Dat is geen antwoord. Ontwijkingsvraag.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waarom heeft 90 % van de mensen hier last van het feit dat Marc-Marie Huibrechts een kale kop heeft? Of van TV-programma's die ze kut vinden?
Waarom zou ik een kloon aanmaken als ik alweer een paar dagen geen ban meer heb?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Le_Grand is volgens mij gewoon een kloon van jou (exact dezelfde poststijl en stokpaardjes) en na de eerste post van Le_Grand had ik al mijn vermoedens.
Ik erger me aan mensen die vragen ontwijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waarom heeft 90 % van de mensen hier last van het feit dat Marc-Marie Huibrechts een kale kop heeft? Of van TV-programma's die ze kut vinden?
Ik ken niemand die de hele dag zeurt over kebab-eters, alleen jij en Le_Grand doen dat.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon aanmaken als ik alweer een paar dagen geen ban meer heb?En die 'stokpaardjes' zijn gewoon normale dingen. Kom je beperkte vriendengroepje eens uit, dan merk je het wel.
Dat is geen ontwijkingsvraag maar meer een vraag waarin m'n antwoord meteen verwerkt zit.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Ontwijkingsvraag.
Nep KLB'er
Ik lust zelf ook wel kebab hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ken niemand die de hele dag zeurt over kebab-eters, alleen jij en Le_Grand doen dat.
Ik heb ook liever shoarma of een Turkse tostiquote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ken niemand die de hele dag zeurt over kebab-eters, alleen jij en Le_Grand doen dat.
Ah je weet het nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat is geen ontwijkingsvraag maar meer een vraag waarin m'n antwoord meteen verwerkt zit.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb ook liever shoarma of een Turkse tosti
Wat vind je van tosti's met pizzaspread?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb ook liever shoarma of een Turkse tosti
Ik vraag me trouwens al tijden af of TC03 en Sloggie geen klonen van jou zijn, die hebben namelijk exact dezelfde post-stijl als jij.quote:
TC03 is mijn tweelingbroer, dus in die zin is het wel een kloon van mij in de letterlijke zin van het woord, maar Sloggi niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens al tijden af of TC03 en Sloggie geen klonen van jou zijn, die hebben namelijk exact dezelfde post-stijl als jij.
90 % van Fok heeft nooit seks.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
25% van de bevolking rookt
10% van de bevolking neukt met diezelfde 10%
20% van de bevolking bezoekt een kerk op zondag
Leven en laten leven graag
100% van de neukende bevolking neukt met diezelfde 100%.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
10% van de bevolking neukt met diezelfde 10%
Je lult?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
TC03 is mijn tweelingbroer, dus in die zin is het wel een kloon van mij in de letterlijke zin van het woord, maar Sloggi niet.
Ja je weet het niet, dat snappen we nu wel. Je bent klaarblijkelijk iemand die moeite heeft met andere mensen, sociaal een beetje achter gesteld en kent het begrip 'leven en laten leven' nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Waarom is groen groen? Omdat het zo is. Geldt ook voor jouw vraag.
+1quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
Toch kudos hoe Crane twee discussies tegelijk kan voeren in hetzelfde topic onder twee verschillende accounts.
Dan gaat het inderdaad niet over mijquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ik doel niet op types als jij hoor, voel je niet aangesproken. Meer over die papzakken die de hele dag niets doen, hun hele leven al niet.
lolwut?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
Toch kudos hoe Crane twee discussies tegelijk kan voeren in hetzelfde topic onder twee verschillende accounts.
Ah, het is een kloon?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
20 kloontjes voor deze geweldige postquote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
FTDquote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
20 kloontjes voor deze geweldige post
Yeah right, praat geen onzin man. In dat geval zou heel dit forum moeite met anderen hebben. Dit is een klacht, ik dwing ze niet om zo te leven als normale personen dat doen. Ik zeik alleen over ze, daar is Klaagbaak toch voor bedoeld?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja je weet het niet, dat snappen we nu wel. Je bent klaarblijkelijk iemand die moeite heeft met andere mensen, sociaal een beetje achter gesteld en kent het begrip 'leven en laten leven' niet
Dat het een vraag is die niet echt te beantwoorden valt. Jij zult je ook wel eens storen aan anderen, gewoon omdat een mens zo in elkaar zit.quote:En wat geldt voor mijn vraag?
Dus jij ergert je aan mensen die nooit sporten omdat:quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Marc al 10 jaar een pruik droeg,quote:
Iemand geen avondeten heeft,quote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik zit lekker mijn duckie te lezen en pa is aan het koken.
komt die ff in de kamer en bananasplit staat aan.
papa gaat zitten en opeens komt die meid met die dikke jetsers op tv.
schijnbaar vergat pa alles ff want zonet ruik ik een smerige brandgeur.
"pa, ben je nog aan het koken?"
duurt ff voordat er een reactie komt.
dan springt die op en rent vloekend naar de keuken.
de macaroni is aangebrand.
dus geen eten, een vieze brandlucht en bananasplit heeft me gepowned
SBS de the little house on the prairie saboteert?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef credendo_vides het volgende:
Elke dag als ik thuiskom van het werk.. bla bla
'Kwaliteitsuser'quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Ohja, Crane, kwaliteitsuser, ontbrak nog in dit topic.
Ik stoor me weinig aan mensen. Zeker niet aan mensen die geen invloed op mij uitoefenen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat het een vraag is die niet echt te beantwoorden valt. Jij zult je ook wel eens storen aan anderen, gewoon omdat een mens zo in elkaar zit.
De meest kansloze in dit topic ben jij en dat heb je al meerdere keren bewezenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
'Kwaliteitsuser'![]()
![]()
Als je aan die term wilt voldoen, ben je nog kanslozer dan de achterlijkste nerd.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De meest kansloze in dit topic ben jij en dat heb je al meerdere keren bewezen
quote:
Omdat?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De meest kansloze in dit topic ben jij en dat heb je al meerdere keren bewezen
Toch leuk, zo'n autobiografie!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
'Kwaliteitsuser'![]()
![]()
Als je aan die term wilt voldoen, ben je nog kanslozer dan de achterlijkste nerd.
Kijk eens naar je postgeschiedenis en dan jouw topics en posts. Het heeft eigenlijk geen uitleg nodig.quote:
Kennelijk wel, dus wees dan ook even zo netjes om het aan te duiden.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kijk eens naar je postgeschiedenis en dan jouw topics en posts. Het heeft eigenlijk geen uitleg nodig.
Omdat ik blijkbaar een van de weinigen ben die nerds durft af te zeiken? Het is eigenlijk best kansloos ja, ze blijven toch nerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kijk eens naar je postgeschiedenis en dan jouw topics en posts. Het heeft eigenlijk geen uitleg nodig.
Was er niet zo een foto wedstrijd van jou laatst in KLB SC.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar een van de weinigen ben die nerds durft af te zeiken? Het is eigenlijk best kansloos ja, ze blijven toch nerd.
Toch is het vooral afreageren.
Nee hoor, zo zie ik mezelf helemaal niet. Maar ik verbaas me gewoon over het grote aantal mensen dat me sterk doet denken aan het sulletje achterin de klas vroeger, alleen dan met een enorm grote bek.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Merkie het volgende:
Toch grappig hoe Crane zichzelf als de messias blijft zien. Wel leuk, maar een tikkeltje naïef.
Jij slaat alleen een beetje door en iedereen die een licht symptoon vertoont van "het sukkeltje van de klas" schilder jij meteen af als een sociaal incapabele autistische nerd. Daarom ben je naïef.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee hoor, zo zie ik mezelf helemaal niet. Maar ik verbaas me gewoon over het grote aantal mensen dat me sterk doet denken aan het sulletje achterin de klas vroeger, alleen dan met een enorm grote bek.
Ik stoor me nogal aan types die hier zaterdagavond mensen die uitgaan af aan het zeiken zijn. Iemand die met een biertje elk weekend achter z'n PC op Fok zit heeft het recht niet om een 'normaal' iemand een pauper te noemen.Zitten ze te zeiken op mensen op een dancefeest, maar intussen met de broek op de knie achter het bureau voor de meiden die daar komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |