bronquote:Fags
Psalm 63:9- But those that seek my soul, to destroy it, shall go into the lower parts of the earth.
Ezekiel 31:18- To whom art thou thus like in glory and in greatness among the trees of Eden? yet shalt thou be brought down with the trees of Eden unto the nether parts of the earth: thou shalt lie in the midst of the uncircumcised with them that be slain by the sword. This is Pharaoh and all his multitude, saith the Lord GOD.
Let’s make this crystal clear: The Netherlands is the filthiest country in the world, bar none. They have given this country wholly to the Sodomites in a hand basket. Here is the reasoning:
* September 12, 2000- The Netherlands is the first country to permit fags and dykes to marry by law. YIKES!
* April 2001- The Netherlands allows married fags and dykes to adopt children in Netherlands. YIKES2!!
* 2005- The Netherlands allows fags and dykes to adopt children from overseas. YIKES3!!!
The Dutch Penal Code bans discrimination on the basis of "hetero- or homosexual orientation." Article One of the Constitution also prohibits discrimination based on sexual orientation. The Equal Treatment Commission provides redress from discrimination in work-, education- and service-related situations.
Probably the least shocker of this whole article is that The Netherlands is one of the founders of the European Union (check out Finland’s Evil Government for more info about this mammoth fag juggernaut). According to a recent 2006 European Union member poll, 82% of the Dutch Netherlanders are in support of fags marrying.
There also a list of fag enablers who turned the country over to the fags displayed on this country’s “Poster Children For Sin”.
The biggest fag events in The Netherlands takes place during Gay Pride Amsterdam.
According to their website, “The gay parade is watched by [350,000] spectators every year.” I’ve got to tell you, that’s pretty pitiful: we’ve got over 300,000,000 people in an uproar in the “u.s.s.a.” (united states of Sodomite america). Don’t get me started on the other countries whose embassies we’ve picketed.
“COC Nederland” (Cultuur en Ontspannings-Centrum, or Center for Culture and Leisure) is the oldest Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender organization in the world, which was established in 1946 in the Netherlands. They have been kissing fag ass and shoving their crap down people’s throats for years now, and it doesn’t change the fact that God still Hates Fags.
Moreover, the fags of Netherlands are so filthy, that God has caused them to murder each other. Check out this interesting God-Smack:
November 12, 2008 - A group of 4 perverts were involved in an HIV injection assault of 14 other Dutch fags at “sex parties” between January 2006 and May 2007. 2 confessed to, and are charged with, raping and/or injecting their blood into the 14 victims (3 were supposedly involved), and 1 other was charged with supplying the GHB “date rape” drug that rendered the 14 unconscious. On this day, a Dutch court convicted 2 of these filthy brutes with rape, with mere 9 and 5 year sentences to prison. Associate Press article. Aidsmap article.
The 2 who were charged said that their motive for infecting these other 14 fags was because “the feeling that unsafe sex is 'pure.’”
John 15:16- How much more abominable and filthy is man, which drinketh iniquity like water?
Romans 1:24- Wherefore God also gave them up to uncleanness through the lusts of their own hearts, to dishonour their own bodies between themselves:
Abortion
The Dutch allow the mothers, young and old, to murder their children under any circumstances, no questions asked. As many as 99,500 babes were victims of conspired homicide in 1975, and they have averaged 30,000 per year lately. Forget raising your children to serve the LORD their God: Kill them all! There are so many good reasons for murdering our children, like…umm…Hmm…(twiddling thumbs)…maybe to bring down the population density? After all, Netherlands has the highest population density in the world: 1,265 people (per square mile). Well, for whatever reason they think to justify themselves, they’re going to need to polish on that argument a bit when they stand before the God who entrusted those children to them.
Psalm 127:3- Lo, children are an heritage of the LORD: and the fruit of the womb is his reward.
Deuteronomy 6:4-9 Hear, O Israel: The LORD our God is one LORD: And thou shalt love the LORD thy God with all thine heart, and with all thy soul, and with all thy might. And these words, which I command thee this day, shall be in thine heart: And thou shalt teach them diligently unto thy children, and shalt talk of them when thou sittest in thine house, and when thou walkest by the way, and when thou liest down, and when thou risest up. And thou shalt bind them for a sign upon thine hand, and they shall be as frontlets between thine eyes. And thou shalt write them upon the posts of thy house, and on thy gates.
Deuteronomy 29:29- The secret things belong unto the LORD our God: but those things which are revealed belong unto us and to our children for ever, that we may do all the words of this law.
bronquote:Pim Fortuyn – a candidate for Prime Minister of the Netherlands - was a flaming faggot who is now burning away in the fires of Hell, where the worm that eats on him never dies, and the fire is never quenched, and the smoke of his torment ascends up for ever and ever. The LORD took his life away from him with an assassin’s bullet on May 6, 2002. Thank God that this evil man didn’t become the leader of the filthy, satanic and perverted Netherlands.
Jos Brink was an entertainer, musical actor, writer and pastor (What the Hell? How does he explain Leviticus 18:22 and Jeremiah 23?). He married another fag by the name Frank Sanders. He died of colorectal cancer in 2007. Praise the LORD!
Ja ok maar niet gelijk alle christenen over 1 kam scheren hoop ik. Overal heb je extremen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:47 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bron
Dit zeggen ze over Pim Fortuyn en Jos Brink
[..]
bron
Klacht: Gestoorde christenen.
quote:1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.
2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef Billary het volgende:
[..]
Ja ok maar niet gelijk alle christenen over 1 kam scheren hoop ik. Overal heb je extremen?
[..]
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:47 schreef Mylene het volgende:
Klacht: Gestoorde christenen fundamentalisten.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
Zijn dat weer die idioten die militaire begrafenissen storen?
Ja..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
en om mr. Milton aan te halen:quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:03 schreef Synthesist het volgende:
liever een zondaar dan een gristen.
in de hel is het lekker warm
Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef jogy het volgende:
Ik vind ze wel een leuke waarschuwing voor religies in het algemeen. Om te laten zien wat ze kunnen worden.
Waarom nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef NielsTriple het volgende:
te grappig, verstandig dat er geen gastenboek is op die 'netherlands' subsite.
Anders een ddos actie opzetten?
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?
Net als de knakkers in de openingspost.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef zquing het volgende:
[..]
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigd
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef zquing het volgende:
[..]
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigd
Hey, we zijn in KLB hé. we horen het hier niet eens te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijn.
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.
Oh. Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, we zijn in KLB hé. we horen het hier niet eens te zijn
Dat doen de Patriot Guard Riders wel voor je. Al moeten zij, net als Phelps, zich ook aan de wet houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.
Ok in return dogmatiseren ze je wel in het geloof in Here Jezus etc, maar de missionairie redt toch wel vele levens, of moeder theressa nou kip of het ei was doet er verder niet veel toe, wel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.
ts = triggershot?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja.
'TS kan er niet mee omgaan'
quote:
ow wacht ik was een PI vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.
Niet klikkenquote:Warning!
WOT rating for godhatestheworld.com:
This site is rated as dangerous.
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.
oh ja... pro-life.. he, niemand mag dood gaan! ooit! behalve homo's!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Ik denk niet dat ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef beantherio het volgende:
WTF? Volgens de site van Westboro Baptist Church haat god België NIET?!? Da's is niet eerlijk! Die Belgen zijn erger dan ons want die hebben Dutroux en die idioot in Dendermonde.![]()
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.
God is dan ook zelf een psychisch gestoorde mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?quote:
Nee hoor, ook door veel Fok!ers.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Asgard het volgende:
Die gasten worden toch alleen door zichzelf serieus genomen?
't Is een missie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?
Ah thanks.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die de documentaire 'America's most hated family' van Louis Theroux niet hebben gezien. Geplukt uit een ander topic:
Part 1 of 6
Part 2 of 6
Part 3 of 6
Part 4 of 6
Part 5 of 6
Part 6 of 6
bronquote:Boris van der Ham is a fag enabler and member of the social-liberal D66 party of the Netherlands. He is a supporter of fags having special rights and this man secured the debate in Dutch parliament to grant Mehdi Kazemi, an Iranian fag, asylum in the Netherlands (Kazemi finally received asylum in the U.K., however).
Boris Ottokar Dittrich was also a member of the social-liberal D66 party, from 2003 to 2006. During his career as a member of parliament, he became famous for his initiatives on typical Dutch issues like same-sex marriage, euthanasia, legalizing prostitution and decriminalizing the use of soft drugs. Dittrich is one of the first openly gay members of parliament. He is a strong advocate for human (read: fag) rights and has represented the Dutch parliament on numerous occasions at meetings in the UN.
Justice Minister Piet Hein Donner is a fag enabler, who pushed for the allowing of fags to adopt children outside of the Netherlands. YIKESMAX!
OM erm, god?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is een missie.
Wel frappant dat die druiloor van een Phelps zoveel aandacht weet te trekken met toch een vrij minimale aanhang.
Het leukste is:
The church at Westboro which he leads has 71 confirmed members, 60 of whom are related to Phelps through blood or marriage or both.
Zelfs als je geen Christen bent kun je weten dat Westboro Baptist Church voor 0,0 % het Christendom vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Precies.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zelfs als je geen Christen bent kun je weten dat Westboro Baptist Church voor 0,0 % het Christendom vertegenwoordigt.![]()
Ik denk trouwens wel dat WBC-leden het heel leuk zouden doen op het Fok-forum.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijn.
Ik heb me niet verdiept in haar, dus als ze dat echt vond dan neem ik afstand van mijn vorige uitspraak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Mensen laten lijden en medische behandeling weigeren omdat lijden zin zou hebben is inderdaad prachtig. Deed iedereen dat maar.
Omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:25 schreef Enchanter het volgende:
http://www.godhatestheworld.com/southafrica/index.html
Dat liedje/video op die pagina
Jaja, in de Koran staan ook die genuanceerde teksten, maar Geertje heeft ons gewaarschuwd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef Billary het volgende:
[..]
Ja ok maar niet gelijk alle christenen over 1 kam scheren hoop ik. Overal heb je extremen?
Bedreigen
[..]
Ik ben geen bijbelkenner, maar is er geen regel tegen het bejubelen van een gruwelijke dood van iemand?quote:
Wij zijn gemiddeld ook ietsje dichter bevolkt dan de Amerikanen geloof ik. Zullen we voor de grap eens Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven naast New York, Atlanta en Boston leggen ofzo? Dan negeer ik het feit nog maar even dat ik betwijfel of al die zuiderlingen daar hun misdaded netjes registreren, of gewoon schieten.quote:In addition to direct natural disasters at God’s Hand, the Dutch have raised their children to be criminals. In 2002, more than 5 million of the 16.6 million people living in the Netherlands were the victims of crime, specifically vandalism, theft, and violent crime, according to the Central Bureau of Statistics. Here are some statistics to show you how Netherlands’ crime ranks with the U.S.A.
Netherlands – 2002 Crimes (Source: "Dilacerator Blog") :
625.4 Violent Crimes per 100,000 people
5684.4 Property Crimes per 100,000 people.
Compared with U.S.A. – 2007 Crimes (Source: "The Disaster Center") :
466.9 Violent Crimes per 100,000 people
3263.5 Property Crimes per 100,000 people
The Netherlands has a solid 33.9% lead in Violent Crimes and 74.2% lead in Property Crimes (theft, vandalism) over this evil nation of the U.S.A.
dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.
want?quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
Je bent ook echt een domme dwaas als je dit soort dingen zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo![]()
Ach welnee, dan hadden die idioten wel een andere rechtvaardiging voor hun waanzin gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo![]()
Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht. Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht.
Dat is allemaal door niet-gelovigen uitgevonden? Bron?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:
Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.
Atheïsten zonder historisch besef.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
christenen met hun arrogantie
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Atheïsten zonder historisch besef.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zie ik alle gelovigen gebouwen in de brand steken? nee.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer
arrogante selectieve jodenen dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
eigenlijk zouden we ze in de brand moeten steken
Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer![]()
Hoezo ben ik arrogant?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
arrogante selectieve christenenen dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
quote:
genoeg gezegdquote:Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?
Nou, noem eens 1 (één) ding dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zie ik alle gelovigen gebouwen in de brand steken? nee.
Deze discussie heb ik volgens mij eerder gehad met jou. Ten eerste mag die kennis dat niet zeggen (alleen God oordeelt). Ten tweede hoef je niet in de hel te branden natuurlijk. Waarom denk je dat die christenen dat tegen je zeggen? Om je te waarschuwen toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]maar 'wij' mogen wel allemaal heel lang in de hel branden...
"Ja, je bent echt een tof wijf Gaby, jammer dat je eeuwig zult branden in de hel!"
ik hoor 't een christen-kennis van me nog steeds zeggen
zie zijn vorige postquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nou, noem eens 1 (één) ding dan?
Ik stel je vragen ffs. Wat een lange tenen hebben veel atheïsten toch tegenwoordig, lachwekkend.quote:
Nee, omdat het arrogante klootzakjes zijn die 'weten' dat ze de waarheid in pacht hebbenquote:
tegenwoordig? Niets nieuws onder de zon hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik stel je vragen ffs. Wat een lange tenen hebben veel atheïsten toch tegenwoordig, lachwekkend.
Eén ding? Barmhartigheid, omzien naar de zwakkeren. Iets wat er in veel beschavingen vrijwel niet was voor het christendom. Iets wat er in veel beschavingen er nog steeds weinig is, 'toevallig' zijn dat vaak beschavingen waar het christendom weinig grip op heeft gehad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nou, noem eens 1 (één) ding dan?
Dit is zo'n enorme faal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?
Oh die.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
En jij denkt niet de waarheid in pacht te hebben door te smijten met termen als 'sprookjesboek'? Hypocriet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, omdat het arrogante klootzakjes zijn die 'weten' dat ze de waarheid in pacht hebben![]()
![]()
Dan zijn het bar slechte christenen. Het is juist een van de basisprincipes van het christendom dat we allemaal tekort komen en dat geen een mens beter is dan de andere. Een basisprincipe dat heerst in vrijwel elk 'westers christelijk' land.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
en mogen 'oordelen' maar noemen het 'waarschuwen' tewijl ze allemaal denken "gna, ik ben beter dan jij, want ik geloof in mijn sprookjesboek"
dus jij oordeelt nu over je mede gelovigenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En jij denkt niet de waarheid in pacht te hebben door te smijten met termen als 'sprookjesboek'? Hypocriet.![]()
[..]
Dan zijn het bar slechte christenen. Het is juist een van de basisprincipes van het christendom dat we allemaal tekort komen en dat geen een mens beter is dan de andere. Een basisprincipe dat heerst in vrijwel elk 'westers christelijk' land.
Hoe verklaar je dan dat de zwakkeren in Nederland een stuk beter geholpen worden dan in het veel Christelijkere Amerika?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eén ding? Barmhartigheid, omzien naar de zwakkeren. Iets wat er in veel beschavingen vrijwel niet was voor het christendom. Iets wat er in veel beschavingen er nog steeds weinig is, 'toevallig' zijn dat vaak beschavingen waar het christendom weinig grip op heeft gehad.
Waar zeg ik dat ze dat hebben 'uitgevonden'? Ik zeg alleen dat het christelijk geloof dit wel verder op de 'kaart heeft gezet.' Als wij een samenleving gehad hadden die helemaal op het Griekse rijk en Griekse filosofie was gestoeld, had onze samenleving er heel anders uitgezien gok ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
het is vrij arrogant om te zeggen dat de christenen dat hebben 'uitgevonden'
Toevallig zijn dat nu juist de beschavingen waar de ontwikkeling wat achterloopt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eén ding? Barmhartigheid, omzien naar de zwakkeren. Iets wat er in veel beschavingen vrijwel niet was voor het christendom. Iets wat er in veel beschavingen er nog steeds weinig is, 'toevallig' zijn dat vaak beschavingen waar het christendom weinig grip op heeft gehad.
Dit is trouwens ook lachwekkend. Het toestaan van abortie is alleen maar beter, aangezien mensen anderes wel andere manieren vinden om van die baby af te komen (alcoholmisbruik e.d.). Bovendien gaat het om een hoopje cellen in het begin stadium. Anders kun je elke maand bij een menstruatie wel zeggen dat er een kind dood gaat, want het hád een kind kunnen worden. En dan doet ze het lijken alsof wij die wet hebben bedacht, omdat het hier zo dichtbevolkt is.quote:The Dutch allow the mothers, young and old, to murder their children under any circumstances, no questions asked. As many as 99,500 babes were victims of conspired homicide in 1975, and they have averaged 30,000 per year lately. Forget raising your children to serve the LORD their God: Kill them all! There are so many good reasons for murdering our children, like…umm…Hmm…(twiddling thumbs)…maybe to bring down the population density? After all, Netherlands has the highest population density in the world: 1,265 people (per square mile). Well, for whatever reason they think to justify themselves, they’re going to need to polish on that argument a bit when they stand before the God who entrusted those children to them.
Uhm nee. Dat beweer ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat 'alle mensen zijn gelijkwaardig' een typisch christelijk principe is dat derhalve ook niet terug te vinden is Hindoeïstisch India, Islamtisch Saudie-Arabië, atheïstisch Noord-Korea, het Romeinse Rijk of in het oude (ver ontwikkelde) Athene.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit is zo'n enorme faal.
Gelijkwaardigheid te danken aan het christendom? Dus jij wilt beweren dat mensen alleen goed zijn omdat ze graag een beloning in de vorm van een hemel willen en bang zijn voor een straf in de vorm van een hel?
Klopt. Homo- en vrouwenhaat bestond al ver voordat het christendom er überhaupt was.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef Ireyon het volgende:
Sneu volk. Ik vind mensen gelijkwaardig, omdat ik rationeel na kan denken. Daarnaast was het natuurlijk ook helemaal niet het Christendom dat homo- en vrouwenhaat de wereld in heeft geholpen..
Oh wat triest.quote:Let’s make this crystal clear: The Netherlands is the filthiest country in the world, bar none
Klopt. Al trekt dat in veel landen ook wel weer wat aan. Het beste voorbeeld is wellicht China, al wordt China ook rap steeds christelijker. Misschien is er een verband.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toevallig zijn dat nu juist de beschavingen waar de ontwikkeling wat achterloopt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Netherlands hates God back.
Als zij niet ieder mens als gelijkwaardig zien, hebben zij niks van het christendom begrepen en zijn ze bar slechte christenen ja. Daar durf ik wel over te oordelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus jij oordeelt nu over je mede gelovigen![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Slim van je om daar even snel 'alle' tussen te zetten omdat je natuurlijk zelf ook wel weet dat je anders onzin uitkraamt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
en jouw godheid zegt je dat je niet mag oordelen, dus je bent zelf ook redelijk fout bezig danquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
. Daar durf ik wel over te oordelen.
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?
Het christendom heeft daar een flinke invloed op gehad hoor.
De zwakkeren hier werden ook al een stuk beter geholpen toen Nederland nog praktisch helemaal christelijk was, dus ik denk niet dat de secularisering er veel mee te maken heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de zwakkeren in Nederland een stuk beter geholpen worden dan in het veel Christelijkere Amerika?
Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin een ander stel christenen begon om tegen ze op te schreeuwen. En onderaan bij de comments stonden allemaal reacties van andere christenen die deze mensen helemaal gelijk gaven, aanmoedigden en bezwoeren dat zij hetzelfde zouden doen als ze deze familie ooit tegen zouden komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
En voor de rest ben ik blij dat ik dit soort idioten nooit tegen kom op straat, want dan sta ik niet voor mezelf in.
er waren vast ook heidenen die dapper waren, maar daar is dan minder over geschreven, evenals de doodsbange christenen die buiten beschouwing zijn gebleven omdat dat niet goed stond in de boekjes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik het me goed herinner van colleges waren de christenen tijdens de epidemieën in de eerste eeuwen dapperder dan de heidenen. De christenen geloofden in een hiernamaals en waren niet bang om te sterven, terwijl de heidenen massaal op de vlucht sloegen. De christenen wisten vervolgens heidenen te genezen en te bekeren en zo nam hun aantal flink toe.
De Grieken hebben veel goeds gedaan, zeker weten. Die credits geef ik ze zonder meer. Maar qua moraliteit hadden ze niet altijd veel goeds te bieden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
ach, de grieken zijn met de democratie gekomen, dus ze zullen het vast goed gedaan hebben![]()
Wat een inhoudsloos open-deur statement is dat dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
discussieren met een christen/jood/moslim is kansloos als atheist.
Atheisten zijn meestal bereid tot het sluiten van enige vormen van compromissen, door bijvoorbeeld te zeggen dat 'alles wat er in de wereld gebeurd is' bijdraagt aan hoe de wereld er tegenwoordig uit ziet.
Veruit de meeste mensen zijn religieus, dus het is niet zo gek dat die ook betrokken zijn bij oorlogen. Maar hoeveel oorlogen zijn er echt gestart om religieuze redenen? Hoeveel conflicten gaan over wie de belangrijkste profeet of messias is? Gaat het conflict in Noord-Ierland echt over of de eucharistie nou wel goed is of niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed... kijk eens om je heen, de meeste oorlogen gebeuren vanuit het geloof in het algemeen: moslims, christenen, tegen elkaar, met elkaar, om elkaarhet is nogal naief om dát te negeren of te ontkennen.
Nee hoor, het gaat vaak om macht. Dat religie gebruikt kan worden als kruiwagen ben ik met je eens. Het feit blijft ook dat de meest destructieve regimes atheïstische regimes waren (Stalin, Mao, Pol Pot, etc.). Levensbeschouwing is dus niet zo makkelijk te koppelen aan religie als jij denkt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, maar dat zijn 'foute' christenen/moslims/joden/hindu's/whatever.... we zijn niet allemaal zooooo"
Ja, whatever, feit BLIJFT dat de oorlogen plaatsvinden uit naam van een godheid of religie! Klaar!
Dat is nogal kortzichtig. Zoals ik al eerder zei, de conflicten gaan niet over wat welke profeet nou heeft gezegd of dat de god nou drieënig is of niet. Het gaat vaak simpelweg om macht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zonder religie was het misschien ook wel gebeurd, maar om een andere reden. Maar feit blijft dat het NU, in deze wereld, uit naam van RELIGIE gebeurtbasta!
Macht speelt heus een grote rol.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Blijf jij maar geloven dat het om macht gaat...
dan vecht de rest van de wereld wel uit wiens profeet gelijk heeft![]()
Oh, ik mag best oordelen over bepaalde zaken hoor. Anders zou ik over niks meer mogen zeggen dat iets goed of fout is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jouw godheid zegt je dat je niet mag oordelen, dus je bent zelf ook redelijk fout bezig dan![]()
ik had al gecorrigeerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
Het gaat om macht. Maar ze vechten uit naam van hun god
ja, en zo geeft een ieder zijn interpretatie aan dat boekquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, ik mag best oordelen over bepaalde zaken hoor. Anders zou ik over niks meer mogen zeggen dat iets goed of fout is.
Ik mag alleen niet oordelen over iemands bestemming na dit leven.
Bron? (m.n. tav homohaat).quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef koningdavid het volgende:
Klopt. Homo- en vrouwenhaat bestond al ver voordat het christendom er überhaupt was.
Als jij werkelijk denkt dat er veel oorlogen gevoerd zijn om theologische/religieuze vraagstukken, ben je wat kortzichtig denk ik. Misschien dat er een aantal kleine oorlogen over dergelijke vraagstukken zijn gevoerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Blijf jij maar geloven dat het louter om algemene macht gaat...
dan vecht de rest van de wereld wel uit wiens profeet gelijk heeft![]()
![]()
want dáármee willen ze macht opeisen, uit naam van hun profeet/godheid
Als zij een goede bijbelse interpretatie kunnen geven dat niet alle mensen gelijk zijn en dat je niet mag oordelen over goed en kwaad, wil ik best lusiteren. Maar ik denk niet ze dat kunnen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en zo geeft een ieder zijn interpretatie aan dat boek
zowel jij als de 'foute christenen' die ook alleen maar geloven dat ze het juiste doen, net als jij.. dus blijkbaar is het een vrij dubbelzinnig boekje
natuurlijk ga je nu zeggen 'maar zo heeft god 't niet bedoeld, ze zien 't fout! '
en dan hebben we daar die arrogantie tegenover je medechristenen weer, die het boek ook in al hun loyaliteit aan de god interpreteren en daarnaar leven
ik gok dat zij hetzelfde over jou zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als zij een goede bijbelse interpretatie kunnen geven dat niet alle mensen gelijk zijn en dat je niet mag oordelen over goed en kwaad, wil ik best lusiteren. Maar ik denk niet ze dat kunnen...
Jij kan zoveel gokken, be my guest. Het feit is dat wat ik nu zeg "alle mensen zijn gelijkwaardig" en "je mag niet oordelen of iemand naar hel of hemel gaat" zeer breed gedragen principes zijn binnen het christendom. Je kan dus wel gaan zitten miepen over dat er misschien mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar daar kan ik niet zoveel mee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gok dat zij hetzelfde over jou zeggen'want er staat duidelijk in de bijbel..... '
Nee, ik kan wel gaan discussieren over elke gek die claimt iets uit de bijbel te halen wat er totaal niet staat. Als mensen zoals Hitler zelfs denken anti-semitisme bijbels te kunnen rechtvaardigen terwijl de bijbel misschien wel het meest pro-joodse boek is dat er bestaat, is het einde zoek wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt er genoeg mee, maar je doet het niet
Hier staat wat, ook m.b.t. andere religies en 'paganism': http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_homosexualityquote:
Het gaat m.i. helemaal niet over een 'laagliggend' land o.i.d.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef TeenWolf het volgende:
Psalm 63:9- But those that seek my soul, to destroy it, shall go into the lower parts of the earth.
In mijn ogen wordt hier Israel mee bedoelt.
Ze vernietigen (zieken)huizen van mensen en onschuldigen voor hun doeleinden en met "lower parts of earth" wordt het gebied rond de dode zee bedoelt (dus de plek klopt ook) , het gebied rond de dode zee bevindt zich namelijk 390 m onder de zeespiegel (heul veel lager dan Nederland).
[ afbeelding ]
Klopt, de grootste slachter van homo's was de atheist Hitler, scheer niet alle Christenen over 1 kam inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hier staat wat, ook m.b.t. andere religies en 'paganism': http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_homosexuality
Het gebeurde dus ook al voor het christendom, maar ik zal niet ontkennen dat het christendom helaas een rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van homohaat. Al moet gezegd worden dat de grootste homohaat en vervolging plaatsvond onder Hitler en Mao, welke beiden dus niet bepaald christelijk waren.
Ik heb nog een mailbomber om 10.000 mailtjes per minuut te kunnen versutren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef NielsTriple het volgende:
te grappig, verstandig dat er geen gastenboek is op die 'netherlands' subsite.
Anders een ddos actie opzetten?
Hitler was toch Katholiek?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klopt, de grootste slachter van homo's was de atheist Hitler, scheer niet alle Christenen over 1 kam inderdaad.
Zijn het de slechten die de rest overschreeuwen, of begrijp je wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik me bij veel christenen afvragen waarom ze zich vernoemen naar Jezus?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als zij niet ieder mens als gelijkwaardig zien, hebben zij niks van het christendom begrepen en zijn ze bar slechte christenen ja. Daar durf ik wel over te oordelen.
Nee hij geloofde in minder en meer ge-evolueerde mensen en daar baseerde hij zijn praktijken op.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitler was toch Katholiek?
Those decapitating Canadians!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:52 schreef Adfundum het volgende:
Schitterende site (YIKES4)
Wel humor (filmpje afspelen, let op wat na 2:00 minuten komt:
http://www.godhatestheworld.com/canada/index.html
Ik begrijp je. Al denk ik dat veruit de meeste christenen wel de gelijkwaardigheid van ieder mens zullen belijden. Maar dat ze niet allemaal daar naar handelen is ook een feit helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zijn het de slechten die de rest overschreeuwen, of begrijp je wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik me bij veel christenen afvragen waarom ze zich vernoemen naar Jezus?
Qua cultuur wel. Maar in de privésfeer liet hij volgens ingewijdden (Goebbels o.a.) zich louter negatief uit over het 'zachtmoedige' en in zijn ogen 'mieterige' christendom. Hij wilde het het liefst kwijt, daarom begon de holocaust ook min of meer met het vervolgen en verzwakken van de kerken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitler was toch Katholiek?
Mag ik niet over oordelen hequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik, als homoseksueel, volgens koningdavid, ook in de hel branden trouwens?
Zie tevens de uitpsraken in 'The Nuremberg Trials' waarin Hitler zei dat de wereld een 'jungle' is van landen die oorlogvoeren waarbij de sterkste schakel zou winnen en 'Race and Reich' van J. Tenenbaum,(druk 1956 pagina 211) waarin Hitler werd gequote 'hogere rassen zijn superieur aan minder ontwikkelde lagere rassen dat is wetenschappelijk (darwinistisch) bewezen..'quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua cultuur wel. Maar in de privésfeer liet hij volgens ingewijdden (Goebbels o.a.) zich louter negatief uit over het 'zachtmoedige' en in zijn ogen 'mieterige' christendom. Hij wilde het het liefst kwijt, daarom begon de holocaust ook min of meer met het vervolgen en verzwakken van de kerken.
Wat een onsmakelijk plaatje trouwens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Eugenetica, wat niets met evolutie en nog minder met het Atheïsme te maken heeft. Maar dat zal een door en door geïndoctrineerd persoon weinig boodschap aan hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee hij geloofde in minder en meer ge-evolueerde mensen en daar baseerde hij zijn praktijken op.
hoezo? Ik begrijp hem nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Wat een onsmakelik plaatje trouwens.
Zolang je niet practiserend ben vast niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik, als homoseksueel, volgens koningdavid, ook in de hel branden trouwens?
Hiermee bewijs je alleen dat Hitler net zo veel van evolutie begreep als jij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zie tevens de uitpsraken in 'The Nuremberg Trials' waarin Hitler zei dat de wereld een 'jungle' is van landen die oorlogvoeren waarbij de sterkste schakel zou winnen en 'Race and Reich' van J. Tenenbaum,(druk 1956 pagina 211) waarin Hitler werd gequote 'hogere rassen zijn superieur aan minder ontwikkelde lagere rassen dat is wetenschappelijk (darwinistisch) bewezen..'
http://www.trueorigin.org/holocaust.aspquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eugenetica, wat niets met evolutie en nog minder met het Atheïsme te maken heeft. Maar dat zal een door en door geïndoctrineerd persoon weinig boodschap aan hebben.
Ik was benieuwd naar de mening van koningdavidquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je niet practiserend ben vast niet.
En ik eet van 2 walletjes ; ik geloof wel maar ben niet praktiserend.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je alleen dat Hitler net zo veel van evolutie begreep als jij.
Ben je niet praktiserend omdat je geloof homo- en biseksualiteit afkeurt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En ik eet van 2 walletjes ; ik geloof wel maar ben niet praktiserend.
