Ik zou het niet weten, maar het is duidelijk dat Gudde incapabel is.quote:
Een man met charisma. Hij zit er duidelijk alleen voor het nieuwe stadion.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Wie moet Gudde dan gaan vervangen?
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
absoluut nietquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Oh ik dacht al dat je het met me eens was, zonder die smilie erbij.![]()
Maargoed, wordt Kermit een toppertje?
Hé, we zijn het eens. OMG OMG OMGquote:
Zijn paalhaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Wie of wat moet Gudde wegscheren?
Het redenatievermogen van een kleutertje, kolere hé.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
En weet je ook waarom hij die bijnaam heeft gekregen? Zal wel niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:De bijnaam van Kermit is pannenkoek. Zegt genoeg toch?
Waar komt ie dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Kermit is gewoon een held vooral in de Rotterdamse uitgaansgelegenheden.
Waardeloze voetballer ook trouwens.
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar komt ie dan?![]()
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Geheugen van een vis?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.quote:
Lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.
.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.Maarja dit gaat weer nergens over.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Hmm. Tiendalli is sinds de winterstop wel een stuk minder, vind ik, maar weet niet of we hem nou moeten wegdoen of niet. Zou hem er het liefst bijhouden, al zegt het wel genoeg dat hij zondag wordt gepasseerd door Leerdam. Maar Leerdam moet zich op zijn eigen positie blijven richten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef Lastpost het volgende:
Nee, ik gun die spelers ook gewoon hun rust buiten het veld.
Oja en Heerenveen heeft bij onze trots geïnformeerd hoe het zit omtrent de situatie van Tiendalli, geen idee wat er uit dat gesprek is gekomen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |