Nee, maar ik ken wel mensen met een E71/E61/ Blackberry's met QWERTY van wie ik de telefoon en daardoor het toetsenbord weleens heb gebruikt.quote:
Waar ga je heen?quote:
Ik werd net ook weer keihard genaaid, terwijl ik het zelfs wistquote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel mensen met een E71/E61/ Blackberry's met QWERTY van wie ik de telefoon en daardoor het toetsenbord weleens heb gebruikt.
Ben wel aan een nieuwe toe trouwens, nieuw abonnement + telefoon zal het wel worden.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik werd net ook weer keihard genaaid, terwijl ik het zelfs wist
Gast: Ja, ik kan je trouwens nog gratis een simkaartje met 75 belminuten aanbieden voor in een andere telefoon.
Ik: Is dat wel echt gratis dan?
Gast: Ja, het is 100% gratis.
Ik: Als jij mij garandeert dat het gratis is dan doe maar.
Gast: Jep, het is gratis. Ik heb het genoteerd
Blijkt gewoon achteraf dat het 5 euro per maand kost (kwam ik via maat achter.
Bel ik terug: "Ja, het is maar net wat je onder gratis verstaat"!
Great minds think alikequote:Op maandag 2 maart 2009 20:20 schreef Riro het volgende:
Ik had een topic met precies dezelfde TT klaar staan.
Het zou Madrid worden, maar dat is misschien een beetje te heet in juli. Aangezien ik wel wat dingen wil gaan doen en niet alleen maar bij het zwembad wil liggen. Dus ook maar ff naar andere steden kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit nog te twijfelen: Kreta, Salou of Lloret.
Vodafone natuurlijkquote:
Kreta kan nog net, Spanje is afgezaagd.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit nog te twijfelen: Kreta, Salou of Lloret.
Yep. Mijn laatste zuipvakantie, denk ik.quote:
Kreta ben ik al eens geweest. Spanje niet. Buiten Madrid en Gran Canaria dan, geen costa.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kreta kan nog net, Spanje is afgezaagd.
Ik heb de Pilot ooit wel gezien. Leek me wel interessant. Maar kijk tegenwoordig alleen nog maar seizoenen ipv losse EP's. Behalve bij Lost danquote:Op maandag 2 maart 2009 20:29 schreef Houniet het volgende:
Is er iemand hier die de serie Fringe volgt?
Het is wel redelijk Science-Fiction.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
Oké. Ik heb hier seizoen 1 liggen namelijk.
Dat is dan alleen bij jou..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Youtube filmpjes doen het niet meer goed op FOK!? Althans, het linken. Want bij dat filmpje van BS krijg ik http:// www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=R7yfISlGLNU als url
Istanbul in mei lijkt me wel wat.quote:
Dat is tering duur, maar wel leukquote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, ga naar Mallorca
Daar ben ik ook te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |