Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd een kans krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik niet, interesseert me ook niet. Daarnaast weet je ook niet eens zeker of Darley en Mulder echt zo goed zijn. Het belangrijkste is dat ervoor gezorgd wordt dat Feyenoord een goede keeper heeft waarmee je de toekomst in kan. Werkverschaffing voor Darley en Mulder is niet echt belangrijk.
Die kan je nog altijd voor meer door verkopen. Geld in Dudek steken is gewoon een bodemloze put.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet. Het is erg riskant om daar dan zoveel in te investeren.
Ik vind een verjonging in de goal niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die kan je nog altijd voor meer door verkopen. Geld in Dudek steken is gewoon een bodemloze put.
Goede verjonging, jongens.
Niet naar ons in iedergeval. Wij hebben Jerzyquote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Las net dat Velthuizen pissig is over het ontslaan van de keeperstrainer: voorzichtig een vertrek aan het forceren?
Ik wel. Nu heb je een keeper die al jaren niet meer constant op topniveau gepresteerd heeft met een flink salaris die je niet kan doorverkopen. Zucht.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind een verjonging in de goal niet nodig.
Ja, volgens Voetbalzone... Wist trouwens niet dat Dudek zo een goede band had met Beenhakker, hij is toch geen doelman meer in het nationale team?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet naar ons in iedergeval. Wij hebben Jerzy
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Perfect beleid dit! Dudek voor een jaartje halen en dan Darley of Mulder het stokje over laten nemen. Of wil je die allebei nu al afschrijven?
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar aan de ene kant. Vind jij Velthuizen, Krul of Vorm zekerheidjes? Dat gevoel heb ik totaaaaaal niet.
Ja, want Vorm, Velthuizen en Krul zijn al veel ouder dan 20 natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef buddyb het volgende:
[..]
![]()
ja, een keeper die niet eens ouder dan 20 is als eerste keeper nemen is een heel goed plan!
het wordt gewoon weer niksquote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.
nou, vorm is 25.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, want Vorm, Velthuizen en Krul zijn al veel ouder dan 20 natuurlijk
Ik ben ook niet blij met Dudek hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat weten we van Dudek? Bij Feyenoord was het een absolute topper,en bij Liverpool liet hij zo nu en dan al een steekje vallen, en bij Madrid heeft hij nauwelijks gespeeld.
Schitterend.quote:
En dit is ook pas Vorm's 2e seizoen toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:05 schreef buddyb het volgende:
[..]
nou, vorm is 25.
mulder heeft pas een seizoen bij excelsior in de 1e divisie achter de rug.
Bron: fr-fanatic/Sp!tsquote:Volgens de Sp!ts staat ook NEC speler Lasse Schöne in de belangstelling van Feyenoord. In het elftal van volgend jaar moet hij als stand-in voor Jon Dahl Tomasson gaan functioneren. Eerder waren er geruchten dat linksback Youssef El-Akchaoui en rechtsback Dani Fernández van NEC in de belangstelling van Feyenoord zouden staan en dat Feyenoord Roy Beerens van Heerenveen zou willen vastleggen. Het aantrekken van deze spelers zou bekostigd moeten worden door de miljoenen euro’s die Mario Been mag investeren van investeerders
Zijn derde seizoen, maar hij was vorig jaar lange tijd geblesseerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dit is ook pas Vorm's 2e seizoen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |