Die weten verdomd goed waar ze op stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:39 schreef Pacmaniac het volgende:
Alleen in dit geval heb ik niet het idee dat Wilders stemmers enig idee hebben waar ze op stemmen en welke gevolgen dit mogelijk heeft.
Wat een domme reactie.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef Hyperdude het volgende:
Wilders is een domme sukkel.
De meeste stemmers zijn domme sukkels.
In een democratie is het niet zo raar dat sukkels op sukkels stemmen.
Hoe denk je dat ze dat met succes zullen gaan doen?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef ES57 het volgende:
Ondertussen worden in Nederland de straten, bussen, treinen, zwembaden, winkelcentra, etc. nog steeds geterroriseerd door Marokkanen. De huidige linkse partijen kunnen alleen schande spreken over deze toestanden, de PVV gaat deze problemen grondig aanpakken.
Ja eensch hoor. Maar denk je niet dat wee op dit moment veel grotere problemen hebben dan wat irritante kut Marokkaantjes die de sfeer verzieken?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef ES57 het volgende:
Ondertussen worden in Nederland de straten, bussen, treinen, zwembaden, winkelcentra, etc. nog steeds geterroriseerd door Marokkanen. De huidige linkse partijen kunnen alleen schande spreken over deze toestanden, de PVV gaat deze problemen grondig aanpakken.
Zelfde redenatie kan je loslaten op Balkenende, Bush, Chavez, Obama etc.quote:
Helemaal mee eens. Maar de huidige politieke partijen oogsten storm nadat zij wind hebben gezaaid.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja eensch hoor. Maar denk je niet dat wee op dit moment veel grotere problemen hebben dan wat irritante kut Marokkaantjes die de sfeer verzieken?
Huizenmarkt die in mekaar dondert . Massa ontslagen , kredietcrisis enz.
Dan zouden we Wilders aan de macht helpen voor om dat Marokkanen probleem op te lossen (als dat al een twee drie op te lossen is) en vervolgens gaat ons land totaal naar de tering omdat andere dingen liggen te versloffen?
Streng straffen, het leger de Vogelaarwijken insturen en alle raddraaiers oppakken, berechten en het land uitzetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze dat met succes zullen gaan doen?
In godsnaam, zie je het al voor je. Hij kan niet eens door een deur met andere politici. Dat wordt een grote relbende.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het een goed signaal, maar van mij hoeft Geert zeker geen MP te worden.
tsja, en als je dan met jou (en de andere Wildersianen) over het milieu begint dan doe je precies hetzelfde(ontkennnig etc)quote:Op zondag 1 maart 2009 09:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar de huidige politieke partijen oogsten storm nadat zij wind hebben gezaaid.
Zie mijn vorige post ..... houd op met dat politiek-correcte gelul a la Pechtold/Halsema, pak de problemen die met immigratie te maken kordaat aan.
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gut
Daar is ie dan. De eerste Wilders stemmer. Ik erger me gewoon aan domheid van mensen als jij. Niemand is gebaat bij Wilders. Nederland is van nature een land met veel (internationale) handelsbetrekkingen . Mensen die in overwegend islamitische (niet alleen Abu Dabi maar er zijn ook veel Aziatische landen met een moslim cultuur kunnen dan wel inpakken)
Daarnaast reken erop als Wilders aan de macht komt de sfeer er alleen maar kutter op wordt en er helemaal niks oplevert.
Als de PVV daadwerkelijk de grootste partij mocht worden ben ik weg hier. Geen zin in eenals premier.
Volgende week is Wilders ook in het nieuws.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In godsnaam, zie je het al voor je. Hij kan niet eens door een deur met andere politici. Dat wordt een grote relbende.
Gelukkig zeggen deze peilingen van de Hond niks over de daadwerkelijke uitslag van de verkiezingen. Volgende week is een andere politici in het nieuws en haalt die weer de meeste stemmen.
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende week is Wilders ook in het nieuws..
Hoezo zou iedereen met een afwijkende mening dom zijn? Er zijn heel wat users met een afwijkende mening die ik niet als dom zou willen betitelen. Alleen sommigen zijn dat wel. Waaronder een zeer groot segment Wilders triomfantelijken. Wilders is namelijk op sociaal-economisch gebied wrs voorstander van een forse versobering zo niet afschaffing van sociale voorzieningen... Het grote segment van zijn volgelingen snijdt in de eigen vingers door Wilders te steunen, want is wrs voor een groot deel afhankelijk van sociale voorzieningen. Dus in wezen zijn die mensen dom...quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.
Of denk je werkelijk dat de helft van stemgerechtigd Nederland te dom is om te poepen?
De Hond komt op 27 zetels van de 150, dat betekent dat ongeveer 1 op de 6 Nederlanders op Wilders stemt, lang niet de helft dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?
27/150 is ook maar 0,18 idd.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zorgt ie wel voor. Maar hij is niet de enige politici in het nieuws. En dat de helft van de Nederlanders PVV stemt, gaat er bij mij niet in. Waarop baseert die Maurice de Hond z'n peilingen?
Wilders weet handig met rol van underdog om te gaan . Wellicht herinner je nog de kortstondige populariteit nog van de LPF, die verzilverden de moord op Fortuyn ook zo goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.
Of denk je werkelijk dat de helft van stemgerechtigd Nederland te dom is om te poepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |