Ik denk dat zelfs alle psv en feyenoord supporters dan achter ons gaan staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoor het Kennedy al zeggen: Als ik de winnende maak, gaat mn haar eraf
Wie belt me morgen ff wakker? Al sinds kakkerlakken-thuis niet meer voor 12 uur m'n bed uitgerold.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Morgen weer lekker brak in de bus naar utrecht
quote:
MONSTERKILLLLLL 1-4 Jwt.quote:
Compromis dan maar?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:39 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Of 0-2
18 Suarez
65 Suarez
Dat zie ik liever.
leonardo rendeert toch nooit 2 wedstrijden achter elkaar?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Compromis dan maar?
2-3
56 vd Gun
81 vd Gun
18 Suarez
65 Suarez
90+3 Leonardo
![]()
![]()
Wel als hij van de bank komt en er weer eentje inschiet met zijn ' chocolaatje' beenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
leonardo rendeert toch nooit 2 wedstrijden achter elkaar?
Weer geen balvaste spits in de selectie....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef marp0 het volgende:
[..]
VZ.nl
Selectie voor duel in Utrecht:
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Eyong Enoh
Leonardo
Vurnon Anita
Dennis Gentenaar
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Ik ga echt agressief worden als Suarez scoort EN HELEMAAL ALS HIJ JUICHT VOOR DE BUNNIKSIDEquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:54 schreef thewishmaster het volgende:
Een sneaky 0-1 overwinning volstaat wat mij betreft ook.
Ik vond hem donderdag juist wel knokken. Het lukte alleen nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Roi het volgende:
Sulejmani was wel duidelijk de slechte speler van het veld donderdag. Speelde totaal zonder passie, alsof 'ie er geen zin in had..
Jij hebt er wel kijk opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Roi het volgende:
Sulejmani was wel duidelijk de slechte speler van het veld donderdag. Speelde totaal zonder passie, alsof 'ie er geen zin in had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |