Denk niet dat Dudek tevreden zou zijn met een plek op de bank. Genoeg andere clubs waar hij aan de slag kan gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dudek als reserve keeper komt.
Sukkelquote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dudek als reserve keeper komt.
Dan ga je een oude duur betaalde kracht weggooien en krijg je er een replica voor terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat Dudek tevreden zou zijn met een plek op de bank. Genoeg andere clubs waar hij aan de slag kan gaan.
Je kan ook normaal reageren.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Wat denk je nou zelf? Dudek is gewoon een topper voor in de eredivisie.
Dudek een replica van Timmer?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga je een oude duur betaalde kracht weggooien en krijg je er een replica voor terug.
Lijkt me geen handig beleid.
Dudek heeft natuurlijk wel meer kwaliteiten maar heeft al jaren geen wedstrijdenreeks gespeeld.
Hoe weet je dat? Elf wedstrijden in de laatste vier jaar is nou niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Hoe weet Sjimz dat Dudek een replica van Timmer is dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Elf wedstrijden in de laatste vier jaar is nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Dudek heeft in Nederland altijd goed gekeept, maar dat wil niet zeggen dat hij nu nog een topper is.
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dudek een replica van Timmer?
Je moet zoveel van het witte goud snoepen jij
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Weet ik niet, maar feit is gewoon dat oudere spelers (30+) nooit het niveau halen van vroeger.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe weet Sjimz dat Dudek een replica van Timmer is dan?
Oja? Wat gaat Dudek verdienen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.
context, al snap jij daar waarschijnlijk niet zo veel van.
Ik denk niet dat hij voor een appel en een ei gaat komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja? Wat gaat Dudek verdienen dan?
Timmer verdiende anders ook niet weinig. Ik vind het wel een goeie zet, Dudek 2 jaartjes onder de lat endan het over laten nemen door Darley of Mulder!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, oude kracht met het nodige aan salaris.
context, al snap jij daar waarschijnlijk niet zo veel van.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef iank het volgende:
[..]
Timmer verdiende anders ook niet weinig. Ik vind het wel een goeie zet, Dudek 2 jaartjes onder de lat endan het over laten nemen door Darley of Mulder!
Daar ging het al fout.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij voor een appel en een ei gaat komen.
Ik denk dat hij wel een van de beter betaalde Feyenoord spelers gaat worden als hij als eerste doelman wordt gehaald.
Westerveld is ook jaren een geweldige keeper geweest, bakte er bij Sparta helemaal niets van.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
Plus het feit dat Dudek reservekeeper is geweest in de jaren dat hij normaliter gezien op zijn top zou moeten zitten als keeper zijnde.
Maar goed, D-K zal zich wel aangevallen voelen omdat ik zijn held een replica noem.
Weten we dat ook weer.quote:
Wedden dat ie het goed gaat doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
DudekWeer een oude rolstoelganger, ze leren het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |