week is Wilders ook in het nieuws.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In godsnaam, zie je het al voor je. Hij kan niet eens door een deur met andere politici. Dat wordt een grote relbende.
Gelukkig zeggen deze peilingen van de Hond niks over de daadwerkelijke uitslag van de verkiezingen. Volgende week is een andere politici in het nieuws en haalt die weer de meeste stemmen.
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende week is Wilders ook in het nieuws..
Hoezo zou iedereen met een afwijkende mening dom zijn? Er zijn heel wat users met een afwijkende mening die ik niet als dom zou willen betitelen. Alleen sommigen zijn dat wel. Waaronder een zeer groot segment Wilders triomfantelijken. Wilders is namelijk op sociaal-economisch gebied wrs voorstander van een forse versobering zo niet afschaffing van sociale voorzieningen... Het grote segment van zijn volgelingen snijdt in de eigen vingers door Wilders te steunen, want is wrs voor een groot deel afhankelijk van sociale voorzieningen. Dus in wezen zijn die mensen dom...quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.
Of denk je werkelijk dat de helft van stemgerechtigd Nederland te dom is om te poepen?
De Hond komt op 27 zetels van de 150, dat betekent dat ongeveer 1 op de 6 Nederlanders op Wilders stemt, lang niet de helft dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?
27/150 is ook maar 0,18 idd.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?
Wilders weet handig met rol van underdog om te gaan . Wellicht herinner je nog de kortstondige populariteit nog van de LPF, die verzilverden de moord op Fortuyn ook zo goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.
Of denk je werkelijk dat de helft van stemgerechtigd Nederland te dom is om te poepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |