abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 20:12:09 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66628958
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dara gaat het helemaal niet om. Dat het de laatste 'ouderen' die zijn gekomen niet optimaal draait wil niet zeggen dat je er geen meer moet halen. Er wordt nu veel te veel nadruk gelegd op het woordje oud.

Als Feyenoord nu gewoon had gedraaid en ze hadden Dudek gehaald om (we weten niet of dit zo is) de jaren tussen nu en de komst van Mulder of Darley te overbruggen had niemand er wat van gezegd waarschijnlijk.

Een keeper is belangrijk, maar zo belangrijk nou ook weer niet, Als het team naar behoren had gedraaid was er ook niet zoveel kritiek geweest op Timmer. Het wordt nu allemaal wat teveel aangedikt. het gaat gewoon om balans in het elftal en met Dudek, Makaay, Van Bronckhorst en Hofland (en. evt. de Cler) zijn er echt niet teveel ouderen.
Ey, ben jij er ook weer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66629079
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lucius, Tomasson. Lijken mij toch zeven basisspelers voor volgend jaar. Misschien Lucius niet.
Sukkel, hoe weet jij nou of het basisspelers zijn volgend jaar.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:20:59 #283
185115 Juk
Misschien
pi_66629310
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dara gaat het helemaal niet om. Dat het de laatste 'ouderen' die zijn gekomen niet optimaal draait wil niet zeggen dat je er geen meer moet halen. Er wordt nu veel te veel nadruk gelegd op het woordje oud.

Als Feyenoord nu gewoon had gedraaid en ze hadden Dudek gehaald om (we weten niet of dit zo is) de jaren tussen nu en de komst van Mulder of Darley te overbruggen had niemand er wat van gezegd waarschijnlijk.

Een keeper is belangrijk, maar zo belangrijk nou ook weer niet, Als het team naar behoren had gedraaid was er ook niet zoveel kritiek geweest op Timmer. Het wordt nu allemaal wat teveel aangedikt. het gaat gewoon om balans in het elftal en met Dudek, Makaay, Van Bronckhorst en Hofland (en. evt. de Cler) zijn er echt niet teveel ouderen.
Een keeper is minstens zo belangrijk als een verdediger. Als je een onzekere doelman (of in dit geval een keeper die bij elke hoge voorzet of afstandsschot versteend staat) hebt staan voelt de rest van het elftal dat ook.

Ik zelf dacht ook aan het halen van Vorm/Velthuizen/Krul, maar dan blokkeer je de weg voor je eigen jeugd. Aangezien we met Darley en Mulder 2 veelbelovende keepers in huis hebben is het misschien wel een betere oplossing om een ervaren keeper de aankomende 2 seizoen te laten overbruggen. Of Dudek daar geschikt voor is is een ander verhaal.
The only thing I fear is my MoM
pi_66629793
quote:
Beenhakker: 'Naam Dudek niet gevallen'
In Poolse media werd Jerzy Dudek de laatste dagen in verband gebracht met een rentree bij Feyenoord. Een logische optelsom gezien de link met technisch-adviseur Leo Beenhakker, die tevens bondscoach is van Polen.Dudek (35), die tussen 1996 en de herfst van 2001 139 duyels speelde voor de Rotterdamse club, mag vanaf komende zomer transfervrij vertrekken bij Real Madrid en gaf al geregeld aan meer te willen spelen.

,,Dat zal best, maar zijn naam is in mijn bijzijn nog niet gevallen,’’ aldus Beenhakker. ,,Simpelweg omdat we zo ver nog niet zijn.’’

Beenhakker is in zijn eerste werkweken vooral druk met het doorlichten van de huidige selectie.
http://www.het-legioen.nl
pi_66629911
pi_66629987
quote:
''Simpelweg omdat we zo ver nog niet zijn.’’
Oftewel hij komt gewoon. Madrid is hem nog liever kwijt dan rijk.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:42:21 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66630259
Dudek kampioen dudek kampioen
pi_66631225
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66631498
Dudek
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66631688
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Ey, ben jij er ook weer.
Mm, nee
pi_66631925
De club kan beter Christian Grindheim van Heerenveen kopen. Een goede verdedigende middenvelder naar mijn idee en daar heeft Feijenoord écht behoefte aan, want die ontbreekt in de selectie.
pi_66631957
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Siemerink het volgende:
De club kan beter Granqvist van Heerenveen kopen. Een goede verdedigende middenvelder naar mijn idee en daar heeft Feijenoord écht behoefte aan, want die ontbreekt in de selectie.
Hij speelt bij Groningen
pi_66631987
You're quick... wil je m editten en dat beamen?
  maandag 2 maart 2009 @ 21:38:34 #294
185115 Juk
Misschien
pi_66632521
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Siemerink het volgende:
De club kan beter Christian Grindheim van Heerenveen kopen. Een goede verdedigende middenvelder naar mijn idee en daar heeft Feijenoord écht behoefte aan, want die ontbreekt in de selectie.
Maar zo kan je ook nog wel even doorgaan. Op bijna elke positie stellen de spelers nu teleur. Ik denk dat als Fer dezelfde ontwikkeling maakt als dat Nigel de Jong dat gedaan heeft (dwz in dienst van het elftal spelen en niet meer proberen mensen te passeren etc.) dat hij dan die rol prima kan uitvoeren.

Maar ik ben het met Happel wel eens dat we maar gewoon eerst is moeten afwachten en niet nu gelijk onszelf rijk moeten rekenen.
The only thing I fear is my MoM
pi_66632853
quote:
Akkoord tussen Vorm en FC Utrecht ver weg

De onderhandelingen tussen FC Utrecht en Michel Vorm verlopen zeer moeizaam. Een akkoord met de 25-jarige keeper is ver weg.

FC Utrecht is in gesprek met Vorm over een nieuw contract, dat in de plaats moet komen van de huidige tot medio 2010 lopende verbintenis. Maar van een doorbraak is allerminst sprake. 'We zijn inderdaad ver uit elkaar', zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International. 'De ideeën van ons verschillen aanzienlijk met die van FC Utrecht, en andersom. Het gaat niet alleen om de financiën.'

Vorm, die in november tegen Zweden debuteerde in het Nederlands elftal, wil graag langer in de Galgenwaard blijven. Zijn naam wordt echter ook in verband gebracht met Feyenoord, dat na dit seizoen afscheid neemt van Henk Timmer.
VI.nl
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_66633123
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef Happel het volgende:
De tering, iedereen hier zit zich al rijk te rekenen, terwijl er nauwelijks financiën zijn om meerdere spelers te halen. Het is nog afwachten wat er voortkomt uit de gesprekken met de investeerders. Het is prachtig dat ze bereid zijn te investeren in de club, het is ook hard nodig maar totdat er niks bekend is, zal Feijenoord gewoon door moeten gaan op de weg die ze nu zijn ingeslagen.

Dat betekent dus dat Feijenoord voornamelijk zal moeten zoeken bij goedkope, transfervrije, krachten. Dudek is wat dat betreft een perfecte kracht en met zijn 35 jaar echt niet te oud. Verwacht alleen niet dat dit verhaal waar is.
Maar Happel toch, gozert, we zijn rijk!!!!! alles is zo goed als rond met de investeerders, ze houden het alleen nog ff stil
pi_66634837
Drie keer Kermit vanavond in Jong Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66635347
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef methodmich het volgende:
Drie keer Kermit vanavond in Jong Feyenoord.
HELD! We hebben geen nieuwe spits meer nodig.
pi_66635713
Dudek komt gewoon, de held. En Kermit is toch geen spits? Sowieso vind ik dat echt een mafkees.
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar feit is gewoon dat oudere spelers (30+) nooit het niveau halen van vroeger.
Juist keeper van 30+ halen een hoger niveau dan jonge keepers. En om keepers dan te gaan vergelijken met spelers slaat al helemaal nergens op.
  maandag 2 maart 2009 @ 22:59:56 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66636118
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef Rots het volgende:
En Kermit is toch geen spits? Sowieso vind ik dat echt een mafkees.
Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66636219
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?
De bijnaam van Kermit is pannenkoek. Zegt genoeg toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')