quote:
Dankjequote:
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen onder de 200 punten jongens. De bodem van alle ellende is nog niet in zicht.
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En ALS deze ellende eenmaal afgelopen is (wat in nog moet zien), dan volgt een enorme inflatie.
Want? Ik snap het even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is goed voor mijn lening bij de IB-groep.
Dan is dat bedrag minder waardquote:
Kijk jij dat camping-programmaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag is "Ik hou van Holland" er weer
Ach zo ja. Ik heb ook een tijdje van de stijgende kroon mogen genieten. Jammer dat ie vanaf september weer inzakte.quote:
Nou, ik noem dat niet echt "Fun Stuff".quote:Trivia:
Roberto Saviano got death threats from the Camorra for exposing their activities in the novel and movie, and is now permanently under police protection. more
Oeeee, goed dat dat achter de komma er nog bij stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het wel vermakelijk op de zaterdagavond, om vervolgens te gaan stappen
Ik vond This Is England wel ok.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
Nog meer film-tips à la Gomorra? Zijn er hier mensen trouwens die This Is England gezien hebben?
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.quote:
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ken je toevallig nog meer films in die setting? Ik vind dat Engeland uit de jaren 80 echt fascinerend.
Heb hem even toegevoegd aan My Movies bij IMDB.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen deze: http://www.imdb.com/title/tt0084287/ maar die is wel oud. Kan hem ook niet ergens terugvinden, heb hem ooit op BBC gezien geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |