Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef jogy het volgende:
Ik vind ze wel een leuke waarschuwing voor religies in het algemeen. Om te laten zien wat ze kunnen worden.
Waarom nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef NielsTriple het volgende:
te grappig, verstandig dat er geen gastenboek is op die 'netherlands' subsite.
Anders een ddos actie opzetten?
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
Zijn dat weer die idioten die militaire begrafenissen storen?
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is moeder Theressa dan een pleidooi voor het christendom, om aan te tonen wat het kan zijn?
Net als de knakkers in de openingspost.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef zquing het volgende:
[..]
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigd
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef zquing het volgende:
[..]
nee, zij is de uitzondering die de regel bevestigd
Hey, we zijn in KLB hé. we horen het hier niet eens te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeder Theressa was volgens mij best goed ja, als het hele Christendom leefde volgens haar inzicht zou het tof zijn.
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.
Oh. Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, we zijn in KLB hé. we horen het hier niet eens te zijn
Dat doen de Patriot Guard Riders wel voor je. Al moeten zij, net als Phelps, zich ook aan de wet houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.
Ok in return dogmatiseren ze je wel in het geloof in Here Jezus etc, maar de missionairie redt toch wel vele levens, of moeder theressa nou kip of het ei was doet er verder niet veel toe, wel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.
ts = triggershot?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja.
'TS kan er niet mee omgaan'
quote:
ow wacht ik was een PI vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen als moeder theressa een uitzondering noemen in het christendom.
Niet klikkenquote:Warning!
WOT rating for godhatestheworld.com:
This site is rated as dangerous.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |