dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.
want?quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
Je bent ook echt een domme dwaas als je dit soort dingen zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo![]()
Ach welnee, dan hadden die idioten wel een andere rechtvaardiging voor hun waanzin gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo![]()
Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht. Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht.
Dat is allemaal door niet-gelovigen uitgevonden? Bron?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:
Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.
Atheïsten zonder historisch besef.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
christenen met hun arrogantie
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Atheïsten zonder historisch besef.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zie ik alle gelovigen gebouwen in de brand steken? nee.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer
arrogante selectieve jodenen dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
eigenlijk zouden we ze in de brand moeten steken
Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer![]()
Hoezo ben ik arrogant?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
arrogante selectieve christenenen dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
quote:
genoeg gezegdquote:Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?
Nou, noem eens 1 (één) ding dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |