abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66663023
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Gudde skeft hem!
wat
pi_66663062
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Gudde skeft hem!
Wat doet Gudde?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:25:30 #103
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66663220
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef Mfoufanza het volgende:

[..]

Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66663291
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Toch maar goed dat ik me geregistreerd heb he
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:28:28 #105
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66663351
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Mfoufanza het volgende:

[..]

is eens iets anders ja
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_66663402
quote:

[..]

pi_66663732
quote:

[..]

dinsdag 3 maart 2009 @ 19:48:51 #108
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66664149
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef Mfoufanza het volgende:

[..]

Wat doet Gudde?
skeft = jare 90 voor pak je rotzooi en rot op!
pi_66664970
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ook toen heb ik er nooit van gehoord hoor, maar ok, bedankt voor je toelichting
pi_66668227
quote:
Fans van U2 lobbyen voor de Kuip
Door ANTON SLOTBOOM

ROTTERDAM - Als het aan de Nederlandse fans van U2 ligt komt de grootste band ter wereld dit jaar naar Rotterdam. De aanhang is fel tegen shows in de Amsterdam Arena, en heeft dat U2 luid en duidelijk laten weten.

U2 tijdens het laatste bezoek aan de Kuip in 1997. FOTO ROB VERHORST
,,Onze voorkeur? Dat is keihard niet de Amsterdam Arena’’, zegt Margreet Zegelaar, bestuurslid van de Nederlandse fanclub. ,,Daar maakt iedereen zich de laatste weken zorgen over.’’

Op 9 maart maakt de Ierse rockgroep eindelijk bekend waar de optredens plaatsvinden. Een groot deel van de Nederlandse aanhangers heeft U2 per mail gemeld dat De Kuip de beste optie is. Het slechte geluid in Amsterdam bezorgt fans nu al hoofdpijn, terwijl de fraaie herinnering aan U2 in de Kuip (voor het laatst in 1997) vers in het geheugen staat.

Dergelijk sentiment is ook in Ierland niet onbekend. ,,Bono heeft destijds zelf ook geroepen dat hij niet blij was met het geluid in de Arena. In de Kuip is het geluid beter. Maar de Kuip heeft bovendien een apart sfeertje. Zelfs de Amsterdammers willen niet dat U2 voor de Arena kiest.’’

De bandleden Bono, The Edge, Larry Mullen Jr. en Adam Clayton zitten dezer dagen desondanks niet zelf over hun agenda’s gebogen. ,,Het is allemaal uitbesteed. Ze hebben het zelf veel te druk om zich met deze planning bezig te houden.’’

De band is voor Nederlanders bovendien zo goed als onbereikbaar, weet Zegelaar. ,,Wij hebben een e-mailadres, maar dat mogen we aan niemand geven.’’

Ondanks de felle lokroep is de komst van U2 naar de Maasstad bepaald geen beklonken zaak. ,,Op de fanclubdag, afgelopen zaterdag, gonste het gerucht dat de band voor het Goffertpark in Nijmegen kiest.’’

Mocht U2 toch voor concerten in Amsterdam kiezen, dan zijn fans uit deze regio toch van de partij. Maar dan wel veelal gehuld in Feyenoord of Sparta-shirt, uit protest. Van een boycot is geen sprake. Zegelaar: ,,Fans zijn bang om iets te missen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:29:15 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66668671
Super
Ja
In
Mmaastad
Zojawel
pi_66668748
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Super
Ja
In
Mmaastad
Zojawel
Jorien _ !
pi_66673256
quote:
Super
Ja
In
Mmaastad
Zojawel
Wtf?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:41:31 #114
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66674562
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]
Kuip
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:48:25 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66674815
quote:

[..]
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:50:09 #116
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66674861
Alsof het U2 wat kan schelen in welk stadion ze spelen. Zolang ze maar 30k kaarten verkopen is alles prima

Was het niet zo dat in de Kuip tegenwoordig het geluid niet meer zo hard mag wegens vibratie-problemen? Zal in 1997 nog niet zo geweest zijn. Misschien moet de "U2-fanclub" daar eens achteraan ^_^
451 °F
pi_66675820
Alsof U2 dat geld nog wat kan schelen.

Wat een bullshit dat bericht ook.
pi_66678239
quote:

[..]
zo, waar kan ik tekenen?
pi_66678262
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

quote:
Super
Ja
In
Mmaastad
Zojawel
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:11:45 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66678461
quote:
Ook FC Twente wil Biseswar

ROTTERDAM - Feyenoorder Diego Biseswar heeft een gesprek gehad met FC Twente-trainer Steve McClaren, over de plannen die de Enschedese club met hem heeft.

Biseswar wil eerst de knoop doorhakken of hij transfervrij vertrekt uit Rotterdam of toch bijtekent bij Feyenoord, alvorens hij een keuze maakt uit het grote aantal aanbiedingen.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:15:24 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66678478
Laat die Biseswar nou maar lekker oprotten. Begin dat gozertje gewoon zat te worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66678897
quote:
Super
Ja
In
Mmaastad
Zojawel
pi_66680453
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef Happel het volgende:
Laat die Biseswar nou maar lekker oprotten. Begin dat gozertje gewoon zat te worden.
Niet naar een Nederlandse club.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:05:49 #124
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66681151
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:15 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, die jongen vind zichzelf overduidelijk weer groter en beter dan dat ie is, opvallend bij Feyenoord omdat de rest teleursteld, niets meer en niets minder dan dat.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:06:56 #125
53267 TC03
pi_66681191
Kan me moeilijk voorstellen dat er bij Twente een beter contract klaar ligt dan bij Feyenoord.
pi_66681294
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef TC03 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat er bij Twente een beter contract klaar ligt dan bij Feyenoord.
waarschijnlijk wel n mooie som tekengeld... Weet niet of hij dat ook bij ons krijgt
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_66682840
laat m maar opzouten idd als je 3 maanden zit te twijfelen, wil je niet blijven en hoop je op wat beters

mazzel poepdoos
pi_66683110
Inderdaad wegwezen met die Biseswar, graag of niet, tis een leuke voetballer die graag acties maakt, maar zo bij zonder is hij nou ook weer niet, hij heeft een slechte voorzet en geen verzicht.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:16:35 #129
53267 TC03
pi_66683321
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef Luni het volgende:
Inderdaad wegwezen met die Biseswar, graag of niet, tis een leuke voetballer die graag acties maakt, maar zo bij zonder is hij nou ook weer niet, hij heeft een slechte voorzet en geen verzicht.
En toch is hij onze beste aanvaller.

Zolang er nog geen aanvallende versterking is wil ik dat hij blijft.
pi_66683884
Het probleem met spelers van Feyenoord die niet goed genoeg zijn, is dat die altijd weer een topwedstrijd spelen wanneer ze tegen Feyenoord spelen...
Verder is het heel simpel. Optyfen met de Bisewarrig. Of je speelt met trots in ons shirt of je pleurt lekker op, er is vast nog wel een speler in de jeugd die eens per 6 wedstrijden een bal per ongeluk in de kruising schiet.
pi_66684625
Volgens Derksen heeft Feyenoord deze maand het geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen.

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)arissenTeBetalen.htm

Begint op een minuut of 3.10

Ze hebben dus geld geleend bij Stadion Feyenoord en bij een externe partij, omdat er geen direct geld beschikbaar was. Het probleem met de investeerders momenteel is dat er een goede oplossing moet komen voor de huidige schuld, omdat zij liever hun kapitaal op het veld willen hebben staan. De verwachting van Genee en Derksen is dat Feyenoord niet in staat zal zijn om een speler de komende periode voor veel geld te verkopen, op Wijnaldum na.

[ Bericht 21% gewijzigd door BliksemSchigt op 04-03-2009 12:01:25 ]
pi_66687225
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

En toch is hij onze beste aanvaller.

Zolang er nog geen aanvallende versterking is wil ik dat hij blijft.
dat dus.
We hebben niemand in huis die n actie kan maken, op biseswar en wijnaldum na. Dit is echt n speler die n wedstrijd kan open breken, en ik zou m ook niet graag zien vertrekken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_66688129
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

dat dus.
We hebben niemand in huis die n actie kan maken, op biseswar en wijnaldum na. Dit is echt n speler die n wedstrijd kan open breken, en ik zou m ook niet graag zien vertrekken.
uiteindelijk maakt het me geen reet uit ..
als ie zo graag zijn zakken wil vullen moet ie dat doen.
boeiend

we moeten vooruit , en met deze speler kunnen we dat niet, evenmin met makaay, lucius en landzaat
we moeten het er dit seizoen mee doen..das al erg zat.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:23:53 #134
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66690089
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Derksen heeft Feyenoord deze maand het geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen.

Ze hebben dus geld geleend bij Stadion Feyenoord en bij een externe partij, omdat er geen direct geld beschikbaar was. Het probleem met de investeerders momenteel is dat er een goede oplossing moet komen voor de huidige schuld, omdat zij liever hun kapitaal op het veld willen hebben staan. De verwachting van Genee en Derksen is dat Feyenoord niet in staat zal zijn om een speler de komende periode voor veel geld te verkopen, op Wijnaldum na.
dat zou wel triest zijn als dit waar is
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:52:38 #135
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66691475
Feyenoord wacht nog altijd op Spaanse miljoenen

Die kunnen ze momenteel blijkbaar dus zeer goed gebruiken..
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:58:10 #136
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66691754
De huur van het stadion kunnen we ondertussen ook niet meer voldoen

http://www.spitsnieuws.nl(...)uur_stadion_nie.html
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:01:28 #137
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_66691887
Kunnen de vedettes niet wat geld inleggen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:14:39 #138
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66692381
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef NoizEkick het volgende:
Kunnen de vedettes niet wat geld inleggen?
Ja, daarvoor zijn ze natuurlijk niet naar Feyenoord gekomen..
pi_66692675
quote:
"FC Utrecht heeft mij een aanbieding gedaan, waaruit absoluut waardering spreekt", zegt Van der Gun op de Utrecht-website. "Het is enerzijds dan ook aantrekkelijk ook de komende jaren voor deze club te kiezen. Maar anderzijds wil ik sportief gezien nog een stap omhoog maken, het liefst in het buitenland. Dus heb ik aan Utrecht laten weten dat ik nog even wil wachten om definitief een knoop door te hakken."
Laat Biseswar maar opdonderen en haal van der Gun transfervrij. Al heb ik mn twijfels of hij naar Feyenoord wil komen, hij heeft het over een buitenlands avontuur, hoge verwachtingen die jongen van 29.

Verder gaat het dus weer fout met de financieën bij Feyenoord, maargoed dat wist iedereen al.
pi_66692739
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef Rots het volgende:

[..]

Laat Biseswar maar opdonderen en haal van der Gun transfervrij. Al heb ik mn twijfels of hij naar Feyenoord wil komen, hij heeft het over een buitenlands avontuur, hoge verwachtingen die jongen van 29.

Verder gaat het dus weer fout met de financieën bij Feyenoord, maargoed dat wist iedereen al.
Van der Gun is niet beter dan Biseswar
pi_66692850
Mwa ben ik niet met je eens, als je ziet hoe goed hij speelt dit seizoen bij Utrecht.

En wat al eerder gezegd is, Biseswar lijkt er boven uit te steken omdat de rest er niks van bakt. Die jongen heeft soms een gelukstrap die er dan mooi invliegt, maar voor de rest valt ie mij toch erg tegen.
pi_66692855
van der Gun
pi_66693808
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Niet naar een Nederlandse club.
interesseert me geen reet waar die naar toe gaat, als hij maar oprot
pi_66694662
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik hoorde het zojuist op het nieuws op de radio en ik schrok er toch wel van.

Als het bericht waar is zou dat betekenen dat Feyenoord over onvoldoende liquide middelen bezit en dan is een faillisement niet ver weg lijkt mij (als je de vaste lasten al niet meer kunt opbrengen, bovendien zijn dit maandelijks terugkerende lasten).

Aan de andere kant weet ik wat de bron is, en Vi heeft er al vaker - met tendentieuze berichtgeving - naast gezeten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_66695154
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het bericht waar is zou dat betekenen dat Feyenoord over onvoldoende liquide middelen bezit en dan is een faillisement niet ver weg lijkt mij (als je de vaste lasten al niet meer kunt opbrengen, bovendien zijn dit maandelijks terugkerende lasten).

Aan de andere kant weet ik wat de bron is, en Vi heeft er al vaker - met tendentieuze berichtgeving - naast gezeten.
het is allemaal de schuld van santander
pi_66695216
Feyenoord leent om te overbrugen

Datum: 04-03-2009 Bron: Feyenoord.nl

Voetbal International meldt vandaag dat Feyenoord geld heeft moeten lenen om de lopende kosten, inclusief de salarissen, dit seizoen te kunnen betalen. Hoewel deze informatie feitelijk klopt, acht Feyenoord het goed deze in de juiste context te plaatsen. Dit teneinde onterechte onrust te voorkomen.
'Voor veel clubs, waaronder Feyenoord, is het de laatste drie maanden van ieder seizoen scherp aan de wind varen voor wat betreft de liquiditeiten', verklaart woordvoerder Raymond Salomon. 'Onder andere door de teleurstellende resultaten - snel uit de beker en UEFA Cup en daaruit voortvloeiende minder-opbrengsten uit onder meer recettes en merchandising - is dat deze voetbaljaargang nog eens extra het geval. Bovendien hebben we nog grote vorderingen uitstaan. Bij Racing Santander ligt bij voorbeeld nog een bonnetje van om en nabij de twee miljoen euro. In de zomer van 2007 hebben ze Ebi Smolarek voor ruim 4 miljoen euro overgenomen van Dortmund. Wij hadden nog 50 procent van de rechten. Borussia Dortmund bestrijdt dat ook niet, maar hoeft deze volgens de contracten pas aan ons te betalen nadat zij het geld van Santander hebben ontvangen. De Spanjaarden komen echter maar niet over de brug. Feitelijk is de situatie dus zo dat Feyenoord nu gaten moet dichten door te lenen, omdat Santander op de pof leeft.'

Uiteraard is Feyenoord over deze kwestie een procedure bij de FIFA gestart, maar dat blijkt altijd weer een proces van lange adem. De directie geeft aan het zeer te betreuren dat er kennelijk mensen buiten de organisatie zijn die er belang bij denken te hebben dit soort informatie met derden te delen in een poging zo onrust te veroorzaken.
pi_66697781
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef Rots het volgende:
Mwa ben ik niet met je eens, als je ziet hoe goed hij speelt dit seizoen bij Utrecht.

En wat al eerder gezegd is, Biseswar lijkt er boven uit te steken omdat de rest er niks van bakt. Die jongen heeft soms een gelukstrap die er dan mooi invliegt, maar voor de rest valt ie mij toch erg tegen.
Die jongen heeft natuurlijk NIET soms zomaar n lucky shot dat raak vliegt. Als je zo vaak als hij de bal erin kan krullen, en ook nog tegen paal en lat knalt is het geen geluk meer.
Verders, het glas is halfvol of halfleeg. Ik geloof liever dat als hij zelfs in een elftal waardeloos als dat van ons van waarde kan zijn, hij zometeen (volgend seizoen?) in een beter draaiend elftal echt goed wordt.

Ik vind het jammer dat die jongen zo moeilijk doet, maar clubliefde bestaat bij nog maar weinig spelers. Daarbij zegt het toch genoeg dat als de sataliet club van schalke m wil hebben, en de lampies ook, dat wij er dan toch ook niet slechter van worden als hij blijft?
pi_66697946
Wij worden er zeker niet slechter van als hij blijft, maar dan moeten we wel een aardig contract opstellen om hem te behouden, en zoveel geld is Biseswar steken is wat mij betreft niet de moeite waard. Probleem is dus dat "grotere" clubs interesse in hem hebben, waardoor hij veel geld gaat kosten om aan te houden bij Fey.
pi_66698084
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
Wij worden er zeker niet slechter van als hij blijft, maar dan moeten we wel een aardig contract opstellen om hem te behouden, en zoveel geld is Biseswar steken is wat mij betreft niet de moeite waard. Probleem is dus dat "grotere" clubs interesse in hem hebben, waardoor hij veel geld gaat kosten om aan te houden bij Fey.
klopt, maar ik heb liever iemand die reeds een seizoen erop heeft zitten, en heeft laten zien ook in een slechtdraaiend elftal doelpunten te kunnen maken, dan dat we weer een gladiool uit het buitenland (lee bijv) kopen. Geef dan biseswar 500k euro handje contantje tekengeld en n mooi contract.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:39:01 #150
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66698100
Net formulieren voor de SCC verlening binnen, je hoeft niet meer te reageren wordt automatisch verlengd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:44:19 #151
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66698285
quote:
ASR NEDERLAND NEEMT SPONSORCONTRACT FORTIS OVER

ASR Nederland neemt het lopende sponsorcontract van Fortis over voor het nieuwe seizoen 2009-2010. Deze sponsoring zal worden ingezet om de nieuwe naam ASR Verzekeringen, die inmiddels is geïntroduceerd ter vervanging van Fortis ASR, bekendheid te geven. Daarmee verdwijnt de naam Fortis bij Feyenoord en wordt deze vervangen door ASR Verzekeringen. De shirts worden met ingang van het nieuwe seizoen aangepast. Op de boarding in het Feyenoord-stadion zal vanaf de eerstvolgende thuiswedstrijd, op 15 maart tegen PSV, de nieuwe naam te zien zijn.

Fortis heeft op 3 oktober 2008 zijn Nederlandse bank- en verzekeringsactiviteiten verkocht aan de Nederlandse staat. Daarmee is voor Fortis het belang van sponsoring in Nederland weggevallen. Enkele lopende sponsoractiviteiten in Nederland zijn inmiddels overgenomen door Fortis Bank Nederland. Het sponsorcontract met Feyenoord is de enige sponsoring die naar ASR Nederland overgaat.

Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde is blij dat nu duidelijk is welke naam volgend seizoen op het shirt van de Rotterdammers zal prijken: ‘Onder welke naam de sponsoring zou worden ingevuld, was onduidelijk geworden door de ontwikkelingen rond Fortis. ASR kennen wij al uit de Stad Rotterdam-periode als een gewaardeerde partner. Maar ook daarna zijn de contacten warm gebleven. Wij zijn dan ook blij met deze uitkomst.’

‘Dat wij in de verdeling van de sponsorverplichtingen van Fortis in Nederland de nieuwe partner van Feyenoord zijn, is logisch’, zegt Jos Baeten, voorzitter Hoofddirectie van ASR Nederland. ‘Wij hebben via een van onze bedrijfsonderdelen met Feyenoord al heel lang een prima relatie die al van ver voor de Fortis-periode dateert. Deze overname van het sponsorcontract past op dit moment bovendien goed in het kader van de introductie van onze nieuwe naam en logo bij het publiek.’

Hij vervolgt: ‘Daarbij realiseren wij ons natuurlijk wel dat in het huidige economische klimaat en gegeven de wijze waarop momenteel tegen de financiële sector wordt aangekeken, elke vorm van sponsoring vragen oproept. In de afweging of en hoe wij na 2010 met de sponsoring van Feyenoord omgaan, nemen wij dit aspect uiteraard mee. Wij streven ernaar dat onze besprekingen over eventuele voortzetting van de sponsorrelatie zo snel mogelijk, maar uiterlijk voor 1 mei, zijn afgerond.’

In 1991 is Stad Rotterdam sponsor van Feyenoord geworden. Met de overname door Fortis in 2000 en het opgaan van Stad Rotterdam in Fortis ASR in 2002, is de sponsoring van Feyenoord op naam gekomen van Fortis. In de zomer van 2008 heeft Fortis het sponsorcontract dat dit jaar afloopt, verlengd tot en met het seizoen 2009-2010.
Lelijk logo, hopelijk gebruiken ze alleen de naam op de shirts...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_66698457
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef Thunder0x het volgende:
laat m maar opzouten idd als je 3 maanden zit te twijfelen, wil je niet blijven en hoop je op wat beters

mazzel poepdoos
Waarom heb jij dezelfde avatar als dat ik heb? Erg irritant!
pi_66698548
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Net formulieren voor de SCC verlening binnen, je hoeft niet meer te reageren wordt automatisch verlengd!
gemak dient de mens
pi_66698616
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom heb jij dezelfde avatar als dat ik heb? Erg irritant!
nou je het zegt

ik vond het al vreemd dat je zinnige posts plaatste, maar die waren dus helemaal niet van jou
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:54:09 #155
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66698621
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Schiedammert het volgende:
gemak dient de mens
Precies!

En met je lidmaatschap van Het Legioen krijg je ook nog eens 15 euro korting op je SCC...
pi_66698692
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Precies!

En met je lidmaatschap van Het Legioen krijg je ook nog eens 15 euro korting op je SCC...
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:02:34 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66698866
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoezo schrok je er van? Dit is namelijk niet iets van nu. Speelt al tijden.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Precies!

Gunstig.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:19:34 #158
139407 jorienvdherik
pi_66699342
Feyenoord
pi_66699373
Gaat lekker btw. Lenen om het salaris te kunnen betalen
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:23:03 #160
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66699452
Ik vraag me wel af wat Feyenoord het gaat oplossen met die schulden en wat er met die investeerders over afgesproken wordt. Als er aan de ene kant geld binnenkomt en de schulden blijven staan zullen de schuldeisers op hun achterste benen staan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:23:12 #161
139407 jorienvdherik
pi_66699457
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Gunstig.
Ik wil nog wel een normaal vak, geen ordinair vak zoals heel geel,

gelijk 410 euro
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:23:33 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66699468
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En geld is duur vandaag-de-dag. Alhoewel Feyenoord in de afgelopen jaren wel heeft leren leven met woekerrentes.
Wie dit leest is gek
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:26:09 #163
139407 jorienvdherik
pi_66699558
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En geld is duur vandaag-de-dag. Alhoewel Feyenoord in de afgelopen jaren wel heeft leren leven met woekerrentes.
Feyenoord Lachwekkend dat ze

1. huur stadion niet kunnen betalen
2. geld voor salaris niet kunnen betalen.

Wat een drama

Nou zeg maar dat met je zomer transfers

Wat een kut club is het geworden.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:26:18 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66699563
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

gelijk 410 euro
Je hebt toch een prachtige baan. Kan je best betalen. En anders neem je een seizoenskaart bij Eredivise live. Kan je lekker genieten op je 42 inch televisie.
Elite
Tegen TTIP
pi_66699587
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Kan je de kas van AZ spekken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:27:17 #166
139407 jorienvdherik
pi_66699596
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hebt toch een prachtige baan. Kan je best betalen. En anders neem je een seizoenskaart bij Eredivise live. Kan je lekker genieten op je 42 inch televisie.
Die skelper verkoop regel moet idd afgeschaft zijn wil ik nog een nieuwe scc nemen
pi_66699759
quote:

[..]

blijf dan lekker thuis joh
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:32:51 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66699779
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Die skelper verkoop regel moet idd afgeschaft zijn wil ik nog een nieuwe scc nemen
Wat is het nut van een SCC als je toch van plan bent die kaarten te verkopen op Skelper? Dan denk ik bij mezelf: blijf lekker thuis.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:34:39 #169
139407 jorienvdherik
pi_66699840
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is het nut van een SCC als je toch van plan bent die kaarten te verkopen op Skelper? Dan denk ik bij mezelf: blijf lekker thuis.
Zekerheidje van plek mocht ik toch besluiten te gaan, al ziet het er na vandaag goed uit zeg.

lenen om spelers te betalen
pi_66699863
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

!
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:40:40 #171
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66700070
Als Feyenoord nog steeds structureel verlies draait, en toekomstige inkomsten afhankelijk zijn van de verkoop van spelers ( = 0 euro. zit geen kapitaal in dat team), zie ik het somber in wat betreft investeerders.

De gesprekken die ze nu voeren zullen hier over gaan, en geen enkele investeerder zal zijn geld stoppen in een kansloze zaak. De contracten, zoals ze staan, met de daarbij behorende salarissen, de kosten van alle leningen en alle overige verliesgevende posten zijn niet zo gemakkelijk te saneren, ook niet als je er 60mln tegen aangooit. Het gaat hier om structurele kosten, niet om een eenmalige aflossing.

Als feyenoord qua kosten zo rot is, is er geen redden meer aan. De enige oplossing die ik dan zie is aanvragen van faillisement en de verkoop van de licentie naar een andere rechtsvorm, zoals Twente een paar jaar terug heeft gedaan. Dan kun je de boel echt gaan schoonvegen en is het gemakkelijker om van al die overbodige rommel af te komen.

We zullen het wel zien. Ik zou in ieder geval niet al teveel hoop hebben, Feyenoord fans. Blijf realistisch
451 °F
pi_66700178
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Jorien een baan? Volgens mij niet hoor. Ik zie hem overdag vaak op FOK.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:45:55 #173
139407 jorienvdherik
pi_66700239
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jorien een baan? Volgens mij niet hoor. Ik zie hem overdag vaak op FOK.
Ik heb een baan ja
pi_66700317
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik heb een baan ja
Wat dan?
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:52:05 #175
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66700450
Als de spelers niet betaald worden moeten ze bij de rechter het faillissement van Feyenoord aanvragen. Zouden ze dat durven (eventueel via de spelersvakbond)?
Wie dit leest is gek
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:13:36 #176
53267 TC03
pi_66703799
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als de spelers niet betaald worden moeten ze bij de rechter het faillissement van Feyenoord aanvragen. Zouden ze dat durven (eventueel via de spelersvakbond)?
Dat is wel heel erg op de zaken vooruit lopen en bovendien een zeer onwaarschijnlijk scenario.

Overigens wel weer een bevestiging dat Feyenoord geen milimeter is opgeschoven sinds het vertrek van Van den Herik. Welke idioot haalt een 33-jarige speler voor Ī1,7 miljoen per jaar om vervolgens een jaar later de salarissen niet te kunnen betalen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:24 #177
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66704505
quote:

[..]

gelijk 410 euro
ordinair

ga lekker naar vak KK
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:32:16 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66704690
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg op de zaken vooruit lopen en bovendien een zeer onwaarschijnlijk scenario.

Overigens wel weer een bevestiging dat Feyenoord geen milimeter is opgeschoven sinds het vertrek van Van den Herik. Welke idioot haalt een 33-jarige speler voor Ī1,7 miljoen per jaar om vervolgens een jaar later de salarissen niet te kunnen betalen?
Zonde dat het saneringswerk en dergelijke voor lucht is geweest inderdaad, omdat Feyenoord de gok nam met al die oudjes om weer terug aan de top te komen. Landzaat werd natuurlijk gehaald omdat we toen nog tweede stonden op 1 punt achterstand en de selectie allesbehalve breed was. Maarja, wel lekker als die lul nooit speelt, pff.
pi_66705091
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze gingen ervan uit dat die spelers zouden presteren en geld zouden verdienen in de UEFA Cup/CL.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66705273
quote:
ASR niet vanzelf op Feyenoord-shirt

ROTTERDAM - Het nieuwe logo van verzekeraar ASR Nederland, vroeger Fortis Verzekeringen Nederland, gaat niet automatisch op het Feyenoord-shirt. „ASR komt voort uit Fortis Verzekeringen, maar het is zeker niet gezegd dát we Feyenoord blijven sponsoren”, zegt de woordvoerder over het gisteren getoonde beeldmerk. Bij de presentatie van het ASR-logo werd Feyenoord expliciet niet genoemd, bevestigt het concern.

Het besluit over de shirtsponsoring van de Rotterdammers door ASR volgt „binnen enkele weken”, aldus de zegsman. „We melden dat pas later. We willen de zaken bewust niet met elkaar verwarren”, zo geeft hij een schot voor de boeg.

De naam Fortis, de uitgeklede voormalige Belgisch-Nederlandse bankverzekeraar die maandag van de beurs werd verwijderd, is vanwege een lopend contract tot eind dit seizoen op de shirts van de Rotterdammers te zien.

In januari 2007 kwamen Feyenoord en Fortis overeen een optie op verlenging van dit contract voor de komende drie jaren te nemen.

Sinds 3 oktober is ASR Nederland geen onderdeel meer van Fortis, maar een zelfstandige verzekeraar. De holding van Fortis is eigendom van de Nederlandse staat.

Opvallend is dat ASR gisteren ook zijn overige merken niet met dit nieuwe logo optuigt en daarmee visueel buiten dit bedrijf plaatst. Verzekeringsmerken De Amersfoortse, Falcon Leven, Europeesche Verzekeringen, Ditzo en Ardanta houden hun eigen logo. „Er komt ook geen enkele verwijzing naar ASR Nederland.”
pi_66705927
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens NU.nl juist wel
quote:
Fortis verdwijnt als shirtsponsor Feyenoord

ROTTERDAM - De naam Fortis verdwijnt bij Feyenoord. Met ingang van het komende seizoen prijkt ASR Verzekeringen op het Rotterdamse shirt. Dat heeft de clubleiding woensdag op de website bekendgemaakt.

ASR Nederland heeft het sponsorcontract van Fortis voor het nieuwe seizoen overgenomen. Fortis verkocht op 3 oktober 2008 de Nederlandse bank- en verzekeringsactiviteiten aan de Nederlandse staat. Daarmee is voor Fortis het belang van sponsoring in Nederland weggevallen

Stad Rotterdam werd in 1991 hoofdsponsor van Feyenoord. Met de overname door Fortis in 2000 en het opgaan van Stad Rotterdam in Fortis ASR in 2002, kwam de sponsoring op naam van Fortis.

In de zomer van 2008 verlengde Fortis het sponsorcontract, dat in 2009 zou aflopen, tot en met de zomer van 2010.

Verheugd

Algemeen directeur Eric Gudde toonde zich verheugd met het commerciële resultaat. ''Door de ontwikkelingen rond Fortis was het onduidelijk geworden onder welke naam de sponsoring bij Feyenoord zou worden ingevuld.

ASR kennen wij al uit de Stad Rotterdam-periode als een gewaardeerde partner. Maar ook daarna zijn de contacten warm gebleven. Wij zijn dan ook blij met deze uitkomst.''
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:01:13 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66705981
Heb het al eerder gezegd. Feijenoord moet een nieuwe start maken en er vrede mee hebben dat het de komende jaren minder zal gaan. Op deze voet verder leven is gewoon niet gezond voor het voortbestaan van de club.
Elite
Tegen TTIP
pi_66706070
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:01 schreef Happel het volgende:
Heb het al eerder gezegd. Feijenoord moet een nieuwe start maken en er vrede mee hebben dat het de komende jaren minder zal gaan. Op deze voet verder leven is gewoon niet gezond voor het voortbestaan van de club.
Vraag me af hoe ze die nieuwe start willen gaan maken. Het lijkt financieel alleen maar slechter te gaan. Nu moeten ze zelfs al gaan lenen om de spelers te betalen. En daar komt ook al het nieuws bij dat ze de huur van het stadion niet meer kunnen betalen. Op deze manier bouw je alleen maar grotere schulden op.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:03:38 #184
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66706090
quote:
Naast de lening om de lopende kosten, waaronder de salarissen te betalen, heeft Feyenoord vanwege het liquiditeitsprobleem ook bij de leiding van Stadion Feijenoord om uitstel van betaling gevraagd. De club betaalt voor de huur van De Kuip 4,3 miljoen euro. Daar bovenop komen kosten voor onder meer beveiliging en gas en licht en dat levert een totaalbedrag van rond de zeven miljoen euro op. De maandelijkse lasten waarvoor uitstel van betaling is aangevraagd bedragen dus ruim 500.000 euro. Daarbij komt ook nog dat het krediet dat Feyenoord bij hoofdsponsor Fortis heeft is opgebruikt. De hoogte van het krediet is niet bekend.
Pfff, snel een uitverkoop houden.
pi_66706636
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Gunstig.
Ik schrok van het nieuws omdat ik niet wist dat de financiële situatie van Feyenoord zó nijpend was.

Ik wist natuurlijk al wel dat Feyenoord te kampen heeft met forse schulden en dat ze eerst spelers moeten verkopen willen ze spelers kunnen terugkopen. Maar Feyenoord heeft altijd volgehouden dat ze met de huidige schulden gewoon in staat waren de lopende kosten en de rente te betalen.

Nu blijkt dat ze dus gewoon een liquiditeitstekort hebben aangezien ze de salarissen niet meer kunnen ophoesten en dat ze de huur voor het stadion niet of nauwelijks nog kunnen voldoen.

Dat is toch een wat acuter probleem dan alleen langlopende schulden (hoe hoog deze ook zijn).

Feyenoord heeft nu het geluk dat er weer geldschieters bereid zijn financieel bij te springen, maar Feyenoord begint op deze manier écht op een bodemloze put te lijken, en eens houden geldschieters het ook voor gezien. Die blijven niet als een stel filantropen de gaten opvullen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_66706683
Ik schrik er wel van
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_66706776
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik schrok van het nieuws omdat ik niet wist dat de financiële situatie van Feyenoord zó nijpend was.

Ik wist natuurlijk al wel dat Feyenoord te kampen heeft met forse schulden en dat ze eerst spelers moeten verkopen willen ze spelers kunnen terugkopen. Maar Feyenoord heeft altijd volgehouden dat ze met de huidige schulden gewoon in staat waren de lopende kosten en de rente te betalen.

Nu blijkt dat ze dus gewoon een liquiditeitstekort hebben aangezien ze de salarissen niet meer kunnen ophoesten en dat ze de huur voor het stadion niet of nauwelijks nog kunnen voldoen.

Dat is toch een wat acuter probleem dan alleen langlopende schulden (hoe hoog deze ook zijn).

Feyenoord heeft nu het geluk dat er weer geldschieters bereid zijn financieel bij te springen, maar Feyenoord begint op deze manier écht op een bodemloze put te lijken, en eens houden geldschieters het ook voor gezien. Die blijven niet als een stel filantropen de gaten opvullen.
Als die investeerders er niet waren geweest dan was Feyenoord op dit moment failliet geweest.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:28:25 #188
53267 TC03
pi_66707139
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Crane het volgende:

[..]

Ze gingen ervan uit dat die spelers zouden presteren en geld zouden verdienen in de UEFA Cup/CL.
Dat klopt, maar het is m.i. financieel wanbeleid als je de poulefase moet overleven omdat je anders de salarissen niet kan betalen.
pi_66707198
In 2002 stonden we nog zo.....

woensdag 4 maart 2009 @ 21:33:53 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66707338
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het liquiditeitstekort is niet iets van de laatste maanden maar speelt ook al meer dan een jaar. Dat is het treurige. Feijenoord heeft er heilig in gelooft dat ze met de huidige selectie wel in staat waren om goede resultaten te behalen, vandaar de investeringen in de selectie. Helaas heeft die investering ons nog verder terug geworpen en zal het nog langer duren voordat we weer een rol van betekenis gaan spelen.

De problemen zijn duidelijk, helaas lijken weinig mensen zich dat nog te beseffen. De sanering van de club in al zijn geledingen zou hoog op de lijst moeten staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_66707388
Het is allemaal de schuld van Santander!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:35:41 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66707409
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:35 schreef Schiedammert het volgende:
En van dat rellende tuig.
Elite
Tegen TTIP
pi_66707435
En dat is het dus het probleem van de investeerders, die willen niet alleen geld pompen om schulden af te lossen, maar die willen hun geld op het veld zien staan. Failliet gaat Feyenoord niet, daar ben ik wel van overtuigd, maar er moet wel snel wat gaan gebeuren.

Bosvelt.
pi_66707446
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:35 schreef Schiedammert het volgende:
Ja echt he !
Het halve persbericht vanuit Feyenoord ging over Santander. Het leek net ofdat Feyenoord door Santander in de problemen zit.
pi_66707574
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:35 schreef Happel het volgende:

[..]

En van dat rellende tuig.
Het negatieve imago van Feyenoord is ook een probleem.
pi_66707622
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Het negatieve imago van Feyenoord is ook een probleem.
hou toch op man
pi_66707703
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja echt he !
Het halve persbericht vanuit Feyenoord ging over Santander. Het leek net ofdat Feyenoord door Santander in de problemen zit.
echt he, het ff over context hebben en dan daar mee komen als smoes
pi_66707704
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hou toch op man
Nee Feyenoord komt nooit negatief in het nieuws.
pi_66707729
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nee Feyenoord komt nooit negatief in het nieuws.
en daardoor lopen we al jaren sponsoring mis zeker
pi_66707868
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

en daardoor lopen we al jaren sponsoring mis zeker
Ik kan me voorstellen dat bepaalde bedrijven/mensen daardoor afhaken. Doe je net alsof dat zo onrealistisch is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')