O nee, dat kan natuurlijk al tijdens de volgende thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Emimich het volgende:
Hopelijk maakt die jongen aan het eind van het seizoen nog een klapper, dat gun ik zowel Romero als AZ.
Begrijpelijk, ik ook hoor, eentje waarbij de kampioensschaal voor mijn neus op de Grote Markt te Groningen gepresenteerd zal worden door een dolblije Markus Berg.quote:
Ons geluk kennende is morgen het DSB stadion naar z'n grootje omdat Romero de fundering naar de puinpooier sloeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
En toch worden we kampioen...
Deckers halen ipv joey "the clown" Diduluca.
Van Gaal zal deze aktie wel kunnen waarderen denk ik.
Tering, net nu mijn vreselijke kater begon te zakken krijg ik dit te horen.
Dat siert jullie inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef xFriendx het volgende:
Je kan niet zeggen dat AZ saai is op deze manier, we doen er genoeg aan om het spannend te houden
Die zit nu in een rolstoel met een gebroken been.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Jasza het volgende:
Heeft van Gaal al boos gereageerd?
Ach gossie! Hoeven ze zich in Alkmaar ook niet meer druk te maken over HOE ze Diego zouden gaan ontvangen.quote:
Volgens mij hebben jullie tot nu toe niet te klagen over geluk dit seizoenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ons geluk kennende is morgen het DSB stadion naar z'n grootje omdat Romero de fundering naar de puinpooier sloeg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik loop al het hele seizoen te kankeren op Romero en Luijckx![]()
![]()
, hoop dat Van Gaal een keer naar me luistert.
Reservekeeper bij MVV, 0 wedstrijden tot nu toe gespeeld. Dus die zal wel graag bij AZ willen keepenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
SERGIOOOOOOOO!
Waar hangt Job Bulters tegenwoordig uit?
Ik denk dat Romero idd niet speelt komende wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik loop al het hele seizoen te kankeren op Romero en Luijckx, hoop dat Van Gaal een keer naar me luistert.
quote:Hoe groot is de kans dat we jou in actie zien tegen NAC Breda?
“Die kans is niet zo heel groot. Ik snap goed dat Sergio Romero door zijn prestaties nu eerste keeper is. The boy is een fenomeen in wording. Ik vind het, mede door mijn langdurige hoofdblessure, moeilijk om op mijn 31e nog op de bank te zitten. Ik weet echter dat AZ mij als goede stand-in voor Romero ziet en dat de club inziet dat ik met mijn ervaring goed ben voor het teamproces. Ik moet er staan als er zich blessures of schorsingen voordoen. Een week is in de voetballerij een lange tijd. Alles is mogelijk.”
Komt helemaal goed, in Nijmegen.quote:‘Didulica is een mentaal sterke speler’
6 maart 2009
ALKMAAR- Daags na de bekeruitschakeling door NAC Breda gaf Louis van Gaal zijn visie op de gebeurtenissen rondom Sergio Romero. Verder ging hij tijdens het persuurtje in op de fysieke gesteldheid zijn overige spelers en de voorbereiding op het uitduel met NEC.
“Dat is nou Argentijns temperament”, opende Van Gaal de sessie. “Het is niet slim van Sergio om zijn frustraties op deze manier te uiten; hij was niet in staat om het te managen. Ik denk dat hij er de rest van het seizoen uit ligt (naar verwachting zes weken, red.). Hij benadeelt op deze manier het team en de club. Ik kijk echter naar de totale mens, in plaats van slechts de voetballer. Emoties en culturele dimensies spelen in dit geval ook een rol. Bij hem zie ik wel vaker de kogeltjes in zijn ogen branden. Hij was niet zozeer boos om het verlies of de uitschakeling, maar meer om het feit dat zijn blunder zo’n grote rol heeft gespeeld bij de nederlaag. Zo’n blunder is niet des Sergio’s. Na afloop zat hij huilend in de kleedkamer. Sergio was direct al schuldbewust richting mij. Of ik hem vandaag al heb gebeld? Nee, ik denk niet dat hij nu op mijn stem zit te wachten.”
Didulica
Over de vervanger van Romero was Van Gaal zeer duidelijk. “Joey Didulica speelt zondag tegen NEC. Hij weet wat ik verlang van een keeper. Nu is het aan hem om te bewijzen wat hij waard is. Didulica is een mentaal sterke speler. Het feit dat hij na een moeilijke periode weer in het gelid is geraakt, bewijst dat. Een keeper heeft echter grote invloed op een verdediging. Joey is weer heel anders dan Sergio. De verdediging moet nu weer op elkaar ingespeeld raken. We kunnen helemaal van voor af aan beginnen.”
Moisander
Niklas Moisander keert zondag waarschijnlijk terug in de wedstrijdselectie. “Maar dat weet ik nog niet zeker”, zei Van Gaal. “Ik ga vanmiddag bij de training kijken hoe mijn team ervoor staat. Sébastien Pocognoli is normaliter fitter dan Jeremain Lens en Moisander.” Gill Swerts is ook een twijfelgeval voor het duel met NEC. Ari zal zondag wederom niet van de partij zijn.
Over de spelopvatting van de komende tegenstander kon de oefenmeester geen duidelijkheid geven. “In Alkmaar speelden ze met vijf verdedigers, maar je weet niet wat ze thuis doen. Je kunt sowieso nooit weten hoe teams tegen AZ spelen. Dat is altijd anders dan normaal.”
De voorbereiding op het duel met NEC is door alle gebeurtenissen verre van ideaal te noemen. Van Gaal: “Mijn spelers hebben door het verlies en de gebeurtenissen van vandaag een klappie gehad. Normaal ga ik zelf een dag na de wedstrijd nooit het veld op, maar nu wel. Ik wil zien hoe we ervoor staan, hoe de spelers reageren op mij en de oefenstof, hoe ze de reacties in de media managen en hoe ze omgaan met de situatie rondom Sergio. Tja, het is een moeilijk vak.”
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
AZ staat een straatlengte voor, hou nou op met je in te dekken omdat het twee jaar geleden mis is gegaan.
Straatlengte van negen punten? Twente - AZ, Ajax - AZ, NEC - AZ, NAC - AZ, AZ - Heerenveen en AZ - Feyenoord zijn nou niet de wedstrijden die je op dit moment wilt spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
AZ staat een straatlengte voor, hou nou op met je in te dekken omdat het twee jaar geleden mis is gegaan.
AZ heeft negen punten voorsprong en moet pas in de laatste drie wedstrijden tegen Twente Ajax en Heerenveen. Voordat je echt aan de bak moet, kun je al lang en breed je kampioensfeest hebben gevierd, want dan moet je tegen:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Straatlengte van negen punten? Twente - AZ, Ajax - AZ, NEC - AZ, NAC - AZ, AZ - Heerenveen en AZ - Feyenoord zijn nou niet de wedstrijden die je op dit moment wilt spelen.
Ach. Wees blij dat Scheringa Didulica niet heeft laten vertrekken in de winter.quote:
Eindelijk iets zinnigs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
en het is torenhoog favoriet voor de titel!
Met NAC heeft AZ het moeilijk dit seizoen, al 2 keer verloren, op bezoek bij NEC en Utrecht is áltijd lastig, Feijenoord is een wedstrijd op zich en die lijken weer wat beter te worden en Vitesse is goed in vorm. Ik zeg niet dat AZ tegen deze ploegen de titel gaat verspelen, maar heel makkelijk zal het niet worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
AZ heeft negen punten voorsprong en moet pas in de laatste drie wedstrijden tegen Twente Ajax en Heerenveen. Voordat je echt aan de bak moet, kun je al lang en breed je kampioensfeest hebben gevierd, want dan moet je tegen:
NEC - staat nu 9de
Utrecht - 8de
Feyenoord -11de
Ado - 15de
Nac -7de
Vitesse -10de
Kortom, AZ zwijnt doordat het pas zo laat in de competitie echte tegenstand ontmoet, en het is torenhoog favoriet voor de titel!
Ajax - AZ gaat belangrijker worden dan iedereen nu denkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Met NAC heeft AZ het moeilijk dit seizoen, al 2 keer verloren, op bezoek bij NEC en Utrecht is áltijd lastig, Feijenoord is een wedstrijd op zich en die lijken weer wat beter te worden en Vitesse is goed in vorm. Ik zeg niet dat AZ tegen deze ploegen de titel gaat verspelen, maar heel makkelijk zal het niet worden.
Niet weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax - AZ gaat belangrijker worden dan iedereen nu denkt.
Dat was toch met Koenders die eerst een goal weggaf en toen de pingel miste?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet weer![]()
![]()
Krijgen we straks weer te horen dat wij er de wedstrijd van het jaar van maken alleen maar omdat het Ajax is, terwijl er wellicht wel meer op het spel staat (beetje zoals die verloren bekerfinale, wel kut dat we die verloren, maar was wel een zeer toffe wedstrijd).
Bonk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was toch met Koenders die eerst een goal weggaf en toen de pingel miste?
Volgens mij probeerde hij onder andere een mannetje uit te spelen op de 1e linie (achterin bij AZ dus), maar verklootte dat waardoor hij toen aan die handrem moest trekken waar geschreeuwd werd om die penalty. Volgens mij was dat Klavan. Volgens mij had ie nog zo'n soort momentje, maar weet even niet meer precies wat dat nou was.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is er nergens een samenvatting online, dus ik kan er niet over oordelen. Maar wat deed Klavan allemaal fout dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |