abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:56:11 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66739752
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66739918
Ik vond mijn TT beter!
pi_66740012
Die Hofland. Jammer dat dat ze niet geloofde dat het echt Hofland was. Feit is wel dat hij gewoon beter in zn vel zit en ook veel beter speelt dan onder GJV.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:03:51 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66740074
Maar we moeten niet vergeten dat hij onder BvM ook 'goed in z'n vel' zat en toen ook matige presteerde.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:04:49 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66740127
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vond mijn TT beter!
Boeiend.
Elite
Tegen TTIP
pi_66740159
Tja, hij is gewoon geen topverdediger. Hij gaat dit niveau denk ook niet lang vasthouden, maar nu ben ik blij met hem als centrale verdediger.
pi_66740238
Paolo Henrique is een goed aankoop hopelijk komt ie
pi_66740241
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef TC03 het volgende:
Maar we moeten niet vergeten dat hij onder BvM ook 'goed in z'n vel' zat en toen ook matige presteerde.
Toen zat hij juist goed in z'n vel, omdat bij zijn zoontje het een en ander was geconstateerd wat op een heel nare ziekte kon duiden..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:09:35 #9
53267 TC03
pi_66740322
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Toen zat hij juist goed in z'n vel, omdat bij zijn zoontje het een en ander was geconstateerd wat op een heel nare ziekte kon duiden..
Oh, dat wist ik niet. Heeft hij toen ook uit solidariteit z'n hoofd kaal geschoren?
pi_66740384
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Toen zat hij juist niet goed in z'n vel, omdat bij zijn zoontje het een en ander was geconstateerd wat op een heel nare ziekte kon duiden..
Dit bedoel je denk ik?

En die Henrique is niet eens goed genoeg om altijd in Heerenveen 1 te spelen, hoewel die de laatste tijd wel goed presteert ja.

Slechte grap TC.
pi_66740440
Moest trouwens staan "niet goed in z'n vel', maar dat begreep je wel.
pi_66740480
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Dit bedoel je denk ik?

Yup,
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:14:18 #13
53267 TC03
pi_66740551
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Slechte grap TC.
Oh.
pi_66741954
quote:
Feyenoord zal in zijn nieuw te bouwen stadion in Rotterdam geen huurder meer zijn. Voor elk optreden in de Nieuwe Kuip, die in 2016 klaar moet zijn, krijgt de club straks een zogeheten ‘performance fee’.

‘Dat is onderdeel van een uniek businessmodel’, aldus Jan van Merwijk, directeur van Stadion Feijenoord NV. Hij presenteerde het plan donderdag in Groningen bij een congres van de financiële studievereniging Risk. Dagvoorzitter en KNVB-preses Michael van Praag noemde het door Feyenoord volledig gesteunde plan van Van Merwijk ‘een doorbraak, en de mogelijke aanzet tot een nieuwe financieringsontwikkeling in het betaald voetbal’.

Niet de club, maar het stadion draagt in dat geval de verantwoordelijkheid over de exploitatie bij alle wedstrijden. Dat betekent ook dat de Stadion NV alle stadionactiviteiten van de club runt.

De inkomsten uit de verhuur van skyboxen en business seats komen dan ten goede aan het stadion, en niet langer aan de club. Feyenoord had juist daarop het accent gelegd, in het idee dat een nieuw stadion nodig was om zijn commerciële inkomsten te vergroten. Van Merwijk: ‘De performance fee ligt niet vast. Hoe succesvoller de ploeg, hoe hoger de bonus.’

Het plan past volgens algemeen-directeur Eric Gudde van Feyenoord in het beleid van club en stadion om eenheid uit te stralen. ‘Te lang hebben partijen langs elkaar heen geleefd. Dit is het begin van een eenwordingsproces dat maar één doel heeft: een maximaal rendement uit het voetbal halen. Dat is ook voor ons een winstgevend toekomstperspectief.’

Met de bouw zal in 2013 worden begonnen. De Nieuwe Kuip zou in 2016 klaar kunnen zijn, ruim voor het mogelijk in Nederland en België te houden WK voetbal. De kosten van de bouw worden op 575 miljoen euro geschat. Voor de financiering moet eenderde deel uit aandelen en certificaten komen, eenderde van de lokale overheid en eenderde van de banken.

‘We hebben een bancaire, een financiële en nu in Rotterdam-Zuid ook nog een sportieve crisis, maar dit zijn niet de eerste crises, en het zullen ook wel niet de laatste zijn’, aldus Van Merwijk, die verwees naar de bouw van de Kuip, die halverwege de jaren dertig ook onder economisch beroerde tijden tot stand kwam. ‘Juist nu wachten we op nieuwe economische impulsen. De bouw van het nieuwe stadion is er zo een.’

Van Merwijk gaat ervan uit dat het nieuwe stadion een toeschouwerscapaciteit moet hebben van in elk geval 70.000. ‘Dan zijn we tenminste onderscheidend, en dat is belangrijk, ook voor evenementen buiten het voetbal. Liever nog ga ik daarom voor een capaciteit van 80.000 plaatsen, waarvan een deel staanplaatsen.’

Van Praag: ‘Houd die 80.000 aan, want de wereldvoetbalbond FIFA heeft net bepaald dat WK-finales alleen nog gespeeld worden in stadions met een minimale capaciteit van 80.000.’
Bron: FR-Fanatic
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:59:40 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66742388
quote:
Hoe succesvoller de ploeg, hoe hoger de bonus.’
Elite
Tegen TTIP
pi_66743054
Van Praag moet zijn joden muil houden over wat de capaciteit wordt van het nieuwe Feyenoord stadion. Daar heeft hij helemaal niets mee te maken.
pi_66743304
Hij mag die 10.000 plaatsen sponsoren.

Zou toch wel loik zijn als er een WK komt in eigen land, dus ben het opzich wel met hem eens, maargoed wie gaat dat bezahlen?
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:19:19 #18
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66746160
tering

Praag
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:18 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66746524
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vond mijn TT beter!
En " Geen cent te makken" , is dat niet een Amsterdamse uitdrukking?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_66746752
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Doc het volgende:

[..]

En " Geen cent te makken" , is dat niet een Amsterdamse uitdrukking?
Ja dat is een Amsterdamse uitdrukking ja. Dat Happel zoiets in de TT van een Feyenoord topic zet
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:44:36 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66747748
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja dat is een Amsterdamse uitdrukking ja. Dat Happel zoiets in de TT van een Feyenoord topic zet
Oh nee, nu ben ik geen echte.

Zoals Jules Deelder ooit eens zei: Amsterdam heb het en anders jatten ze het wel.

Je bent een droeftoeter ook, hè. Klap van de molen gehad?
Elite
Tegen TTIP
pi_66748352
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh nee, nu ben ik geen echte.

Zoals Jules Deelder ooit eens zei: Amsterdam heb het en anders jatten ze het wel.

Je bent een droeftoeter ook, hè. Klap van de molen gehad?
Wat heeft Deelder met het programma van Froger te maken?
pi_66748412
Als ik bovenstaand stuk tekst goed begrijp wordt Feyenoord in de toekomst betaald voor elke wedstrijd die ze in het nieuwe stadion spelen, maar gaan de inkomsten uit bussiness-seats, skyboxen en kaartverkoop rechtstreeks naar het stadion, en dat was juist één van de grootste argumenten voor Feyenoord om op een nieuw stadion in te zetten (commercieel interessanter).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_66748540
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik bovenstaand stuk tekst goed begrijp wordt Feyenoord in de toekomst betaald voor elke wedstrijd die ze in het nieuwe stadion spelen, maar gaan de inkomsten uit bussiness-seats, skyboxen en kaartverkoop rechtstreeks naar het stadion, en dat was juist één van de grootste argumenten voor Feyenoord om op een nieuw stadion in te zetten (commercieel interessanter).
Nee juist niet. Nu zijn Stadion Feyenoord en de club Feyenoord apart. Het is de bedoeling dat alles één geheel gaat worden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:02:05 #25
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66748681
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')