Die vind ik dan opzich wel geniaalquote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Toivonen loopt me daar met een air alsof hij Zack Morris is.
[ afbeelding ]²
Bij mij juist hoog.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat heeft die commentator? Hij gaat opeens vet laag praten..
Haha wat ben je ook een kasthomo.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ergens ook wel lekker dat Twente nu afgestraft gaat worden. Het succes begon ze een beetje naar het hoofd te stijgen...
Had jij vooraf nog het idee dat PSV in te halen is dan? Plaats 6 is mooi genoeg voor ons.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef TvhN het volgende:
Indien het zo blijft word ik niet echt vrolijk van het verschil tussen de nummer 5 en 6 op de ranglijst.
Haha .. neequote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
Ahhhh, kun je linken alsjeblieft?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Dat Spaanse commentaar is wel geweldig.
Haldlelhghghehehejbppapa Ronnie Stam!!! Heoobbooo Afellay Afellay Afellay Afellay grandooeoop.
Dus?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef denthemen het volgende:
Psv heeft gewoon meer dan 1 vak vol...
Zie edit.quote:
Ik zal het moeten melden bij onze kleine vriendquote:
Hoe klein is die nou eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal het moeten melden bij onze kleine vriend
Idd, leuk voor de spanning.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als PSV wint dan ligt alles tussen plaats 2 en 5 zo open als wat.
Iedereen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:
Iedereen die Ajax nu opeens 5e ziet wordenWaar waren jullie vorige week toen Ajax gewoon een heel goed resultaat boekte in Utrecht? En dat PSV thuis verloor? Kom op, dat kun je écht niet zien aan 1 speelronde
Ik zie het niet aan 1 speelronde. Meer aan het spel van Ajax van de afgelopen 8 weken ofzo. Oh maar 5e weet ik ook weer niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:
Iedereen die Ajax nu opeens 5e ziet wordenWaar waren jullie vorige week toen Ajax gewoon een heel goed resultaat boekte in Utrecht? En dat PSV thuis verloor? Kom op, dat kun je écht niet zien aan 1 speelronde
Er zijn al meer wedstrijden gespeeld dit seizoen hequote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:
Ik heb het al heel vaak gelezenquote:
En wij staan 3e en een aantal punten voor op PSV, je punt?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn al meer wedstrijden gespeeld dit seizoen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |