abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66570157
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een giller.

Alleen de Amerikanen hebben het goed voor elkaar wat betreft harmonie tussen verschillende culturen.

Only in America mensen.
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfuncties

En dat is 1 voorbeeld, ik kan nog wel even doorgaan als je wilt
pi_66570165
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Yeps zeker weten.
Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.
pi_66570174
Best vermakelijk zo'n topic. Wat Maurice allemaal kan losmaken voor gevoelens...
pi_66570188
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:

[..]

Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart.

....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66570226
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.
Ja dat kan Wilders wel realiseren (en dan bedoel ik het uitzetten van criminelen met een dubbelpaspoort).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66570234
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken toevallig een donkere gozer die in de bajes zit in Engeland en geloof me het is echt een zooitje daar.

En laten we het maar niet hebben over die rellen in de paki-wijken.
Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.

Toevallig mijn tandarts, een turk, er zijn mensen die hem simpelweg weigeren, want hij is Turks. En ze hebben liever een Nederlander. WTF, alsof die turk stukjes dynamiet in je tanden gaat plakken
  zondag 1 maart 2009 @ 00:25:46 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_66570256
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:

[..]

Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfuncties

Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66570272
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef Yuin het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.

Toevallig mijn tandarts, een turk, er zijn mensen die hem simpelweg weigeren, want hij is Turks. En ze hebben liever een Nederlander. WTF, alsof die turk stukjes dynamiet in je tanden gaat plakken
Ik bedoel dus dat er heel veel racisme is daar.
pi_66570273
Hoe diep kan een land zakken

Wie zijn dan die idioten die op hem stemmen? Is er echt zoveel lomp volk in Nederland?

En zeg nou niks over demoniseren en zo, je bent toch gewoon niet goed wijs als je op Wilders gaat stemmen. Hebben mensen zo'n hekel aan ons land dat ze het naar de verdommenis willen helpen???
pi_66570295
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:26 schreef SCH het volgende:
Hoe diep kan een land zakken
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
pi_66570313
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NL
pi_66570322
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
In de wereld nog wel. Behalve wat xenofobe politici in het buitenland wordt hij toch vrijwel nergens serieus genomen en als een soort nieuwe Jorg Haider beschouwd.
pi_66570348
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef SCH het volgende:

[..]

In de wereld nog wel. Behalve wat xenofobe politici in het buitenland wordt hij toch vrijwel nergens serieus genomen en als een soort nieuwe Jorg Haider beschouwd.
Wilders kan je niet met Jorg Haider vergelijken, want Wilders heeft veel meer internationale vrienden.
Er zijn zoveel machtige mensen die precies hetzelfde denken als Wilders, maar niet de guts hebben omdat openbaar te zeggen en die gaan heel veel geld, inlichtingen, etc aan Wilders geven.
pi_66570353
quote:

[..]

Je hebt me dag goed gemaakt JD.
Als O'Reilly hem dan maar wel laat uitpraten!
  zondag 1 maart 2009 @ 00:31:08 #165
3185 Adelante
To let it go now
pi_66570366
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Yuin het volgende:

[..]

Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NL
Die equal right wetten kennen wij in Nederland natuurlijk ook, te weten art. 1 van de Grondwet en niet te vergeten de vele positieve discriminatie regelingen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66570382
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:30 schreef Toad het volgende:

[..]

Je hebt me dag goed gemaakt JD.
Dat is mooi want de dag is pas net 31 minuten begonnen.
pi_66570403
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.

Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:33:57 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_66570427
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.

Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.
pi_66570428
even een scenario.

de CDA is vast een meesterzet aan het uitdenken om de PVV de pas af te snijden.
die moeten ze natuurlijk op het juiste moment spelen met het oog op verkiezingen.

de minister van justitie kan de strafvervolging tegen Wilders stopzetten door de aanwijzingsbevoegdheid.
met als argument dat de uitvoerende macht ingrijpt doordat rechtsprekende macht zich niet met de wetgevende macht mag bemoeien.
daar is ook wel een meerderheid voor te krijgen in de kamer.
uitzonderlijke maatregel maar onderschat de CDA niet.
Balkenende, Donner, Ballin allemaal meester en/of doctor rechtsgeleerdheid.

of er wordt op gerekend dat Wilders vrijgesproken wordt.
de rechtszaak is hetgene dat Wilders in de peilingen omhoog houdt.
als dat wordt onder hem vandaan wordt weggetrokken valt hij weer naar beneden.

dan tijdens de verkiezingen Maxime Verhagen van 2005 weer uit de kast halen om Wilders meer wind uit de zeilen te halen.

lees hoe hij in 2005 voor de islam waarschuwde:
quote:
Weerbare democratie
Hierop aansluitend: Ik pleit al langer voor het vergroten van de weerbaarheid van onze democratie. En dan gaat het niet alleen om radicalisering vanuit Islamitische gemeenschappen. Nederland is de afgelopen jaren ook geconfronteerd met rechts-extremistisch geweld, radicaal anti-globalisme, anti-semitisme en gewelddadig dierenrechtactivisme. Een rechtsstaat moet zijn grenzen kunnen trekken. Juist ook ten aanzien van groeperingen en initiatieven die op geweldloze wijze proberen de rechtsstaat te ondermijnen. Wanneer er in deelgemeenteraad een democratische meerderheid komt om hoofddoekjes verplicht te stellen dat wil je dat voorkomen. Of een meerderheid in de Tweede kamer voor de invoering van de Sharia. Dan moet je dat tegen kunnen houden. Want die ideeën gaan in tegen onze waarden en onze onvervreemdbare rechten. Wij staan niet toe dat vrouwen worden mishandeld of vernederd omdat ze zich niet naar bepaalde geloofswetten gedragen. Als men de grondrechten wil gebruiken om dezelfde grondrechten af te schaffen is dat geen gebruik maar misbruik. Je zult je de vraag moeten stellen welke instrumenten een weerbare democratie nodig heeft om de waarden van de rechtsstaat veilig te stellen. Ik vind dat voor mensen die misbruik maken van hun grondrechten die grondrechten moeten kunnen worden ingeperkt. Een weerbare democratie moet niet gezien worden als een inbreuk op grondrechten, maar een inbreuk op misbruik van grondrechten, juist om deze te kunnen behouden voor de goedwillende burgers. Want het opruiende fundamentalisme is iets waar de meeste moslims niets mee te maken willen hebben. Juist deze meerderheid is ook gebaat bij een harde aanpak van radicalisten die zich op de Islam beroepen.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/02/09/V054.htm
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66570430
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:

Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.
pi_66570433
Wat een koning die Wilders Hij gaat nog eens groot worden.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:34:32 #172
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66570438
quote:

[..]

Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevonden
  zondag 1 maart 2009 @ 00:35:27 #173
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66570455
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.
"De geschiedenis"

Daar bedoel je dan een hele verkiezing mee
pi_66570462
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevonden
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.

Let maar op, die Wilders maakt iedereen wakker in deze wereld.
pi_66570471
Ik denk dat er in 2011 een CDA/PvdA/D66 regering komt overigens.
pi_66570486
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.
pi_66570489
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.

Let maar op, die Wilders maakt iedereen wakker in deze wereld.
Het wachten is op een endorsment van Barack.
pi_66570496
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.
En toen stond hij in de peilingen op maximaal 2 zetels.
pi_66570498
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat er in 2011 een CDA/PvdA/D66 regering komt overigens.
Denk het ook, of een paars kabinet opnieuw als het CDA heftig gaat verliezen.
pi_66570512
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef Toad het volgende:

[..]

Het wachten is op een endorsment van Barack.
Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.

Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weg gingen uit irak?
pi_66570516
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.
Waarom is de TT dan niet aangepast?
pi_66570571
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.

Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weg gingen uit irak?
Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen.

@SCH: dat zou kunnen, alleen Rutte vind ik een merkwaardig figuur. Hij speelt zo dat hij de crisis wel even gaat regelen. In dat debat was hij laatst ook zwak. En Nederland is best een conservatief land (geworden), dus het CDA blijft wel aardig scoren verwacht ik.
pi_66570709
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:

@SCH: dat zou kunnen, alleen Rutte vind ik een merkwaardig figuur. Hij speelt zo dat hij de crisis wel even gaat regelen. In dat debat was hij laatst ook zwak. En Nederland is best een conservatief land (geworden), dus het CDA blijft wel aardig scoren verwacht ik.
Het is nog maar de vraag of Rutte de VVD-lijst gaat trekken natuurlijk.

Bovendien denk ik dat een stijgende Wilders nog wel eens invloed kan gaan hebben op de stemming in het algemeen, je ziet dan vaak dat meer mensen op een partij gaan stemmen die een tegenkracht kan vormen. De PvdA zou op die manier veel stemmen bij D66, GL en de SP kunnen weghalen.
pi_66570743
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:

[..]

Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen gezellig dichtbij iran te zitten.

pi_66570751
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?

De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2009 00:51:59 ]
pi_66570787
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?

De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.
pi_66570788
@SCH: Zou kunnen. Alhoewel ik de SP dan weer uitsluit. Ik heb meer het idee dat de kiezers van de SP in de conservatieve hoek (CDA/PVV/Trots op NL) blijven zitten en dus geen overstap maken naar de PvdA met Bos (hij is toch vrij liberaal).

@John: World Wide Wilders . Maar van welke beroemde en machtige mensen heeft Wilders eigenlijk allemaal steun?
pi_66570869
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.
Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66570885
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.
18 zetels

Wilders is de grootste partij in de peilingen.
pi_66570960
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.
Voor zover ik weet oordeelt de rechter zo objectief mogelijk, gebaseerd op de wet. Natuurlijk kan niet elke rechter dat even goed, maar daarom hebben we ook een hoger beroep etc.

Wat ik me wel kan herinneren is dat het OM een aantal keren behoorlijk geblunderd heeft. Dat is onvergeeflijk, want iedereen moet erop kunnen vertrouwen dat het OM z'n werk goed doet.

Daarom zeg ik ook: het is triest dat er o.a. bij het OM zo veel geblunderd is, dat veel mensen de boel niet meer vertrouwen.
quote:
Maar goed nu is de druk vanuit de bevolking extreem groot, dus ik vraag me af of er een rechter is die nu ook zijn ouderwetse riedeltje durft te laten horen.
De rechter zou zich juist niet moeten laten leiden door welke druk dan ook.
pi_66570974
quote:

[..]

Goed voor een lach op de zaterdagavond.
pi_66570986
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

18 zetels

Wilders is de grootste partij in deze peilingen.
Kom op John, welke wereldleiders steunen ome Geert.
pi_66570993
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

18 zetels

Wilders is de grootste partij in de peilingen.
Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.

En veel meer behalen lijkt weinig realistisch. Je moet niet elke peiling die je ziet geloven john.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:07:24 #194
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_66571043
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Vreemd. Ik ken persoonlijk niemand die op Wilders zou stemmen.
Ik ken er meer dan op welke andere partij dan ook
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_66571044
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Only in America.

Barack's campagnenummer. (en die van Bush in '04 )
pi_66571146
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goed voor een lach op de zaterdagavond.
Er komt een dag, dat je ziet dat ik gelijk heb en dan lach je als een boer met kiespijn.

Grijnz.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:12:52 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66571148
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken.
Begin er dan ook niet over, want nu doe je het toch. Erg flauw en suggestief.
2000 light years from home
pi_66571208
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.

En veel meer behalen lijkt weinig realistisch. Je moet niet elke peiling die je ziet geloven john.
Wilders staat nu volgens de peilingen op 27 zetels en de ervaring leert dat je er dan in de peilingen bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen.

En dit kabinet gaat er nog een veel groter zooitje van maken dan ze er al van gemaakt hebben, dus Wilders gaat nog veel groter worden.
pi_66571210
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.

Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk. Wilders niet uit op de vernietiging van moslims, maar wil alleen minder invloed van de islam in Nederland. En gezien de uitgangspunten van die religie en de hoeveelheid mensen die alles uit de koran letterlijk nemen en de 'zuivere' islam nastreven, valt er best iets te zeggen voor de zorgen van Wilders.

Persoonlijk zou ik de macht in Nederland niet aan Wilders toevertrouwen, wegens gebrek aan concrete oplossingen. We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wilders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66571276
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:

die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.
maar dat hij überhaupt niet vervolgd moet worden.
de rechtsprekende macht moet niet over uitlatingen van de wetgevende macht oordelen.
de bevolking zelf doet dat bij verkiezingen.

of de tweede kamer neemt een motie van afkeuring aan tegen Wilders die hij dan naast zich neer kan leggen.
of een motie van wantrouwen en hem uit de kamer zetten (dan spelen ze wel Wilders in de kaart, niet zo slim dus).
dat zou ook een unicum zijn, maar is wel democratisch.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')