Nee, het interesseert me alleen niet of anderen wel of niet gay zijn en mogen ze van mij hand in hand in de stad lopen of met bootjes door de grachten. Ik persoonlijk ben het liever niet omdat ik het voor me zelf niet goed vind.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je niet praktiserend omdat je geloof homo- en biseksualiteit afkeurt?
Bron? studie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef solar22 het volgende:
Regelmatig worden Hitler, Stalin genoemd in dit soort discussies.
Het zegt niets over de oorlogszucht van atheisten of gelovigen.
Het zit nu eenmaal in de aard van de mens, uit zijn op macht, net zoals dieren met hun strijd om territorium.
Probleem is wel dat religie het voor machtswellustelingen een stuk éénvoudiger maakt om hun plannen uit te voeren, ze hoeven tenslotte geen aanhangers of stemmen te winnen.
Plus het feit dat het met gelovigen stukken lastiger is om te onderhandelen, om iets wat als absolute waarheid gezien word(lees: heilig is) is het onmogelijk om compromissen te sluiten.
Daarnaast vind ik het ook kwalijk dat religie al eeuwenlang de mens dom probeert te houden.
Waarom is technische vooruitgang tot stilstand gekomen na de val van het Romeinse rijk? (er was zelf sprake van achteruitgang)
Waarom werden vroeger astronomen en beginnende wetenschappers angstvallig verbrand (net zoals duizende boeken vol informatie uit o.a. de bieb van Alexandrie en van de Maya's)
Persoonlijk denk ik dat als er geen christendom (of wat voor een religie dan ook) was geweest, dat we nu een kolonie op Mars hadden gehad en waren we misschien zelfs in staat geweest naar de sterren te reizen (mits de natuurwetten dit toelaten uiteraard).
Als een stroming zo krampachtig kennis probeert achter te houden voor hun aanhangers dan wekt dat bij mij de indruk dat ze iets te verbergen hebben.
Ik hoop (als dit echt is) dat justitie het oppakt en een peletonnetje ME'ers neerzet.quote:
Omdat het Romeinse Rijk viel en barbaarse volkeren de macht grepen? Ik zie niet precies hoe je religie hiervan de schuld wil geven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef solar22 het volgende:
Daarnaast vind ik het ook kwalijk dat religie al eeuwenlang de mens dom probeert te houden.
Waarom is technische vooruitgang tot stilstand gekomen na de val van het Romeinse rijk? (er was zelf sprake van achteruitgang)
Is dat zo? Bron?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef solar22 het volgende:
Waarom werden vroeger astronomen en beginnende wetenschappers angstvallig verbrand
Dus de bieb van Alexandrië is vernietigd door christenen? Wat is je bron. Een bron voor de Maya's zou ook welkom zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef solar22 het volgende:
(net zoals duizende boeken vol informatie uit o.a. de bieb van Alexandrie en van de Maya's)
Het christendom heeft ook juist veel wetenschap gestimuleert hoor. Het christelijke wereldbeeld (de scheiding tussen materie en het bovennatuurlijke) maakt de beoefening van wetenschap ook zeer geschikt. Het is dan ook geen toeval dat de moderne wetenschap vooral in het 'christelijke westen' opbloeide.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:34 schreef solar22 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat als er geen christendom (of wat voor een religie dan ook) was geweest, dat we nu een kolonie op Mars hadden gehad en waren we misschien zelfs in staat geweest naar de sterren te reizen (mits de natuurwetten dit toelaten uiteraard).
Als een stroming zo krampachtig kennis probeert achter te houden voor hun aanhangers dan wekt dat bij mij de indruk dat ze iets te verbergen hebben.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Jajong het volgende:
Rofl.
Jos Brink is dead, PRAISE THE LORD!!!
Hahahahahhaha
Mag toch hopen dat het niet waar is.quote:
Deze gelovige zwijnen horen nergens anders thuis dan in de kaderverbak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het niet waar is.
Moeten ze anders net een boze Turkse familie treffen die niet pikt dat hun eer wordt aangetast.
quote:
Niet weer...quote:
Ze komen hier?quote:
Gewoon oppakken die gasten en het land uitzetten. In de VS doen ze dat bij "toeristen" een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze komen hier?![]()
Ik heb ze altijd al eens in het echt willen zien.![]()
Wel naar voor de nabestaanden en betrokkenen maar ik neem aan dat de politie hier wat adequater optreedt. Volgens mij mag je hier nog altijd alleen maar demonstreren met een vergunning en die krijgen ze voor zoiets natuurlijk nooit dus ze kunnen gewoon met geweld verwijderd worden.
Je mag altijd demonstreren, ook zonder vergunning. Als je demo verboden wordt mag het niet, en als de politie een onaangekondigde demo wil stoppen omdat men ordeverstoringen vreest, dan kan dat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze komen hier?![]()
Ik heb ze altijd al eens in het echt willen zien.![]()
Wel naar voor de nabestaanden en betrokkenen maar ik neem aan dat de politie hier wat adequater optreedt. Volgens mij mag je hier nog altijd alleen maar demonstreren met een vergunning en die krijgen ze voor zoiets natuurlijk nooit dus ze kunnen gewoon met geweld verwijderd worden.
Haha, je haptquote:
Tis dat jij het was, anders had ik weer mijn 'anti-George Carlin tirade' moeten afsteken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, je hapt.
Daar was het mij even om te doen.
Da's vrij simpel, ze hoeven dat alleen maar te beweren. Onderbouwen met een paar vage beweringen over ijsberen in Groningen, en klaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is een belachelijk systeem, maar zo werkt het ongeveer. Een vergunning mag ook alleen worden geweigerd als men geweld e.d. vreest.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tis dat jij het was, anders had ik weer mijn 'anti-George Carlin tirade' moeten afsteken.
Zou kunnen, ik ken alleen die filmpjes over 'religon' en de '10 commandments' die ik atlijd naar mijn hoofd geslingerd krijg in serieuze discussies omdat men dan denkt dat mijn geloof daarmee ontkracht is. Ik word ze daarom nogal zat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ik vind George Carlin één van de beste stand-up comedians ooit..
Geen zin in, maar ik geloof je. Zonde dat dit gebeurd is dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef solar22 het volgende:
@koningdavid 13:07
Over de Mayas:
Zoek voor de lol eens op Friar Diego de Landa (burner of mayan books)
Sorry hoor, maar dit is van die achterdochtige crap die nergens op slaat. De canon van het NT stond al best lang vast en de 4 canonieke evangeliën hadden al een vrij aparte status in de vroege kerk. Andere evangeliën zoals die van Thomas, Judas en Maria Magdalena zijn vrijwel nooit serieus genomen, omdat ze veel later geschreven zijn als een soort protest tegen de toenmalige kerk en christelijke gemeenschap.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef solar22 het volgende:
En vwb die bieb:
Zijn er drie verdachten: Romeinen, Christenen en Moslims
Waar in het geval van de Romeinen de bieb zelf niet het doelwit was maar de haven. (die romeinen waren tenslotte zelf ook geinteresseerd in die Bieb)
In de andere gevallen was het die heidense informatie zelf die het moest ontgelden.
Duizenden werken die velen malen ouder zijn dan een paar losse verhaaltjes(de bijbel had zijn huidge vorm nog niet) zijn natuurlijk ongewenst als je met je prille godsdienst de wereld wilt veroveren.
Zelfs van de enkele tientallen Christelijke bijbelboeken die er oorspronkelijk waren is het grootste gedeelte vernietigd om alleen die vier te behouden die het beste in het straatje vielen van de toenmalige geestelijken. (alleen het evangelie van Judas heeft het onbedoeld en zwaar gehavend overleefd)
Sja... misschien was Jezus wel een paarse olifant met 17 slurfen, wie zal het zeggen? De meest betrouwbare bronnen over Jezus zijn in de bijbel gebundeld. Al die gnostische/apocryfe evangeliën die we nu kennen zijn vaak van veel latere datum en staan letterlijk en figuurlijk veel verder af van de historische Jezus. Dat maakt ze minder betrouwbaaar en w.b. de historische Jezus min of meer te verwaarlozen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef solar22 het volgende:
De bijbel is maar een fractie van de daadwerkelijke verhalen. (misschien was volgens het evangelie van Maria de vrouw wel minstens net zo belangrijk als de man of misschien was Jezus wel een Homo maar dankzij deze selectieve bijbelsamenstellers zullen we het nooit weten)
Ik begrijp dat ideen van de tweedelige god zeer goed, maar het is niet 'christelijk' omdat dit zeer waarschijnlijk niet iets is wat Jezus geleerd heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef solar22 het volgende:
@ koningdavid 14:44
Irenaeus van Lyon heeft als persoon zijnde de afweging gemaakt welke evangelien bewaard moesten blijven en welke niet.
Omdat het godsbeeld in de verschillnde boeken onverenigbaar was.
Zo vond hij de tweedelige god (kwade schepper en goede verlosser) onacceptabel.
Deze afweging is niets meer dan een menselijke beslissing geweest.
Als ik het zo lees vind ik een tweedelige god een stuk logischer .
Want je moet toch toegeven dat de schepper uit het oude testament toch niet bepaald een vriendelijk heerschap was, eerder jaloers en wraakzuchtig.
Dit itt tot zijn andere helft uit het nieuwe testament.
waren dat geen neonazi's?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef Casparovvv het volgende:
Die documentaire van Louis Theroux gaf trouwens echt een geweldig insight in die sekte. Op een gegeven moment claimt een van die lui dat Joden 'fags' zijn omdat ze Jezus vermoord hebben, waarop Theroux heel droog antwoord: ''Jesus was a Jew!''
Nope, dat was deze groep. Staat wel op youtube als je even zoekt.quote:
Heb die docu ook gezien. Theroux is echt een held! Hij laat echt goed zien dat die lui dommer zijn dan de achterkant van een varken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef Casparovvv het volgende:
Die documentaire van Louis Theroux gaf trouwens echt een geweldig insight in die sekte. Op een gegeven moment claimt een van die lui dat Joden 'fags' zijn omdat ze Jezus vermoord hebben, waarop Theroux heel droog antwoord: ''Jesus was a Jew!''
Hij heeft meerdere docu's waarin hij dergelijke rare clubjes bekijkt.quote:
Vind juist van niet, hij benadert ze juist met discretie en respect, oprecht geïnteresseerd in hun mening. Hij laat niet alleen hun vreemde kant zien, maar ook de familiebanden, hun menselijke kant.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef everlast08 het volgende:
[..]
Heb die docu ook gezien. Theroux is echt een held! Hij laat echt goed zien dat die lui dommer zijn dan de achterkant van een varken.
Dat zei ik ook al. Niet in discussie gaan, niet overschreeuwen maar gewoon een cordon van mensen die met hun rug naar hen toe, tussen hen en de nabestaanden gaan staan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tijd voor een tegenprotest..
Gewoon met z'n allen om die 'mensen' heen staan![]()
Wie doet er mee?
Hmm.. Opvallende zipcode..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef Agorias het volgende:
http://www.godhatesfags.c(...)rdam-plane-crash.pdf
ik kan wel redelijk aggresief worden van die lui
Misschien beetje ongenuanceerd uitgedrukt door mij. Knap als je zo programma's kan maken, omdat hij hen met respect interviewt, wordt hij min of meer vertrouwd door die mensen die hij interviewt, waardoor die weer meer van hun verkniptheid laten zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Vind juist van niet, hij benadert ze juist met discretie en respect, oprecht geïnteresseerd in hun mening. Hij laat niet alleen hun vreemde kant zien, maar ook de familiebanden, hun menselijke kant.
Je gebruikt creationistische propaganda als bewijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
http://www.trueorigin.org/holocaust.asp
Zie tevens de uitspraken in Neurember trials (vooral deel 14) en het boek van J. Tenenbaum (1956, pag 211) waarin hij letterlijk zei dat het 'darwinisme bewezen is' .
Lijkt me genoeg bewijs.
Ik heb je o.a. ook verwezen naar boeken die gelijk uitgebracht waren na WO2 met quotes van de desbetreffende man en waaruit hij inspiratie haalde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gebruikt creationistische propaganda als bewijs
Nope, wij zijn de Oud-Testamentische God niet als kwaadaardig maar als goed. De Oudtestamentische God is dezelfde als de Nieuw-Testamentische God. De God van het Oude Testament is niet alleen streng maar ook barmhartig, en Jezus was niet alleen liefdevol maar af en toe ook zeer streng en hard.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef solar22 het volgende:
@koningdavid 15:06
Interessant stukje.
Maar dan blijf ik toch met het vraagstuk zitten hoe men de god uit het oude testament heeft kunnen verenigen met die uit het nieuwe.
Volgens Plato zijn het dus twee afzonderlijke goden.
En de Gnostici verwierpen het oude testament in zijn geheel. (tja dat is ook een manier).
De enige manier om deze goede en kwade god tot één geheel te vereningen is door het creeeren van een neutrale god die streeft naar balans, vergelijkbaar met Shiva uit de hindoe godsdienst(schepper en vernietiger)
Maar toch spreken Christenen altijd over een goede god en niet over een neutrale.
Verwerpen ze dan onbewust toch niet het oude testament net zoals de Gnostici?
Is het ook. Die kinderen krijgen dezelfde haat mee die de volwassenen al hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef everlast08 het volgende:
Ik vond dat echt schrijnend om te zien hoe die lui daar stonden aan de kant van de weg met die borden met Fag Troops erop. Die kinderen die daarin meegesleurd worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Als er nog ergens een atoombom over is, is het gebouw van de WBC een mooie bestemming.
Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Heathen. het volgende:
Gewoon geen aandacht aan geven. Dat sterft binnen een tijdje toch wel uit.
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
ik heb de eieren en tomalen al buiten de koelkast neergelegd mochten deze lui echt van plan zijn om naar Nederland te komen om te protesteren
En dan lachend roepen dat Louis naar de hel gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg
en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Positief puntje: Deze lui zijn zo erg dat zelfs rednecks en GeenStijl-reaguurders spontaan voor homo's opkomen.![]()
They may be filthy faggots, but they are OUR filthy faggots!![]()
Nou, één van die dochters zegt nooit te gaan trouwen of op zoek te gaan naar een vriendje, omdat haar taak in dit leven belangrijker is en het erg veel tijd in beslag neemt. Dus hopelijk plant ze zich ook niet voort.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?
Inderdaad zeg, dat voorbeeld met die kinderen was wel schokkend. Die haten iets wat ze nog geeneens begrijpen. Die ouders stonden dat een beetje weg te lachen, want ze weten dat ze op dat punt wel opelijk door de mand vielen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg
en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef solar22 het volgende:
Tja aan de ene kant moet je die zwakzinnige produkten van incest in bloemetjesjurken niet echt serieus nemen.
Aan de andere kant moeten dergelijke idioten wel in de gaten worden gehouden.
Infantiel gezemel op een website is nog tot daar aan toe(is vrijheid van meninguiting) maar wanneer ze ernaar gaan handelen dient dit natuurlijk keihard de kop ingedrukt te worden.
Deze onderontwikkelde soort is geen haar beter dan die haatbaarden.
Ze willen dus de begrafenissen van Nederlanders gaan verstoren. Helaas (voor hen) zijn er bij de crash geen Nederlanders omgekomen.quote:WBC WILL PICKET FUNERALS OF DUTCH KILLED AT AMSTERDAM PLANE CRASH.
Ik wil ze eerlijk gezegd wel zien genoeg lef hebben een Turkse ceremonie te verstoren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Ze willen dus de begrafenissen van Nederlanders gaan verstoren. Helaas (voor hen) zijn er bij de crash geen Nederlanders omgekomen.
Dat een religieus fundamentalist de holocaust op atheïsten probeert af te schuiven door de evolutietheorie te verkrachten is ook geen overtuigend bewijs.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb je o.a. ook verwezen naar boeken die gelijk uitgebracht waren na WO2 met quotes van de desbetreffende man en waaruit hij inspiratie haalde.
Kijk maar eens goed in de boekenkast van de betere Nederlandse Universiteit. Ik heb zelfs de paginanummers en de delen erbij gezet.
Het zit je wel hoog hè, dat je speciaal een account aanmaakt om ons dit te vertellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef tijdelijk1234567899876543 het volgende:
Stelletje vieze vuile flikkers zijn het, met smerige en abnormalre praatjes ovre ons....
Zij zullen zelf branden in de hel.... satan zal hen tergen!!!![]()
De verhalen over jos brink, pim fortuin en al die redenen dat ze zijn overleden... tis gewoon walgelijk.
en ze zijn zelfs te walgelijk en te laf (stelletje homos) om een eigen forum te hebben![]()
En trouwens als iemand overleid aan een ziekte of word doodgeschoten, dan is dat in ieder geval niet door god. want die bestaat niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kern: WALGELIJK SMERIGE PEOPLES
scheelt hun weer een vliegtuig ticketquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:18 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ze willen dus de begrafenissen van Nederlanders gaan verstoren. Helaas (voor hen) zijn er bij de crash geen Nederlanders omgekomen.
In de docu vertellen ze dat ze jaarlijks 200k aan vliegtickets kwijt zijn om bij verschillende protesten te komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
scheelt hun weer een vliegtuig ticket
De leden zullen hun heel jaarsalaris wel inleveren. Het zijn bijna allemaal advocaten zeggen ze in die docu, vraag ik me toch af wie hun als advocaat zou willen. En hoe ze anders aan dat geld komen, zouden ze zoveel donaties krijgen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Akwableet het volgende:
[..]
In de docu vertellen ze dat ze jaarlijks 200k aan vliegtickets kwijt zijn om bij verschillende protesten te komen
dat denk ik ook, stel je voor dat ze hun geld aan 'wereldse zaken" gingen uitgeven? dat is helemaal uit den boze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
De leden zullen hun heel jaarsalaris wel inleveren. Het zijn bijna allemaal advocaten zeggen ze in die docu, vraag ik me toch af wie hun als advocaat zou willen. En hoe ze anders aan dat geld komen, zouden ze zoveel donaties krijgen?
ORLY??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef Roi het volgende:
Netherlands – 2002 Crimes (Source: "Dilacerator Blog") :
625.4 Violent Crimes per 100,000 people
5684.4 Property Crimes per 100,000 people.
Compared with U.S.A. – 2007 Crimes (Source: "The Disaster Center") :
466.9 Violent Crimes per 100,000 people
3263.5 Property Crimes per 100,000 people
The Netherlands has a solid 33.9% lead in Violent Crimes and 74.2% lead in Property Crimes (theft, vandalism) over this evil nation of the U.S.A.
Die docu laat inderdaad heel goed zien hoe debiel zij denkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef TLC het volgende:
Ik heb onlangs de docu gezien van Louis Theroux over die randdebielen en ik moet eerlijk zeggen dat het meisje in die docu -die studeert- er best lekker uit ziethelaas heeft ze zo'n verschrikkelijk fout beeld van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |