quote:'Dudek keert terug bij Feyenoord'
Jerzy Dudek verdedigt met ingang van volgend seizoen weer het doel van Feyenoord. Dat is de verdienste van Leo Beenhakker, die naast bondscoach van Polen ook technisch adviseur van de Rotterdammers is. Volgens de berichtgeving van diverse Poolse media tekent de 35-jarige keeper binnen afzienbare tijd een verbintenis voor twee jaar.
Dudek staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Real Madrid en heeft een aflopende verbintenis. Omdat hij niet langer de stand-in van Iker Casillas wenst te zijn, heeft de 58-voudig international reeds aangegeven dat hij de samenwerking niet wenst te verlengen. Door zijn gebrek aan speeltijd in het Santiago Bernabéu miste Dudek vorig jaar zomer het EK in Oostenrijk en Zwitserland.
Real Madrid is reeds op zoek naar een vervanger voor Dudek. In de Franse media wordt sinds enkele dagen gespeculeerd over de belangstelling voor doelman Mickael Landreau van Paris Saint-Germain. De 29-jarige doelman zou geen moeite hebben met de rol van reservedoelman. Dudek kwam in ruim anderhalf jaar tijd niet verder dan negen optredens tussen de palen, voornamelijk wedstrijden in de Copa del Rey.
Dudek begon zijn carrière GKS Tychy en belandde via Sokol Pniewy in de zomer van 1996 bij Feyenoord. In Rotterdam-Zuid vierde de sluitpost de landstitel en de Johan Cruijff Schaal. In de zomer van 2001 maakte Dudek de overstap naar Liverpool. In zijn eerste drie contractjaren was Dudek, die onder meer de Champions League won, eerste doelman, maar na de komst van de Spanjaard José Reina kwam daar verandering in.
In februari werd reeds bekend dat Feyenoord na dit seizoen afscheid neemt van Henk Timmer. De mededeling van de Kuipbewoners dat hij dient te vertrekken, kwam niet echt als een verrassing. In zijn eerste twee seizoenen stond de positie van Timmer nauwelijks ter discussie in Rotterdam, maar in de huidige jaargang is er wél veel kritiek op de prestaties van de reservedoelman van het Nederlands elftal.
Nee omdat Timmer gewoon een slechte keeper is.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Schiedammert het volgende:
timmer moest weg van been omdat hij een jongere keeper wilde?!?
Daar twijfel ik dus ook over, hij heeft de laatste jaren amper gespeelden toch al aan de leeftijd eerlijk gezegt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Bron?
En als het waar is: Zou ie zn oude niveau halen?
ook omdat hij hem te oud vindquote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee omdat Timmer gewoon een slechte keeper is.
voetbalzonequote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Bron?
En als het waar is: Zou ie zn oude niveau halen?
Perfect beleid dit! Dudek voor een jaartje halen en dan Darley of Mulder het stokje over laten nemen. Of wil je die allebei nu al afschrijven?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef TC03 het volgende:
Maar dan komt er dus geen Vorm, begrijp ik?
Sorry, maar ik had gehoopt dat er eens een keer een speler aangetrokken zou worden die niet boven de 30 is.
Ik wil gewoon een jonge goede keeper waarmee je meteen de toekomst in kan, niet een lapmiddel.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Perfect beleid dit! Dudek voor een jaartje halen en dan Darley of Mulder het stokje over laten nemen. Of wil je die allebei nu al afschrijven?
Wat moet je dan met Darley en Mulder?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een jonge goede keeper waarmee je meteen de toekomst in kan, niet een lapmiddel.
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet. Het is erg riskant om daar dan zoveel in te investeren.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een jonge goede keeper waarmee je meteen de toekomst in kan, niet een lapmiddel.
Weet ik niet, interesseert me ook niet. Daarnaast weet je ook niet eens zeker of Darley en Mulder echt zo goed zijn. Het belangrijkste is dat ervoor gezorgd wordt dat Feyenoord een goede keeper heeft waarmee je de toekomst in kan. Werkverschaffing voor Darley en Mulder is niet echt belangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet je dan met Darley en Mulder?
Vorm komt m.i. redelijk dicht in de buurt van een 'zekerheidje'.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet. Het is erg riskant om daar dan zoveel in te investeren.
Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd een kans krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik niet, interesseert me ook niet. Daarnaast weet je ook niet eens zeker of Darley en Mulder echt zo goed zijn. Het belangrijkste is dat ervoor gezorgd wordt dat Feyenoord een goede keeper heeft waarmee je de toekomst in kan. Werkverschaffing voor Darley en Mulder is niet echt belangrijk.
Die kan je nog altijd voor meer door verkopen. Geld in Dudek steken is gewoon een bodemloze put.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet. Het is erg riskant om daar dan zoveel in te investeren.
Ik vind een verjonging in de goal niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die kan je nog altijd voor meer door verkopen. Geld in Dudek steken is gewoon een bodemloze put.
Goede verjonging, jongens.
Niet naar ons in iedergeval. Wij hebben Jerzyquote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Las net dat Velthuizen pissig is over het ontslaan van de keeperstrainer: voorzichtig een vertrek aan het forceren?
Ik wel. Nu heb je een keeper die al jaren niet meer constant op topniveau gepresteerd heeft met een flink salaris die je niet kan doorverkopen. Zucht.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind een verjonging in de goal niet nodig.
Ja, volgens Voetbalzone... Wist trouwens niet dat Dudek zo een goede band had met Beenhakker, hij is toch geen doelman meer in het nationale team?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet naar ons in iedergeval. Wij hebben Jerzy
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Perfect beleid dit! Dudek voor een jaartje halen en dan Darley of Mulder het stokje over laten nemen. Of wil je die allebei nu al afschrijven?
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet.
Ja, want Vorm, Velthuizen en Krul zijn al veel ouder dan 20 natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef buddyb het volgende:
[..]
![]()
ja, een keeper die niet eens ouder dan 20 is als eerste keeper nemen is een heel goed plan!
het wordt gewoon weer niksquote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.
nou, vorm is 25.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, want Vorm, Velthuizen en Krul zijn al veel ouder dan 20 natuurlijk
Ik ben ook niet blij met Dudek hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.
Schitterend.quote:
En dit is ook pas Vorm's 2e seizoen toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:05 schreef buddyb het volgende:
[..]
nou, vorm is 25.
mulder heeft pas een seizoen bij excelsior in de 1e divisie achter de rug.
Bron: fr-fanatic/Sp!tsquote:Volgens de Sp!ts staat ook NEC speler Lasse Schöne in de belangstelling van Feyenoord. In het elftal van volgend jaar moet hij als stand-in voor Jon Dahl Tomasson gaan functioneren. Eerder waren er geruchten dat linksback Youssef El-Akchaoui en rechtsback Dani Fernández van NEC in de belangstelling van Feyenoord zouden staan en dat Feyenoord Roy Beerens van Heerenveen zou willen vastleggen. Het aantrekken van deze spelers zou bekostigd moeten worden door de miljoenen euro’s die Mario Been mag investeren van investeerders
Zijn derde seizoen, maar hij was vorig jaar lange tijd geblesseerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dit is ook pas Vorm's 2e seizoen toch?
Idd, en terecht.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Rots het volgende:
Berg zou wel een goede aankoop zijn, liever hem dan Arnoutovic. Allebei gaan ze sowieso niet gehaald worden, kost gewoon teveel.
Feyenoord moet terug naar de top. Met Berg en Aurnautovic zetten we een grote stap. 2 geniale voetballers. Tomasson kort daarachterquote:
Berg en Arnautovic tegelijk? Lijkt me helemaal niets. Berg voor 7 miljoen? En Arnautovic voor 8? Dream on buddy.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ff ja. 7 mil naar Groningen overboeken en 8 mil naar Twente. Geld zat in Rotterdam
8 mil een schijntje noemenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Berg en Arnautovic tegelijk? Lijkt me helemaal niets. Berg voor 7 miljoen? En Arnautovic voor 8? Dream on buddy.
Berg moest 3 maanden geleden nog 15 miljoen kosten, Arnautovic heeft verlengd, dus die gaat zeker niet voor een schijntje weg.
gebaseerd dus op het stukje in de Spitsquote:
Wie zegt dat we kampioen worden, dat gaat sowieso niet binnen een jaar gebeuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:22 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie ons echter niet kampioen worden met <die spelers erbij>. Er is een geweldenaar voorin nodig, want Roy lijkt toch echt over de hill te zijn.
Kerelquote:Op maandag 2 maart 2009 17:25 schreef TC03 het volgende:
DK is echt net een klein kind. Een speler die in het verleden succesvol was bij Feyenoord keert terug en hij wordt meteen dolenthousiast en fantaseert meteen over allerlei miljoenenaankopen.
En als hij het volgende keer dat in het voordeel van ons sta je opeens te juichen?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Flikker op met berg, nadat ie Hofland een kaart heeft aangenaaid waardoor wij verloren hebben in 020 en ik met deze avatar moet rondlopen hoef ik hem niet meer
Geldquote:Op maandag 2 maart 2009 17:32 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou een spits die nu al in de top staat, naar een 9-plaatsen lager geklasseerde club gaan om deze in de top te brengen?
Daar ben ik het mee oneens. In Nederland kan elk team met een fikse begroting gewoon 'een keer' kampioen worden. Dat het alle verwachtingen overstijgt, ala maar het moet gewoon kunnen. Er loopt zat groot talent rond bij Feyenoord, je moet alleen de zwakke plekken vervangen en zorgen dat er teamgeist und lef is! Kein geloel, fussbal spielen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat we kampioen worden, dat gaat sowieso niet binnen een jaar gebeuren.Top5 moet wel goed mogelijk zijn als we aardig wat in gaan slaan.
En de geweldenaar voorin wordt Berg.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef Le_Grand het volgende:
Godver, Dudek.Flikker toch op man. Was in z'n tijd bij Feyenoord een held, maar kan nu alleen maar tegenvallen door z'n leeftijd en na 2 jaar bankzitten.
Dat kut-beleid gaat dus gewoon door als dit waar is.
Nee ik heb nog niet door wie je bentquote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ja, dit is m'n andere account maar dat had iedereen wel door intussen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ik heb nog niet door wie je bent![]()
Vertel!
Ja, net zo hard als jij bij goals van harryquote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En als hij het volgende keer dat in het voordeel van ons sta je opeens te juichen?
En haters tegen Dudek snap ik echt niet, hij kan alleen maar van toegevoegde waarde zijn bij ons. Hopelijk gaat het door, kan die ook nog wat betekenen voor de jonge talentvolle keepers bij Feyenoord, wat Suijk zegt dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef Crane het volgende:
Doe ik niet meer, die account stond op een andere computer nog ingesteld.
Tja, maar jij denkt dat we meteen een begroting krijgen hoger dan die van Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:33 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee oneens. In Nederland kan elk team met een fikse begroting gewoon 'een keer' kampioen worden. Dat het alle verwachtingen overstijgt, ala maar het moet gewoon kunnen. Er loopt zat groot talent rond bij Feyenoord, je moet alleen de zwakke plekken vervangen en zorgen dat er teamgeist und lef is! Kein geloel, fussbal spielen.
En dan nog stug ontkennen in het begin ookquote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Mwoah, wordt Feyenoord echt wel sterker van hoor. En idd, kijk naar AZ, die halen ook spelers van RKC, Zwolle en Go Ahead Eagles die vervolgens wekelijks in de basis spelen. Daarnaast is er niks mis met een brede selectie, dat is ons nu al 2 jaar op rij fataal geworden.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef Crane het volgende:
Schone, Dudek, vd Gun...
Allemaal nog niet echt namen waarmee Feyenoord sterker wordt.Maar goed, misschien zijn het wel goede teamspelers. Bij AZ zit het ook niet vol met sterren.
Alleen is AZ wat dat betreft een uitzondering op de regel, in de praktijk blijkt een stap van RKC (Greene) of FC Utrecht (Tiendalli) naar Feyenoord vaak al een brug te ver.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, wordt Feyenoord echt wel sterker van hoor. En idd, kijk naar AZ, die halen ook spelers van RKC, Zwolle en Go Ahead Eagles die vervolgens wekelijks in de basis spelen.
Tiendalli zie ik anders graag blijven. Niet dat hij wekelijks uitblinkt in de basis, maar hij is goed genoeg om af en toe z'n wedstrijdjes mee te pikken als dat nodig is.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen is AZ wat dat betreft een uitzondering op de regel, in de praktijk blijkt een stap van RKC (Greene) of FC Utrecht (Tiendalli) naar Feyenoord vaak al een brug te ver.
Greene vond ik bij RKC al kut, dus dat verrast me niet. Tiendalli doet het nu gewoon naar behoren, verdedigend staat hij z'n mannetje.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen is AZ wat dat betreft een uitzondering op de regel, in de praktijk blijkt een stap van RKC (Greene) of FC Utrecht (Tiendalli) naar Feyenoord vaak al een brug te ver.
Toch is ook Tiendalli niet een speler die Feyenoord naar een hoger niveau zal stuwen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Greene vond ik bij RKC al kut, dus dat verrast me niet. Tiendalli doet het nu gewoon naar behoren, verdedigend staat hij z'n mannetje.
Je hebt ook een bank nodig en daarvoor voldoet hij imo wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch is ook Tiendalli niet een speler die Feyenoord naar een hoger niveau zal stuwen.
Mensen die nooit sportenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon aanmaken als ik alweer een paar dagen geen ban meer heb?En die 'stokpaardjes' zijn gewoon normale dingen. Kom je beperkte vriendengroepje eens uit, dan merk je het wel.
die spelers kunnen pas gekocht worden als alles rond is met de investeerders. Dat is het nog lang niet rond!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord moet terug naar de top. Met Berg en Aurnautovic zetten we een grote stap. 2 geniale voetballers. Tomasson kort daarachter
Denk niet dat Dudek tevreden zou zijn met een plek op de bank. Genoeg andere clubs waar hij aan de slag kan gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dudek als reserve keeper komt.
Sukkelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dudek als reserve keeper komt.
Dan ga je een oude duur betaalde kracht weggooien en krijg je er een replica voor terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat Dudek tevreden zou zijn met een plek op de bank. Genoeg andere clubs waar hij aan de slag kan gaan.
Je kan ook normaal reageren.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Wat denk je nou zelf? Dudek is gewoon een topper voor in de eredivisie.
Dudek een replica van Timmer?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga je een oude duur betaalde kracht weggooien en krijg je er een replica voor terug.
Lijkt me geen handig beleid.
Dudek heeft natuurlijk wel meer kwaliteiten maar heeft al jaren geen wedstrijdenreeks gespeeld.
Hoe weet je dat? Elf wedstrijden in de laatste vier jaar is nou niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Hoe weet Sjimz dat Dudek een replica van Timmer is dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elf wedstrijden in de laatste vier jaar is nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Dudek heeft in Nederland altijd goed gekeept, maar dat wil niet zeggen dat hij nu nog een topper is.
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dudek een replica van Timmer?
Je moet zoveel van het witte goud snoepen jij
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Weet ik niet, maar feit is gewoon dat oudere spelers (30+) nooit het niveau halen van vroeger.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe weet Sjimz dat Dudek een replica van Timmer is dan?
Oja? Wat gaat Dudek verdienen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.
context, al snap jij daar waarschijnlijk niet zo veel van.
Ik denk niet dat hij voor een appel en een ei gaat komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja? Wat gaat Dudek verdienen dan?
Timmer verdiende anders ook niet weinig. Ik vind het wel een goeie zet, Dudek 2 jaartjes onder de lat endan het over laten nemen door Darley of Mulder!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.
context, al snap jij daar waarschijnlijk niet zo veel van.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef iank het volgende:
[..]
Timmer verdiende anders ook niet weinig. Ik vind het wel een goeie zet, Dudek 2 jaartjes onder de lat endan het over laten nemen door Darley of Mulder!
Daar ging het al fout.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij voor een appel en een ei gaat komen.
Ik denk dat hij wel een van de beter betaalde Feyenoord spelers gaat worden als hij als eerste doelman wordt gehaald.
Westerveld is ook jaren een geweldige keeper geweest, bakte er bij Sparta helemaal niets van.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
Plus het feit dat Dudek reservekeeper is geweest in de jaren dat hij normaliter gezien op zijn top zou moeten zitten als keeper zijnde.
Maar goed, D-K zal zich wel aangevallen voelen omdat ik zijn held een replica noem.
Weten we dat ook weer.quote:
Wedden dat ie het goed gaat doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
DudekWeer een oude rolstoelganger, ze leren het nooit.
Voor jou hoop ik het, ik vind het toch zonde dat ze niet iemand als veldhuizen/vorm halen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wedden dat ie het goed gaat doen?
Dara gaat het helemaal niet om. Dat het de laatste 'ouderen' die zijn gekomen niet optimaal draait wil niet zeggen dat je er geen meer moet halen. Er wordt nu veel te veel nadruk gelegd op het woordje oud.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, als Feyenoord nog steeds oudere spelers wilt, dan zullen ze het wel weten toch?.
Lucius, Tomasson. Lijken mij toch zeven basisspelers voor volgend jaar. Misschien Lucius niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef EnactedChaos het volgende:
en met Dudek, Makaay, Van Bronckhorst en Hofland (en. evt. de Cler) zijn er echt niet teveel ouderen.
Ey, ben jij er ook weer.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dara gaat het helemaal niet om. Dat het de laatste 'ouderen' die zijn gekomen niet optimaal draait wil niet zeggen dat je er geen meer moet halen. Er wordt nu veel te veel nadruk gelegd op het woordje oud.
Als Feyenoord nu gewoon had gedraaid en ze hadden Dudek gehaald om (we weten niet of dit zo is) de jaren tussen nu en de komst van Mulder of Darley te overbruggen had niemand er wat van gezegd waarschijnlijk.
Een keeper is belangrijk, maar zo belangrijk nou ook weer niet, Als het team naar behoren had gedraaid was er ook niet zoveel kritiek geweest op Timmer. Het wordt nu allemaal wat teveel aangedikt. het gaat gewoon om balans in het elftal en met Dudek, Makaay, Van Bronckhorst en Hofland (en. evt. de Cler) zijn er echt niet teveel ouderen.
Sukkel, hoe weet jij nou of het basisspelers zijn volgend jaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lucius, Tomasson. Lijken mij toch zeven basisspelers voor volgend jaar. Misschien Lucius niet.
Een keeper is minstens zo belangrijk als een verdediger. Als je een onzekere doelman (of in dit geval een keeper die bij elke hoge voorzet of afstandsschot versteend staat) hebt staan voelt de rest van het elftal dat ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dara gaat het helemaal niet om. Dat het de laatste 'ouderen' die zijn gekomen niet optimaal draait wil niet zeggen dat je er geen meer moet halen. Er wordt nu veel te veel nadruk gelegd op het woordje oud.
Als Feyenoord nu gewoon had gedraaid en ze hadden Dudek gehaald om (we weten niet of dit zo is) de jaren tussen nu en de komst van Mulder of Darley te overbruggen had niemand er wat van gezegd waarschijnlijk.
Een keeper is belangrijk, maar zo belangrijk nou ook weer niet, Als het team naar behoren had gedraaid was er ook niet zoveel kritiek geweest op Timmer. Het wordt nu allemaal wat teveel aangedikt. het gaat gewoon om balans in het elftal en met Dudek, Makaay, Van Bronckhorst en Hofland (en. evt. de Cler) zijn er echt niet teveel ouderen.
http://www.het-legioen.nlquote:Beenhakker: 'Naam Dudek niet gevallen'
In Poolse media werd Jerzy Dudek de laatste dagen in verband gebracht met een rentree bij Feyenoord. Een logische optelsom gezien de link met technisch-adviseur Leo Beenhakker, die tevens bondscoach is van Polen.Dudek (35), die tussen 1996 en de herfst van 2001 139 duyels speelde voor de Rotterdamse club, mag vanaf komende zomer transfervrij vertrekken bij Real Madrid en gaf al geregeld aan meer te willen spelen.
,,Dat zal best, maar zijn naam is in mijn bijzijn nog niet gevallen,’’ aldus Beenhakker. ,,Simpelweg omdat we zo ver nog niet zijn.’’
Beenhakker is in zijn eerste werkweken vooral druk met het doorlichten van de huidige selectie.
Oftewel hij komt gewoon. Madrid is hem nog liever kwijt dan rijk.quote:''Simpelweg omdat we zo ver nog niet zijn.’’
Hij speelt bij Groningenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Siemerink het volgende:
De club kan beter Granqvist van Heerenveen kopen. Een goede verdedigende middenvelder naar mijn idee en daar heeft Feijenoord écht behoefte aan, want die ontbreekt in de selectie.
Maar zo kan je ook nog wel even doorgaan. Op bijna elke positie stellen de spelers nu teleur. Ik denk dat als Fer dezelfde ontwikkeling maakt als dat Nigel de Jong dat gedaan heeft (dwz in dienst van het elftal spelen en niet meer proberen mensen te passeren etc.) dat hij dan die rol prima kan uitvoeren.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Siemerink het volgende:
De club kan beter Christian Grindheim van Heerenveen kopen. Een goede verdedigende middenvelder naar mijn idee en daar heeft Feijenoord écht behoefte aan, want die ontbreekt in de selectie.
VI.nlquote:Akkoord tussen Vorm en FC Utrecht ver weg
De onderhandelingen tussen FC Utrecht en Michel Vorm verlopen zeer moeizaam. Een akkoord met de 25-jarige keeper is ver weg.
FC Utrecht is in gesprek met Vorm over een nieuw contract, dat in de plaats moet komen van de huidige tot medio 2010 lopende verbintenis. Maar van een doorbraak is allerminst sprake. 'We zijn inderdaad ver uit elkaar', zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International. 'De ideeën van ons verschillen aanzienlijk met die van FC Utrecht, en andersom. Het gaat niet alleen om de financiën.'
Vorm, die in november tegen Zweden debuteerde in het Nederlands elftal, wil graag langer in de Galgenwaard blijven. Zijn naam wordt echter ook in verband gebracht met Feyenoord, dat na dit seizoen afscheid neemt van Henk Timmer.
Maar Happel toch, gozert, we zijn rijk!!!!! alles is zo goed als rond met de investeerders, ze houden het alleen nog ff stilquote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef Happel het volgende:
De tering, iedereen hier zit zich al rijk te rekenen, terwijl er nauwelijks financiën zijn om meerdere spelers te halen. Het is nog afwachten wat er voortkomt uit de gesprekken met de investeerders. Het is prachtig dat ze bereid zijn te investeren in de club, het is ook hard nodig maar totdat er niks bekend is, zal Feijenoord gewoon door moeten gaan op de weg die ze nu zijn ingeslagen.
Dat betekent dus dat Feijenoord voornamelijk zal moeten zoeken bij goedkope, transfervrije, krachten. Dudek is wat dat betreft een perfecte kracht en met zijn 35 jaar echt niet te oud. Verwacht alleen niet dat dit verhaal waar is.
HELD! We hebben geen nieuwe spits meer nodig.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef methodmich het volgende:
Drie keer Kermit vanavond in Jong Feyenoord.
Juist keeper van 30+ halen een hoger niveau dan jonge keepers. En om keepers dan te gaan vergelijken met spelers slaat al helemaal nergens op.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar feit is gewoon dat oudere spelers (30+) nooit het niveau halen van vroeger.
Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef Rots het volgende:
En Kermit is toch geen spits? Sowieso vind ik dat echt een mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |