Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.
oh ja... pro-life.. he, niemand mag dood gaan! ooit! behalve homo's!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
Zijn dat weer die idioten die militaire begrafenissen storen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Ik denk niet dat ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef beantherio het volgende:
WTF? Volgens de site van Westboro Baptist Church haat god België NIET?!? Da's is niet eerlijk! Die Belgen zijn erger dan ons want die hebben Dutroux en die idioot in Dendermonde.![]()
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.
God is dan ook zelf een psychisch gestoorde mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?quote:
Nee hoor, ook door veel Fok!ers.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Asgard het volgende:
Die gasten worden toch alleen door zichzelf serieus genomen?
't Is een missie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?
Ah thanks.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die de documentaire 'America's most hated family' van Louis Theroux niet hebben gezien. Geplukt uit een ander topic:
Part 1 of 6
Part 2 of 6
Part 3 of 6
Part 4 of 6
Part 5 of 6
Part 6 of 6
bronquote:Boris van der Ham is a fag enabler and member of the social-liberal D66 party of the Netherlands. He is a supporter of fags having special rights and this man secured the debate in Dutch parliament to grant Mehdi Kazemi, an Iranian fag, asylum in the Netherlands (Kazemi finally received asylum in the U.K., however).
Boris Ottokar Dittrich was also a member of the social-liberal D66 party, from 2003 to 2006. During his career as a member of parliament, he became famous for his initiatives on typical Dutch issues like same-sex marriage, euthanasia, legalizing prostitution and decriminalizing the use of soft drugs. Dittrich is one of the first openly gay members of parliament. He is a strong advocate for human (read: fag) rights and has represented the Dutch parliament on numerous occasions at meetings in the UN.
Justice Minister Piet Hein Donner is a fag enabler, who pushed for the allowing of fags to adopt children outside of the Netherlands. YIKESMAX!
OM erm, god?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is een missie.
Wel frappant dat die druiloor van een Phelps zoveel aandacht weet te trekken met toch een vrij minimale aanhang.
Het leukste is:
The church at Westboro which he leads has 71 confirmed members, 60 of whom are related to Phelps through blood or marriage or both.
Zelfs als je geen Christen bent kun je weten dat Westboro Baptist Church voor 0,0 % het Christendom vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Precies.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zelfs als je geen Christen bent kun je weten dat Westboro Baptist Church voor 0,0 % het Christendom vertegenwoordigt.![]()
Ik denk trouwens wel dat WBC-leden het heel leuk zouden doen op het Fok-forum.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijn.
Ik heb me niet verdiept in haar, dus als ze dat echt vond dan neem ik afstand van mijn vorige uitspraak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Mensen laten lijden en medische behandeling weigeren omdat lijden zin zou hebben is inderdaad prachtig. Deed iedereen dat maar.
Omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:25 schreef Enchanter het volgende:
http://www.godhatestheworld.com/southafrica/index.html
Dat liedje/video op die pagina
Jaja, in de Koran staan ook die genuanceerde teksten, maar Geertje heeft ons gewaarschuwd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef Billary het volgende:
[..]
Ja ok maar niet gelijk alle christenen over 1 kam scheren hoop ik. Overal heb je extremen?
Bedreigen
[..]
Ik ben geen bijbelkenner, maar is er geen regel tegen het bejubelen van een gruwelijke dood van iemand?quote:
Wij zijn gemiddeld ook ietsje dichter bevolkt dan de Amerikanen geloof ik. Zullen we voor de grap eens Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven naast New York, Atlanta en Boston leggen ofzo? Dan negeer ik het feit nog maar even dat ik betwijfel of al die zuiderlingen daar hun misdaded netjes registreren, of gewoon schieten.quote:In addition to direct natural disasters at God’s Hand, the Dutch have raised their children to be criminals. In 2002, more than 5 million of the 16.6 million people living in the Netherlands were the victims of crime, specifically vandalism, theft, and violent crime, according to the Central Bureau of Statistics. Here are some statistics to show you how Netherlands’ crime ranks with the U.S.A.
Netherlands – 2002 Crimes (Source: "Dilacerator Blog") :
625.4 Violent Crimes per 100,000 people
5684.4 Property Crimes per 100,000 people.
Compared with U.S.A. – 2007 Crimes (Source: "The Disaster Center") :
466.9 Violent Crimes per 100,000 people
3263.5 Property Crimes per 100,000 people
The Netherlands has a solid 33.9% lead in Violent Crimes and 74.2% lead in Property Crimes (theft, vandalism) over this evil nation of the U.S.A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |