abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66572070
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:

[..]

Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Gast, een moderator flikt gewoon suf een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66572075
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gast een moderator flikt gewoon een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
Een (s)linkse moderator is het dan!

Maar je weet dat wanneer je een bericht verandert binnen 5 min, je geen editregeltje krijgt he?
pi_66572084
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:10 schreef Toad het volgende:

[..]

Een (s)linkse moderator is het dan!
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66572099
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
pi_66572115
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
Nog proberen het op de mods af te schuiven ook.
Dit doe jij in meerdere topics, die ninja edits en vervolgens ga je het zitten ontkennen.
Ik kan me een topic herinneren waarin de mods konden zien dat je 6 keer je bericht hebt zitten wijzigen
om vervolgens alleen een smiley te plaatsen.

Je doet het gewoon zelf.
pi_66572118
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
pi_66572123
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geen idee, ik stem PvdA
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.

Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
pi_66572134
JohnDope met zijn James Bondkraagje valt weer eens door de mand
pi_66572178
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.

Er stond volgens mij nog een vraag open.

JohnDope over Geert Wilders:
quote:
De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Over welke machtige mensen heb je het?
pi_66572201
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Toad het volgende:

[..]

Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.
Heb je nou mijn betogen gelezen of niet? Of typ je gewoon maar wat in de rondte?
Als je mijn shit gelezen hebt, dan moet het je opgevallen zijn.
pi_66572211
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb je nou mijn berichten gelezen of niet?
Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.

He kijk, weer een ninjaedit.
Of is het een linkse moderator?
pi_66572225
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Toad het volgende:

[..]

Jaja, lijkt me een serieuze zaak voor een admin om naar te kijken. Die moderator zou namelijk per direct ontslagen moeten worden, tenminste, als je verhaal klopt.
Ik heb helemaal geen zin om naar een admin te gaan. Jij hebt met mij zitten communiceren, jij hebt mijn dialoog gevolgd, dus jij moet mijn verhaal zelf kunnen bevestigen.
En als je het niet kan bevestigen, lul je dus kennelijk maar wat in de rondte en ben jij geen waardige discussiepersoon.
pi_66572232
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.

Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
pi_66572242
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
pi_66572246
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef SCH het volgende:
Heb JohnDope al zo vaak op die onzin betrapt.

Zou fijn zijn als hij de edit knop eens zou gebruiken voor al die taalfouten
Jij kan mijn verhaal ook bevestigen, alleen jij zal het nooit toegeven.
pi_66572266
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef SCH het volgende:
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.

Een partij die haar verantwoordelijkheid noemt, niet populistisch is en gewoon verantwoordelijkheid aflegt en durft terug te komen op dogma's. Hulde.
Ik heb er tot nu toe altijd op gestemd. Vooral omdat ik denk dat hiermee de belangen van mijn (zwakkere) medemens het best gediend zijn.
pi_66572267
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Ik heb alleen maar gezien dat jouw berichten na het posten binnen enkele seconden steeds worden aangepast. Dat kan ik bevestigen. Wie hier schuldig aan is, dat weet ik niet.
Gast jij lult maar wat in de rondte, want als jij zat op te letten, had jij kunnen zien dat er opeens uit het niets die edit-gedoe stond.
pi_66572275
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
pi_66572285
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Open een topic in FB om je gelijk te halen. Kunnen we hier weer verder.
Het is inderdaad een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.

En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
  zondag 1 maart 2009 @ 02:31:09 #260
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_66572304
Yes we can!
<hr>
pi_66572307
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is een opmerkelijke gebeurtenis, maar daar heb ik allemaal geen zin in, wat mij betreft is de case closed.

En er zijn heus ook wel andere goede collega moderators die dit soort acties ook niet vinden kunnen, dus ja... boeie.
Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
pi_66572315
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:25 schreef Toad het volgende:
Daar schijnt een internationaal netwerk van moslims en James Bondkraagjes zich mee bezig te houden
pi_66572334
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat keihard liegen een voorwaarde om PVV te stemmen
Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.
Maarja, als je maar gelukkig bent, ja toch.
pi_66572345
maak me nog geen zorgen. 123 zetels gaan niet naar Wilders. voor zijn ideeen heeft hij er minstens 76 nodig. Bovendien zal het feit dat hij de 1ste wordt velen doen afschrikken. en coalities gaat hij toch niet aan. zolang er geen aanslag/giga crisis is is en 2keer kamermeerderheid kan hij weinig.
pi_66572348
de rechtse lui in Amerika die hun wonden likken na het verlies in november zien Wilders zo ongeveer als de Messias die de Anti-Christ (Obama) komt verjagen.

dat Wilders nu grootste partij in de peilingen is zal voor hen ook wel het bewijs zijn dat het heidense Nederland tot inkeer is gekomen.

Bostom, Wilders, Spencer, Geller: "The Four Horsemen of the Counterjihad"!
http://www.jihadwatch.org/archives/025048.php#respond

hij kan wel beter z'n jasje dicht doen anders valt z'n kogelvrij vest zo op.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66572356
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken een hoop verotte mensen, maar jij zit echt heel verrot in elkaar.
Maarja, als je maar gelukkig bent, ja toch.
gelukkig ben jij heel normaal.
pi_66572375
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:35 schreef IHVK het volgende:
maak me nog geen zorgen. 123 zetels gaan niet naar Wilders. voor zijn ideeen heeft hij er minstens 76 nodig. Bovendien zal het feit dat hij de 1ste wordt velen doen afschrikken. en coalities gaat hij toch niet aan. zolang er geen aanslag/giga crisis is is en 2keer kamermeerderheid kan hij weinig.
Vergeet ook de Eerste Kamer niet.
pi_66572599
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor, Hitler is absoluut te vergelijken met Wilders
Is het nog geen kinderbedtijd ?
  zondag 1 maart 2009 @ 09:37:45 #269
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66573825
En nu moet Wilders alleen nog even veroordeeld worden, tot een maandje achter slot en grendel ofzo, en hoppááá 35 zetels!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66573899
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

In geval van CDA en PvdA klopt dat zeker op dit moment. Wilders zit gewoon in een bubble. Daar valt weinig meer bij op te tellen.

En het is een peiling lang voor de verkiezingen. Kijk maar eens op peil.nl naar de peilingen uit pakweg april 2006. Daarin stond de PvdA boven de 50 zetels en het CDA onder de 30. Het zegt zo verschrikkelijk weinig.

Of oktober/november 2004 ongeveer even ver voor de verkiezingen als nu. Wilders stond toen op 26 zetels in de peilingen. PvdA op 52 en CDA op 25.

Het zegt allemaal gewoon erg weinig.
Idd. Regeringspartijen zakken de laatste jaren altijd in de peilingen, maar tegen de tijd dat de verkiezingen komen, en ook zij campagne gaan voeren, trekt het bijna altijd weer aan.

Zo'n peiling tussendoor, zegt werkelijk helemaal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')