Ik zou het niet weten, maar het is duidelijk dat Gudde incapabel is.quote:
Een man met charisma. Hij zit er duidelijk alleen voor het nieuwe stadion.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Wie moet Gudde dan gaan vervangen?
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat dagelijks met hem om en kent hem goed?
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
absoluut nietquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Oh ik dacht al dat je het met me eens was, zonder die smilie erbij.![]()
Maargoed, wordt Kermit een toppertje?
Hé, we zijn het eens. OMG OMG OMGquote:
Zijn paalhaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Wie of wat moet Gudde wegscheren?
Het redenatievermogen van een kleutertje, kolere hé.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Ken hem wel goed genoeg om te weten dat hij geen spits staat, en dat hij er vreemd uitziet en dat hij niet goed was toen die inviel bij Feyenoord 1.
En weet je ook waarom hij die bijnaam heeft gekregen? Zal wel niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:De bijnaam van Kermit is pannenkoek. Zegt genoeg toch?
Waar komt ie dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Kermit is gewoon een held vooral in de Rotterdamse uitgaansgelegenheden.
Waardeloze voetballer ook trouwens.
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem als verlosser zie? Doe niet zo raar. Ik vraag me alleen af waarom je zo een vreemde mening over hem hebt? "Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel." Triest gewoon.
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar komt ie dan?![]()
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt.
Geheugen van een vis?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.quote:
Lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.
.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef Rots het volgende:
Happel, wat jij wilt, van mij mag jij er in geloven dat Kermit onze held wordt
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zeg? Ik zeg dat ie niet goed genoeg is voor Feyenoord1 na wat ik van hem gezien heb en jij begint gelijk te bitchen hier dat ik ook zei dat ie er als een mafkees uitziet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik ga er daarna toch nog inhoudelijk op in.Maarja dit gaat weer nergens over.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
[..]
Hmm. Tiendalli is sinds de winterstop wel een stuk minder, vind ik, maar weet niet of we hem nou moeten wegdoen of niet. Zou hem er het liefst bijhouden, al zegt het wel genoeg dat hij zondag wordt gepasseerd door Leerdam. Maar Leerdam moet zich op zijn eigen positie blijven richten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef Lastpost het volgende:
Nee, ik gun die spelers ook gewoon hun rust buiten het veld.
Oja en Heerenveen heeft bij onze trots geïnformeerd hoe het zit omtrent de situatie van Tiendalli, geen idee wat er uit dat gesprek is gekomen trouwens.
Alles staat en valt natuurlijk bij mogelijke versterkingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmm. Tiendalli is sinds de winterstop wel een stuk minder, vind ik, maar weet niet of we hem nou moeten wegdoen of niet. Zou hem er het liefst bijhouden, al zegt het wel genoeg dat hij zondag wordt gepasseerd door Leerdam. Maar Leerdam moet zich op zijn eigen positie blijven richten.
dat is toch ook gewoon 99% van de keren zoquote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
"Oeh, hij ziet er raar uit, wat een sukkel."
Wel hoor kneus. Omdat hij zo van pannenkoeken houdtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het redenatievermogen van een kleutertje, kolere hé.
[..]
En weet je ook waarom hij die bijnaam heeft gekregen? Zal wel niet.
Zit jij bij de SCF?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Gewoon hopen dat het heel snel mei is. Snel een nieuwe sc aanschaffen. Natuurlijk worden we volgend jaar kampioen ( zoals elk jaar in de voorbereiding ). Zooitje investeerders haakt op het laatste moment helaas toch af. Gudde blijft lekker zitten waar hij zit en zo blijft iedereen zijn eigen waarheid houden....... maar we blijven natuurlijk positief ( lees: alleen pro-Feyenoord ) Voor je het weet krijg je namelijk een stadionverbod wegens niet-pro-Feyenoord uitlatingen op een forum. Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Dan even snel rewind doen en volgend jaar juni weer op play drukken.....
Moraal van dit verhaal: de club wordt systematisch kapot gemaakt door het tuig van het Maasgebouw.
truequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Gewoon hopen dat het heel snel mei is. Snel een nieuwe sc aanschaffen. Natuurlijk worden we volgend jaar kampioen ( zoals elk jaar in de voorbereiding ). Zooitje investeerders haakt op het laatste moment helaas toch af. Gudde blijft lekker zitten waar hij zit en zo blijft iedereen zijn eigen waarheid houden....... maar we blijven natuurlijk positief ( lees: alleen pro-Feyenoord ) Voor je het weet krijg je namelijk een stadionverbod wegens niet-pro-Feyenoord uitlatingen op een forum. Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Moraal van dit verhaal: de club wordt systematisch kapot gemaakt door het tuig van het Maasgebouw.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Oh je bedoelt Sport Club Feyenoord. Ik geloof toch zeker niet dat een groep rellende gasten patent hierop heeft aangevraagd??? Maar misschien vindt jij Feyenoord pas sinds midden jaren 90 "spannend" en snap je daarom niet wat scf betekend...... Ondanks dat ik ook wel weer snap dat er snel "misbruik" wordt gemaakt van deze afkorting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit jij bij de SCF?
Mag ik je aanraken?![]()
Heb je vroeger veel meegedaan met rellen? Was je in Beverwijk?
Ideaal die gelimiteerde transfersomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:14 schreef ursel het volgende:
Vorm tekent contract tot medio 2012 bij FC Utrecht
Die komt dus in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef Cuba-scf het volgende:
Waarschijnlijk halen we nog een topper. Die kapen we voor de neus van AC Milan en ManUtd weg ( zoals Elmander ).
Met z'n smaak zit het in elk geval goed dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij menig dance/elektro optreden in de stad trof ik 'm.
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:39 schreef Kentoet het volgende:
[..]
_!
Ik weet nog dat ik zo blij was dat WIJ Elmander kregen, het Zweedse talent. En ajax kreeg de 2e keus Ibrahimovic....
Zoals met zoveel voetballers bij ons.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.
Nee geen verkeerde voetballer, maar echt wel veel minder goed dan "die 2e keus"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elmander was ook echt geen verkeerde voetballer, er is verkeerd mee omgegaan door Van Marwjk en Feyenoord.
je zou bijna zeggen bij welke spelers nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die joden verkopen elke kneus voor veel te veel geld en wij laten onze toppers voor een schijntje vertrekken. Echt slecht is dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
Van Persie was goed, maar werd ook niet goed mee omgegaan, voor een miljoenetje of 4 uit de deur gelopen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |