Gast, een moderator flikt gewoon suf een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Een (s)linkse moderator is het dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast een moderator flikt gewoon een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.quote:
Nog proberen het op de mods af te schuiven ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.quote:
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
Over welke machtige mensen heb je het?quote:De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Heb je nou mijn betogen gelezen of niet? Of typ je gewoon maar wat in de rondte?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je nou mijn berichten gelezen of niet?
Ik heb helemaal geen zin om naar een admin te gaan. Jij hebt met mij zitten communiceren, jij hebt mijn dialoog gevolgd, dus jij moet mijn verhaal zelf kunnen bevestigen.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.
Jij kan mijn verhaal ook bevestigen, alleen jij zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef SCH het volgende:
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.
Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
Ik heb er tot nu toe altijd op gestemd. Vooral omdat ik denk dat hiermee de belangen van mijn (zwakkere) medemens het best gediend zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef SCH het volgende:
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.
Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
Gast jij lult maar wat in de rondte, want als jij zat op te letten, had jij kunnen zien dat er opeens uit het niets die edit-gedoe stond.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Het is inderdaad een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.
En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
Daar schijnt een internationaal netwerk van moslims en James Bondkraagjes zich mee bezig te houdenquote:Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
gelukkig ben jij heel normaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.
Maarja, als je maar gelukkig bent, ja toch.
Vergeet ook de Eerste Kamer niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:35 schreef IHVK het volgende:
maak me nog geen zorgen. 123 zetels gaan niet naar Wilders. voor zijn ideeen heeft hij er minstens 76 nodig. Bovendien zal het feit dat hij de 1ste wordt velen doen afschrikken. en coalities gaat hij toch niet aan. zolang er geen aanslag/giga crisis is is en 2keer kamermeerderheid kan hij weinig.
Is het nog geen kinderbedtijd ?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wilders
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.
En het is een peiling lang voor de verkiezingen. Kijk maar eens op peil.nl naar de peilingen uit pakweg april 2006. Daarin stond de PvdA boven de 50 zetels en het CDA onder de 30. Het zegt zo verschrikkelijk weinig.
Of oktober/november 2004 ongeveer even ver voor de verkiezingen als nu. Wilders stond toen op 26 zetels in de peilingen. PvdA op 52 en CDA op 25.
Het zegt allemaal gewoon erg weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |