Wat een gelul!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
Toma mag weer een nieuwe tekening maken
Foto is weg den uit het Ajax topic.
Inderdaad, zo'n historisch feit mag daar toch wel gemeld wordenquote:
Andersom was jij haantje de voorste geweest als er een ajax foto uit 1995 in het Feyenoord topic had gestaan.quote:
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Andersom was jij haantje de voorste geweest als er een ajax foto uit 1995 in het Feyenoord topic had gestaan.
Jij kan er inkomen, den niet en ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.
Gaat het niet om, Feyenoord heeft een hekel aan Ajax, en Ajax heeft een hekel aan Feyenoord, dan hoeven wij geen foto's te zien van je clubjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.
Denk dat Dennis in dit geval op de man wilde spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Gaan we ons nou serieus druk maken over een foto van Feyenoord, zeker gezien zijn reactie was het toch niet zo schokkend
Gaat het toch niet om, als hij die foto wilt laten zien gaat hij naar het Feyenoord topic, easy toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Gaan we ons nou serieus druk maken over een foto van Feyenoord, zeker gezien zijn reactie was het toch niet zo schokkend
Ik ga me niet druk makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Omdat ik een foto laat weghalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat Dennis in dit geval op de man wilde spelen.
Omdat dat ons niet aangaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar even over dat feedback verder te gaan.
Waarom niet gewoon vaker een feedback geven over meldingen die gebruikers hier neerzetten.?
Omdat we dan met users zoals jij er een dagtaak aan zouden hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar even over dat feedback verder te gaan.
Waarom niet gewoon vaker een feedback geven over meldingen die gebruikers hier neerzetten.?
Geen problemen mee als het terecht is, maar ik word eigenlijk schijtziek van dat zoeken van bepaalde users naar de posts van andere users om gewoon een ban proberen aan te naaienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef denthemen het volgende:
Iets aangeven is normaal Jorien, maar elke keer aangeven dat je een ban wilt voor een user is triest
Doe toch niet zo schijnheilig joh. De enige reden waarom je die foto plaatste was om te trollen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zijn er zat die de laatste weken (eigenlijk gewoon dit jaar) maar blijven zeuren hier in Feedback. Denk logisch na en meld Feedback als er ècht iets aan de hand is. Wij hebben wel wat anders te doen dan het oplossen van persoonlijke vetes tussen bepaalde users. Ik ga geen namen noemen, maar kap gewoon eens met z'n allen. Maakt het leven een stuk makkelijker in VBLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.
Ik geef dingen als ik denk dat het niet mag, ik ga niet om een ban vragen, alsof ik daar invloed op zal hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is wel waar Feedback (Terugkoppeling) over gaat.
Terugkoppeling of feedback is een proces waarbij de uitkomst (output) van een bewerking (process) wordt teruggevoerd (feedback) aan de invoer.quote:
Staat mij niet in de weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef Grulez het volgende:
Brazilianen en hun voornaam
Speciaal voor jou...
okquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar waren we volgens mij al achter dat dat topic geen succes was.
Done.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:22 schreef toma het volgende:
[VBL-SC #25] WEEKEND!
kan iemand deze centraal zetten?
Kan best open blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan dat topic niet gewoon dicht. Slaat weer nergens op.
Kwaliteits post hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:08 schreef Paul het volgende:
Utreg wint gewoon hoor je me? hoor je me ?!!
Dat hoeft toch ook helemaal niet in het Ajax topic?quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste Voetballiedje
Zoveelste voetballiedjes topic...
Maar wel in het topic reageren hequote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste Voetballiedje
Zoveelste voetballiedjes topic...
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.quote:
Dat had ik niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.
Dat staat het al lang hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
Primera Division-toto 2008/2009 #3
Centraaltje
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:27 door RayMania:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Post iets te vroeg gezet. Vond de liedjes in het geposte filmpje toch niet zoveel soeps.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef RayMania het volgende:
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.
How wachtquote:
Zolang hij niet zo irritant als jij doet vind ik het allemaal goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Real Madrid CF #32: Bernd Schuster weg, Juande Ramos erbij
Overdreven zo dubbel post in 1 min ?
Bedankt voor je snelle beoordeling.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang hij niet zo irritant als jij doet vind ik het allemaal goed.
Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle beoordeling.
Ik vind het wel irritant
Wat pfaf zegt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Topic gaat onnodig snel vol
2. Hij drijft de spot met mij
En maar geduldig blijven.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef pfaf het volgende:
Dit wordt best vermoeiend.
