Ik heb het over gemiddeldes.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want IT- ers sporten niet en dragen een bril in jouw wereldje?_!
Ga je me nou dissenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De enige dans die jij doet is de stoomwals propje.
Jij begonquote:
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet dat een IT-er standaard een nerd met een bril en een vette scheiding is (volgens mij bestaan die niet eens) maar zelfs de IT-ers in m'n vriendenkring roepen steeds dat een groot deel van de mensen op hun opleiding gewoon geen leven heeft. Dat nog bovenop m'n eigen waarneming als ik weer eens lang het IT-gebouw van m'n school loop.quote:
VMBO IT is dan ook wel weer een heel ander verhaal he...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Dat nog bovenop m'n eigen waarneming als ik weer eens lang het IT-gebouw van m'n school loop.
Aangenaamquote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet dat een IT-er standaard een nerd met een bril en een vette scheiding is (volgens mij bestaan die niet eens) maar zelfs de IT-ers in m'n vriendenkring roepen steeds dat een groot deel van de mensen op hun opleiding gewoon geen leven heeft. Dat nog bovenop m'n eigen waarneming als ik weer eens lang het IT-gebouw van m'n school loop.
Hihi, mallerd. Blijkbaar ben je zelf eerder van het niveau VMBO, hoe kan een middelbare school nou een computeropleiding hebben. Mafkees.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
VMBO IT is dan ook wel weer een heel ander verhaal he...
Oh ik dacht dat je geen referentie had, maar je loopt soms langs een IT gebouw.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik zeg niet dat een IT-er standaard een nerd met een bril en een vette scheiding is (volgens mij bestaan die niet eens) maar zelfs de IT-ers in m'n vriendenkring roepen steeds dat een groot deel van de mensen op hun opleiding gewoon geen leven heeft. Dat nog bovenop m'n eigen waarneming als ik weer eens lang het IT-gebouw van m'n school loop.
Van het VMBO zijn er een miljoen soorten. Allemaal even kansloos, maar er zit vast ook wel iets met IT bij.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Hihi, mallerd. Blijkbaar ben je zelf eerder van het niveau VMBO, hoe kan een middelbare school nou een computeropleiding hebben. Mafkees.
Ik wil jou niet aanvallen hoor, maar wees eens eerlijk en geef toe dat er op je opleiding/beroepsgroep gewoon veel kansloze mensen zitten. Als je dat niet kan toegeven ben je waarschijnlijk zelf ook zo'n figuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je geen referentie had, maar je loopt soms langs een IT gebouw._!
Aangenaam kennis te maken. Een scheiding kan niet. Volgens mij kom je die vooral tegen in de sportschool.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Denk jij dat snelheid of kracht iets te maken heeft met je spieren dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Biefstuk het volgende:
Ik sport niet en toch ren ik de meeste uit mijn klas eruit
(neen ik doe geen ict opleiding, althans nog niet)
99 % lijkt me nogal zwaar overdreven.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken. Een scheiding kan niet. Volgens mij kom je die vooral tegen in de sportschool.
Tevensch is idd 99% van de anderen bij IT levenloos omdat velen WoW spelen.
Nee, kan ik helaas niet toegeven. Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ik wil jou niet aanvallen hoor, maar wees eens eerlijk en geef toe dat er op je opleiding/beroepsgroep gewoon veel kansloze mensen zitten. Als je dat niet kan toegeven ben je waarschijnlijk zelf ook zo'n figuur.
Misschien dat onze definitie van sukkel/nerd dan anders is.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, kan ik helaas niet toegeven. Sorry.
Het grotendeel is juist helemaal geen nerd-type, per BU zitter er 1 à 2 tussen op 50/60 man.
ja wil jij zeggen van nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk jij dat snelheid of kracht iets te maken heeft met je spieren dan?
Zeg nu gewoon wat je daarvoor ook beweerde: Rekkie, je bent zelf zo'n figuur!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Misschien dat onze definitie van sukkel/nerd dan anders is.
Hoe weet jij dat nou, zonder mjn collega's te hebben gezien.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Misschien dat onze definitie van sukkel/nerd dan anders is.
Geen idee, ik zie geen foto in z'n profiel. Heb ik zelf ook nog niet trouwens, komt nog wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeg nu gewoon wat je daarvoor ook beweerde: Rekkie, je bent zelf zo'n figuur!
En dat! Maar dat is elke FOK!kerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeg nu gewoon wat je daarvoor ook beweerde: Rekkie, je bent zelf zo'n figuur!
Je doelt hiermee op wat? Voetbal?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |