Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je nou mijn berichten gelezen of niet?
Ik heb helemaal geen zin om naar een admin te gaan. Jij hebt met mij zitten communiceren, jij hebt mijn dialoog gevolgd, dus jij moet mijn verhaal zelf kunnen bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.
Jij kan mijn verhaal ook bevestigen, alleen jij zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef SCH het volgende:
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.
Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
Ik heb er tot nu toe altijd op gestemd. Vooral omdat ik denk dat hiermee de belangen van mijn (zwakkere) medemens het best gediend zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef SCH het volgende:
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.
Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
Gast jij lult maar wat in de rondte, want als jij zat op te letten, had jij kunnen zien dat er opeens uit het niets die edit-gedoe stond.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Het is inderdaad een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.
En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
Daar schijnt een internationaal netwerk van moslims en James Bondkraagjes zich mee bezig te houdenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
gelukkig ben jij heel normaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.
Maarja, als je maar gelukkig bent, ja toch.
Vergeet ook de Eerste Kamer niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:35 schreef IHVK het volgende:
maak me nog geen zorgen. 123 zetels gaan niet naar Wilders. voor zijn ideeen heeft hij er minstens 76 nodig. Bovendien zal het feit dat hij de 1ste wordt velen doen afschrikken. en coalities gaat hij toch niet aan. zolang er geen aanslag/giga crisis is is en 2keer kamermeerderheid kan hij weinig.
Is het nog geen kinderbedtijd ?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wilders
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.
En het is een peiling lang voor de verkiezingen. Kijk maar eens op peil.nl naar de peilingen uit pakweg april 2006. Daarin stond de PvdA boven de 50 zetels en het CDA onder de 30. Het zegt zo verschrikkelijk weinig.
Of oktober/november 2004 ongeveer even ver voor de verkiezingen als nu. Wilders stond toen op 26 zetels in de peilingen. PvdA op 52 en CDA op 25.
Het zegt allemaal gewoon erg weinig.
In dat POL-topic hierover komt al het zuur pas echt naar boven. Echt genieten, zo op de zondagmorgen!quote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
De frustratie bij links maakt dit zeer grappig
En met dat soort opmerkingen maak je hem alleen maar groter. Wilders heeft de slachtofferrol toegeëigend als geen ander, dus met dat soort aanvallen speel je hem in de kaart.quote:
Die zijn dom, heel erg dom toch?quote:
Zal allemaal best, maar dat is wel hoe ik erover denk.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En met dat soort opmerkingen maak je hem alleen maar groter. Wilders heeft de slachtofferrol toegeëigend als geen ander, dus met dat soort aanvallen speel je hem in de kaart.
Ach ja, ik begrijp bij zoveel dingen niet waarom mensen ze doen, feit blijft dat ze ze doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar dat is wel hoe ik erover denk.
Ik kan er echt niet bij dat mensen een persoon als Wilders serieus kunnen nemen, laat staan op hem stemmen.
Dan ben je één wandelend stuk frustratie volgens mij.
Die is weg ja, maar dat was meer een Wilders-kloon die hoopte wat VVD'ers weg te kunnen pikken. Mijn inziens nooit een serieuze bedreiging geweest voor Wilders.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere blaaskaak, Verdonk?
Is die nu ineens volledig weggezakt in de peilingen?
Kan me herinneren dat zij ook een tijdje enorm hoog heeft gestaan..
Uitgeteld ..teveel ruzie in de tent. Wilders profiteertquote:Op zondag 1 maart 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere blaaskaak, Verdonk?
Is die nu ineens volledig weggezakt in de peilingen?
Kan me herinneren dat zij ook een tijdje enorm hoog heeft gestaan..
Ik heb in london toch meer zwarten in pak gezien dan in NLquote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan waar je je in NL of in de UK bevindt. In Amsterdam/Roterdam is het percentage "gekleurden" vergelijkbaar met grote steden in Engeland. Ga je naar de provincie dan zal het percentage afnemen, maar ook in Engeland zie je in die dorpjes haast geen donkere priester of dokter of wat ook.
Vertel dat maar eens aan hen die in de waan van de dag leven, die lopen overal als een kip zonder kop achteraan.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.
Zo'n peiling tussendoor, zegt werkelijk helemaal niets.
FF kijken...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In dat POL-topic hierover komt al het zuur pas echt naar boven. Echt genieten, zo op de zondagmorgen!
Een groot verschil is de economische crisis, die naar mijn mening nog veel erger gaat worden. Hitler werd ook gekozen als direct gevolg van de great depression.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan hen die in de waan van de dag leven, die lopen overal als een kip zonder kop achteraan.
Die linkse Pavlov-reactie begint me echt de keel uit te hangen.quote:
Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
Wilders heeft best wel ideeën waarin ik me kan vinden, maar over het algemeen zaait hij gewoon angst en onrust onder de bevolking. Die lui in zijn film vertegenwoordigen misschien 1% van de Moslimbevolking, dat blijft een groot aantal, maar zeker geen bedreiging van het kaliber dat in zijn filmpje suggereert.
Kijk, wat mij hopeloos irriteert is bijvoorbeeld het feit dat Saudi-Arabie de bouw van veel moskeeën over de wereld en dus ook in Nederland sponsort terwijl zij enige vorm van Christelijkheid in hun land verbieden. De Russen pakte het slim aan: zij zeiden dat Saudi-Arabië een moskee in Moskou mochten bouwen als er een Russisch-orthodoxe kerk in Mekka gebouwd mocht worden. Het resultaat was dat er geen moskee in Moskou kwam. Voor mij reflecteert dit mijn beeld over Moslims in het algemeen wel: 100% tolerantie verwachting van het Westen, terwijl het andersom helemaal niet zo is.
Daarnaast kunnen we wel stellen dat we te maken hebben met een grote groep Marokkaanse probleemjongeren die verantwoordelijk is voor een hoop problemen. Je ouders zijn hier als immigranten gekomen, dan mag je toch wel verwachten dat ze hun zonen ook wat fatsoen bijbrengen. Kun je je niet gedragen, dan rot je inderdaad maar gewoon lekker op, ze hebben immers toch een dubbele nationaliteit.
Dit is een probleem dat leeft onder de bevolking maar door de linkse rakkers keer op keer in de kast geschoven wordt.
Maar goed, Wilders heeft alleen oog voor de allochtoon, terwijl we momenteel veel grotere problemen hebben. Ik zeg ja tegen een kabinet met de PVV, maar ik zie toch liever een andere partij de minister-president leveren om een evenwichtig kabinet te vormen.
Waarom moet je in dit topic hitler erbij halen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een groot verschil is de economische crisis, die naar mijn mening nog veel erger gaat worden. Hitler werd ook gekozen als direct gevolg van de great depression.
nou, onderwijs de onwetenden... geef eens een lijst!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef huhggh het volgende:
of wat de andere leden van die partij in diverse commissies voor werk verzetten.
Dat je het nog moet vragen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom moet je in dit topic hitler erbij halen?
inderdaad, het verleden leert dat in slechte tijden men op extreme leiders gaat stemmenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef LXIV het volgende:
Als de crisis flink doorzet dan krijgt Wilders nog veel en veel meer stemmen. Want voorheen zou je de buitenlanders wel ergens de schuld van willen geven, maar waarvan dan? Er was meer welvaart dan ooit tevoren. Dat er sowieso al zoveel interesse was onder die omstandigheden was opmerkelijk.
Maar als er straks echt veel werkelozen zijn, of zelf onvoldoende voedsel, dan heeft Wilders zo een kamermeerderheid.
Het gaat in de rechtszaak om uitspraken die hij buiten de tweede kamer heeft gedaan, dus niet in zijn functie als parlementariër, maar als mens.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
die stijging komt dan ook niet doordat mensen vinden dat hij vrijgesproken moet worden.
maar dat hij überhaupt niet vervolgd moet worden.
de rechtsprekende macht moet niet over uitlatingen van de wetgevende macht oordelen.
de bevolking zelf doet dat bij verkiezingen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:16 schreef qonmann het volgende:
Wilders reageert euforisch en ziet zichzelf al als nieuwe minister-president.
Hij zal vermoedelijk niet veroordeeld worden en zowel dan alleen maar tot een boete.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:37 schreef Lemmeb het volgende:
En nu moet Wilders alleen nog even veroordeeld worden, tot een maandje achter slot en grendel ofzo, en hoppááá35 zetels!
Voor een goede lach moet je de posts van JohnDope van afgelopen nacht eens lezenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
De frustratie bij links maakt dit zeer grappig
Ze stonden zeker niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld. Maar dat wist jij toch al langer?quote:
Of kijk hier.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef huhggh het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Er is meer in de wereld dan de eenzijdige TV-exposure die Wilders krijgt.
Kijk bijvoorbeeld eens naar een partijprogramma, of wat de andere leden van die partij in diverse commissies voor werk verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |