Nee, maar ik ken wel mensen met een E71/E61/ Blackberry's met QWERTY van wie ik de telefoon en daardoor het toetsenbord weleens heb gebruikt.quote:
Waar ga je heen?quote:
Ik werd net ook weer keihard genaaid, terwijl ik het zelfs wistquote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel mensen met een E71/E61/ Blackberry's met QWERTY van wie ik de telefoon en daardoor het toetsenbord weleens heb gebruikt.
Ben wel aan een nieuwe toe trouwens, nieuw abonnement + telefoon zal het wel worden.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik werd net ook weer keihard genaaid, terwijl ik het zelfs wist
Gast: Ja, ik kan je trouwens nog gratis een simkaartje met 75 belminuten aanbieden voor in een andere telefoon.
Ik: Is dat wel echt gratis dan?
Gast: Ja, het is 100% gratis.
Ik: Als jij mij garandeert dat het gratis is dan doe maar.
Gast: Jep, het is gratis. Ik heb het genoteerd
Blijkt gewoon achteraf dat het 5 euro per maand kost (kwam ik via maat achter.
Bel ik terug: "Ja, het is maar net wat je onder gratis verstaat"!
Great minds think alikequote:Op maandag 2 maart 2009 20:20 schreef Riro het volgende:
Ik had een topic met precies dezelfde TT klaar staan.
Het zou Madrid worden, maar dat is misschien een beetje te heet in juli. Aangezien ik wel wat dingen wil gaan doen en niet alleen maar bij het zwembad wil liggen. Dus ook maar ff naar andere steden kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit nog te twijfelen: Kreta, Salou of Lloret.
Vodafone natuurlijkquote:
Kreta kan nog net, Spanje is afgezaagd.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit nog te twijfelen: Kreta, Salou of Lloret.
Yep. Mijn laatste zuipvakantie, denk ik.quote:
Kreta ben ik al eens geweest. Spanje niet. Buiten Madrid en Gran Canaria dan, geen costa.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kreta kan nog net, Spanje is afgezaagd.
Ik heb de Pilot ooit wel gezien. Leek me wel interessant. Maar kijk tegenwoordig alleen nog maar seizoenen ipv losse EP's. Behalve bij Lost danquote:Op maandag 2 maart 2009 20:29 schreef Houniet het volgende:
Is er iemand hier die de serie Fringe volgt?
Het is wel redelijk Science-Fiction.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
Oké. Ik heb hier seizoen 1 liggen namelijk.
Dat is dan alleen bij jou..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Youtube filmpjes doen het niet meer goed op FOK!? Althans, het linken. Want bij dat filmpje van BS krijg ik http:// www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=R7yfISlGLNU als url
Istanbul in mei lijkt me wel wat.quote:
Dat is tering duur, maar wel leukquote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, ga naar Mallorca
Daar ben ik ook te vinden
Prima, kriebelt het al?quote:
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.quote:
En dan zit je nog op Starbeachquote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.
Het nieuwe deel chersonissos enzo kost tegenwoordig wel wat ja.
Daar heb ik er 2000 doorheen gejankt, valt best mee dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hety oude deel van Kreta is goedkoop.
Het nieuwe deel chersonissos enzo kost tegenwoordig wel wat ja.
Dat is ruk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef Grulez het volgende:
NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef denthemen het volgende:
Help eens mee: Ik moet voor mijn opleiding morgen een Engelse discussie aangaan met een groep andere studenten, de stelling is: Een prostituee is een vrouw zonder zelfrespect. Ik moet tegen deze stelling zijn, kunnen jullie wat argumenten bedenken? Het gaat hier overigens gewoon om ongedwongen prostitutie
lekker cliche weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef denthemen het volgende:
Help eens mee: Ik moet voor mijn opleiding morgen een Engelse discussie aangaan met een groep andere studenten, de stelling is: Een prostituee is een vrouw zonder zelfrespect. Ik moet tegen deze stelling zijn, kunnen jullie wat argumenten bedenken? Het gaat hier overigens gewoon om ongedwongen prostitutie
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
[..]Ze voorkomt er een hoop ellende mee. Waar moeten mannen met 'sexuele frustraties' anders naartoe? Ze geeft mannen die gewoon een pleziertje gewoon wat ze willen, net als dat een toneelspeler of caberatier dat doet. De opvatting dat ze geen zelfrespect heeft komt vooral uit de kant van gelovigen, die sex zien als een uiting van liefde.
quote:
Het blijft lachwekkend. Wat een kerel...quote:
Zodra iemand ook dit dat zus zo zegt moet ik aan die gast denkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het blijft lachwekkend. Wat een kerel...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
[..]Ze voorkomt er een hoop ellende mee. Waar moeten mannen met 'sexuele frustraties' anders naartoe? Ze geeft mannen die gewoon een pleziertje gewoon wat ze willen, net als dat een toneelspeler of caberatier dat doet. De opvatting dat ze geen zelfrespect heeft komt vooral uit de kant van gelovigen, die sex zien als een uiting van liefde.
Ik voel ook wat opkomen. Maar beter nu dan volgende week met Marseille uit.quote:
Ah lekker maaggriep. Dat heb ik gelukkig nooitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop voor je dat je het niet krijgt.
Je zit constant op de pot, en bent brakker dan brak.
Ik dacht trouwens dat die Uefa-cup wedstrijden al deze week zouden plaatsvinden, niet dus..![]()
quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Zegt ze : Oh dat is Suarez .... die ligt op de grond.
quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 hele plaatjes en 1 gescheurde, in plaats van 5 hele. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh Bouaouzan zit in dat pakje.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Grappen maken over je eigen spelers.
quote:
Als er geen prostituie is, denk ik dat er nog veel meer verkrachtingen zullen zijn, aangezien die mensen toch ook hun behoeften hebben.quote:
Ja erg hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef Breach het volgende:
Dat Feyenoord-topic. Wat is dat een grote grafbende zeg. Niemand reageert meer op elkaars berichten, alleen als ze persoonlijk van aard zijn. Iedereen scheld elkaar uit
Voor een mod misschien, maar ik lach me kapotquote:
Maar die tijd heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje zoals het Ajax topic een tijdje was.
quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 2 plaatjes aan elkaar vastgeplakt. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit vast Stefan Postma in dat pakje"
quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik echt een twee keer zo dik pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er toch maar 5 plaatjes in. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Jeroen Verhoeven in dat pakje"
A.F.C.A toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Adothehague het volgende:
sjimz: A.C.A.B.
Dat geldt ook voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |