abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66471561
Tja aan de ene kant moet je die zwakzinnige produkten van incest in bloemetjesjurken niet echt serieus nemen.

Aan de andere kant moeten dergelijke idioten wel in de gaten worden gehouden.
Infantiel gezemel op een website is nog tot daar aan toe(is vrijheid van meninguiting) maar wanneer ze ernaar gaan handelen dient dit natuurlijk keihard de kop ingedrukt te worden.

Deze onderontwikkelde soort is geen haar beter dan die haatbaarden.
pi_66471575
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat mensen dat accepteren. Al zou ik een homozoon hebben die op jonge leeftijd overlijdt en dit soort klootzakken kwamen z'n begrafenis verstoren, zouden ze er een week later zelf liggen.
dat dus
Ja doei.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:59:40 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66471622
Ach, ze hebben het vast van FOX

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_66471711
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
want?
pi_66471809
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

want?
kijk 's om je heen...
Ja doei.
pi_66471814
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:18 schreef sinadO het volgende:
Religie...
Stelletje idioten. Allemaal. Religie is het grootste kwaad in deze wereld en die metalgasten in Noorwegen met hun kerkverbrandingen hadden het goed bekeken. Jammer dat die kerken leeg waren.
Je bent ook echt een domme dwaas als je dit soort dingen zegt. !

Deze freaks uit de OP zijn nog niet eens 0,00000001% van alle christenen op aarde.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66471834
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo
Ja doei.
pi_66471939
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ze zijn er wel, en als religie niet had bestaan, dan was 't een stuk gezelliger geweest, gok ik zo
Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_66472110
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ach welnee, dan hadden die idioten wel een andere rechtvaardiging voor hun waanzin gevonden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66472129
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Na eeuwen te hebben geprofiteerd van religie. Jij bent in alles zoveel beïnvloed door religie, en dan met name het christelijke geloof, dat je dit soort uitspraken onmogelijk kan doen.
Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht. Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.
pi_66472141
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

spreek voor jezelf

christenen met hun arrogantie
Ja doei.
pi_66472166
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Doe normaal, religie heeft deze wereld niks goeds gebracht.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Ireyon het volgende:
Als religieus persoon ben jij het die profiteert, van ongelovige uitvindingen als auto's, computers, internet, etc.
Dat is allemaal door niet-gelovigen uitgevonden? Bron?
pi_66472178
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

spreek voor jezelf

christenen met hun arrogantie
Atheïsten zonder historisch besef.
pi_66472185
WAARHEID is er bijna niets bij
Ja doei.
pi_66472194
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kijk 's om je heen...
zie ik alle gelovigen gebouwen in de brand steken? nee.
pi_66472198
yikes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66472208
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Atheïsten zonder historisch besef.
ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer

arrogante selectieve christenen en dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
Ja doei.
pi_66472221
Geen mogelijkheid om op te reageren.
pi_66472232
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

zie ik alle gelovigen gebouwen in de brand steken? nee.
maar 'wij' mogen wel allemaal heel lang in de hel branden...

"Ja, je bent echt een tof wijf Gaby, jammer dat je eeuwig zult branden in de hel!"

ik hoor 't een christen-kennis van me nog steeds zeggen
Ja doei.
pi_66472234
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb genoeg historisch besef, maar ik gebruik het niet zoals jij wilt dat ik het gebruik, dus heb ik het ineens niet meer

arrogante selectieve joden en dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk eigenlijk zouden we ze in de brand moeten steken
pi_66472246
he, fuck je eigen quotes!
Ja doei.
pi_66472305
quote:

[..]

Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?

Het christendom heeft daar een flinke invloed op gehad hoor.
quote:
arrogante selectieve christenen en dat zijn ze werkelijk allemaal, wel in al hun goedheid natuurlijk
Hoezo ben ik arrogant?
pi_66472324
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Hoezo ben ik arrogant?
quote:
Als je genoeg historisch besef had gehad, had je moeten weten dat het christendom jou enorm beïnvloed heeft. Waarom vind jij (daar ga ik van uit) alle mensen gelijkwaardig? Waarom vind jij dat zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden? Heck... waarom vind je dergelijk discriminerend gedrag, zoals geëtaleerd door die gekken uit de OP, verwerpelijk?
genoeg gezegd
Ja doei.
pi_66472326
Zo aan de frontpagina te zien: http://www.godhatestheworld.com/ , werd het wel eens tijd dat wij ook een paginatje kregen, ze haten echt iedereen
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66472335
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen als mensen zo weinig historisch besef hebben.
Nou, noem eens 1 (één) ding dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')