Je moet wel vertellen wat er mis isquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
FC Zwolle heeft trainer Jan Everse op non-actief gezet
Ik zie geen probleem.quote:
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moet wel vertellen wat er mis is
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituurquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Dat blijkt niet uit de tt, maar ok.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituur
Nee, dit nieuws kan best apart.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Een Feyenoorder die vuige taal schuwt? Dat is ook weer iets nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009)
Taalgebruik
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Marc Brys > FC Den Bosch
Gert Kruys > FC Den Bosch
Peter Boeve > FC Den Bosch
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[KNVB BEKER 4/3] FC Twente - Graafschap 18.30 RTL7 »
te laat maar heel toevallig
Het zou gek zijn als die wel bleven staan ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.
Mijn posts zonder bron werden ook zonder pardon weggehaald en deze bevatten ook geen bron.
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag uitleg over wat er in het Feyenoord topic allemaal gebeurt!
Gaan we nou over offtopic zeiken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat weet je dondersgoed dus we gaan er niet te veel tijd insteken.
Er is geen discussie over wie en wel mogen posten in het Feyenoord topic. Er is duidelijk gewaarschuwd. Off topic, persoonlijke aanvallen, etc gaan dan gewoon weg.
Normaal gedragen is toch niet zo moeilijk?
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.
Weinig met Feyenoord zelf te maken.
Maar hey, jij zou je toch niet zo druk maken?
Je nam Fok toch niet zo serieus?
Ook daar gaan offtopic berichten en persoonlijke aanvallen die wij zien weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?
En waarom post je dit in het Feyenoord topic? Je wilde nog niet meer offtopic gaan?
Als we echt zo streng zouden zijn als dat je denkt, was het Feyenoord topic de laatste weken nog wel meer opgeschoond. Nog steeds gaat echt totaal irrelevante discussie in alle clubtopics weg, net als persoonlijke aanvallen.quote:
Maar niet over het feit dat Ajax fans uit het Feyenoord topic moeten oprotten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Schiedammert het volgende:
wie viel ik dan aan, ik gaf toch zeker gewoon een netjes antwoord op een vraag, je zit er heel wel heel dicht op hoor, en dan, als het om feyenoord ajax fans gaat is het toch zeker wel club gerelateerd
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet over het feit dat Ajax fans uit het Feyenoord topic moeten oprotten.
En dat is gewoon niet nodig.
Doorgaan Sjimz, please.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gelul weer zeg![]()
Nog ff doorgaan met het debiele beleid en laat VBL lekker links liggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef The_Verve het volgende:
Benieuwd wie het dan als eerst voor gezien houdt. D-K of sjimz.
Die kan dicht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan zoiets dicht, of blijft 't nu het Vraagbaak topic niet aanslaat open en zakt het vanzelf wel weg?
quote:
quote:
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?quote:
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Blawh het volgende:
Niet om te bitchen, maar ik zag vanmiddag dat het Twente topic opeens uit mijn MyAT verdwenen was omdat een tvp was weggehaald.
[..]
[..]
[..]
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komen
Nou in het Ajax topic is het echt niet te doen als iedereen zomaar TVP neer kalkt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:22 schreef Rots het volgende:
Probleem is volgens mij meer dat je net zo goed iets neer kan zetten ipv TVP.
Snap ook niet dat jullie tvp's weghalen trouwens, niks mis mee.
Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:26 schreef Rots het volgende:
[..]
D-K
![]()
Post is wat leuks in het Fey-topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.
Wat let je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Rots het volgende:Prosac door jou kunnen wij hier niet meer genieten van de posts van D-K. Voel je schuldig. Hij heeft meestal ook nog de meeste toegevoegde waarde in het Fey-topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit is alleen pagina 1quote:
Done.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:26 schreef kleinzusje het volgende:
[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #21 mag centraal![]()
thx !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is alleen pagina 1Wilde er ook een paar van het Ajax topic doen van pagina 1, maar daar staat niks
Huppakee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is alleen pagina 1Wilde er ook een paar van het Ajax topic doen van pagina 1, maar daar staat niks
Ik doelde er meer op dat andere feyenoord fora in jouw ogen beter zijn. Dan ga je daar toch lekker zitten als het je hier niet bevalt?quote:
Sorry rots. Maar schuldig voelen? Nee..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Rots het volgende:Prosac door jou kunnen wij hier niet meer genieten van de posts van D-K. Voel je schuldig. Hij heeft meestal ook nog de meeste toegevoegde waarde in het Fey-topic.
Om hier nog even op te antwoorden als mods zijnde, je hebt gelijk en we zullen er vanaf nu nog beter op letten. Dat geldt dan voor elk topic overigens, niet alleen voor de hardlopers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Blawh het volgende:
Niet om te bitchen, maar ik zag vanmiddag dat het Twente topic opeens uit mijn MyAT verdwenen was omdat een tvp was weggehaald.
[..]
[..]
[..]
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Om hier nog even op te antwoorden als mods zijnde, je hebt gelijk en we zullen er vanaf nu nog beter op letten. Dat geldt dan voor elk topic overigens, niet alleen voor de hardlopers.
Nee dat mag absoluut niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1224: Dit is mijn club..
AFC Ajax topic #1224: Dit is mijn club..
Prive gegevens strooien mag dat?
Alleen wanneer Sjimz toetreedt tot de elite die FA's heet, kun je spreken van hoge en lage FA's. Nu zit daar weinig verschil in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt erg laag,
Bij wie kan ik vragen om een sanctie, een hoge FA ofzo?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik rust niet voor die user een ban heeft
Mooi, ga rondjes lopen ofzo dan. Maar stop met al dat gemauw hier en in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik rust niet voor die user een ban heeft
adres gegevens postenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat mis heb ik gemist?
Wat is dit nou weer voor kinderachtig geleuter. Waarom moet je nou ineens weer heel schijnheilig vasthouden aan het "niet met 2 maten meten" terwijl jullie er regelmatig geen probleem mee hebben om dit niet te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
Dat klopt ook wel maar helaas zijn hier al te vaak onzin geruchten gepost.
En ik vind het ook met 2 maten meten als MM het wel zonder bron mag neerzetten en de rest niet.
Maar ik begrijp je wel hoor.
Mooi, heb wel zin in een pizza.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van jou.
Het is misschien kinderachtig geleuter maar op dit moment is dat wel het beleid dat we aan willen houden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kinderachtig geleuter. Waarom moet je nou ineens weer heel schijnheilig vasthouden aan het "niet met 2 maten meten" terwijl jullie er regelmatig geen probleem mee hebben om dit niet te doen.
Juist in dit geval moet je naar de situatie aan sich kijken. MM heeft vaak inside nieuwtjes (die overigens ook vaak niet kloppen maar dat is niet zo vreemd in een geruchtentopic) en als bijv. ik iets over een speler van af naar den bosch zeg kun je er ook vanuit gaan dat het waar is. Hoef je niet kinderachtig die post weg te gaan halen. Zeker omdat het in dit geval zo'n beetje op elke voetbalsite te vinden was. Maar ik heb bijv. ook anderhalve maand voordat Lurling naar nac ging dat hier al gepost en dan bescherm ik mijn bron gewoon.
Tegen onrealistische nieuwtjes van vage users, daar moet je tegen optreden.
Maar dan zijn het toch ook geen geruchten meer. Volgens mij is er niet zoveel mis met de uitleg van TR. Maar de dingen die ADO posten waren ook nog regelmatig waar. Misschien tijd voor een beleidsherziening..?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is misschien kinderachtig geleuter maar op dit moment is dat wel het beleid dat we aan willen houden.
Wie weet kan het nog wel versoepeld worden tegen de tijd.
Dus gewoon je bron geven en dan is er niets aan de hand.
De ene keer is het beleid zus, de andere keer is het weer zo. Niemand weet waar hij aan toe is. Dat kan je geen beleid noemen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is misschien kinderachtig geleuter maar op dit moment is dat wel het beleid dat we aan willen houden.
Wie weet kan het nog wel versoepeld worden tegen de tijd.
Dus gewoon je bron geven en dan is er niets aan de hand.
Heeft geen zin. Ooit wel eens een discussie kunnen winnen van een agent op straat? Die lui zijn zo eigenwijs als de tyfus. Je krijgt de neuzen van de mods echt niet de opeens de andere kant uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dan zijn het toch ook geen geruchten meer. Volgens mij is er niet zoveel mis met de uitleg van TR. Maar de dingen die ADO posten waren ook nog regelmatig waar. Misschien tijd voor een beleidsherziening..?
Tuurlijk is het dan nog wel een gerucht. Er is absoluut niets mis mee met de uitleg van TR en kan het zeker wel in zijn punten vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dan zijn het toch ook geen geruchten meer. Volgens mij is er niet zoveel mis met de uitleg van TR. Maar de dingen die ADO posten waren ook nog regelmatig waar. Misschien tijd voor een beleidsherziening..?
Dit blijft een moeilijke grens wat mij betreft.quote:Tegen onrealistische nieuwtjes van vage users, daar moet je tegen optreden.
Jawel hoor maar dat doe je met normaal discussiëren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ooit wel eens een discussie kunnen winnen van een agent op straat? Die lui zijn zo eigenwijs als de tyfus. Je krijgt de neuzen van de mods echt niet de opeens de andere kant uit.
Vond het niet echt topicwaardig voor VBL.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje ?
Is ons nationale voetballied.
Schrijver van 'Hup Holland Hup' overleden.
Ja dat zullen we nooit weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond het niet echt topicwaardig voor VBL.
Maar wie weet denkt het gros van VBL er wel anders over.
Heb jij golfer al gezien dan? En het was hier niet eens gepostquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zullen we nooit weten.
Het had al 60 views.
Maar hier posten alleen de azijnpissers die alles op slot willen.
Waarom mag die reactie wel blijven staan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef sjimz het volgende:
kinders....
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gelul weer zeg![]()
Nog ff doorgaan met het debiele beleid en laat VBL lekker links liggen.
Omdat ik geen zin heb in die slowchatgesprekken hier weer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom mag die reactie wel blijven staan?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in die slowchatgesprekken hier weer.
Daar is FB niet voor bedoeld.
Men wil hier maar altijd weer op elkaar reageren.
Slowchatten kan men lekker in de 2 verschillende SC's doen.
Precies dat is juist leuk en de meerwaarde van een forum.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kinderachtig geleuter. Waarom moet je nou ineens weer heel schijnheilig vasthouden aan het "niet met 2 maten meten" terwijl jullie er regelmatig geen probleem mee hebben om dit niet te doen.
Juist in dit geval moet je naar de situatie aan sich kijken. MM heeft vaak inside nieuwtjes (die overigens ook vaak niet kloppen maar dat is niet zo vreemd in een geruchtentopic) en als bijv. ik iets over een speler van af naar den bosch zeg kun je er ook vanuit gaan dat het waar is. Hoef je niet kinderachtig die post weg te gaan halen. Zeker omdat het in dit geval zo'n beetje op elke voetbalsite te vinden was. Maar ik heb bijv. ook anderhalve maand voordat Lurling naar nac ging dat hier al gepost en dan bescherm ik mijn bron gewoon.
Tegen onrealistische nieuwtjes van vage users, daar moet je tegen optreden.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies dat is juist leuk en de meerwaarde van een forum.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik zal het wel even mee naar achteren nemen.
Uiteraard, maar we merkten ook dat men zich irriteerde aan de stroom van "nieuwtjes" die erg vaag en onrealistisch waren. Moet je dan de ene wel zijn nieuwtjes laten posten zonder te verifiëren bron en de andere niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies dat is juist leuk en de meerwaarde van een forum.
Gewoon afdoen dat FOK! geen democratie is. Voorkeursbehandelingen zijn ook ok!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar we merkten ook dat men zich irriteerde aan de stroom van "nieuwtjes" die erg vaag en onrealistisch waren. Moet je dan de ene wel zijn nieuwtjes laten posten zonder te verifiëren bron en de andere niet?
Dan krijg je vanzelf weer de vraag waarom we als mods niet consequent zijn.
Dat is nou juist het "probleem" nu, ze menen ineens niet met 2 maten te willen meten. Terwijl de grens echt niet moeilijk ligt. Iedere weldenkende VBLer ziet in een oogopslag of hij/zij een bepaald gerucht serieus is of niet. Op basis van de users, zijn clubvoorkeur, wat er gepost word. En als er dan een keer twijfel is kan er rustig om een bron gevraagd worden. Zoals bijv. VS die aangaf dat van dijk in de belangstelling van SCH zou staan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon afdoen dat FOK! geen democratie is. Voorkeursbehandelingen zijn ook ok!
Eens, maar ik vind ook dat er niet panisch gedaan moet worden als er af-en-toe wat tussen staat, wat minder realistisch is of lijkt, of waarvan de poster dubieus (lees: een etter als ADO) is. Wellicht liep het de spuitgaten uit – dat kan ik niet beoordelen, ik post er nooit –, maar volgens mij verwees die ‘klik’-post van jou hier eerder maar naar één post met één (onwaarschijnlijk) gerucht, dan kun je ook gewoon je schouders ophalen en verder lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is nou juist het "probleem" nu, ze menen ineens niet met 2 maten te willen meten. Terwijl de grens echt niet moeilijk ligt. Iedere weldenkende VBLer ziet in een oogopslag of hij/zij een bepaald gerucht serieus is of niet. Op basis van de users, zijn clubvoorkeur, wat er gepost word. En als er dan een keer twijfel is kan er rustig om een bron gevraagd worden. Zoals bijv. VS die aangaf dat van dijk in de belangstelling van SCH zou staan.
Dan heb je het inderdaad niet goed gevolgd. ADO is al langere tijd bezig met het posten van onzingeruchten zowel in dit topic als in clubtopics. Vaak zonder bronvermelding of met een vage bronvermelding (een vriend uit griekenland ofzo) en het belangrijkste er is nooit iets van waar. Hij is daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd door de mods. Nu ging die weer door... het is een keer leuk geweest natuurlijk. Maargoed het ging dus zeker niet om 1 post. Maar om een hele serie waar meerdere mensen zich aan ergerden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:06 schreef pfaf het volgende:
Wellicht liep het de spuitgaten uit – dat kan ik niet beoordelen, ik post er nooit –, maar volgens mij verwees die ‘klik’-post van jou hier eerder maar naar één post met één (onwaarschijnlijk) gerucht, dan kun je ook gewoon je schouders ophalen en verder lezen...
Ik geef je hier volledig gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heb je het inderdaad niet goed gevolgd. ADO is al langere tijd bezig met het posten van onzingeruchten zowel in dit topic als in clubtopics. Vaak zonder bronvermelding of met een vage bronvermelding (een vriend uit griekenland ofzo) en het belangrijkste er is nooit iets van waar. Hij is daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd door de mods. Nu ging die weer door... het is een keer leuk geweest natuurlijk. Maargoed het ging dus zeker niet om 1 post. Maar om een hele serie waar meerdere mensen zich aan ergerden.
Ray was weer eens te laatquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Fc Twente: kroeg in de stad of bij 't stadion indrinken?
Mijn geruchten zijn allemaal na te lezen hoor, ze komen alleen van de Local Boys in Griekenland en Frankrijk. Maar Rob, jij post in mijn ogen ook onzingeruchten met een nog erger feit (Jij zet niet eens je bron erbij). Dus dit is een beetje mij verwijten met wat je zelf nog 10 keer erger doet. Alsjij het mag mag ik het ook simpel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heb je het inderdaad niet goed gevolgd. ADO is al langere tijd bezig met het posten van onzingeruchten zowel in dit topic als in clubtopics. Vaak zonder bronvermelding of met een vage bronvermelding (een vriend uit griekenland ofzo) en het belangrijkste er is nooit iets van waar. Hij is daar ook al een paar keer voor gewaarschuwd door de mods. Nu ging die weer door... het is een keer leuk geweest natuurlijk. Maargoed het ging dus zeker niet om 1 post. Maar om een hele serie waar meerdere mensen zich aan ergerden.
Ja, het kan toch dat ze niet doorgaan sjimz, daar zijn het tenslotte GERUCHTEN voor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heb jij alleen maar gefaald met je geruchten en TR niet.
Dat is het verschil.
Dat klopt, maar jij komt nou niet echt betrouwbaar over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, het kan toch dat ze niet doorgaan sjimz, daar zijn het tenslotte GERUCHTEN voor.
Ze mogen falen, als dat niet mocht dan kan je het hele topic beter opdoeken zeg.
En dat is een persoonlijke mening.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij komt nou niet echt betrouwbaar over.
In transfergeruchten zonder bron.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Meeuwis --> FC Groningen
Klopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In transfergeruchten zonder bron.
Dat is meten met twee matenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ken venomsnake niet als iemand die maar lukraak berichten gaat verzinnen.
Wel een beetje met twee maten meten niet? Dit is gewoon bullshit. Het is of met bron of zonder bron klaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ken venomsnake niet als iemand die maar lukraak berichten gaat verzinnen.
Jammer dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel een beetje met twee maten meten niet? Dit is gewoon bullshit. Het is of met bron of zonder bron klaar.
Jij was toch koning PIquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dan.
Het is ook nooit goed.
En komt nu iedereen zich weer hiermee bemoeien?
Onzin !quote:
Dat antwoord was ook meer naar LitmanenAFCA.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij was toch koning PI
Ik snap het wel hoor.
Ik meet bij deze liever met 2 matenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Onzin !
FOK is ook geen forum waar Pietje iets wel mag wat Jantje niet mag om wat voor reden.
Iedere user heeft dezelfde rechten,
Klaar.
Ik mag toch mijn mening geven of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dan.
Het is ook nooit goed.
En komt nu iedereen zich weer hiermee bemoeien?
Moetje doen, heel feedback vol met gezeik vanaf nu.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat antwoord was ook meer naar LitmanenAFCA.
[..]
Ik meet bij deze liever met 2 maten
Lees het stuk in FB van TerroRobbie maar eens terug en dan zie je zinnige dingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven of niet![]()
Ik vind het gewoon niet kunnen dat je van één user wel berichten zonder bron weghaald en van de andere niet. Verder moet je zelf weten wat je er mee doet maar dit is gewoon belachlijk imo.
zit ik het nog voor ADO op te nemen ook nog
Die komen daar ook wel over heen lijkt mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Moetje doen, heel feedback vol met gezeik vanaf nu.
Dat is een gevolg van het meten met 2 maten, je krijgt ontevreden users
Is goed, ik zal vanaf nu el even 10 geruchten met bron posten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die komen daar ook wel over heen lijkt me
En lees jij ook even het stukje van TR in dit feedback topic na en dan kan je ook zien waarom ik er minder strak op ben geworden.
Nee, je hebt krediet als je geruchten zonder bron eindelijk eens uit komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is goed, ik zal vanaf nu el even 10 geruchten met bron posten.
Dan heb ik blijkbaar krediet om daarna geruchten te posten waarvan mijn bron een persoon is en geen krant.
Die mag ik toch niet meer posten van jullie _quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, je hebt krediet als je geruchten zonder bron eindelijk eens uit komen.
laten we eerst maar eens kijken wat er uit die 3 miljoen andere geruchten van je komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die mag ik toch niet meer posten van jullie _!
Naar een mod de update PMen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:52 schreef DeVinger het volgende:
He ik wil de OP van mijn topic van Mahamadou Diarra verfraaien en updaten, wat kan ik het beste doen?
Kan nergens in zeg maar.
Iemandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Zal het even aan een FA vragenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Mooie OP en hij is toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Kan iemand de nieuwe OP geplaatst in dit bericht plaatsen?
nieuwe OP diarra topic
Ik vraag het even aan een FA.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink: Liever Vink in de finale dan Nederland.
Kan deze misschien naar VBL gehaald worden?
Gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #1227: Bobby 75 jaar
Kan iemand de TT veranderen in: Bobby 75 jaar
Voor onze held Bobby Haarms
Je voegt niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Wat stond er dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #175: Met een nieuwe mat
Waarom gaat mijn post weg, ik geef gewoon mijn mening ?
Klopt en dan alsnog voeg je niets toe.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is het omdat het tegen je clubje weer eens
leer eens objectief te kijken zeg
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
Die wedstrijd is allang gespeeld Jorien
Nee, jij niet. Want jij doet het om te trollen. En nu weer klaar hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?
Niet als je constant al zit te trollen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat ajax tegen viel ?
Goed hè. Zoek een ander forum als het je niet bevalt. Jij blij, wij nog meer blij.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt slecht beleid hier, met bijna allemaal ajax mods, en maar 1? andere club mod
Sjimz is toch voor AGOVV..quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt slecht beleid hier, met bijna allemaal ajax mods, en maar 1? andere club mod
Er gaat daar niets aan gebeuren?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed hè. Zoek een ander forum als het je niet bevalt. Jij blij, wij nog meer blij.
Nee, daar gaat niets aan gebeuren. Maar als je dat zo graag wilt, dan mail je maar naar forum@fok.nl en vraag je waarom er zoveel Jodenmods zijn en dat je wilt dat ze moeten oprotten. Klaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaat daar niets aan gebeuren?
Vreemd toch eigenlijk
Neem het op met FA's zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vreemd toch eigenlijk
Net zoals jij ook niet gaat veranderen met je trollende posts.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vreemd toch eigenlijk
Dan was die edit ook niet nodig...quote:Op zondag 8 maart 2009 18:02 schreef denthemen het volgende:
In het Live eredivisieverslagen topic reageren we niet meer op hem, hier ook gewoon niet doen
Bedankt gedaanquote:Op zondag 8 maart 2009 18:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, daar gaat niets aan gebeuren. Maar als je dat zo graag wilt, dan mail je maar naar forum@fok.nl en vraag je waarom er zoveel Jodenmods zijn en dat je wilt dat ze moeten oprotten. Klaar.
Neutraal genoeg nu?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef Gunner het volgende:
Arsenal topic #32:
Kan iemand de topictitel iets neutraler maken?
Is goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef Gunner het volgende:
Arsenal topic #32:
Kan iemand de topictitel iets neutraler maken?
Al gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Rots het volgende:
Zat wel in de buurt met mn 197.![]()
Kan modje er even ehm 176 van maken
Emoties, emoties.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:28 schreef sezten het volgende:
Kan iemand wat aan die PaasKonijn zonder zelfbeheersing doen?
Ik word ook vaak kneus en debiel genoemd. Is ook op de man spelen. EN dat wordt niet geedit.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Staat niets over het feit dat ik niet over de handicapvan iemand mag beginnen.
Waarom wordt het gewist?
- Omdat het offtopic is en op de man spelen is, voor verdere discussie kom je maar naar FB, al ben je wel weer de grenzen aan het opzoeken -.
Dat zal echt niet expres vergeten worden, dat wordt ook gewoon aangepast. Maar als jij nu met voorbeelden kan komen van posts waarin iemand jou bijvoorbeeld kneus of debiel noemt, dan kun je dat natuurlijk nu (of de keren nadat je de posts las) hier melden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik word ook vaak kneus en debiel genoemd. Is ook op de man spelen. EN dat wordt niet geedit.
Ik trek me er niets van aan als iemand dat zegt. Het is maar internet he!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zal echt niet expres vergeten worden, dat wordt ook gewoon aangepast. Maar als jij nu met voorbeelden kan komen van posts waarin iemand jou bijvoorbeeld kneus of debiel noemt, dan kun je dat natuurlijk nu (of de keren nadat je de posts las) hier melden.
Als je wilt dat iets aangepast wordt?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus waarom zou ik zoiets hier melden?
Als we het zien, dan altijd. Maar we zien natuurlijk niet alles, maar we doen ons best om die tienduizenden posts per maand te lezen.quote:En het wordt zeker niet altijd geedit als iemand het zegt,
Als we het zien, dan altijd. Maar we zien natuurlijk niet alles, maar we doen ons best om die tienduizenden posts per maand te lezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je wilt dat iets aangepast wordt?
[quote]
Nee, het raakt me niet.
Waarom? Net zoiets als dat jij tegen mij zegt dat ik een rondje met mijn auto moet gaan rijden. Je begint nu wel erg kinderachtig te worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[FAQ & FB] #91: waar is die status update?
Kan hier ook even geedit worden?
Ik weet niet wie je bedoelt, maar oach, ik klik ook wel eens op "ga naar laatste reactie" om direct een post te plaatsen zonder het topic van A tot Z te lezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het grappige is dat een VBL 2 post daarna gewoon een post doet. Raar dat hij het dan niet ziet.
Waarom hebben we een feedback topic dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
Oh, en de offtopic verwijder ik nu wat sneller hier. Het is namelijk wel weer genoeg met de bemoeizucht van bepaalde users. Dat je een mening geeft is prima, maar wel graag ontopic.
Tja, het is wat je apart noemt. Ik zou me niet echt druk maken om een post die binnen zes minuten aangepast is. Maar goed, wie ben ik hè.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op z'n minst "apart" te noemen@!
Om ontopic dingen aan te kaarten of een mening te posten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom hebben we een feedback topic dan?
Was ikquote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
Oh, en de offtopic verwijder ik nu wat sneller hier. Het is namelijk wel weer genoeg met de bemoeizucht van bepaalde users. Dat je een mening geeft is prima, maar wel graag ontopic.
Was het geen mening dan die ik poste?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, het is wat je apart noemt. Ik zou me niet echt druk maken om een post die binnen zes minuten aangepast is. Maar goed, wie ben ik hè.
[..]
Om ontopic dingen aan te kaarten of een mening te posten.
Jezus Christ. Moet ik het uittekenen en in tienvoud opsturen?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was het geen mening dan die ik poste?
Niet om andere users te bashen of lekker te slowchatten over dingen die niet met het beleid van VBL te maken hebben.quote:Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Mijn complimenten hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus Christ. Moet ik het uittekenen en in tienvoud opsturen?
[..]
Niet om andere users te bashen of lekker te slowchatten over dingen die niet met het beleid van VBL te maken hebben.
Dan had je iets beter moeten lezen jongetje!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef denthemen het volgende:
Wat doe die jongen hier uberhaupt nog? Toen ik Yvonne een zeikwijf noemde kon ik een week wegblijven, maar hij mag ongestraft iemand zijn moeder voor hoer uitmaken?
Gaan we nu weer op de 'Ajacieden willen Feyenoorders een ban aannaaien' en Feyenoorders willen Ajacieden een ban aannaaien'-toer?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef denthemen het volgende:
Wat doe die jongen hier uberhaupt nog?
Dan moet je bij yvonne wezen. Die heeft de ban gezet, hebben wij nooit gezien.quote:Toen ik Yvonne een zeikwijf noemde kon ik een week wegblijven
Waar?quote:maar hij mag ongestraft iemand zijn moeder voor hoer uitmaken?
Dat moet hij dan ook gewoon achterwege laten.quote:Dan heb ik het niet eens over zijn opmerkingen richting mij
Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaan we nu weer op de 'Ajacieden willen Feyenoorders een ban aannaaien' en Feyenoorders willen Ajacieden een ban aannaaien'-toer?.
Noem eens een voorbeeld dan? Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammer
Ja, dat snap ik. Ik lees hierboven dat hij er mee gaat stoppen, dus daar vertrouw ik dan maar opquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammer
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat hij zat wordt van jouw toespelingen op zijn handicap de hele tijdquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dan? Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.
Dacht dat hij er wel tegen kon. Dit is pas de eerste keer dat hij het kenbaar maakt. Daarnaast is het maar "internet" persoonlijk trek ik me daar niets van aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat hij zat wordt van jouw toespelingen op zijn handicap de hele tijd
Ik voel me niet gekwetst maar het slaat gewoon nérgens op, wat heeft het met Fok! te maken?? Niks toch?? Jij kan ook niet weten of je er iemand mee kwetst of niet, moet je ook het risico niet nemen knulquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.
Dat jij je er niks van aantrekt oké, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden. "Het is maar internet" is niet in alle gevallen een excuus.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dacht dat hij er wel tegen kon. Dit is pas de eerste keer dat hij het kenbaar maakt. Daarnaast is het maar "internet" persoonlijk trek ik me daar niets van aan.
Wat heeft het met Fok! te maken als iemand mij kneus noemt? Ook niets toch? Daar heb jij je ook wel eens schuldig aan gemaakt. En hoe weet jij nou of je mij daar mee kwetst?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekwetst maar het slaat gewoon nérgens op, wat heeft het met Fok! te maken?? Niks toch?? Jij kan ook niet weten of je er iemand mee kwetst of niet, moet je ook het risico niet nemen knul
Zullen we dan maar weer op moeten vertrouwen.. Erg jammer als je je bedenkt dat je nog helemaal een PM stuurt omdat je weet dat er een vriend van hem overleden is en je hem er sterkte mee wenst en dan nog een normaal antwoord terug krijgt..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik lees hierboven dat hij er mee gaat stoppen, dus daar vertrouw ik dan maar op.
Zou jij van iemand wat aantrekken hier op het forum die jou niet eens kent?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat jij je er niks van aantrekt oké, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden. "Het is maar internet" is niet in alle gevallen een excuus.
Ik kan me niet herinneren dat ik jou of iemand anders dan Jorien voor kneus uitmaak, maar dat is toch niet te vergelijken met het spotten over iemand zijn handicap, of wel dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft het met Fok! te maken als iemand mij kneus noemt? Ook niets toch? Daar heb jij je ook wel eens schuldig aan gemaakt. En hoe weet jij nou of je mij daar mee kwetst?
Dan moet je ook even vertellen wat ik nog meer heb gestuurd via de PM!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer op moeten vertrouwen.. Erg jammer als je je bedenkt dat je nog helemaal een PM stuurt omdat je weet dat er een vriend van hem overleden is en je hem er sterkte mee wenst en dan nog een normaal antwoord terug krijgt..
Ligt aan de situatie en de bewoording.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou jij van iemand wat aantrekken hier op het forum die jou niet eens kent?
Ik zou mijn hele leven toch niet als kneus door het leven willen gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou of iemand anders dan Jorien voor kneus uitmaak, maar dat is toch niet te vergelijken met het spotten over iemand zijn handicap, of wel dan?
Een keer is leuk, of als het in een grappige situatie is, maar hier was je duidelijk er op uit om het als kwetsing te brengen, getuige ook het feit dat je me nog even een NSB'er noemtquote:Op zondag 8 maart 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet je ook even vertellen wat ik nog meer heb gestuurd via de PM!
Dat ik jou als een van de weinige hier echt waardeer omdat jij tenminste tegen eeen stootje kon. Maar blijkbaar kan je dat niet meer.
Geef dan gewoon toe dat je fout zit ipv dit soort antwoordenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou mijn hele leven toch niet als kneus door het leven willen gaan.
Oke, als Denthemen er echt moeite mee heeft dan zal ik vanaf nu beloven niet meer over gehandicapte gerelateerde onderwerpen te beginnen.quote:
NSBer ben je ook door mij een ban aan te willen naaien. Helemaal door te zeggen dat ik zou hebben gezegd dat de moeder van iemand hier een hoer is! Volgende keer beter lezen, want ik zei het in een andere contekst.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een keer is leuk, of als het in een grappige situatie is, maar hier was je duidelijk er op uit om het als kwetsing te brengen, getuige ook het feit dat je me nog even een NSB'er noemt
Nogmaals: In grappige bewoording kan het, zie het SC topic, dan hou ik er zelf van, maar zoals je het nu brengt is het niet grappigquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, als Denthemen er echt moeite mee heeft dan zal ik vanaf nu beloven niet meer over gehandicapte gerelateerde onderwerpen te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |