Ik zou het niet weten, maar het is duidelijk dat Gudde incapabel is.quote:
Een man met charisma. Hij zit er duidelijk alleen voor het nieuwe stadion.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Wie moet Gudde dan gaan vervangen?
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
absoluut nietquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Oh ik dacht al dat je het met me eens was, zonder die smilie erbij.![]()
Maargoed, wordt Kermit een toppertje?
Hé, we zijn het eens. OMG OMG OMGquote:
Zijn paalhaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Wie of wat moet Gudde wegscheren?
Het redenatievermogen van een kleutertje, kolere hé.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
En weet je ook waarom hij die bijnaam heeft gekregen? Zal wel niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:De bijnaam van Kermit is pannenkoek. Zegt genoeg toch?
Waar komt ie dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Kermit is gewoon een held vooral in de Rotterdamse uitgaansgelegenheden.
Waardeloze voetballer ook trouwens.
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar komt ie dan?![]()
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Geheugen van een vis?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.quote:
Lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.
.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.Maarja dit gaat weer nergens over.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Hmm. Tiendalli is sinds de winterstop wel een stuk minder, vind ik, maar weet niet of we hem nou moeten wegdoen of niet. Zou hem er het liefst bijhouden, al zegt het wel genoeg dat hij zondag wordt gepasseerd door Leerdam. Maar Leerdam moet zich op zijn eigen positie blijven richten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef Lastpost het volgende:
Nee, ik gun die spelers ook gewoon hun rust buiten het veld.
Oja en Heerenveen heeft bij onze trots geïnformeerd hoe het zit omtrent de situatie van Tiendalli, geen idee wat er uit dat gesprek is gekomen trouwens.
Alles staat en valt natuurlijk bij mogelijke versterkingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmm. Tiendalli is sinds de winterstop wel een stuk minder, vind ik, maar weet niet of we hem nou moeten wegdoen of niet. Zou hem er het liefst bijhouden, al zegt het wel genoeg dat hij zondag wordt gepasseerd door Leerdam. Maar Leerdam moet zich op zijn eigen positie blijven richten.
dat is toch ook gewoon 99% van de keren zoquote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
"Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel."
Wel hoor kneus. Omdat hij zo van pannenkoeken houdtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het redenatievermogen van een kleutertje, kolere hé.
[..]
En weet je ook waarom hij die bijnaam heeft gekregen? Zal wel niet.
Zit jij bij de SCF?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Gewoon hopen dat het heel snel mei is. Snel een nieuwe sc aanschaffen. Natuurlijk worden we volgend jaar kampioen ( zoals elk jaar in de voorbereiding ). Zooitje investeerders haakt op het laatste moment helaas toch af. Gudde blijft lekker zitten waar hij zit en zo blijft iedereen zijn eigen waarheid houden....... maar we blijven natuurlijk positief ( lees: alleen pro-Feyenoord ) Voor je het weet krijg je namelijk een stadionverbod wegens niet-pro-Feyenoord uitlatingen op een forum. Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Dan even snel rewind doen en volgend jaar juni weer op play drukken.....
Moraal van dit verhaal: de club wordt systematisch kapot gemaakt door het tuig van het Maasgebouw.
truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Gewoon hopen dat het heel snel mei is. Snel een nieuwe sc aanschaffen. Natuurlijk worden we volgend jaar kampioen ( zoals elk jaar in de voorbereiding ). Zooitje investeerders haakt op het laatste moment helaas toch af. Gudde blijft lekker zitten waar hij zit en zo blijft iedereen zijn eigen waarheid houden....... maar we blijven natuurlijk positief ( lees: alleen pro-Feyenoord ) Voor je het weet krijg je namelijk een stadionverbod wegens niet-pro-Feyenoord uitlatingen op een forum. Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Moraal van dit verhaal: de club wordt systematisch kapot gemaakt door het tuig van het Maasgebouw.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Oh je bedoelt Sport Club Feyenoord. Ik geloof toch zeker niet dat een groep rellende gasten patent hierop heeft aangevraagd??? Maar misschien vindt jij Feyenoord pas sinds midden jaren 90 "spannend" en snap je daarom niet wat scf betekend...... Ondanks dat ik ook wel weer snap dat er snel "misbruik" wordt gemaakt van deze afkorting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit jij bij de SCF?
Mag ik je aanraken?![]()
Heb je vroeger veel meegedaan met rellen? Was je in Beverwijk?
Ideaal die gelimiteerde transfersomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:14 schreef ursel het volgende:
Vorm tekent contract tot medio 2012 bij FC Utrecht
Die komt dus in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Met z'n smaak zit het in elk geval goed dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef Kentoet het volgende:
[..]
_!
Ik weet nog dat ik zo blij was dat WIJ Elmander kregen, het Zweedse talent. En ajax kreeg de 2e keus Ibrahimovic....
Zoals met zoveel voetballers bij ons.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.
Nee geen verkeerde voetballer, maar echt wel veel minder goed dan "die 2e keus"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.
je zou bijna zeggen bij welke spelers nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
Van Persie was goed, maar werd ook niet goed mee omgegaan, voor een miljoenetje of 4 uit de deur gelopen dacht ik.
Dat is ook een gedeelte van het beleid wat al sinds zo lang ik me kan herinneren fout gaat, met uitzondering van Drenthe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.
Ajax verliest dat voordeel alleen weer door spelers voor veel te veel geld binnen te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.
Die gast heeft toch totaal geen clubliefde, heeft al bij Ajax in de jeugd gezeten, nu bij Feyenoord en later weer met PSV gesproken. Lijkt mij een mooie oplossing om het vertrek van Leonardo op te vangenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Donderdag gesprek met Biseswar
dinsdag 03 maart, door Job, 020, 16:40u, Het Parool
Komende donderdag heeft Ajaxcoach Marco van Basten een gesprek met Diego Biseswar, zo meldt de middageditie van Het Parool. De Feyenoord-pupil, met een aflopend contract, heeft de clubs voor het uitkiezen, ook PSV leek interesse te hebben, maar haakte af wegens de hoge eisen van diens zaakwaarnemer. Uit het buitenland schijnt interesse te zijn onder andere de Portugese topclub Benfica houdt zijn verrichtingen scherp in de gaten.
Het is niet duidelijk of Van Basten en Biseswar al eerder een gesprek hebben gehad, wel word de rappe aanvaller al weken in de gaten gehouden door de Ajaxscouts.
Biseswar verkeerd dit seizoen in topvorm en is een van de weinige smaakmakers in het huidige Feyenoord. De aanvaller scoorde dit seizoen al zeven doelpunten, waarvan de meeste om in te lijsten waren.
Dag mongooltje![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Komende donderdag heeft Ajaxcoach Marco van Basten een gesprek met Diego Biseswar, zo meldt de middageditie van Het Parool. De Feyenoord-pupil, met een aflopend contract, heeft de clubs voor het uitkiezen, ook PSV leek interesse te hebben, maar haakte af wegens de hoge eisen van diens zaakwaarnemer. Uit het buitenland schijnt interesse te zijn onder andere de Portugese topclub Benfica houdt zijn verrichtingen scherp in de gaten.
Het is niet duidelijk of Van Basten en Biseswar al eerder een gesprek hebben gehad, wel word de rappe aanvaller al weken in de gaten gehouden door de Ajaxscouts.
Biseswar verkeerd dit seizoen in topvorm en is een van de weinige smaakmakers in het huidige Feyenoord. De aanvaller scoorde dit seizoen al zeven doelpunten, waarvan de meeste om in te lijsten waren.
Dag mongooltje![]()
![]()
Hoe serieus is een artikel dat vol staat met spelfouten te nemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Dag mongooltje![]()
![]()
oh ok, het zou me iig niet verbazen als hij wel een gesprek met ze zou aangaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:10 schreef denthemen het volgende:
Het stond op Ajaxshowtime én is al weg, onzin dus
Misschien heeft ie toch heimwee naar de club die hij met ruzie heeft verlaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
oh ok, het zou me iig niet verbazen als hij wel een gesprek met ze zou aangaan
dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrektquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie toch heimwee naar de club die hij met ruzie heeft verlaten.
Ik hoef hem in ieder geval niet te zien in een Ajax shirt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrekt
whehe maar ik ben dan ook voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrekt
hehe, ik voel een nieuw topic aankomen: Wie wil je absoluut niet in het shirt van je favoriete team zien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe maar ik ben dan ook voor Ajax
Maar goed, nep bericht dus verder niet meer het bespreken waard voor mij.
leuk johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij doet?
Posten op fok.
Maar die discussie hoeven we niet te voeren hoor.
Opbokken aub.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij doet?
Posten op fok.
Maar die discussie hoeven we niet te voeren hoor.
Wij wel, jij niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen.
En nu gaan we het weer over Feyenoord hebben.
Je zal het toch met mij moeten doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wij wel, jij niet.
Het is namelijk echt niet interessant wat een jood vind van onze club
Dus als ie niet had gezegd dat ie voor Ajax was, maar gewoon mee zou posten zonder het te laten merken, was het koek en ei, maar zodra ie voor Ajax is, moet ie opbokken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wij wel, jij niet.
Het is namelijk echt niet interessant wat een jood vind van onze club
ik heb begrepen dat mario speler/coach wil wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef DonRaja het volgende:
wow dat was wel een hele grove bezem
Maar goed, met de huidige namen die er genoemd worden vind ik het vreemd dat Emerton nog niet gepolst is voor een terugkeer...
Die Biseswar is echt zwaar overschat in het elftal van Feyenoord vind ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Dag mongooltje![]()
![]()
ja en dan Hiele als keeper/keeperstrainer, zijn we meteen van dat probleem verlostquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat mario speler/coach wil worden
wat dat aangaat kunnen jullie dat weten he, jullie zijn ondertussen experts in het in leven houden van je cluppiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die Biseswar is echt zwaar overschat in het elftal van Feyenoord vind ik.
Er lopen zoveel slechte / junior spelers in het eerste dat Biseswar opvalt en de beste lijkt.
Het is een feit dat Feyenoord geen kapitaal meer op het veld heeft staan, alle spelers op het veld hebben of geen talent, of ze zijn de 30 al gepasseerd en zullen nooit meer een transfersom opleveren. De club moet gewoon vanaf de grond af aan opnieuw beginnen. Topsalarissen aan oude spelers betalen die over de top zijn is not done voor een club in financieele problemen.
gewoon echt hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ja en dan Hiele als keeper/keeperstrainer, zijn we meteen van dat probleem verlost
speciaal geregistreerd voor deze reactie??quote:
Nou, natuurlijk niet alleen voor deze reactie, ik hoop dat er nog vele mooie discussie zullen volgen, daar heb ik me ook voor geregistreerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
speciaal geregistreerd voor deze reactie??
hehe Ado moet gewoon alleen nog maar standup comedy vertonen in hun stadion, zijn allemaal komieken op het veld en op de tribunes...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
wat dat aangaat kunnen jullie dat weten he, jullie zijn ondertussen experts in het in leven houden van je cluppie
die op de tribunes zijn zelfs de grootste komiekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hehe Ado moet gewoon alleen nog maar standup comedy vertonen in hun stadion, zijn allemaal komieken op het veld en op de tribunes...
Het zijn de homo's jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
die op de tribunes zijn zelfs de grootste komieken
Laatst hadden ze ook een mooie:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatst hadden ze ook een mooie:
Allah is de baas van Rotterdam
En daarna meenden een paar van die gasten nog te moeten uitleggen dat het om Aboutaleb ging en dat hij moslim is...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht
is eens iets anders jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik me geregistreerd heb he
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
ook toen heb ik er nooit van gehoord hoor, maar ok, bedankt voor je toelichtingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
skeft = jare 90 voor pak je rotzooi en rot op!
quote:Fans van U2 lobbyen voor de Kuip
Door ANTON SLOTBOOM
ROTTERDAM - Als het aan de Nederlandse fans van U2 ligt komt de grootste band ter wereld dit jaar naar Rotterdam. De aanhang is fel tegen shows in de Amsterdam Arena, en heeft dat U2 luid en duidelijk laten weten.
U2 tijdens het laatste bezoek aan de Kuip in 1997. FOTO ROB VERHORST
,,Onze voorkeur? Dat is keihard niet de Amsterdam Arena’’, zegt Margreet Zegelaar, bestuurslid van de Nederlandse fanclub. ,,Daar maakt iedereen zich de laatste weken zorgen over.’’
Op 9 maart maakt de Ierse rockgroep eindelijk bekend waar de optredens plaatsvinden. Een groot deel van de Nederlandse aanhangers heeft U2 per mail gemeld dat De Kuip de beste optie is. Het slechte geluid in Amsterdam bezorgt fans nu al hoofdpijn, terwijl de fraaie herinnering aan U2 in de Kuip (voor het laatst in 1997) vers in het geheugen staat.
Dergelijk sentiment is ook in Ierland niet onbekend. ,,Bono heeft destijds zelf ook geroepen dat hij niet blij was met het geluid in de Arena. In de Kuip is het geluid beter. Maar de Kuip heeft bovendien een apart sfeertje. Zelfs de Amsterdammers willen niet dat U2 voor de Arena kiest.’’
De bandleden Bono, The Edge, Larry Mullen Jr. en Adam Clayton zitten dezer dagen desondanks niet zelf over hun agenda’s gebogen. ,,Het is allemaal uitbesteed. Ze hebben het zelf veel te druk om zich met deze planning bezig te houden.’’
De band is voor Nederlanders bovendien zo goed als onbereikbaar, weet Zegelaar. ,,Wij hebben een e-mailadres, maar dat mogen we aan niemand geven.’’
Ondanks de felle lokroep is de komst van U2 naar de Maasstad bepaald geen beklonken zaak. ,,Op de fanclubdag, afgelopen zaterdag, gonste het gerucht dat de band voor het Goffertpark in Nijmegen kiest.’’
Mocht U2 toch voor concerten in Amsterdam kiezen, dan zijn fans uit deze regio toch van de partij. Maar dan wel veelal gehuld in Feyenoord of Sparta-shirt, uit protest. Van een boycot is geen sprake. Zegelaar: ,,Fans zijn bang om iets te missen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
skeft = jare 90 voor pak je rotzooi en rot op!
quote:
quote:Ook FC Twente wil Biseswar
ROTTERDAM - Feyenoorder Diego Biseswar heeft een gesprek gehad met FC Twente-trainer Steve McClaren, over de plannen die de Enschedese club met hem heeft.
Biseswar wil eerst de knoop doorhakken of hij transfervrij vertrekt uit Rotterdam of toch bijtekent bij Feyenoord, alvorens hij een keuze maakt uit het grote aantal aanbiedingen.
Telegraaf
Niet naar een Nederlandse club.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef Happel het volgende:
Laat die Biseswar nou maar lekker oprotten. Begin dat gozertje gewoon zat te worden.
Inderdaad, die jongen vind zichzelf overduidelijk weer groter en beter dan dat ie is, opvallend bij Feyenoord omdat de rest teleursteld, niets meer en niets minder dan dat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef Happel het volgende:
Laat die Biseswar nou maar lekker oprotten. Begin dat gozertje gewoon zat te worden.
waarschijnlijk wel n mooie som tekengeld... Weet niet of hij dat ook bij ons krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef TC03 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat er bij Twente een beter contract klaar ligt dan bij Feyenoord.
En toch is hij onze beste aanvaller.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef Luni het volgende:
Inderdaad wegwezen met die Biseswar, graag of niet, tis een leuke voetballer die graag acties maakt, maar zo bij zonder is hij nou ook weer niet, hij heeft een slechte voorzet en geen verzicht.
dat dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
En toch is hij onze beste aanvaller.
Zolang er nog geen aanvallende versterking is wil ik dat hij blijft.
uiteindelijk maakt het me geen reet uit ..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat dus.
We hebben niemand in huis die n actie kan maken, op biseswar en wijnaldum na. Dit is echt n speler die n wedstrijd kan open breken, en ik zou m ook niet graag zien vertrekken.
dat zou wel triest zijn als dit waar isquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Derksen heeft Feyenoord deze maand het geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)arissenTeBetalen.htm
Begint op een minuut of 3.10
Ze hebben dus geld geleend bij Stadion Feyenoord en bij een externe partij, omdat er geen direct geld beschikbaar was. Het probleem met de investeerders momenteel is dat er een goede oplossing moet komen voor de huidige schuld, omdat zij liever hun kapitaal op het veld willen hebben staan. De verwachting van Genee en Derksen is dat Feyenoord niet in staat zal zijn om een speler de komende periode voor veel geld te verkopen, op Wijnaldum na.
Ja, daarvoor zijn ze natuurlijk niet naar Feyenoord gekomen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef NoizEkick het volgende:
Kunnen de vedettes niet wat geld inleggen?
Laat Biseswar maar opdonderen en haal van der Gun transfervrij. Al heb ik mn twijfels of hij naar Feyenoord wil komen, hij heeft het over een buitenlands avontuur, hoge verwachtingen die jongen van 29.quote:"FC Utrecht heeft mij een aanbieding gedaan, waaruit absoluut waardering spreekt", zegt Van der Gun op de Utrecht-website. "Het is enerzijds dan ook aantrekkelijk ook de komende jaren voor deze club te kiezen. Maar anderzijds wil ik sportief gezien nog een stap omhoog maken, het liefst in het buitenland. Dus heb ik aan Utrecht laten weten dat ik nog even wil wachten om definitief een knoop door te hakken."
Van der Gun is niet beter dan Biseswarquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Laat Biseswar maar opdonderen en haal van der Gun transfervrij. Al heb ik mn twijfels of hij naar Feyenoord wil komen, hij heeft het over een buitenlands avontuur, hoge verwachtingen die jongen van 29.![]()
Verder gaat het dus weer fout met de financieën bij Feyenoord, maargoed dat wist iedereen al.
Ik hoorde het zojuist op het nieuws op de radio en ik schrok er toch wel van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Derksen heeft Feyenoord deze maand het geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)arissenTeBetalen.htm
Begint op een minuut of 3.10
Ze hebben dus geld geleend bij Stadion Feyenoord en bij een externe partij, omdat er geen direct geld beschikbaar was. Het probleem met de investeerders momenteel is dat er een goede oplossing moet komen voor de huidige schuld, omdat zij liever hun kapitaal op het veld willen hebben staan. De verwachting van Genee en Derksen is dat Feyenoord niet in staat zal zijn om een speler de komende periode voor veel geld te verkopen, op Wijnaldum na.
het is allemaal de schuld van santanderquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het zojuist op het nieuws op de radio en ik schrok er toch wel van.![]()
Als het bericht waar is zou dat betekenen dat Feyenoord over onvoldoende liquide middelen bezit en dan is een faillisement niet ver weg lijkt mij (als je de vaste lasten al niet meer kunt opbrengen, bovendien zijn dit maandelijks terugkerende lasten).
Aan de andere kant weet ik wat de bron is, en Vi heeft er al vaker - met tendentieuze berichtgeving - naast gezeten.
Die jongen heeft natuurlijk NIET soms zomaar n lucky shot dat raak vliegt. Als je zo vaak als hij de bal erin kan krullen, en ook nog tegen paal en lat knalt is het geen geluk meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef Rots het volgende:
Mwa ben ik niet met je eens, als je ziet hoe goed hij speelt dit seizoen bij Utrecht.![]()
En wat al eerder gezegd is, Biseswar lijkt er boven uit te steken omdat de rest er niks van bakt. Die jongen heeft soms een gelukstrap die er dan mooi invliegt, maar voor de rest valt ie mij toch erg tegen.
klopt, maar ik heb liever iemand die reeds een seizoen erop heeft zitten, en heeft laten zien ook in een slechtdraaiend elftal doelpunten te kunnen maken, dan dat we weer een gladiool uit het buitenland (lee bijv) kopen. Geef dan biseswar 500k euro handje contantje tekengeld en n mooi contract.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
Wij worden er zeker niet slechter van als hij blijft, maar dan moeten we wel een aardig contract opstellen om hem te behouden, en zoveel geld is Biseswar steken is wat mij betreft niet de moeite waard. Probleem is dus dat "grotere" clubs interesse in hem hebben, waardoor hij veel geld gaat kosten om aan te houden bij Fey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |