Wie zijn we? Ben jij die vrouw van Geert met haar dubbele paspoort?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Beetje jammer dat links de PVV maar blijft bagatelliseren. Alhoewel, daardoor worden we steeds groter![]()
Jammer.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.
Of de aandacht zakt in en verschuift naar andere onderwerpen en Wilders en Verdonk moeten het beiden met 3 zetels doen. Het kan allemaal nog.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, voor hetzelfde geld, komt er nog wel een terrorattackie hier in Holland en dan wordt Wilders nog veel groter.
Nou nou. Niet overdrijvenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:57 schreef Seam het volgende:
interessant artikel, morgen maar eens goed doorlezen.
Wat moet je dan stemmen?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Soms denk je dat men in dit land niet dieper kan zinken......
Nee ik vind het wel interessant om te zien waar al die stemmers eigenlijk vandaan komen. Belachelijk groot deel van de VVD zo te zien, wat eigenlijk ook wel te verwachten was.quote:
Een partij die kennis van zaken laat zien.quote:
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderator af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:51 schreef Toad het volgende:
Al is de edit nog zo snel...
JohnDope: "Een terrorattack zou slagroom op de taart zijn, dan zou Wilders in zijn ééntje de boel hier gaan ownen"
Geen idee, ik stem PvdA.quote:
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen (binnen 5 min).quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van de moderators af.
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedit. En dat er opeens staat dat ik heb lopen editten komt van een moderators af die niet zijn eigen nick bij de edit heeft gezet.
Hij propt er zelfs extra spelfouten inquote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Gast, een moderator flikt gewoon suf een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Het stond er echt John. Heb je gedronken? Je hebt die post wel een keer of drie lopen editen.
Een (s)linkse moderator is het dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast een moderator flikt gewoon een geintje, want er staat pas 2 minuten dat ik dat bericht heb geedit en de edit tijd is 1:57 ([ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 01-03-2009 01:57 ]) en 2 minuten geleden was het 2:06.
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.quote:
Nog proberen het op de mods af te schuiven ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik word inderdaad geflest. Intellectueel kan diegene het kennelijk niet aan, maargoed als die mod daar een kick van krijgt moet diegene dat lekker doen.
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Kaart het aan in Feedback John, dan ga ik je misschien geloven.
Vrienden worden? Ik heb zelden PvdA gestemd maar nu moet het wel gek lopen wil ik niet op ze stemmen.quote:
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje mijn berichten gelezen? Dan heb je toch gezien dat er net nog geen "edit-gedoe" stond bij dit bericht: Peiling 1 maart: Wilders de grootste partij.
Over welke machtige mensen heb je het?quote:De afgelopen decennia is er geen Nederlander geweest die wereldwijd zo erg omarmd wordt door de machtigste mensen van deze wereld.
Heb je nou mijn betogen gelezen of niet? Of typ je gewoon maar wat in de rondte?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Open een topic in FB zou ik zeggen. Dan kunnen we hier weer ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |