Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
Van Persie was goed, maar werd ook niet goed mee omgegaan, voor een miljoenetje of 4 uit de deur gelopen dacht ik.

Dat is ook een gedeelte van het beleid wat al sinds zo lang ik me kan herinneren fout gaat, met uitzondering van Drenthe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.

Ajax verliest dat voordeel alleen weer door spelers voor veel te veel geld binnen te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.

Die gast heeft toch totaal geen clubliefde, heeft al bij Ajax in de jeugd gezeten, nu bij Feyenoord en later weer met PSV gesproken. Lijkt mij een mooie oplossing om het vertrek van Leonardo op te vangenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Donderdag gesprek met Biseswar
dinsdag 03 maart, door Job, 020, 16:40u, Het Parool
Komende donderdag heeft Ajaxcoach Marco van Basten een gesprek met Diego Biseswar, zo meldt de middageditie van Het Parool. De Feyenoord-pupil, met een aflopend contract, heeft de clubs voor het uitkiezen, ook PSV leek interesse te hebben, maar haakte af wegens de hoge eisen van diens zaakwaarnemer. Uit het buitenland schijnt interesse te zijn onder andere de Portugese topclub Benfica houdt zijn verrichtingen scherp in de gaten.
Het is niet duidelijk of Van Basten en Biseswar al eerder een gesprek hebben gehad, wel word de rappe aanvaller al weken in de gaten gehouden door de Ajaxscouts.
Biseswar verkeerd dit seizoen in topvorm en is een van de weinige smaakmakers in het huidige Feyenoord. De aanvaller scoorde dit seizoen al zeven doelpunten, waarvan de meeste om in te lijsten waren.
Dag mongooltje

.
.

Mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Komende donderdag heeft Ajaxcoach Marco van Basten een gesprek met Diego Biseswar, zo meldt de middageditie van Het Parool. De Feyenoord-pupil, met een aflopend contract, heeft de clubs voor het uitkiezen, ook PSV leek interesse te hebben, maar haakte af wegens de hoge eisen van diens zaakwaarnemer. Uit het buitenland schijnt interesse te zijn onder andere de Portugese topclub Benfica houdt zijn verrichtingen scherp in de gaten.
Het is niet duidelijk of Van Basten en Biseswar al eerder een gesprek hebben gehad, wel word de rappe aanvaller al weken in de gaten gehouden door de Ajaxscouts.
Biseswar verkeerd dit seizoen in topvorm en is een van de weinige smaakmakers in het huidige Feyenoord. De aanvaller scoorde dit seizoen al zeven doelpunten, waarvan de meeste om in te lijsten waren.
Dag mongooltje

Hoe serieus is een artikel dat vol staat met spelfouten te nemen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Dag mongooltje

oh ok, het zou me iig niet verbazen als hij wel een gesprek met ze zou aangaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:10 schreef denthemen het volgende:
Het stond op Ajaxshowtime én is al weg, onzin dus

Misschien heeft ie toch heimwee naar de club die hij met ruzie heeft verlaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
oh ok, het zou me iig niet verbazen als hij wel een gesprek met ze zou aangaan

dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrektquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie toch heimwee naar de club die hij met ruzie heeft verlaten.
Ik hoef hem in ieder geval niet te zien in een Ajax shirt.

quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrekt

whehe maar ik ben dan ook voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat heb ik toch wel, wie dat shirt ook aantrekt

hehe, ik voel een nieuw topic aankomen: Wie wil je absoluut niet in het shirt van je favoriete team zien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe maar ik ben dan ook voor Ajax
Maar goed, nep bericht dus verder niet meer het bespreken waard voor mij.

leuk johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij doet?
Posten op fok.
Maar die discussie hoeven we niet te voeren hoor.

Opbokken aub.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij doet?
Posten op fok.
Maar die discussie hoeven we niet te voeren hoor.

Wij wel, jij niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen.
En nu gaan we het weer over Feyenoord hebben.

Je zal het toch met mij moeten doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wij wel, jij niet.
Het is namelijk echt niet interessant wat een jood vind van onze club

Dus als ie niet had gezegd dat ie voor Ajax was, maar gewoon mee zou posten zonder het te laten merken, was het koek en ei, maar zodra ie voor Ajax is, moet ie opbokken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef Pirata het volgende:
[..]
Wij wel, jij niet.
Het is namelijk echt niet interessant wat een jood vind van onze club
 .
. 

ik heb begrepen dat mario speler/coach wil wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef DonRaja het volgende:
wow dat was wel een hele grove bezem
Maar goed, met de huidige namen die er genoemd worden vind ik het vreemd dat Emerton nog niet gepolst is voor een terugkeer...

Die Biseswar is echt zwaar overschat in het elftal van Feyenoord vind ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Schiedammert het volgende:
Dag mongooltje

ja en dan Hiele als keeper/keeperstrainer, zijn we meteen van dat probleem verlostquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat mario speler/coach wil worden

wat dat aangaat kunnen jullie dat weten he, jullie zijn ondertussen experts in het in leven houden van je cluppiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die Biseswar is echt zwaar overschat in het elftal van Feyenoord vind ik.
Er lopen zoveel slechte / junior spelers in het eerste dat Biseswar opvalt en de beste lijkt.
Het is een feit dat Feyenoord geen kapitaal meer op het veld heeft staan, alle spelers op het veld hebben of geen talent, of ze zijn de 30 al gepasseerd en zullen nooit meer een transfersom opleveren. De club moet gewoon vanaf de grond af aan opnieuw beginnen. Topsalarissen aan oude spelers betalen die over de top zijn is not done voor een club in financieele problemen.

gewoon echt hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ja en dan Hiele als keeper/keeperstrainer, zijn we meteen van dat probleem verlost

speciaal geregistreerd voor deze reactie??quote:

Nou, natuurlijk niet alleen voor deze reactie, ik hoop dat er nog vele mooie discussie zullen volgen, daar heb ik me ook voor geregistreerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
speciaal geregistreerd voor deze reactie??

hehe Ado moet gewoon alleen nog maar standup comedy vertonen in hun stadion, zijn allemaal komieken op het veld en op de tribunes...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
wat dat aangaat kunnen jullie dat weten he, jullie zijn ondertussen experts in het in leven houden van je cluppie

die op de tribunes zijn zelfs de grootste komiekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hehe Ado moet gewoon alleen nog maar standup comedy vertonen in hun stadion, zijn allemaal komieken op het veld en op de tribunes...

Het zijn de homo's jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
die op de tribunes zijn zelfs de grootste komieken

Laatst hadden ze ook een mooie:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef Mfoufanza het volgende:
[..]
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht

quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatst hadden ze ook een mooie:
Allah is de baas van Rotterdam
En daarna meenden een paar van die gasten nog te moeten uitleggen dat het om Aboutaleb ging en dat hij moslim is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |