quote:Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maaskant met een objectieve (kuch*kuch) wedstrijdanalyse:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20651
Zou hij ook zoveel drinken?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef Keltie het volgende:
Maaskant is een knuppel
Zou zo maar familie van D-K kunnen zijn
Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 8 maart 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet een jood wederom een feyenoord tpoipc openen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heb zijn nek gebroken en is helaas overleden.
Goed dat je zo reageert maar ik vond deze zwaar onder de maat.quote:
Ja daar kan die jdus leonardo nog wat van leren.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
Wijnaldum weet al wel hoe hij zijn goal hoort te vieren, met de fans!
Sowieso echt een nuchtere jongen volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
Er zijn gelukkig nog spelers die wel begrijpen hoe het is om voor Feijenoord te spelen. Tomasson is er net zo een.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
Ga slapen, joh. Niemand zit te wachten op die quasi-grappige opmerkingen van je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja daar kan die jdus leonardo nog wat van leren.
De reacties zijn altijd zo mooi als ze van ons verloren hebben, al valt dat nu nog wat tegen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef Irrem het volgende:
8 maart 2009
NAC - f'noord 1-2
NAC is vanmiddag tegen een lompe en onnodige 1-2 nederlaag tegen de droeftoeters uit zuid opgelopen
Na een terechte 1-0 ruststand (pingel Gorter), was NAC in de 2e helft volledig onzichtbaar en gaf het zo de niet bijster ballende r'dammers de kans om terug te komen in de wedstrijd.
Goddammit...![]()
aldus de rat![]()
Maar wel vreselijk irritant dat die scheidsrechter zich nog liet intimideren ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:17 schreef Juk het volgende:
Wijnaldum speelde weer goed vandaag
Heerlijk ook die frustratie van NAC bij die cornervlag.
Dus DK, ga maar weer met je lego spelen.quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
Ik denk dat we een redelijke kans maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef Jorwol het volgende:
Dus, hoe hard gaan we verliezen van PSV?
PSV draait niet top nee, maar winnen gaan we echt niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik denk dat we een redelijke kans maken.
Waarom niet? PSV ligt ons altijd goed (zelfs in de seizoenen dat ze domineren in de eredivisie), we spelen thuis, wij komen steeds meer in vorm en PSV heeft mentaal opnieuw een flinke klap gehad vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
PSV draait niet top nee, maar winnen gaan we echt niet.
In de blesure tijd ..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat we er met moeite een gelijkspel uit weten te halen.
Nou nou, straks maar eens extra douchen zeg...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Rots het volgende:
Hoe durft een Ajacied het nieuwe topic te openen.![]()
Was de eerste helft ook onzichtbaar, maar de tweede helft deed ie het goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Die dekselse Wijnaldum, wat een geweldenaar!
Vind 't wel een compliment dat een Ajacied daar de moeite voor neemt en niet eens een troll-topicnaam erin zet..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou nou, straks maar eens extra douchen zeg...
Ik heb wel wat beters te doen dan de internet held uit te hangenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vind 't wel een compliment dat een Ajacied daar de moeite voor neemt en niet eens een troll-topicnaam erin zet..
Vandaag al bij Ado, vorige week in Utrechtquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand btw Edwin Evers dit weekend gehoord met: rapapapaapapaapannekoek? Hoezo gejat?
Feyenoordquote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PSV gaat eraan@
Grappie joh, goed idd dat je geen troll-tt plaatst.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou nou, straks maar eens extra douchen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |