Ja, exact. Tioté is wel een néger en zal het wel niet bewust gedaan hebben. Maar dit was een schandalige actie. Alsof het uitmaakt dat iemand stevige biceps heeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef TC03 het volgende:
Afellay met een Hofland-achtige val.
Ibi heeft zijn chassis niet mee, hoewel hij souplesse toont in zijn heupen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, exact. Tioté is wel een néger en zal het wel niet bewust gedaan hebben. Maar dit was een schandalige actie. Alsof het uitmaakt dat iemand stevige biceps heeft.²
HAHAHAquote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat Afellay van de jury puntenaftrek gaat krijgen. Was niet precies op de voeten geland.
Hij moet minder ampullen innemen vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Toivonen speelt niet echt goed. Zet Lazovic er maar in.
Na de winterstop is het niets anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef denthemen het volgende:
Twente valt tegen
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef TC03 het volgende:
Wat is PSV slecht zeg, ongelofelijk dat er nog iemand voor die club wil scoren.
Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Verdediging van Twente zag er daar absoluut niet goed uit.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.
Die zijn in gedachte natuurlijk al bij de volgende wedstrijdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien van z'n stoel gevallen?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat heeft die commentator? Hij gaat opeens vet laag praten..
En weer vol.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het uitvak is inmiddels ook al leeg.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat heeft die commentator? Hij gaat opeens vet laag praten..
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef venomsnake het volgende:
Die Toivonen is meer met zijn haar bezig dan met de wedstrijd.
Zack Morris.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Toivonen loopt me daar met een air alsof hij Zack Morris is.
[ afbeelding ]²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |