Wat een gelul!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
Toma mag weer een nieuwe tekening maken
Foto is weg den uit het Ajax topic.
Inderdaad, zo'n historisch feit mag daar toch wel gemeld wordenquote:
Andersom was jij haantje de voorste geweest als er een ajax foto uit 1995 in het Feyenoord topic had gestaan.quote:
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Andersom was jij haantje de voorste geweest als er een ajax foto uit 1995 in het Feyenoord topic had gestaan.
Jij kan er inkomen, den niet en ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.
Gaat het niet om, Feyenoord heeft een hekel aan Ajax, en Ajax heeft een hekel aan Feyenoord, dan hoeven wij geen foto's te zien van je clubjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen. 2002 is nog niet zo lang geleden en ligt nog vers in het geheugen. 1995 daarin tegen hebben vele niet eens echt serieus meegemaakt hier.
Denk dat Dennis in dit geval op de man wilde spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Gaan we ons nou serieus druk maken over een foto van Feyenoord, zeker gezien zijn reactie was het toch niet zo schokkend
Gaat het toch niet om, als hij die foto wilt laten zien gaat hij naar het Feyenoord topic, easy toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Gaan we ons nou serieus druk maken over een foto van Feyenoord, zeker gezien zijn reactie was het toch niet zo schokkend
Ik ga me niet druk makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Omdat ik een foto laat weghalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat Dennis in dit geval op de man wilde spelen.
Omdat dat ons niet aangaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar even over dat feedback verder te gaan.
Waarom niet gewoon vaker een feedback geven over meldingen die gebruikers hier neerzetten.?
Omdat we dan met users zoals jij er een dagtaak aan zouden hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar even over dat feedback verder te gaan.
Waarom niet gewoon vaker een feedback geven over meldingen die gebruikers hier neerzetten.?
Geen problemen mee als het terecht is, maar ik word eigenlijk schijtziek van dat zoeken van bepaalde users naar de posts van andere users om gewoon een ban proberen aan te naaienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef denthemen het volgende:
Iets aangeven is normaal Jorien, maar elke keer aangeven dat je een ban wilt voor een user is triest
Doe toch niet zo schijnheilig joh. De enige reden waarom je die foto plaatste was om te trollen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zijn er zat die de laatste weken (eigenlijk gewoon dit jaar) maar blijven zeuren hier in Feedback. Denk logisch na en meld Feedback als er ècht iets aan de hand is. Wij hebben wel wat anders te doen dan het oplossen van persoonlijke vetes tussen bepaalde users. Ik ga geen namen noemen, maar kap gewoon eens met z'n allen. Maakt het leven een stuk makkelijker in VBLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.
Ik geef dingen als ik denk dat het niet mag, ik ga niet om een ban vragen, alsof ik daar invloed op zal hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er ook schuldig aan.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is wel waar Feedback (Terugkoppeling) over gaat.
Terugkoppeling of feedback is een proces waarbij de uitkomst (output) van een bewerking (process) wordt teruggevoerd (feedback) aan de invoer.quote:
Staat mij niet in de weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef Grulez het volgende:
Brazilianen en hun voornaam
Speciaal voor jou...
okquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar waren we volgens mij al achter dat dat topic geen succes was.
Done.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:22 schreef toma het volgende:
[VBL-SC #25] WEEKEND!
kan iemand deze centraal zetten?
Kan best open blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan dat topic niet gewoon dicht. Slaat weer nergens op.
Kwaliteits post hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:08 schreef Paul het volgende:
Utreg wint gewoon hoor je me? hoor je me ?!!
Dat hoeft toch ook helemaal niet in het Ajax topic?quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste Voetballiedje
Zoveelste voetballiedjes topic...
Maar wel in het topic reageren hequote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooiste Voetballiedje
Zoveelste voetballiedjes topic...
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.quote:
Dat had ik niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.
Dat staat het al lang hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
Primera Division-toto 2008/2009 #3
Centraaltje
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:27 door RayMania:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Post iets te vroeg gezet. Vond de liedjes in het geposte filmpje toch niet zoveel soeps.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef RayMania het volgende:
Er stond eerst wel een ontopic post, snap niet waarom TR het gewijzigd heeft.
How wachtquote:
Zolang hij niet zo irritant als jij doet vind ik het allemaal goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Real Madrid CF #32: Bernd Schuster weg, Juande Ramos erbij
Overdreven zo dubbel post in 1 min ?
Bedankt voor je snelle beoordeling.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang hij niet zo irritant als jij doet vind ik het allemaal goed.
Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle beoordeling.
Ik vind het wel irritant
Wat pfaf zegt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Topic gaat onnodig snel vol
2. Hij drijft de spot met mij
En maar geduldig blijven.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef pfaf het volgende:
Dit wordt best vermoeiend.
Je moet wel vertellen wat er mis isquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
FC Zwolle heeft trainer Jan Everse op non-actief gezet
Ik zie geen probleem.quote:
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moet wel vertellen wat er mis is
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituurquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Dat blijkt niet uit de tt, maar ok.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituur
Nee, dit nieuws kan best apart.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Een Feyenoorder die vuige taal schuwt? Dat is ook weer iets nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009)
Taalgebruik
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Marc Brys > FC Den Bosch
Gert Kruys > FC Den Bosch
Peter Boeve > FC Den Bosch
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[KNVB BEKER 4/3] FC Twente - Graafschap 18.30 RTL7 »
te laat maar heel toevallig
Het zou gek zijn als die wel bleven staan ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.
Mijn posts zonder bron werden ook zonder pardon weggehaald en deze bevatten ook geen bron.
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag uitleg over wat er in het Feyenoord topic allemaal gebeurt!
Gaan we nou over offtopic zeiken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat weet je dondersgoed dus we gaan er niet te veel tijd insteken.
Er is geen discussie over wie en wel mogen posten in het Feyenoord topic. Er is duidelijk gewaarschuwd. Off topic, persoonlijke aanvallen, etc gaan dan gewoon weg.
Normaal gedragen is toch niet zo moeilijk?
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.
Weinig met Feyenoord zelf te maken.
Maar hey, jij zou je toch niet zo druk maken?
Je nam Fok toch niet zo serieus?
Ook daar gaan offtopic berichten en persoonlijke aanvallen die wij zien weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?
En waarom post je dit in het Feyenoord topic? Je wilde nog niet meer offtopic gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |