Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfunctiesquote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een giller.![]()
Alleen de Amerikanen hebben het goed voor elkaar wat betreft harmonie tussen verschillende culturen.
Only in America mensen.
Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.quote:
....quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart.
En dat is 1 voorbeeld, ik kan nog wel even doorgaan als je wilt
Ja dat kan Wilders wel realiseren (en dan bedoel ik het uitzetten van criminelen met een dubbelpaspoort).quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hahah ninja-edit. Wat schreeuwde je tegen die bontkraagjes? Ga je ze wegstemmen, je denkt toch niet echt dat Wilders dat kan realiseren.
Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een donkere gozer die in de bajes zit in Engeland en geloof me het is echt een zooitje daar.
En laten we het maar niet hebben over die rellen in de paki-wijken.
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ben je ooit in Engeland geweest? Ik ben toevallig "gekleurd" en toen ik voor het eerst in Nederland kwam was het eerste wat mij opviel, waar zijn in vredesnaam de donkere mensen ergens? Waar werken die? In engeland heb je een hele grote kans dat je een neger als dokter/arts krijgt als je een ziekenhuis in loopt. Hier in nederland is de arts over het algemeen blank, en is de persoon die de vloer boent zwart. En dat geld voor alle topfuncties
En dat is 1 voorbeeld, ik kan nog wel even doorgaan als je wilt
Ik bedoel dus dat er heel veel racisme is daar.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het daar perfect is, ik zeg, dat bijv met werk-mogelijkheden je daar als neger veel meer kans van slagen hebt om topfuncties te krijgen. Ik zei niet dat het als crimineel daar goed toeven is. Ik heb het over mensen die goed opgeleid zijn, en in nederland niet aan een baan kunnen komen, terwijl ze dat in Engeland wel kunnen.
Toevallig mijn tandarts, een turk, er zijn mensen die hem simpelweg weigeren, want hij is Turks. En ze hebben liever een Nederlander. WTF, alsof die turk stukjes dynamiet in je tanden gaat plakken![]()
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.quote:
Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NLquote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
Wilders kan je niet met Jorg Haider vergelijken, want Wilders heeft veel meer internationale vrienden.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef SCH het volgende:
[..]In de wereld nog wel. Behalve wat xenofobe politici in het buitenland wordt hij toch vrijwel nergens serieus genomen en als een soort nieuwe Jorg Haider beschouwd.
[..]
Haha een land? Wilders begint zo langzamerhand een wereldleider te worden die de potentie heeft om de wereld opnieuw te ordenen.
Die equal right wetten kennen wij in Nederland natuurlijk ook, te weten art. 1 van de Grondwet en niet te vergeten de vele positieve discriminatie regelingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Yuin het volgende:
[..]
Klopt, maar Rotterdam ligt aan het water. Daar kwamen en komen de buitenlanders het eerste aan, in de haven. Kortom nogal logisch, aangezien er daar meer wonen dat het daar iets beter is. Maar wanneer je kijkt naar plekken buiten de Randstad is het echt heel ernstig gesteld met onze zogenaamde multi culti samenleving. En ik vind het in engeland daarmee idd beter gesteld, ook in de kleinere dorpjes. Er zijn zelfs equal rights wetten, waar iets strenger naar word gekeken dan hier in NL
Dat is mooi want de dag is pas net 31 minuten begonnen.quote:
Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.
Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/02/09/V054.htmquote:Weerbare democratie
Hierop aansluitend: Ik pleit al langer voor het vergroten van de weerbaarheid van onze democratie. En dan gaat het niet alleen om radicalisering vanuit Islamitische gemeenschappen. Nederland is de afgelopen jaren ook geconfronteerd met rechts-extremistisch geweld, radicaal anti-globalisme, anti-semitisme en gewelddadig dierenrechtactivisme. Een rechtsstaat moet zijn grenzen kunnen trekken. Juist ook ten aanzien van groeperingen en initiatieven die op geweldloze wijze proberen de rechtsstaat te ondermijnen. Wanneer er in deelgemeenteraad een democratische meerderheid komt om hoofddoekjes verplicht te stellen dat wil je dat voorkomen. Of een meerderheid in de Tweede kamer voor de invoering van de Sharia. Dan moet je dat tegen kunnen houden. Want die ideeën gaan in tegen onze waarden en onze onvervreemdbare rechten. Wij staan niet toe dat vrouwen worden mishandeld of vernederd omdat ze zich niet naar bepaalde geloofswetten gedragen. Als men de grondrechten wil gebruiken om dezelfde grondrechten af te schaffen is dat geen gebruik maar misbruik. Je zult je de vraag moeten stellen welke instrumenten een weerbare democratie nodig heeft om de waarden van de rechtsstaat veilig te stellen. Ik vind dat voor mensen die misbruik maken van hun grondrechten die grondrechten moeten kunnen worden ingeperkt. Een weerbare democratie moet niet gezien worden als een inbreuk op grondrechten, maar een inbreuk op misbruik van grondrechten, juist om deze te kunnen behouden voor de goedwillende burgers. Want het opruiende fundamentalisme is iets waar de meeste moslims niets mee te maken willen hebben. Juist deze meerderheid is ook gebaat bij een harde aanpak van radicalisten die zich op de Islam beroepen.
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens even de peilingen gecheckt en het CDA is de grootste met 14 zetels meer dan Wilders, PvdA heeft er 8 meer en PVV is 3 met 20 zetels. Dus dit topic is een beetje onzinnig.
Wilders heeft weer alle medewrking van de media gehad de afgelopen 2 weken dus logisch dat hij even in de lift zit.
Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevondenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
"De geschiedenis"quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.![]()
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dit begint weer even geloofwaardig te worden als toen je verkondigde dat de Byzantijnen de Islam hadden uitgevonden
Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar peilingen, de geschiedenis heeft ons geleerd, dat je er altijd 6 tot 8 zetels bij Wilders moet optellen.![]()
Het wachten is op een endorsment van Barack.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Let maar op, die Wilders maakt iedereen wakker in deze wereld.
En toen stond hij in de peilingen op maximaal 2 zetels.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd? Wilders heeft 1 x meegedaan man, idioot.
Denk het ook, of een paars kabinet opnieuw als het CDA heftig gaat verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat er in 2011 een CDA/PvdA/D66 regering komt overigens.
Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Het wachten is op een endorsment van Barack.
Waarom is de TT dan niet aangepast?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat stond al in de 5e post van dit topic, maar fijn dat je het nog even herhaalt.
Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van Ome Barack gaan we ook nog veel mooi vuurwerk te zien krijgen.
Kennen jullie trouwens die mop van die Amerikanen die weg gingen uit irak?
Het is nog maar de vraag of Rutte de VVD-lijst gaat trekken natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:
@SCH: dat zou kunnen, alleen Rutte vind ik een merkwaardig figuur. Hij speelt zo dat hij de crisis wel even gaat regelen. In dat debat was hij laatst ook zwak. En Nederland is best een conservatief land (geworden), dus het CDA blijft wel aardig scoren verwacht ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Die gingen niet, want Barack heeft al gezegd dat er troepen blijven om de Irakezen te steunen gezellig dichtbij iran te zitten.
Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?
De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo. De crisis is ook nog niet echt merkbaar voor de meeste mensen. Maar als zij dit wel wordt, dan verdubbelt Wilders zijn zetels zo.
18 zetelsquote:Op zondag 1 maart 2009 00:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij mag in z'n handen knijpen als dat (dus 18 zetels tegenover 9 nu) echt gaat lukken. Het duurt nog zo lang voor er verkiezingen zijn.
Voor zover ik weet oordeelt de rechter zo objectief mogelijk, gebaseerd op de wet. Natuurlijk kan niet elke rechter dat even goed, maar daarom hebben we ook een hoger beroep etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je ook maar een heel klein beetje de actualiteiten hebt gevolgd, weet je hoe rechters in het algemeen oordelen.
De rechter zou zich juist niet moeten laten leiden door welke druk dan ook.quote:Maar goed nu is de druk vanuit de bevolking extreem groot, dus ik vraag me af of er een rechter is die nu ook zijn ouderwetse riedeltje durft te laten horen.
[..]
Kom op John, welke wereldleiders steunen ome Geert.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in deze peilingen.
Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
18 zetels![]()
Wilders is de grootste partij in de peilingen.
Ik ken er meer dan op welke andere partij dan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Vreemd. Ik ken persoonlijk niemand die op Wilders zou stemmen.
Er komt een dag, dat je ziet dat ik gelijk heb en dan lach je als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Goed voor een lach op de zaterdagavond.
Begin er dan ook niet over, want nu doe je het toch. Erg flauw en suggestief.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken.
Wilders staat nu volgens de peilingen op 27 zetels en de ervaring leert dat je er dan in de peilingen bij de PVV 6 a 8 zetels op moet tellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja 18 zou een verdubbeling zijn ten opzichte van wat hij nu heeft in de kamer. Dat zou al een gigantische overwinning zijn.
En veel meer behalen lijkt weinig realistisch. Je moet niet elke peiling die je ziet geloven john.
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wildersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch zijn er parallellen te zien met de situatie in Nazi-Duitsland. Ook toen ging er een economische crisis aan vooraf, voordat Hitler democratisch aan de macht kwam.
Maar ik benadruk hierbij onmiddellijk en met veel klem dat ik Wilders beslist niet met Hitler wens te vergelijken. Hitler was uit op de vernietiging van Joden en op uitbreiding van het Duitse rijk. Wilders niet uit op de vernietiging van moslims, maar wil alleen minder invloed van de islam in Nederland. En gezien de uitgangspunten van die religie en de hoeveelheid mensen die alles uit de koran letterlijk nemen en de 'zuivere' islam nastreven, valt er best iets te zeggen voor de zorgen van Wilders.
Persoonlijk zou ik de macht in Nederland niet aan Wilders toevertrouwen, wegens gebrek aan concrete oplossingen. We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:51 schreef Igen het volgende:
Eigenlijk is het toch best veelzeggend, dat hij vooral zo stijgt enkel doordat hij vervolgd wordt?
De rechter moet immers nog uitspraak doen, Wilders kan ook nog vrijgesproken worden. Maar blijkbaar verwachten een hoop Nederlanders dat de rechter partijdig zal zijn en geen rechtvaardig oordeel zal uitspreken. Dat is nog wel het meest trieste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |