Wat een actie.quote:Mensah pakt na racisme met opzet rood
Een opmerkelijk voorval in de Franse Ligue 1. John Mensah werd in de wedstrijd tussen Olympique Lyon en Le Havre (3-1) met twee gele kaarten naar de kant gestuurd, maar dat blijkt hij met opzet te hebben gedaan.
De donkere Ghanees hoorde gedurende de wedstrijd racistische leuzen. "Ik hoorde het halverwege de eerste helft en het kwam van de Lyon-supporters af", zo doet Mensah in L’Equipe zijn verhaal. "Dat is de eerste keer dat me dit gebeurd is en ik snap er niets van. Het is maar een voetbalwedstrijd."
In de rust vroeg Mensah zijn trainer Claude Puel om een wissel, maar die zag daar geen heil in. Mensah nam vervolgens het heft in eigen handen. Binnen twintig minuten pakte hij twee gele kaarten, wat logischerwijs een uitsluiting tot gevolg had.
Puel neemt de verdediger niets kwalijk. "Ik had hem eerder van het veld moeten halen", aldus de zelfbewuste trainer.
Ik lees het nu. Wat een manier om je team in de steek te latenquote:
Ik zie ze beiden liever niet winnen of kampioen worden, maar OL mag niet wéér kampioen worden. En deze speelronde moeten ze tegen laaggeklasseerde teams, dus mogen ze wel een keer winnen. Zelf hoop ik dat Toulouse nog weet te stunten de komende wedstrijden.quote:
2 rivalen aanmoedigen, club hoerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:06 schreef Radegast het volgende:
Hup PSG en L'OM.
Leuk om dat woord uit jouw mond te horenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 rivalen aanmoedigen, club hoer
Waarom moedig je 2 rivalen aan?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leuk om dat woord uit jouw mond te horen![]()
Waarom heb je eigenlijk die hele rits clubs uit je sig weggehaald?
Pot en ketelquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Lyon verliest terrein na domper in extra tijd
Geschreven op zondag, 1 maart om 23:32
De titelstrijd in Frankrijk blijft ongekend spannend. Na de eerdere overwinningen van Paris Saint-Germain en Olympique Marseille slaagde koploper Olympique Lyon er niet in om eveneens drie punten aan het totaal toe te voegen. De regerend landskampioen verspeelde zondagavond in blessuretijd een overwinning op Stade Rennes: 1-1.
Aanvankelijk leek het doelpunt van Kim Källström na ruim een uur spelen voldoende voor een minieme zege. Na een aanval via Karim Benzema en Miralem Pjanic was de Zweed het eindstation. In de blessuretijd besliste Jimmy Briand echter anders. De aanvaller liet doelman Hugo Lloris kansloot met een krachtige inzet.
Door de puntendeling in het Stade Gerland slinkt de voorsprong op nummer twee Paris Saint-Germain tot vier punten. De voorsprong op Olympique Marseille, dat zondag Caen versloeg, bedraagt vijf punten. Girondins Bordeaux moet zes punten zien goed te maken op L'OL, dat volgende week in en tegen Lille speelt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik gun ze allebei wel CL voetbal, als grootste clubs van het land. Liever hun dan Toulouse of Bordeaux.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom moedig je 2 rivalen aan?
Jeleleleleleleleleeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet die puber toch gelijk gaan geven als het zo doorgaat, PSG boven Bordeaux...
Niet dat de weddenschap nog enig kans van slagen heeft
Vanavond moeten jullie maar eens de 3 punten pakken.quote:
Tegen Monaco vorige week ook, wederom een tegengoal in de laatste minuut.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef ATKS het volgende:
[..]
Vanavond moeten jullie maar eens de 3 punten pakken.
Tegen Nantes MOET dat lukken.
Die bende marginaal krapuul dat met 600 man een café komt slopen, stoere jongensquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bende marginaal krapuul dat met 600 man een café komt slopen, stoere jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |