99% is idd overdreven, maar ik heb dezelfde opleiding gedaan die Glijdt_licht doet en er zijn echt veel mensen die een WoW-raid belangrijker vinden dan een sociaal leven of zelfs de opleiding. En dan noem ik WoW-raid als voorbeeld. Je hebt natuurlijk ook mensen die constant aan het leechen zijn via DC++ en er is een groepje FOK!kers enz...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
99 % lijkt me nogal zwaar overdreven.
Ik niet eens IT-erquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie geen foto in z'n profiel. Heb ik zelf ook nog niet trouwens, komt nog wel.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je doelt hiermee op wat? Voetbal?
Die gasten hebben echt wel spier
Sowieso dit:quote:
quote:
Huh?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
Enkele kenmerkenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
99% is idd overdreven, maar ik heb dezelfde opleiding gedaan die Glijdt_licht doet en er zijn echt veel mensen die een WoW-raid belangrijker vinden dan een sociaal leven of zelfs de opleiding. En dan noem ik WoW-raid als voorbeeld. Je hebt natuurlijk ook mensen die constant aan het leechen zijn via DC++ en er is een groepje FOK!kers enz...
edit:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
99% is idd overdreven, maar ik heb dezelfde opleiding gedaan die Glijdt_licht doet en er zijn echt veel mensen die een WoW-raid belangrijker vinden dan een sociaal leven of zelfs de opleiding. En dan noem ik WoW-raid als voorbeeld. Je hebt natuurlijk ook mensen die constant aan het leechen zijn via DC++ en er is een groepje FOK!kers enz...
JA, WANT ZUIPVAKANTIES ZIJN ECHT FUCKING STOER MAN!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
- Is z'n hele leven nog nooit een keer op een zuip-vakantie met vrienden geweest
Nee, maar het is wel iets wat elke normale nieuwsgierige en niet-contactgestoorde tiener wel een keer gedaan heeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JA, WANT ZUIPVAKANTIES ZIJN ECHT FUCKING STOER MAN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaat bij mij op, maar dat komt omdat hier ontkenend op moet reageren:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Le_Grand het volgende:
- Is z'n hele leven nog nooit een keer op een zuip-vakantie met vrienden geweest
quote:- Op z'n 20e nog nooit een relatie gehad
Verder kloppen jouw bevindingen niet met mijquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Enkele kenmerken
- Gaat niet of nauwelijks uit check, heb een hekel aan uitgaan zoals het hier in de buurt is
Dat zal wel meevallen. Het zijn denk ik vooral Sjonnies die op dat soort vakanties gaan. Ik ben wel in Lloret de Mar geweest, maar dat was niet per se een zuipvakantie (is het bier daar ook te duur voorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel iets wat elke normale nieuwsgierige en niet-contactgestoorde tiener wel een keer gedaan heeft.
Dat heeft de Titel van dit topic ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Le_Grand het volgende:
Maar dit heeft weinig meer met ongezonde mensen te maken.
Dat klopt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Le_Grand het volgende:
Maar dit heeft weinig meer met ongezonde mensen te maken.
Wel bewegen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heeft de Titel van dit topic ook.
Je hoeft niet te sporten om gezond te zijn.
Pfieuw, dat valt weer mee... Op mijn 20e had ik maarliefst 2 relaties achter de rug.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Enkele kenmerken
- Geeft weinig om z'n uiterlijk
- Heeft niet veel contact met vrouwen, maar op internet de grootste mond over 'lekkere chicks'
- Gaat niet of nauwelijks uit
- Op z'n 20e nog nooit een relatie gehad
- Heeft naast z'n opleiding/baan weinig sociale dingen (vriendengroep, teamsport)
- Vaak lang haar
Ik 1 en het duurde nog 5 jaar voordat ik er vanaf wasquote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Pfieuw, dat valt weer mee... Op mijn 20e had ik maarliefst 2 relaties achter de rug.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen wel beweegt toch
Zolang de bank en het werk niet in de auto is, bewegen ze tochquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef Le_Grand het volgende:
[..]![]()
Ik 'ken' mensen die s'ochtend met de auto naar hun werk gaan, s'avonds thuiskomen en met een pizza op de bank blijven liggen tot ze naar bed gaan.
Die paar stappen van de auto naar hun bureau?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang de bank en het werk niet in de auto is, bewegen ze toch
30kcal vriend.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Die paar stappen van de auto naar hun bureau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |