is bewegenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Die paar stappen van de auto naar hun bureau?
Je gaat zeker naar je bureau met de lift?quote:
Ik zei ook maar watquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Als het minder dan 100 meter is haal je die 30 echt niet
Omdat het iemand anders is? Interesseert het mij nou wat een ander doet?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Hoe kun jij als iemand die zoveel sporte vroeger dit nou verdedigen?
Hoe doe jedat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik eet niks. Dus ik val dan af.
Omdat? Ik zie het maar als compliment dat blijkbaar elk normaal mens hier als mij gezien wordt, dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Crane-topic.
mjah, k zat te denken of het kon. mits je een trap op moet wel natuurlijk. ligt er ook maar aan hoe efficient je lichaam is. iemand die veel beweegt verbrand sneller.quote:
Je vergeet nog de pedalen intrappen in de auto, het stuur rond te draaien en de pook te bewegen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang de bank en het werk niet in de auto is, bewegen ze toch
Die kans blijf je hoe dan ook hebben natuurlijk. Wil niet zeggen dat je dan je lichaam maar moet verpesten.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef TLC het volgende:
Heel gezond leven (dus zonder drank, niet roken, geen drugs, gezond eten, sporten) is vanzelfsprekend heel goed![]()
Maar dan denk ik weleens.... stel bv dat je 1 keer niet goed uitkijkt bij het oversteken van de weg.... wat heb je daaraan gehad dan ?
Ik doel niet op types als jij hoor, voel je niet aangesproken. Meer over die papzakken die de hele dag niets doen, hun hele leven al niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef BluesRebel het volgende:
Ik begin in maart weer met boksen dus totdan zal ik me maar aangesproken voelen
Niet dat jij er wat mee te maken hebt..
Jij bent echt één van uitersten hèquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Die kans blijf je hoe dan ook hebben natuurlijk. Wil niet zeggen dat je dan je lichaam maar moet verpesten.
Anders kun je net zo goed aan de coke gaan, heb je tenminste nog een beetje een vet leven.
Bij sarcasme gebruik je idd vaak extreme voorbeelden.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent echt één van uitersten hè_1
Nu ontbreekt alleen nog het 'waarom' jij er last van hebt, dat een ander niet sport?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Bij sarcasme gebruik je idd vaak extreme voorbeelden.
Le_Grand is volgens mij gewoon een kloon van jou (exact dezelfde poststijl en stokpaardjes) en na de eerste post van Le_Grand had ik al mijn vermoedensquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat? Ik zie het maar als compliment dat blijkbaar elk normaal mens hier als mij gezien wordt, dat gebeurt wel vaker.
Goed topic trouwens.
Waarom heeft 90 % van de mensen hier last van het feit dat Marc-Marie Huibrechts een kale kop heeft? Of van TV-programma's die ze kut vinden?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu ontbreekt alleen nog het 'waarom' jij er last van hebt, dat een ander niet sport?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |