Oh datte... Ik denk dat TS zich afvraagt waar de vogel voor staat in het embleem van ADO Den haagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef parapono het volgende:
Fc den Haag kijk ik op de ah voetbalplaatjes zie ik die vogel? wat is t verhaal? Mvg parapono
Tnx voor de ondertitelingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Oh datte... Ik denk dat TS zich afvraagt waar de vogel voor staat in het embleem van ADO Den haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Aan de link die je geeft te zien, moest je het zelf ook nog even opzoeken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Goh, een ooievaar in het wapen van een Haagse club.
Poeh, het zal mij benieuwen hoor. Misschien dat het hiermee te maken heeft?
Nee hoor, ik geef alleen graag bronnen, kunnen mensen het op hun gemak nalezen. Je moet toch wel behoorlijk onder een steen hebben geleefd wil je niet weten wat het wapen van Den Haag is lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aan de link die je geeft te zien, moest je het zelf ook nog even opzoeken?
Een paling met zo'n tong?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Het verhaal is trouwens niet zo heel boeind.
Dit is het stadswapen van Den Haag
[ afbeelding ]
En het is blijkbaar geen worm, maar een slang / paling
Opgericht door Enzo Ferrari, jeweets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:56 schreef Sieps het volgende:
Ja maar wat doet dat paard op het wapen van twente dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |