abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66456932
Ik snap best dat mensen die evolutiefolder kut vinden hoor. Het is natuurlijk ook onzin en het slaat nergens op.
Maar om nou zo'n man met de dood te gaan bedreigen. Hebben mensen niets beters te doen.
Net als al die Wilders huillies. Gaan janken als Wilders wordt bedreigd, maar vervolgens wel Spong gaan bedreigen

Klacht: Mensen met de dood bedreigen om hun ideeën.

Sub-klacht: Ik had bijna bedrijgen getypt
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:59:16 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66457030
Mensen die zich druk maken om een reclamefoldertje.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66457031
Als je nog een keer het idee krijgt voor zo'n topic zoek ik je op!
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_66457039
Blijft vreemd inderdaad dat mensen zoiets persoonlijk opvatten. Normaal krijg je weet ik niet hoeveel reclame folders maar om zoiets als dit, gaan ze helemaal door het rooie.

Mensen vinden zichzelf zo speciaal/belangrijk blijkbaar...?
pi_66457093
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:59 schreef Billary het volgende:
Blijft vreemd inderdaad dat mensen zoiets persoonlijk opvatten. Normaal krijg je weet ik niet hoeveel reclame folders maar om dit gaan ze helemaal door het rooie.
Ik ben atheist, maar ik schaam mij daarvoor
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:02:24 #6
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66457159
Ach, wat hadden ze dan verwacht met een oplage van 6,5 miljoen folders (zoveel waren het toch?), dat er bij zo'n grote groep mensen niet een paar labiele mongolen tussen zouden zitten die gaan dreigen?
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_66457200
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:02 schreef Caspian het volgende:
Ach, wat hadden ze dan verwacht met een oplage van 6,5 miljoen folders (zoveel waren het toch?), dat er bij zo'n grote groep mensen niet een paar labiele mongolen tussen zouden zitten die gaan dreigen?
Ja, maar waarom. Wat heeft het voor nut. En wat gaat er in zulke zieke mensen om
pi_66457206
Het gaat inderdaad te ver.
pi_66458117
Zij moeten hun geluid ten gehore mogen brengen maar tegengeluid moet ook kunnen. Uiteraard moet dit allemaal redelijk blijven binnen bepaalde normen (bedreigen gaat m.i. te ver, en is totaal niet nodig). Zelf vind ik een folder sturen iets te ver gaan en heb ik mensen die hun geloof aanhangen liever op het station staan oid of dat ze aan de deur komen, je kan dan immers de folder simpelweg weigeren. Ik ben bijna altijd bereid een gesprek te voeren zolang men redelijk is, wanneer men echter alleen zijn eigen geloof als waarheid beschouwt of wanneer men "doof" is voor andere ideeen en deze andersdenkenden hel en verdoemenis toewenst DAN kunnen ze wat mij betreft beter thuisblijven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:38:58 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66458545
Troep verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:41:06 #11
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66458611
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:03 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja, maar waarom. Wat heeft het voor nut. En wat gaat er in zulke zieke mensen om
Waarom? Omdat het kan. Sommigen doen het voor een lolletje, sommigen om stoer te doen, of om invulling te geven aan hun lege leven... Er zijn tal van redenen.

Mankind is fucked up, face it.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:42:24 #12
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66458662
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:03 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_66458675
-edit-

Bedenk zelf wat in het vervolg. Ga niet een topic zitten opschonen zodat jij een copy/paste kan posten denk je niet?

[ Bericht 86% gewijzigd door Biogarde op 25-02-2009 20:49:00 ]
pi_66459130
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zij moeten hun geluid ten gehore mogen brengen maar tegengeluid moet ook kunnen. Uiteraard moet dit allemaal redelijk blijven binnen bepaalde normen (bedreigen gaat m.i. te ver, en is totaal niet nodig). Zelf vind ik een folder sturen iets te ver gaan en heb ik mensen die hun geloof aanhangen liever op het station staan oid of dat ze aan de deur komen, je kan dan immers de folder simpelweg weigeren. Ik ben bijna altijd bereid een gesprek te voeren zolang men redelijk is, wanneer men echter alleen zijn eigen geloof als waarheid beschouwt of wanneer men "doof" is voor andere ideeen en deze andersdenkenden hel en verdoemenis toewenst DAN kunnen ze wat mij betreft beter thuisblijven.
Ik heb een NEE en NEE sticker, krijg geen reclame en dit dus ook niet gekregen..
Waarom zou je het gaan lezen als het je niet aanstaat? Gewoon in de prullenbak dan zoals de rest (reclamefolders etc).

Het darwin geloof, als je daar een folder van kreeg, kon het je geen flikker schelen. Een stukje papier (over een geloof/mening dat jou niet aanstaat) vind je erg, maar iemand aan de deur niet? (nou ja.. minder erg...)

Staan best goede dingen in de bijbel...
quote:
1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.

3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?

4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?

5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Billary op 25-02-2009 21:26:44 ]
pi_66459292
-edit-

Doe dat lekker op de fora die ervoor gemaakt zijn.

[ Bericht 87% gewijzigd door Biogarde op 25-02-2009 21:12:02 ]
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:42:08 #16
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66460754
Bio heeft zijn koffie zeker nog niet gehad
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_66465331
Post een meevaller, dan valt je klacht wel mee.
Roken is lekker
pi_66465429
Oog om oog, tand om tand.

Die vieze zeloot moet maar even z'n Bijbeltje opslaan, en nakijken wat daar staat over balk en splinter, hij bedreigt tenslotte miljarden mensen op deze aardbol met eeuwige verbranding.
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:31:32 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66466488
Op zich vind ik het wel bewonderenswaardig dat iemand zoveel moeite steekt om anderen te overtuigen van zijn 'gelijk'. Net zoals dat ik het wel bewonderenswaardig vind dat Wilders zijn vrijheid opgeeft om actief te kunnen blijven in de politiek.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 26 februari 2009 @ 01:58:26 #20
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66467850
De man woont in Urk straf genoeg, lijkt me.
  donderdag 26 februari 2009 @ 02:21:27 #21
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66468082
Ik las bedriegen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:48:21 #22
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66471340
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
De man woont in Urk straf genoeg, lijkt me.
precies, neukt zijn eigen familie, is helemaal van de kaart door zijn geloof.
Laat hem in zijn waarde.

Mensen uit Urk moet je niet serieus nemen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')